Juoma

vesi...

Onko muut huomannu että Kemin juomavedessä olis jotakin vikaa? Kun ite juon sitä niin maha rupeaa mouruamaan ja hieman tulee pahoinvointia.Jos en juo vettä niin ei ole oireita.

33

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5e7k

      En ole huomannut mitään tuollaista vaikka juon vettä päivittäin.

    • okiksella?

      Missäpäin kemiä?

      • ........

        Keskustassa ainakin olemme juoneet vettä, terveitä ja hyvinvoipia ollaan koko sakki.


    • ?+?+

      Oletko pessyt juoma-astiasi? Miten?

    • vesi...

      Kaupungilla asun ja tiskiaineella pesen astiat käsin.Pitää laskea vettä pitempään ennen kuin juon, jos se auttas.

      • tasa painottelua

        Hanki uusi tiskiharja, huuhtele astia kuumalla vedellä. Päästä vettä sen verran että se tulee kaikki kylmäputkesta, lämminputkesta voi liueta kuparia yms. En tiedä, pannaako Kemin veteen klooria. Jos pannaan ja jos olet herkkä kloorille, seisota vettä vähän aikaa ennen juomista, muttei kauan, ettei bakteerit ala kasvaa kipossa.


    • harmillinenOngelma

      Juotko veden eri astiasta kuin "muun". Ehkä olet allerginen vesiastian värille tai jollekin.

    • parannustasaatava

      Nythän on tietenkin niin, että Kemin vesi on varsin kaloriköyhää.

      • juomaitoo

        siitähän se murina, vedellä ei elä.


    • ihan.on.vesi.kunnollista

      Aiheuttaa vainoharhaisuutta melko pahasti. Tukka lähtee myös. Ajoksessa iso porukka jo saastunut sen veden takia....

      No joo, ehkä tosiaan kannattee laskea kunnolla vettä ennen käyttöä jos on vanhat putket vielä talossa.

    • Oioi

      Ja märkääkin on.

      • mittaustuloksiaOlisiHyvä

        Vesi kulkee pitkän matkan. Erinomaista, ettei ole matkalla kuivettunut.


      • pioloki
        mittaustuloksiaOlisiHyvä kirjoitti:

        Vesi kulkee pitkän matkan. Erinomaista, ettei ole matkalla kuivettunut.

        Ei niin voi tapahtua. Vesi joko on märkää taikka vesi ei ole ollenkaan.


      • toivottavastiEi
        pioloki kirjoitti:

        Ei niin voi tapahtua. Vesi joko on märkää taikka vesi ei ole ollenkaan.

        Vesi voi olla luntakin.


      • keminvesionhyvää
        toivottavastiEi kirjoitti:

        Vesi voi olla luntakin.

        No johan olisi jos hanasta tulisi lunta.


    • älähätäänny

      Kemin vesi on niin hyvää, että sitä saatuaan vatsakin murahtelee tyytyväisyyttään. Vatsan ainoa ääntelykeino on se.

      • hyvääyötää

        olkaa varovaisia nyt veden kanssa


      • Ääntelyn hyvyydestä johtuen saattaa perseestä verta lentää? Sen sortin jokivedestä nyt puhutaan johon kaikki pohjoissuomen lietteet on laskettu.


    • Mustasurma1407

      Se on oodinin pojat lisäravinneet veden

      • Sinunkin pitäs mennä hoitoon, kun niitä ootineita jokapuolella näet.


    • Pirkko.Pinnu

      "Kun ite juon sitä niin maha rupeaa mouruamaan ja hieman tulee pahoinvointia."
      Kokeile vaihtaa raanavesi parin viikon ajaksi Prismasta tai K-kaupasta ostettuun pulloveteen tai olueen. Pullovettä ja olutta voi ostaa 10 litran päniköissä. Kesällä täytyy muistaa juoda vettä vähintään pari litraa päivässä ja ylipainoisten kaksinkertainen määrä. Syö kesällä runsaasti hetelmiä, ne rauhoittavat vatsan toimintaa. Makkarat ja lihatuotteet aiheuttavat monenlaisia ongelmia, vältä niitä.

      • Kannattaa juoda kaikkea jonka alkoholiprosentti ylittää 4,5. Mieluinmin 38% - 55% ne tappaa heikonlaatuisia pöpöjä ja näin ollen vatsa pelaa. Toki syödäkin pitää vaikka jotku sanoo, et hyvä vasikka elää juomallakin.


      • vesiOnKelvollista
        SlipperySlope kirjoitti:

        Kannattaa juoda kaikkea jonka alkoholiprosentti ylittää 4,5. Mieluinmin 38% - 55% ne tappaa heikonlaatuisia pöpöjä ja näin ollen vatsa pelaa. Toki syödäkin pitää vaikka jotku sanoo, et hyvä vasikka elää juomallakin.

        vatsa kyllä "pelaa" mutta entä muu ruumis, esim. aivot?


      • Unski10

        "vatsa kyllä "pelaa" mutta entä muu ruumis, esim. aivot? "
        Syökkää suomalaisia manskoita. Nyt niitä on. Ne rauhoitta pään ja vattan. Kysykääää vaikka opettajalta.


      • vesiOnKelvollista kirjoitti:

        vatsa kyllä "pelaa" mutta entä muu ruumis, esim. aivot?

        Entä aivot? Siihen juomiseen mitää aivoja tarvi, pääasia et kama pysyy sisällä.


    • Unski10

      "Jos en juo vettä niin ei ole oireita."
      Mitä sitten juot?

      • tiptaptipu

        "Kihiniön kipakkaa" kolomesti kirkastettuna voe että on hyvvää


    • Vesku_Ploiri

      Mulla on sellanen vaiba Kemin vedestä, etää jos juon niin alkaa pissattaan.

      • Sini.Taka-Perä

        "Mulla on sellanen vaiba"
        Eihän sulla sitten ole mitään hätää, kun on hyvät vaibat. Kyllä mutsi vaihtaa.


    • kemiläinen86

      Oletteko muuten huomanneet, että vastailette vuonna 2012 kirjoitettuun viestiin.

      • kolmeplusjotain

        Juokaa enemmän vettä ja vähemmän alkoholia, moni asia kirkastuu.


      • 2012eiolevanha

        Ihmisen pitää juoda joka vuosi.


    • Keijo776

      Älä nyt sitä heille kerro... aina pitää olla valitettavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe