Pari "naista" ilmaantunut palstalle

Poijjat poijjat....

Pari jullilkkaa esiintyy täällä naisena taas.

22

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan oikea nainen

On ihme sorsintaa täällä kun heti ruvetaan mieheksi luulemaan, jos tänne jotain juttua kommentoi. Eihän missään lue, että tämä "Onko koolla väliä"-osasto on sallittu vain miehille. Varsinkin kun sillä koolla on tosiaan väliä nimenomaan naisille!!!

• Sinä veit tältä A-herralta sen naisen roolin ja sehän sitä pännii. A-herrahan se tuolla "pojjat pojjat" -nikillä valittaa.

Yleensä A-herran naisena tekemät jutut ovat tyyliä; naiseen ei mahdu yli 12-senttistä ja toinen on, että naiset pyörtyy ihastuksesta, jos miehellä on halkaistu lanttu himmelitarpeen nokassa.

Mites sinä naisena tykkäät? Onko 12-senttinen mieluisampi, kuin 18 senttinen, jos ovat saman vahvuisia vaikka 13cm ymp.mitaltaan?

Naisnäkökulma on täällä harvinainen. Siis ihan oikean naisen, eikä sellaisen naisen, jolla on kivekset:)

• Ihan oikea nainen

Minä otan sen 18cm tietenkin, upposi siitä sitten sisään se 12 cm tai ei! Ja todellakin olen ihan ihka oikea palliton nainen.

A-herralla on itsellään se 12cm pitkä ja koska se uppoaa kokonaan hänen "vaimonsa" reikään, on hän tästä päätellyt ettei yhteenkään naiseen mahdu kuin 12cm pitkä penis.

A-herralla luultavasti ei todellisuudessa ole ollut kuin 1 nainen elämässään.

• Selvä juttu

Hooäxä esiintyy naisena itselleen vastaillen!!
        Olet sinä sairas!!

• Asus ihan ite
        Selvä juttu kirjoitti:

Hooäxä esiintyy naisena itselleen vastaillen!!
        Olet sinä sairas!!

Samaa mieltä. Mikä on tämän herran motiivi? Onko hänen vaikea myöntää ettei keskikoko ole 13 juurikaan isompi?
        Vai onko hän joku kauppamies, joka myy peniksenkasvatustarvikkeita tai leikkauksia?

En oikein usko, että tälle palstalle tulee uusi tyyppi ja varsinkaan nainen, joka on täällä harvinaisuus, ja heti on kuin terjeri asuksen kimpussa haukumassa kuin löisi enempikin aikaa seurannut tätä palstaa. Lisäksi ihmetyttää, kun näitä naisia tuosahtaa yhtäkkiä useampikin. Tässä joku aika sitten oöi buumi, kun nuoret miehet lähetteli molonsa kuvia. Se oöi todellakin sellainen hetken buumi, ja kaiken takana varmasti H-X!! Pitänee ylläpitoon taas tuo itsend kanssa "keskusteluja" ilmoittaa - ellei ole itse ylläpidon leivissä.
        Nyt se varmaan taas jollakin nikillä haukkuu minut vainoharhaiseksi sun muuta, niin se ob aina mennyt. Muita alentamalla ylentää jän itseään. Ainahan se on täällä räkyttämyt muut maantakoon ja esitänyt, oikein skarpannut, itseään fiksummaksi. On se niin ottanut elämäntehtäväkseen tämän kullinkoon isontamisen teoriassa vaikka väkisin.

Olihan täällä joskus pikkuhera asddfds, josta päästiin eroon kun ylläpitoon otettiin yhteyttä. Siinä oöi myöskin toinen vittuilija ja kitisijä. Taisi olla H-X -sivupersoonia hänkin. Tai saattoipa ottaa niin itseensä, että haki terapiaan ja pääsi ongelmistaan.

Mutta todellakin tuo yksi kaheli hintti täällä juttelee itsensä kanssa? Realistisesti ajatellen kuiaan heteromies ei tuollaisen perseporan satuja usko. Itse en ole homovihaaja; minulle ihan sama miyä ne friikit puuhaa, mutta kunhan jättää lapset, eläimet ja ihmiset touhujensa ulkopuolelle. On se väärin että ihmidrt altistuu heille ja heidän saduilleen. On se ihme, että mues jolla on niinkin vääristynyt maailmankuva, että miesten kanssa sekstaa on täällä muka suosittu ja hänen näkemyksillään on muka painoarvoa?

Enkä kyllä usko että tänne kovin tasokkaita ihmisiä muutenkaan tulee, niin että miksihän edes olen täällä tämän yhden hinttarin yksinpuheluita kommentoimassa?

Ylläpito voisi parantaa keskustelun tasoa ja bannata H-X:n täältä. Jos hänenoksinpuhelu on sitä tämän palstan parasta antia, niin bannatkaa minut..jos täällä ei taso parane, niin paikka on nähty..keskikoon voi lukea ja tulkita muualta, vähän luotettavammista lähteistä!

Jää odottamaan vuttuluanne ja harrsstamaanne tuntemattoman ihmisen lentamista itseänne ylentääksenne oi H-X -hahmot!?

• Ihan oikeasti nainen
        Asus ihan ite kirjoitti:

Samaa mieltä. Mikä on tämän herran motiivi? Onko hänen vaikea myöntää ettei keskikoko ole 13 juurikaan isompi?
        Vai onko hän joku kauppamies, joka myy peniksenkasvatustarvikkeita tai leikkauksia?

En oikein usko, että tälle palstalle tulee uusi tyyppi ja varsinkaan nainen, joka on täällä harvinaisuus, ja heti on kuin terjeri asuksen kimpussa haukumassa kuin löisi enempikin aikaa seurannut tätä palstaa. Lisäksi ihmetyttää, kun näitä naisia tuosahtaa yhtäkkiä useampikin. Tässä joku aika sitten oöi buumi, kun nuoret miehet lähetteli molonsa kuvia. Se oöi todellakin sellainen hetken buumi, ja kaiken takana varmasti H-X!! Pitänee ylläpitoon taas tuo itsend kanssa "keskusteluja" ilmoittaa - ellei ole itse ylläpidon leivissä.
        Nyt se varmaan taas jollakin nikillä haukkuu minut vainoharhaiseksi sun muuta, niin se ob aina mennyt. Muita alentamalla ylentää jän itseään. Ainahan se on täällä räkyttämyt muut maantakoon ja esitänyt, oikein skarpannut, itseään fiksummaksi. On se niin ottanut elämäntehtäväkseen tämän kullinkoon isontamisen teoriassa vaikka väkisin.

Olihan täällä joskus pikkuhera asddfds, josta päästiin eroon kun ylläpitoon otettiin yhteyttä. Siinä oöi myöskin toinen vittuilija ja kitisijä. Taisi olla H-X -sivupersoonia hänkin. Tai saattoipa ottaa niin itseensä, että haki terapiaan ja pääsi ongelmistaan.

Mutta todellakin tuo yksi kaheli hintti täällä juttelee itsensä kanssa? Realistisesti ajatellen kuiaan heteromies ei tuollaisen perseporan satuja usko. Itse en ole homovihaaja; minulle ihan sama miyä ne friikit puuhaa, mutta kunhan jättää lapset, eläimet ja ihmiset touhujensa ulkopuolelle. On se väärin että ihmidrt altistuu heille ja heidän saduilleen. On se ihme, että mues jolla on niinkin vääristynyt maailmankuva, että miesten kanssa sekstaa on täällä muka suosittu ja hänen näkemyksillään on muka painoarvoa?

Enkä kyllä usko että tänne kovin tasokkaita ihmisiä muutenkaan tulee, niin että miksihän edes olen täällä tämän yhden hinttarin yksinpuheluita kommentoimassa?

Ylläpito voisi parantaa keskustelun tasoa ja bannata H-X:n täältä. Jos hänenoksinpuhelu on sitä tämän palstan parasta antia, niin bannatkaa minut..jos täällä ei taso parane, niin paikka on nähty..keskikoon voi lukea ja tulkita muualta, vähän luotettavammista lähteistä!

Jää odottamaan vuttuluanne ja harrsstamaanne tuntemattoman ihmisen lentamista itseänne ylentääksenne oi H-X -hahmot!?

Tiedätkös oi arvon herra Asus ihan ite, en ole H-Xän puolustaja yhtään sen enempää kuin sunkaan. Olen vain tänne palstalle eksynyt nuori nainen, joka yrittää parhaansa mukaan vastata sun omiin vittuiluihisi.

Ilmeisesti olen tosiaan vähemmän tasokas nainen sitten. Mutta hauskaahan tämä teidän äijien kanssa paskan lässytys on, se täytyy myöntää :D Olisitpa kuullut kuinka nauroin kommenteilles äsken, meni hetki, että pystyin ees kirjottamaan. Mut okei, lähen tonne seksipuolelle tästä häiritsemästä teitä miehiä tämän enempää.

Pahoittelut jos sua jotenkin loukkasin. JA HYVÄÄ JOULUA KAIKKI ISOVEHKEISET!

• Wiljo
        Ihan oikeasti nainen kirjoitti:

Tiedätkös oi arvon herra Asus ihan ite, en ole H-Xän puolustaja yhtään sen enempää kuin sunkaan. Olen vain tänne palstalle eksynyt nuori nainen, joka yrittää parhaansa mukaan vastata sun omiin vittuiluihisi.

Ilmeisesti olen tosiaan vähemmän tasokas nainen sitten. Mutta hauskaahan tämä teidän äijien kanssa paskan lässytys on, se täytyy myöntää :D Olisitpa kuullut kuinka nauroin kommenteilles äsken, meni hetki, että pystyin ees kirjottamaan. Mut okei, lähen tonne seksipuolelle tästä häiritsemästä teitä miehiä tämän enempää.

Pahoittelut jos sua jotenkin loukkasin. JA HYVÄÄ JOULUA KAIKKI ISOVEHKEISET!

Kerroppa "nainen" pituutesi, painosi, kuppikokosi ja ulkonäkösi?
        Montako lasta? Monelle eri miehelle?

• Ihan oikeasti nainen
        Wiljo kirjoitti:

Kerroppa "nainen" pituutesi, painosi, kuppikokosi ja ulkonäkösi?
        Montako lasta? Monelle eri miehelle?

No mun kyllä piti jo poistua täältä mutta kun noin kauniisti pyysit niin täältä pesee: 164/56/A 75/ok näköinen blondi. Ei lapsia. Monelle eri miehelle mitä? Lapsia vai pillua? Oliko muuta?

Ja lakatkaa jo h-xäksi väittäminen, en halua että mua luullaan homoksi, kiitos.

• Ihan oikeasti nainen kirjoitti:

No mun kyllä piti jo poistua täältä mutta kun noin kauniisti pyysit niin täältä pesee: 164/56/A 75/ok näköinen blondi. Ei lapsia. Monelle eri miehelle mitä? Lapsia vai pillua? Oliko muuta?

Ja lakatkaa jo h-xäksi väittäminen, en halua että mua luullaan homoksi, kiitos.

No väittäähän ne minuakin sinuksi...;)

Kyllä se tuo Wiljo tosiaan kauniisti kyseli, ihan lainausmerkeillä, eikä ollenkaan vihjallut lortoksi;)

Tällaiset wiljot kirjoittelevat keisarien keksimistä keisarinleikkauksista ym. naisia hyvinkin paljon halveeravia juttuja, joista lorttoepäilyt ovat pienimpiä.

• Ihan oikeasti nainen
        h-x kirjoitti:

No väittäähän ne minuakin sinuksi...;)

Kyllä se tuo Wiljo tosiaan kauniisti kyseli, ihan lainausmerkeillä, eikä ollenkaan vihjallut lortoksi;)

Tällaiset wiljot kirjoittelevat keisarien keksimistä keisarinleikkauksista ym. naisia hyvinkin paljon halveeravia juttuja, joista lorttoepäilyt ovat pienimpiä.

Eli mua pidetään homona ja sua lorttona...No hyvä puoli tässä sentään on se, että sä tiedät, et mä en oo sä ja mä tiiän et sä et oo mä :) Näin selvästi artikuloituna. Jääkäämme odottamaan lisää todella älyllisiä kommentteja musta tai susta tai meistä. Meneehän tää aaton aatto sinkulla näinkin.

• Hyivittttuuuuu
        Ihan oikeasti nainen kirjoitti:

Eli mua pidetään homona ja sua lorttona...No hyvä puoli tässä sentään on se, että sä tiedät, et mä en oo sä ja mä tiiän et sä et oo mä :) Näin selvästi artikuloituna. Jääkäämme odottamaan lisää todella älyllisiä kommentteja musta tai susta tai meistä. Meneehän tää aaton aatto sinkulla näinkin.

Vitun lattatissinen horoperse!!

• dsgsdgsdhdnfn
        Hyivittttuuuuu kirjoitti:

Vitun lattatissinen horoperse!!

Noh, Asus siistippä suusi kun on naisia kerrankin palstalla!!

• Jullikka--

Tässä se nyt sitte kuultiin arvon herrat,ihka oikealta naiselta mielipide!!Mutta kyllä sinne naisen tavaraan(yleensä)isompi kuin 12cm pippeli menee,onhan naisiakin tietenkin erikokoisia,mutta oman empiirisen tutkimuksen mukaan aina on mahtunut ja pohjaan on pantu...itsellä kuitenkin vielä vähän tuosta 18cm parempi!!!

• Asus ihan ite

Koko täällä on kaikilla helewetin isi maailmanluokan megamulkku. On ne maailmalla kateellisia näille suomimulkuille!
        Täällä Suomessa on paras koululaitos maailmassa - suomalaisten tutkimuksissa- mutta mittataito taitaa olla se syy suomimulqqujen isoudelle, eli oöisiko koululaitoksella petrattavaa? Suomalainen koulutus on pitkäkestoista ja kallista, mutta sehän ei siitä parasta tee.

Isomulkkkujen yliedustus täällä ihmetyttää!!

• Ihan oikeasti nainen

Tule Jullikka joulun pyhinä käymään niin kokeillan meneekö pohjaan ;)

Ps. En ole h-x, vaikka miehistä pidänkin.

• Kyllä sä taidat olla mä:D

Mua onkin melko paljon, kun jokainen joka Asuksen arviot arvostelee, on mä... Brüno on mä, asdffds on mä ja jokainen nainen on mä.

Kiitos Asus luottamuksesta. Ja jokainen kullinkuvan lähettäjä on mä. Mutta nytpä teen tunnustuksen, jonka olen tehnyt kyllä ennenkin. Asuskin on mä ja eipä täällä muita olekaan, kuin mä. Mä olen jopa yli 180 ip.osoitteesta käyny katsomassa mun profiilia.

Aika pitkän tarinan Asus heitti taas ja aihe oli, että minä heitän kaikki jutut täällä.
        Olenpa minä ahkera;)

• Oletko H-X mode?
        h-x kirjoitti:

Kyllä sä taidat olla mä:D

Mua onkin melko paljon, kun jokainen joka Asuksen arviot arvostelee, on mä... Brüno on mä, asdffds on mä ja jokainen nainen on mä.

Kiitos Asus luottamuksesta. Ja jokainen kullinkuvan lähettäjä on mä. Mutta nytpä teen tunnustuksen, jonka olen tehnyt kyllä ennenkin. Asuskin on mä ja eipä täällä muita olekaan, kuin mä. Mä olen jopa yli 180 ip.osoitteesta käyny katsomassa mun profiilia.

Aika pitkän tarinan Asus heitti taas ja aihe oli, että minä heitän kaikki jutut täällä.
        Olenpa minä ahkera;)

Olet sinä! Mistä ne ip-osoitteiden määrät näkyy!!

• Asus kysyy
        Oletko H-X mode? kirjoitti:

Olet sinä! Mistä ne ip-osoitteiden määrät näkyy!!

Elä kerro, pidetään pölijää jännityksessä!

• boanodbnb

Etkö asus näe että tätäkin ketjua on 13 eri ip.ossaa lukenut ja väität että h-x siltikin keskustelee yksin? mitä ne muut 12 tekee? Eikö ole pieni mahdollisuus että edes kaksi niistä kommentoisi?

• En ole asus

En ole asus, mutta mistä sen ip-osoitteiden määrän näkee?

• ei h

ootteks te hölmöjä ?

• 19.27cm

Ollaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3474
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      403
      2757
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2718
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1827
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1457
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1350
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      88
      1077
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1066
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      80
      943
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      30
      868
    Aihe