Missä luuraa

utelias5

Tietääkö kukaan missä luuraa Sipoon autonvälittäjä/noutaja Ilkka Hautakangas

40

3096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dethleffs-1

      Taitaa olla nyt aurinkorannalla. Itse näin hänet toissa kesänä saksanlaivalla tulossa suomeenpäin kuten itsekin, siis autonhaku reissulta.

    • utelias5

      Eikö kenelläkään ole uudenpaa tietoa miehestä olis autonhaku ja on kuulemma luotettava rehti ja asit osaava.

      • palkkiorahoilla

        Ei tartte Ilkan enää talvipakkasilla töitä ja autonhakuja tehdä. Talvikylmät lekotellaan etelässä.


    • Muistan kyllä Ilkan

      Ilkka Hautakangas nimisiä voi olla useita, mutta omalle kohdalle sattui sellainen Ilkka Hautakangas joka ei ollut kyllä rehti eikä ainakaan asiaansa osaava. Kaikkea muuta. Kannattaa olla hyvin varovainen!

      • utelias5

        No mitä tapahtui eikö hän olekaan rehti mitä itse mainostaa onko kenelläkään tietoa missä nyt luuraa kun puhelin nro ei vastaa onko muuttanut numeroa jäi kaupat pahasti kesken.


      • kallervo1
        utelias5 kirjoitti:

        No mitä tapahtui eikö hän olekaan rehti mitä itse mainostaa onko kenelläkään tietoa missä nyt luuraa kun puhelin nro ei vastaa onko muuttanut numeroa jäi kaupat pahasti kesken.

        Vois löytyä jostain vankilasta ,Sai oulun käräjillä 8kk linnaa Jo on varmaan vapaana

        vapaana hyvän käytöksen ansiosta


      • utelias5
        kallervo1 kirjoitti:

        Vois löytyä jostain vankilasta ,Sai oulun käräjillä 8kk linnaa Jo on varmaan vapaana

        vapaana hyvän käytöksen ansiosta

        Mitä Oulussa tapahuti kertokaa tarkemmin ja eikö kukaan tiedä missä Sipoon atuokuningas luuraa.


    • ileonperseestä

      otti rahat ja raahusti kaljalle

      • utelias85

        Onko kenelläkään hänen yteystietojaan ja muita tietoa tarvisin kipeästi niitä auto pitäis saada pian haettua on varattuna saksassa.


      • ykstoinen ile vaan
        utelias85 kirjoitti:

        Onko kenelläkään hänen yteystietojaan ja muita tietoa tarvisin kipeästi niitä auto pitäis saada pian haettua on varattuna saksassa.

        mä voin hakee laita mulle rahat ja matkalippu pääsen lähtee huomenna


      • Kerran pääsi kusetta
        ykstoinen ile vaan kirjoitti:

        mä voin hakee laita mulle rahat ja matkalippu pääsen lähtee huomenna

        Se jätkä on letkuissa. Mulla oli oikeusjuttu sitä vastaan ja syyttäjä kerto, että se on huonossa hapessa meilahden sairaalassa. Epäili, että ei aja autoa enään, eikä puuhaa paljoo muutakaan.

        Että sellanen tapaus.


    • Menkää USA:han ajamaan

      Monesta päästäisiin kun pantaisiin auton romuttamoita näiden maahantuonti satamiin ja käytettäisiin autot romuttamoiden kautta.Yhteiskunnallisesti tärkeät autot kuten poliisiautot paloautot ambulanssit kuorma- ja rekka autot jne. ohjattaisiin vain ohi romuttamoiden.On kroonisesti invalidisoitunut yläpäästään ellei ymmärrä kuinka paljon liikenne onnettomuudet kolareineen tuottaa esimerkiksi tuskaa omaisilleen ja pitääkö hakea itsttuntoa parkkeeraamalla autojaan keskelle jalkakäytäviä jne?Ei kannata rautalangasta vääntää ellei tajua.Senverran kuitenkin tajuaa että on saannut ajokortin,taikka ajaa tekaistulla tai ilman.Nyt kai ei ole käytännössä niin väliä jos joku jää alle tai ei koska työttömyyttä on paljon.Kun taas töitä tulee on työttömyyttävarmaan kansainvälisyydessäkin viellä?

    • pyyhkivä

      www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/hautakangas ilkka olavi/25178737‎VälimuistissaVirallinen nimi: Hautakangas Ilkka OlaviYTJ. Y-tunnus: 25178737YTJ. Toimiala: Henkilöautojen ja kevyiden moottoriajoneuvojen vähittäiskauppa (TOL: 45112) ...

      Liekkö saman henkilön firma hyvin tuntuu pyyhkivän ei se mitään sairas ole näyttelee vaan

    • kyrrppiintynyt

      uudensillantie sipoossa ja nikkilä brappu

    • saatavia

      Onko Ilkka vielä bisnes maailmassa tiettäkö kukaan olisi hiukan saatavia vuoden 2010 alusta yli 7000€ korkoineen

      • Veepee45

        Saman verran saatavia minullakin melkein...


      • Kalle450

        Jätkä on täysi pummi alkoholisti.Kusettaja todellakin hoitelee Saksasta joo lähinnä mersuja Suomeen velkaa ulosotossa noin 300 000 eli kannattaa tilata auto hänen kauttaan jos haluaa rahat menettää.


      • Rape47

        Tässäpä numero kyseiselle kaverille josta voi tavoitella 358456091912 ja tosiaankin asuu Sipoossa Nikkilässä.Itse en ostaisi tolta tikkuaskiakaan täysi kusettaja luuseri leikkii sairasta ja kaipaa sääliä paskat,alkoholisti vaan ei muuta.On velkaa itsellenikin 500 noin numerokin toimii joten eikun soittelemaan ja velkojat perään uskomaton tapaus.


    • TunsinNaaman

      Eilen ajoi vastaan uudehkolla mersulla, oli tulossa sipoosta keravan suuntaan. Ilkkahan se oli.

    • TuttuTunne2

      En suosittele kenellekään. Osaava kaveri varmaan mutta valitettavan persaukinen. Toimii täysin tilaajan rahoilla ja vähän päällekkin. Tarinaa riittää kun kyselee saatavia ja niitä tulemattomia autoja

      • AH34

        Osaava😂?kaikkea muuta kuin osaava toki onhan tuo taito sinänsä pyörittää perseaukista firmaa kaljahöyryissä sekä luvata kaikkea maan ja taivaan väliltä asiakkaalle vieläpä itse uskoneena tarinoihinsa.Satusetä tämä paskaläjä on valitettavan perseaukinen kuten täällä joku asiasta mainitsikin ei minkäänlaisia edellytyksiä minkäänlaisen yrityksen pyöritykseen parempi kiertää kaukaa ja lujaa näin se vaan on valitettavasti.


    • Vieläkö tekee kauppaa olisi hiukan tarvetta autolle

      • PT546

        Suosittelen auton hankintaa kokemuksesta jonkun rehdin kauppiaan kautta mikäli et halua tulla kusetetuksi kuten niin monet täällä.


    • TK787

      Tuo olio olisi pitänyt likvitoida jo kauan sitten jätkä puhuu paskaa 100% jutuissaan ja vieläpä uskoo tarinoihinsa itsekkin...

      • sinkolla

        Kauppias kusettaa aina!


    • velaillinen

      Olisi 7000€ auki auttaisko joku hakemisessa

      • Re334

        Oletko kokeillut saatavia oikeusteitse?eipähän tolla ole kuin paita ja perse eli mistäs mitään voisi saadakkaan eikö😊


    • saatavia2

      Olen kokeillut ulosottoa ei saa mitään pitäisi löytää joku joka kävisi hakee jotain rahan arvoista pois. Olisi 7000€ vois hiukan antaa haku palkkaa jos rahana saisi edes puolet

      • 2jee

        Tolla paskakasalla ei todellakaan ole mitään arvotavaraa mitä voisi hakea siinäpä se näin lainpuitteissa mutta ainahan on vaihtoehtoja.Itse pidän kyseistä kaveria sairaana henkisesti ei puoliksikaan normaali ihminen puhu ja lupaile asioita mitä ei ole edes olemassa elää jossakin omassa liisa ihmemaassa.Hoitoonhan tommonen kuuluisi laitokseen ikuisesti olisi yhteiskunnallekkin paras vaihtoehto.


      • tuttunaama

        Taas on sillä Mersu vaihtunut uudempaan kun viimeksi näin. Kenen nimissä ne sen autot on?


      • Naapuri555

        Ei sillä mitään mersua ole😊ajelee kaverinsa 07 s40 volvolla mustalla kaljahöyryissä lähinä hakee K-kaupasta kaljaa ja röökiä.Kaljapäissään kehuskelee kuinka homma hoituu joopa joo ammattimies kaljanjuonnissa kylläkin ei muussa.Lähes kaikkille velkaa taloyhtiössäkin pummi kun on ihme että henki viellä pihisee.....


    • naapurii

      Tuo perseaukinen 100%paskanpuhuja asuu Sipoosa Uudensillantie 67 B rapussa😊huvittavan säälittävä tapaus todellakin numerokin löytyy 358456091912 arka vastailemaan nääs kun VELKAA kaikille taloyhtiössäkin velkojat perässä.Ulosotossa kymmeniä tuhansia istunut linnassakin kusetuksistaan vaan ei riittävästi...

    • kaipailee

      onko likka vielä maisemissa tietääkö kukaan

    • asiakkaaksiko

      Eilen oli paikallisessa kaljalla. Kehuskeli kaljapäissään että aikoo laittaa taas firman pystyyn.

    • Anonyymi

      Asuu edelleen uudensillantiellä Sipoossa. Mitään rahan arvoista ei omista paitsi tietokoneen. Runkkari, kusettaa tai ainakin yrittää myös naapureita. Iso paska kasa.

      • Anonyymi

        Ilkka kusettaa nyt tuolla yläkerran hiippakunnassa.
        Kuoli moniin erilaisiin sairauksiin.


    • Anonyymi

      Ilkka Hautakangas on ilmavoimissa.2020 keväällä potkas tyhjää.

      • Anonyymi

        miksi sitten lähetti mulle vielä meiliä äsken ja tarjos autonhakupalverlua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi sitten lähetti mulle vielä meiliä äsken ja tarjos autonhakupalverlua

        Kyllä Ilkka on tosiaankin kuollut 11/2020. Ihmemies on jos lähettänyt meiliä vielä 4 kk kuoleman jälkeen. Velkaa jäi, mutta ressukka kun oli niin kevyet mullat hänelle.


    • Anonyymi

      Missäköhän mies luuraa? Minulle tämä Ilkka Olavi Hautakangas jäi aika paljon velkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe