H-x vs. Asus... Vai molemmat?

Jos pitäisi valita... Kumpi pitäisi bannata palstalta? H-x, jonka totuudet ovat joskus liian raskaita, mutta ne eivät kuitenkaan satu, kuten Brüno-herran totuudet.
Joissa hän laittaa faktat kohilleen. Ai niin. Nehän ne sattuuu;>)
Ja h-x on sitä mieltä, että faktat pitää ollakin kohdallaan...:D

Vai täysin itseensäkin kyrpiintynyt mies, joka valehtelee jopa mulkkunsa mitan 17 senttiin, silti toisille tarjoten vain 13 sentin mittoja?

Uskoisin meitä molempia tarvittavan... Kuka viitsisi lukea ainoastaan h-xn seikkailuja suuressa mulkkumaailmassa, kun myös Asus antaisi raporttia mielikuvituspillumaailmasta. Jossa hänellä olisi 17-senttinen isonuppinen lanttulaatikon aines...

Jos perustelut ovat riittävän hyvät, saatan jättää nämä provoilut vallan pois. Jopa Asus on kertonut minun jo lähteneen, kuin hauki rannasta, mutta täälläpä vielä ollaan...

Ja jos äänestystulos on itselleni epäedullinen, ja perustelut kirjoitettu ilman mainittavia kirjoitusvirheitä, niin lupaan noudattaa "kansan" tahtoa.

7

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asus ihan ite

Mikä vittu on tää bruno? Oon kuulema 10 vuotta ollut tällä palstalla ja en minä vttu tiiä kula se on? Jotenki tuntuu, että H-X suunnilleen syö joululounaan sen kans? Onko se joku tän homoäxän satuhahmo?

Jos joku elää satumasilmassa, niin H-X!

Ja vaikka mulla on 17cm muökku, silti mun ei tarvii väittää keskukokoa usommaksi. Se on mulla tiedossa että muutama sentti on perus-jampan miloa usompi mulla. Lisäksi miöla on naisten mielestä tietas kyrpä. Se tero on sellanen!

No mutta valitkaa te - asus vai H-X... Mulle kyllä sopis taas pieni tauko tältä palstalta, koska olen realisti ja oikeassa. Tutkimukset on tukenani, kirjallisuus jne. Lisäksi olen hetero ja rehti, itsekriittinen mies.

• No niin Asus, ei Brüno ole mikään H-X:n satuhahmo, silloin taitaisin olla espanjalainen allaspoika ja housun etumus varmasti pullottaisi enemmän ;D

Oikeesti, sun pitäis saada nuo vainoharhaisuudet(kin) kuriin, meinaan että on mennyt jo ihan sairauden puolelle tuo hommas.

"Ja vaikka mulla on 17cm muökku, silti mun ei tarvii väittää keskukokoa usommaksi."

Nii-in, vaikka sulla on 17 cm mulkku niin siltikin sinun pitää väittää 12-13cm keskikooksi. xD

Palstavakkarille, niin Asuksen tiedot nojaakin kirjallisuuteen, MUTTA kun se mies lukee niitä kuin piru raamattua. 14.6-14.9 cm kun on mainittu kirjallisuudessa keskikooksi, niin eikös se tunnu LIIAN isolta ja pitää tehdä Asus-vähennys, ilmastovähennys ja paskakansavähennys, niin saadan 12cm joka sitten on Asuksen päättelyntulos ja ilmeisesti sitten se virallinen totuus :D no näin!

Suomessa penikset ovat maailman keskikokoa ja Brüno on valmis hyväksymään tuon 14,6-14,9 cm Suomenkin keskikooksi, KUN se on mitattu ihonpinnasta, EI painamalla 4 senttiä mittaa häpyluuhun. :D

Onhan Asuksella hyviäkin pointteja mm. oikein mittaaminen ja yhtenäisellä tavalla mittaaminen. Kaikki muistaa tölkkimiehen surullisenkuuluisan "22 senttisen" xDD

Ja muistaapa Brüno kerran teininä, kun yksi tuttu aina päissään huuteli ja kehu isoa mulkkuaan, 22 ja PUOLIsenttiä mitaksi sano ja kerran se sitten erehty heiluttelemaan ja ihan norminakilta se näytti ja aloin väittäämään että ei tosiaankaan ole 22 ja puol. Se kivenkovaan väitti ja sano että haluatko mitata ja näytti kuvainnollisesti miten oli mitannut ja alapuoleltahan kiveksien tuntumasta se oli sitten mitannut, sanoin vaan että ei sitä mitata niin kuin kissanhäntää.

Kerroppa Asus sitten, milloin sinä olet tullut palstalle, ihan omin sanoin ja omaan rauhalliseen tahtiin? :D

• palstavakkari

Onneksi ei ole pakko tehdä kyseistä valintaa. Jos nyt aivan pakko olisi valita, niin kyllä toi asus saisi lähteä.

Mun mielestä asuksella on hyviäkin pointteja, kuten se, että osassa näkemyksiään hän nojaa kirjatietoon. Eli siis virallisesti ilmoitettuihin mittoihin. Mutta valitettavasti hän tuntuu elävän jossain omassa maailmassaan, eikä häneen tunnu saavan kontaktia. Tulee mieleen joku mielenterveyspotilas, enkä varmasti ole ainoa tätä mieltä oleva.

Asus myös vetää magneetin lailla puoleensa kaikenmaailman kuittailijoita, joten palstan taso ei ole kauhean korkealla. Mutta huumorintajusta riippuen täällä voi olla hyvinkin hauskaa :D On toisaalta ihan kiva, että on tällainen huumoripalsta olemassa.

Mutta joo, h-x ei sais lähteä...ellei toki itse halua. Mutta kuinka hyvin h-x itse enää täällä viihtyisit jos tämän komedian toinen puolisko eli asus täältä lähtisi pois?

• No, mitäpä mä täällä enää tekisinkään, jos ainoa hintittelijä häipyisi...

Siloin joskus pari vuotta sitten, kun aloitin palstaa seuraamaan, niin huomasin, että todistetusti isokullista, L-P -poikaa alettiin painamaan alas.
        Ensin mietin, että miksi. Mutta en kauan, kun huomasin, että se pätikin kaikkiin hiukankin isomman kulllin omistajaan.

Se miksi esiinnyn homona, on se, koska homo olen, ja haluan olla rehellinen. Miksi olisin jotain muuta? Ei minua tämän palstan perusteella moni tunne ja uskokaapa, että ne jotka tuntevat, eivät ole homofoobisia mulukkuja.

Samalla olen antanut myös eräänlaista siedätyshoitoa niille, jotka olettavat homojen olevan aivan toisesta maailmasta.
        Kyllä meitä homoja myös mulukut kiinnostaa, mutta tuskin sen enempää kuin heteroitakaan.

Katsokaapa palstalle kirjoittavia, ja kuinka moni homo on suuntauksensa esiin tuonut. Ei kovin moni. Ja takuuvarmasti heitä pyörii täällä, niin kuin kaikkialla muuallakin helevetin isot määrät.

Otan palstaäänestyksen ihan tosissani ja jos näyttää, että juttujani ei enää tarvita, otan tuloksen kuin mies ja alan itkemään maailman vääryyttä... Ehkä etsin köyden ja irroitan jahtini satamasta jäiden lähdettyä ja suuntaan välimeren hiekkarannoille ruskettuneita uroita silmäilemään.

• Tänään saanut

Millä perusteella asus elää omassa maailmassaan, jos oerustelee väitteensä? Kerroppa se?

• Tänään saanut kirjoitti:

Millä perusteella asus elää omassa maailmassaan, jos oerustelee väitteensä? Kerroppa se?

kitsus kommeetywelzua.

Riittikö?

• Tänään saanut
        h-x kirjoitti:

kitsus kommeetywelzua.

Riittikö?

Lopetappa nyt se sinulle tyypillinen ylimielinen pelleily sekä provosointi, ja vastaa kysymykseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe