Tykkääkö mies?

tanssityty

Jos nainen hakee tanssimaan?..Onko muka pakko aina odottaa että mies hakee? Ne hakee yleensä vasta liki 2 promillen humalassa..:(

10

584

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin sanoa omalta kohdaltani että kyllä siitä pitää kun nainen hakee tanssiin. Mua ainakin on haettu, jos oon semmoiseen paikkaan eksynyt.

    • joulutonttu

      Kyllä mä tykkään. Pari kertaa on haettu tanssimaan hitaita. Ekalla kertaa yks tosi hyvännäköinen nainen tuli pyytää tanssimaan yhes raflas. Mä olin vaan et onkse tosissaan ja tuijotin sitä ja sanoin vaan et okei ku en meinaanut edes uskoo et mua haetaan tanssimaan. No olin sen nainen kaa sitten 5 vuotta suhteessa.

      • reipas nainen

        Minä ainakin haen sellaisia silmääni mielleyttäviä miehiä tansssimaan..Yksikään ei ole kieltäytynyt ja yleensä ne sitten rohkaistuvat hakemaan tanssimaan..


    • lifemocker

      huom kaikki miehet ei tanssi

      • tanssityty,,

        Tosinainen kestää kyllä senkin..


      • Juu ei..

        .. mutta TosiMies tanssii.


    • juujaa2

      huom kaikki tosimiehet tanssii. Juu ja saa tulla ehdottomasti hakemaan! Itte olen 20-vuotias ja tosiaan on helpompi hakea naisia muutaman olusen jälkeen.

    • törppö..

      En ole ikinä tanssinut naisen kanssa. Ei ole kukaan suostunut kun olen hakenut. Enpä sitten enään moneen vuoteen ole jaksanut vaivautua hakmeaan.

    • Tanssitaidoton33

      Hae vaan, mutta jos mies ei lähde, jää hetkeksi juttusille. Kaikki tosiaan ei tanssi ja saattaa olla silti kiinnostuneita sinusta. Jos vain pyydät tanssimaan, sellaiset nolaantuvat eivätkä varmasti enää yritä puhua sinulle.

      • lifemocker

        juu ei tanssi ei


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1782
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      64
      1198
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      218
      1032
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      816
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Puola valmistautuu sotaan: "Meistä ei tule enää Venäjän siirtokuntaa"

      Puola käyttää puolustusmenoihinsa jo yli neljä prosenttia bruttokansantuotteestaan, mutta aikoo vielä lisätä summaa. –
      Maailman menoa
      179
      677
    Aihe