miehestä ei kuulu mitään ekojen treffien jalkeen

evesarajarvi

Mikäs siinä on kun ekoilla treffeillä innoissaan molemmat haluaa nähdä uudestaa, joka saatetaan varmistaa vielä toiseen kertaan mainitsemalla, että nähdään tietenkin uudestaan. Mutta sitten kun seuraavana päivä soittaa tai viestillä kyselee esim kuulumisia, niin ei kuulu mitään vastausta? Eikö miehet osaa puhua suoraan, vai naisen kiusaksiko pitää luvata seuraavat treffit, vaikka oikeasti ei ilmeisesti haluakaan nähdä?

7

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa etsiä uusi:) Isompi tappio varmasti miehelle. Eikä kannata yleistää :p

    • turunnainen1

      Yhdyn keskustelun aloittajan mielipiteeseen sillä itselleni on käynyt useamman kerran noin. En myöskään ymmärrä sitä että miksi pitää sanoa että on kiinnostunut vaikkei sitä ilmeisesti ole pätkääkään. Eikö mies uskalla sanoa että kiitos oli ihan hauska tavata mutta ei tästä jatkoa seuraa.

    • Ompa mielenkiintoista käytöstä... itse kun en noin käyttäydy. Ei voi kuin ihmetellä et mistä tuommoisia tyyppejä oot löytänyt. No kuitenkin en voi puhua kuin omasta puolestani niin itse kyl vastaan aina, jos on noin tavatessa sanottu.

      • evesarajarvi

        Ja näitä tapauksia on Ollut jotain 3 puolen vuoden aikana..


    • mies cdff

      Minulla oli tuollaiset treffit syyskuussa. Tapasimme kahvilassa, jossa vietimme kupposen ääressä pari tuntia. Alun ujostelun jälkeen juttelimme innostuneesti mutta sivistyneen pinnallisesti. Lopuksi halasimme ja lähdimme omille teillemme.

      Viestittely treffien jälkeen oli positiivista, mutta naisen ulkomaanmatka ja omat työesteeni estivät jatkotapaamiset eikä kumpikaan sitä edes konkreettisesti ehdottanut. Myöhemmin taas ei enää viitsi ottaa yhteyttä kun on tavallaan antanut tai saanut pakit - en tiedä kummin se oikeasti on.

      AP:n tapaus voi olla samanlainen. Treffit ja kumppani ovat ihan jees kuten puheetkin antavat ymmärtää, mutta sittenkin tosi kipinä jäi puuttumaan.

      Korjaukseni seuraaville treffeillä viikkoa myöhemmin oli paikan vaihtaminen "ttuhmemmaksi", halaaminen heti treffien alussa ja istuminen vierekkäin pubissa erottavan pöydän sijaan. Se tai naisen vaihtaminen tepsi.

    • parempi kadota vaan

      On sellainen kirjoittamaton sääntö, jos aika lipsahtaa liian pitkäksi yhteydenpidon, tai tapaamisen jälkeen jostakin syystä, ei enään oikein voi ottaa yhteyttä, vaikka ehkä haluaisi.

    • 6r8kl78l

      Jos mitään vastausta ei kuulu niin on tosiaan aika outoa.
      Tietty hankala tietää sinun tilannettasi ja viestittelytapaasi yms.

      Jos olet esim liian innostunut ja alat "kullittelun" yms heti seuraavana päivänä niin silloin homma on tietty selvä.

      ja kannattaa ihan suosiolla jättää tuo "miehet" pois näistä keskusteluista.
      Aika harva asia tässä elämässä on sukupuolisidonnaista, etenkin käytöstavoista puhuttaessa.

      Itselläni viimeisimmät treffit menivät niin että seuraavana iltana laitoin viestiä ihan vaan rennosti ja ehdotin jotain. Jotenkin miehenä tuntuu muutenkin mukavammalta olla itse vähän enemmän ohjaksissa varsinkin alussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe