kysymys naisille kenkien äänestä

utelias ukko

Toivoisin vastauksia seuraavaan mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen;

Kadulla liikkuessani olen kiinnittänyt huomiota muutamien naisten kävellessä syntyvään rytmikkääseen kopsutukseen. Olen sitten miettinyt asiaa, että kiinnittävätkö naiset huomiota siihen ääneen ? Ja millä tavalla ?

-onko kysymys siitä, että ääneen ei kiinnitetä huomiota?
-vai että kun pidetään jostain kengistä, niin niistä syntyvä ääni sitten "kärsitään" ?
-vai kenties, että joku haluaa kävelynsä rytmin kaikuvan kaduilla ?

13

1600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantalappu1

      jos korot kopisevat , nainen on ilman alushousuja......

    • kenkäni ei kopise

      Minuakin ärsyttää kopisevat kengät vaikka olen nainen. Kopisevat kengät kertoo, ettei kenkien hinta ole ollut kovinkaan kallis, eikä ne ole kovin laadukkaatkaan.

      En pidä kopisevia kenkiä. On kiva kävellä siten, ettei askelet kuulu minnekään. Joskus jopa elokuvissa naisten kengät kopisee ärsyttävästi. Kai se on dramatiikan vuoksi.

      Toivottavasti kenkätehtaan jättävät kokonaan kopisevien, häiritsevää ääntä pitävien kenkien valmistuksen.

      • utelias ukko

        Kiitos vastauksesta!

        Annettakoon anteeksi, että kaikilla ei ole ehkä varaa kalliisiin ja hyvälaatuisiin kenkiin.
        Pelkäsin, että joku tarkoituksella haluaa ilmoittaa itsestään kopinalla, siis itsekorotustuksen vuoksi!


      • Postimyyntiavokkaat

        Käyn joskus vaihtamassa korkolaput paksumpiin, se auttaa vähän. Mutta kyllä yleensä sellainen ikävä kopina viittaa huonolaatuisiin kenkiin. Joskus niihin sortuu, ja koittaa käyttää ostoksensa pois.


    • heels

      Päin vastoin laatukorkkareissa on metalliset kantalaput ja halvoissa on muoviset, kyllä korkojen kuuluu kopista.

    • .......

      Enpä ole havainnut yhtäläisyyttä kopinan ja kengän hinnan välillä, kyllä mun reilun sadan euron hintaisten saapikkaiden korot kopisee siinä kuin halvempienkin, koron korkeudesta se kyllä riippuu: tasapohjaiset ei kopise.
      En tykkää korkojen kopinasta töissä käytävillä, ulkona ei haittaa.

      • kopskops

        Se kyllä riippuu enemmänkin siitä korkolapun materiaalista, että kopiseeko vai ei, muovia kun on monenlaista, toinen on kovempaa ja kopisee ja toinen taas pehmeämpää ja hiljaisempaa.


    • Nainenhmm

      Mitä ihmettä?? Mun mielestä korkokenkien kuuluu kopista! Se on mun mielestä naisellisuuden ääni. Henkilökohtasesti ite en tykkää kävellä metallisilla kantalapuilla (ihmiset kiinnittää huomiota ja se ahdistaa) mutta kyllähä nyt kokokengistä pitää kopina kuulua! Sama ku .... vaikka tanssis ilman musiikkia.

    • utelias ukko

      "Mitä ihmettä?? Mun mielestä korkokenkien kuuluu kopista! Se on mun mielestä naisellisuuden ääni"

      Kiitos!
      Tämän vastauksen jälkeen mun on helppoa pysyä poikamiehenä loppuelämäni !
      (olen tainnut olla aika naivi naisia arvostaessani)

      • Ell12

        Miksi on naisen syytä, että kenkien valmistajat laittavat kenkiin muoviset kantalaput (siis myös 100 maksaavin kenkiin)? Ja mitä vika kopisevissa korkokengissä on?


      • P3te83

        Ei niissä ole yhtään mitään vikaa, päinvastoin :) Mutta makuasia tämäkin, on miehiä ja naisia puolesta että vastaan. Mä äänestän kopisevat korot jatkoon ;)


    • Marleena1980

      Mua ei haittaa korkojen kopina.

    • kaikenmaailmankahelit

      Päivää vaan ..onpas taas mielenkiintoista..kaikkia sitä keksitäänkin...ainahan naisten korot ovat kopisseet ja tulevat vastaisuudessakin kopisemaan...ihmeellisiä kysymyksiä aivan normaaliin asiaan...panetkos aamupuuroon voisilmän, jos niin MIKSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe