Erosimme kahden vuoden seurustelun jälkeen. Syynä oli yksinkertaisesti se, että jokin vain puuttuu mitä meillä ennen oli. Olemme hyvissä väleissä ja haluamme olla edelleen hyvät ystävät. Seurustellessa oli vain niin paljon muuta aivan arkista mikä vei aikaa ja aiheutti turhanpäiväistä riitelyä. Nyt olen suhteellisen tyytyväinen tilanteeseen kuten hänkin, sillä olemme liian nuoria. Mutta toivon että jonakin päivänä muutamien vuosien päästä voisimme taas olla yhdessä. Hän on ihminen jonka kanssa haluaisin perustaa perheen. ONKO KENELLEKÄÄN TAPAHTUNUT NÄIN? Eli olette eronneet, menneet vaikkapa opiskelemaan ja joskus myöhemmin palanneet yhteen? Jaksan vain ajatella optimistisesti. Tietysti voi käydä niin että minä tai hän löydämme uuden, mutta siihenkin voi kulua niin paljon aikaa ettei enää muutenkaan huvittaisi palata yhteen...
Onko teille käynyt näin?
5
1566
Vastaukset
- fidel
oo käynyt. mä ajattelin alussa niin. mut nyt ku olen tavannut muita naisia olen huomannut että exäni oli loppujen lopuksi kylmä ja itsekeskeinen narttu.
- TIPI
Minä en ollut kylmä itsekeskeinen narttu.
- mmm
Sama suunnitelma tuntui ihan hyvältä erotessa "ystävinä" 3vuoden kihlauksen jälkeen. Sitä oli vaan itse niin naiivi ettei pitänyt ex-kumppanin rakastumista toiseen mahdollisena, eihän hän nyt loppujen lopuksi voi ilman minua elää. Pah! Sitä sattuu ja tapahtuu, ja nyt kumppani on jo vuosi eron jälkeen uudestaan kihloissa. Ei tunnu todellakaan enää unelmien prinssiltä.
- gddfg
juuri eilen erottiin..rakastan häntä mutta jotenkin ei vaan tunnu siltä että pitäisi seurustella..olemme niin nuoria ja tyhmiä vielä ja kaiken lisäksi olen todellakin itsekäs ja egoistinen. mutta silti toivon että kun aika on kulunut ja molemmat kasvettu voisimme taas olla yhdessä
- TIPI
vaan että onko ketään joka on jo palannut yhteen vuosien päästä, alussahan varmaan kaikki toivoo palaavansa yhteen jonakin päivänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637