Haluan takas yhteen

ikäväsattuu

Joo. Eli haluan ex-mieheni takas. Yhessä kuljettiin vuosi, mutta kesällä suhde loppui kuin seinään, enkä tiedä vieläkään miksi. Mies sanoi ihastuneensa toiseen, mutta enpä tiedä... Luulen että hän kyllästyi riitoihin ja suhde oli hänen mielestään vähän liian vakava.
Erosta on nyt puoli vuotta ja ollaan juteltu facebookissa ja tekstailtukin. Eräänä iltana/yönä juteltiin kymmenen tuntia, melkein aamuun asti. Eli kyllä mies minusta jossain määrin välittää. Mies tietää että rakastan häntä yhä, olen kertonut sen useasti.
Miehellä oli jotain säpinää uuden naisen kanssa tässä pari kuukautta sitten, mutta se ei sitten ilmeisesti toiminutkaan. olen niin onnellinen tästä!:)
Mutta mies siis kaipaa tätä uutta ex-naisystävää vielä. Miten saisin miehen unohtamaan hänet?
Meillä oli loistava seksielämä ja mies onkin ehdotellut jos mentäis sänkyyn ihan vaan exinä. Minuakin huvittaisi, ehkä olen hölmö mutta uskon että mies rakastuu minuun uudelleen kun muistaa kuinka kivaa meillä aikanaan oli ja huomaa että oikeasti välitän ja haluan olla hänen kanssaan. Toisaalta hän saattaa ajatella, että miksikäs aloittaa suhdetta kanssani, kun saa seksiä ilman sitoutumistakin... Itseäni kyllä kovasti houkuttelee ajatus seksistä hänen kanssaan, mutta en toisaalta halua olla mikään laastari, korvike kun ei parempaakaan ole saatavilla.
Mitä mun kannattais tehdä? Tossa tuli nyt aika paljon tekstiä mutta lyhyesti: erottiin siis puoli vuotta sitten, seksi oli loistavaa, mies kaipaa ex-naistaan mutta ei ole unohtanut minuakaan. Ollaan päälle parikymppisiä, jos sillä on väliä.
Voisin pyytää vinkkejä teiltä miten saisin miehen unohtamaan tämän uuden naisen, ja kannattaako mennä sänkyyn, jos olenkin vain laastari? Olemme sopineet että näemme lähiaikoina. Onko jotain mitä voisin sanoa tai tehdä että mies kiinnostuisi edes vähän enemmän? Muutakun näyttää nätiltä ja ehkä muistella hyviä hetkiä suhteen ajoilta?

4

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäväsattuu

      Ja olen siis kertonut miehelle että jos tämä tästä ny lähtee kehittymään, niin en halua niin vakavaa juttua kun viimeksi. Kytättiin kumpikin toisiamme, mustasukkaisuutta oli puolin ja toisin ja tästä johtuen riitojakin oli ihan riittävästi... Haluaisin olla vähän kuin kavereita, saisi tehdä mitä tykkää ja liikkua kenen kanssa haluaa, mutta silti oltais yhdessä, eli ei muita kumppaneita. Nähtäis sillon kun sopii ja huvittaa, eikä niin että viikkoa etukäteen sovitaan koska nähdään ja mitä tehdään. Ymmärrättekö mua?

    • 15 vuotta yhdessä

      noh... pukeudu kauniisti (tilanteesta riippuen, oletteko menossa ravintolaan vai näettekö jomman kumman kotona, vai kenties ulkosalla?) hymyile paljon ja ole muutenkin positiivinen, vältä valittamista. Jos exäsi valittaa, kuuntele häntä ja halaa vaikka ja yritä keksiä jokin valoisa puoli asiasta. Näin annat itsestäsi positiivisen kuvan, mutta varo ettet ole mikään tekopirteä. Kerro hänelle myös että välität ja ole muutenkin kiltti ja ystävällinen.

      Kiinnitä huomio mieheen. Kysele häneltä hänen elämästään(vältä kuitenkin ex.naisesta puhumista). Miehet tykkäävät kertoa itsestään ja kun exäsi saa niin tehdä hän luultavasti tuntee olonsa mieluisaksi seurassasi.

      Vanhojen muisteleminen on hyvä idea, koska luultavasti miehelle tulee ikävä yhteisiä hetkiänne. Muista taas puhua vain hyvistä hetkistä.

      Seksi eksän kanssa ei ole yhtään epätavallista. Itsekin olen harrastanut seksiä exäni kanssa, ja palasimme sen jälkeen yhteen. Olemme olleet yhdessä siitä lähtien 15 vuotta. Hyvä keino siis, mutta varaudu että saatat oikeasti olla vain se laastari.

      Olen vähän huono neuvomaan mutta toivottavasti tästä jotain apua oli.:) tsemppiä

    • lifemocker

      vaikeahan se on saada asioita toimimaan jos ei ole kunnolla tunteita toista kohtaan. pelkkä välittäminen kun ei riitä toimivan suhteen luomiseksi

      • iogiuc

        Aivan. Ei tuo välittäminen oikein tarkota mitään. Kyllä minäkin jollain tasolla välitän existäni, kuten välitän myös ystävistäni, sukulaisistani, koiristani ja jollain tasolla välitän ihmisistä ylipäätään, kuten kaikista luontokappaleista ja elämästä yleensäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe