Toivoisin vastauksia seuraavaan mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen;
Kadulla liikkuessani olen kiinnittänyt huomiota muutamien naisten kävellessä syntyvään rytmikkääseen kopsutukseen. Olen sitten miettinyt asiaa, että kiinnittävätkö naiset huomiota siihen ääneen ? Ja millä tavalla ?
-onko kysymys siitä, että ääneen ei kiinnitetä huomiota?
-vai että kun pidetään jostain kengistä, niin niistä syntyvä ääni sitten "kärsitään" ?
-vai kenties, että joku haluaa kävelynsä rytmin kaikuvan kaduilla ?
kysymys naisille kenkien äänestä
13
1914
Vastaukset
- kantalappu1
jos korot kopisevat , nainen on ilman alushousuja......
- kenkäni ei kopise
Minuakin ärsyttää kopisevat kengät vaikka olen nainen. Kopisevat kengät kertoo, ettei kenkien hinta ole ollut kovinkaan kallis, eikä ne ole kovin laadukkaatkaan.
En pidä kopisevia kenkiä. On kiva kävellä siten, ettei askelet kuulu minnekään. Joskus jopa elokuvissa naisten kengät kopisee ärsyttävästi. Kai se on dramatiikan vuoksi.
Toivottavasti kenkätehtaan jättävät kokonaan kopisevien, häiritsevää ääntä pitävien kenkien valmistuksen.- utelias ukko
Kiitos vastauksesta!
Annettakoon anteeksi, että kaikilla ei ole ehkä varaa kalliisiin ja hyvälaatuisiin kenkiin.
Pelkäsin, että joku tarkoituksella haluaa ilmoittaa itsestään kopinalla, siis itsekorotustuksen vuoksi! - Postimyyntiavokkaat
Käyn joskus vaihtamassa korkolaput paksumpiin, se auttaa vähän. Mutta kyllä yleensä sellainen ikävä kopina viittaa huonolaatuisiin kenkiin. Joskus niihin sortuu, ja koittaa käyttää ostoksensa pois.
- heels
Päin vastoin laatukorkkareissa on metalliset kantalaput ja halvoissa on muoviset, kyllä korkojen kuuluu kopista.
- .......
Enpä ole havainnut yhtäläisyyttä kopinan ja kengän hinnan välillä, kyllä mun reilun sadan euron hintaisten saapikkaiden korot kopisee siinä kuin halvempienkin, koron korkeudesta se kyllä riippuu: tasapohjaiset ei kopise.
En tykkää korkojen kopinasta töissä käytävillä, ulkona ei haittaa.- kopskops
Se kyllä riippuu enemmänkin siitä korkolapun materiaalista, että kopiseeko vai ei, muovia kun on monenlaista, toinen on kovempaa ja kopisee ja toinen taas pehmeämpää ja hiljaisempaa.
- Nainenhmm
Mitä ihmettä?? Mun mielestä korkokenkien kuuluu kopista! Se on mun mielestä naisellisuuden ääni. Henkilökohtasesti ite en tykkää kävellä metallisilla kantalapuilla (ihmiset kiinnittää huomiota ja se ahdistaa) mutta kyllähä nyt kokokengistä pitää kopina kuulua! Sama ku .... vaikka tanssis ilman musiikkia.
- utelias ukko
"Mitä ihmettä?? Mun mielestä korkokenkien kuuluu kopista! Se on mun mielestä naisellisuuden ääni"
Kiitos!
Tämän vastauksen jälkeen mun on helppoa pysyä poikamiehenä loppuelämäni !
(olen tainnut olla aika naivi naisia arvostaessani)- Ell12
Miksi on naisen syytä, että kenkien valmistajat laittavat kenkiin muoviset kantalaput (siis myös 100 maksaavin kenkiin)? Ja mitä vika kopisevissa korkokengissä on?
- P3te83
Ei niissä ole yhtään mitään vikaa, päinvastoin :) Mutta makuasia tämäkin, on miehiä ja naisia puolesta että vastaan. Mä äänestän kopisevat korot jatkoon ;)
- Marleena1980
Mua ei haittaa korkojen kopina.
- kaikenmaailmankahelit
Päivää vaan ..onpas taas mielenkiintoista..kaikkia sitä keksitäänkin...ainahan naisten korot ovat kopisseet ja tulevat vastaisuudessakin kopisemaan...ihmeellisiä kysymyksiä aivan normaaliin asiaan...panetkos aamupuuroon voisilmän, jos niin MIKSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684