Kaikile 4 WD kuskeille!!!
HYVÄÄ JOULUA!!!
5
137
Vastaukset
- jenkkipeli
Johan lelun sait lahjaksi, tekeekö sillä edes mitään. Muovinen sardiinirasia.
- GV;)
On se hyvä, että on näitä paikkoja, missä vantaalla ahdistuneet ihmispolot voivat käydä purkamassa pahaa oloaan.
- Snow...
Lelu?? Hinta 42 tuh, integroitu tikapuurunko, alennusvaihteet, keskitasauspyörästönlukko....Nooh, sovitaan, että on lelu, niin pysyy nuo etuveto cittari kuskit tyytyväisenä :)
- Grand Vitara -11
Snow... kirjoitti:
Lelu?? Hinta 42 tuh, integroitu tikapuurunko, alennusvaihteet, keskitasauspyörästönlukko....Nooh, sovitaan, että on lelu, niin pysyy nuo etuveto cittari kuskit tyytyväisenä :)
Yks tärkein ominaisuus sulta unohtui, nimittäin jatkuva neliveto, ei mitään liiba laaba napista kytkettävää tai tarvittaessa automaattisesti kytkeytyvä.
- GV ;)
Grand Vitara -11 kirjoitti:
Yks tärkein ominaisuus sulta unohtui, nimittäin jatkuva neliveto, ei mitään liiba laaba napista kytkettävää tai tarvittaessa automaattisesti kytkeytyvä.
Onhan tämä paras 4WD-auto mitä itsellä on ollut. Ja niitä muita ovat olleet Cherokee KJ ja Fotester. Tosin ei huonoja nuokaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471