Paras tietämäsi miesten tuoksu?

Le Male

Mikä on paras mielestäsi? Minkä ikäiselle suosittelisit tuoksua?

Oma suosikkini on Hugo Bossin No 1

33

1994

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoksuhullu

      Haluaisin löytää miehelleni makean miellyttävän tuoksun.Ehdotuksia.

    • popppppp

      giorgio armani, acqua di gio ... itse tykkään ja miesystävä myös. kiva ja raikas tuoksu :)

    • 8+5

      Jos haluat pysyvämpää suhdetta miehen kanssa, on parasta selvittää, miltä hän oikeasti haisee.Keinotekoisilla hajuilla luodaan keinotekoinen suhde.

      • tuOksu

        Kainalon oma tuoksu on oikea ja lunnon tarkoittama. Jos etsit tuoksua itse haisteltavaksesi, se on siinä. Jos haluat tyrkyttää häntä muille, OK, osta hajuste!
        Jos miehen puhdas tuoksu ei miellytä, sinulla voi olla ongelma.


    • Joppe Tee

      Bossin nro 1 on nykyisistä paras.

    • ugh2

      eau de paska, mitä muuta tarvitaan, ja jokatapauksessa se siellä peiton alla haisee aina aamulla... ainakin 1 vuoden yhdessäolon jälkeen

    • Tarkka nenä

      Armanin Code on ihana tuoksu

    • tuoksuhullu

      Kyllä yhdessä on oltu vuosia,mutta en vann löydä sellaista tuoksua,kun joskus vuosia sitten ostimme ulkomailta ja sitä ei enään valmisteta.
      Ei Bossin tuoksu,eikä kirpeitä.
      Vaan makean täyteläinen,joskaan ei imelä.

      • Olisin poliisi jos..

        Tää on liian helppo :)


    • jkuup

      Armani - Mania

    • hyvä löyhkä

      Memoir Man on hyvä haju. Amouagen valmistama.

    • Tabac original

      Vihreä Mennen. Kaikenikäisille maaltamuuttaneille tosimiehille.

      • opeljacia

        Ehkä maailman pahin hajuste mitä mies voi itteensä laittaa.Just tarkotettu joillekin landepaukuille jotka ei muutenkaan tajua mitään naisten päälle.


    • hyh haisua

      Akka osti jotain chanel bleuta joululahjaksi, eilen laitoin hyh helkutti niinkuin jotain lemon plediä tai jotain vastaavaa sitruuna siivousainetta olis suihkuttanu päälleen.

      • ollan ihmisiks cb

        Onko pakko? Ei ihme jos vaimosi tapailee muitakin :) nimi. tosijuntti ei kirjoita chanel bleuta chanel bleu... hahahahaaa :D


    • pilä

      jos makean haluat niin givenchy pi...

    • Tuula Tuoksunokka

      Minun mieheni ihania ja vaihtelevia luomutuoksuja ei ylitä mikään keinotekoinen kemikaali!

    • kallis mutta riittää

      Armani Code

    • MikkoVaan.

      Meirän vessanpytyn lemut on aika kiva.
      se on todellakin "miesten tuoksu" kun siinä tekee tarpeensa testosteronia puhkuvat pallileuat.

      ei mut ihan oikeasti ei miehet halua hajuvesiä.
      jos luulet että haluaa niin olet ehkä sekoittanut miehet naisiin.
      Deodoranttia tietysti mutta ei, ei hajuvesiä.

    • oikeassa1

      Kouros ja se on siinä !!

    • nuuhkikaa näitäkin

      Itsellä on kolme merkkiä
      Hugo Boss No 1
      Paco Rabanne Million, pullossa on myös jokin 1 kuvio
      White Musk , saa ilmeisesti vain BodyShop liikkeistä

      Ollaan sanottu, että tuoksut hyvälle ja sekös hivelee. Tärkeää on myös, että tuoksu säilyy koko päivän. Ostin kerran erään melko kalliin pullon ja parin tunnin jälkeen kotiin tullessa kysyin vaimolta, että onko hyvä tuoksu, hän siihen, että mikä tuoksu.

    • feromonit

      Kaikki hajusteet ovat täysin keinotekoisia petrokemian tuotteita, joiden rahallinen arvo tulee vasta pakkauksesta, mainonnasta ja kaupan kuluista. Miksi kukaan haluaisi kenenkään haisevan joltain öljynjalosteelta ja vielä maksaisi siitä?

    • mäntysuopa

      Havi - Pinesoap
      Havin mäntysuopa, oliko muita kysymyksiä???

    • jkkkk

      Eau De Pierutson

    • Oriflame North For Men -sarja, mieto ja raikas, kaunis fiilis tulee siitä tuoksusta

      • kelodöörakreaaple

        "Oriflame North For Men -sarja, mieto ja raikas, kaunis fiilis tulee siitä tuoksusta "
        ...tulee myös poskionteloturvotus! Sellaisen jätkän oltava kaukana tai antihistamiinit ja särkylääkkeet lähellä.


      • kelodöörakreaaple kirjoitti:

        "Oriflame North For Men -sarja, mieto ja raikas, kaunis fiilis tulee siitä tuoksusta "
        ...tulee myös poskionteloturvotus! Sellaisen jätkän oltava kaukana tai antihistamiinit ja särkylääkkeet lähellä.

        Sopii mun onteloille, vaikka oon allerginen. Monet tuoksuthan tosiaan tukkeuttaa allergisen ja menee ns. päähän. Ei voi tietää ennen kuin kokeilee.


    • snif4

      Jean-paul Galtier, Le male... Vähän makea tuoksu. Ei mikään vanhan miehen tuoksu...

    • Tosim.

      Kyllä oikea mies ei tarvitse nenärenkaita eikä muuta hajustetta kun kainaloihin ja hyvin pestyihin niihinkin.Kaikki muut hajut on liikaa.Vastenmielisiä ne naisetkin kun kaataavat joka päivä koko pullolisen päälleen ja kun ovat kulkeneet niin ei tarvitse nähdä tätä hajupommia vaan haju jo ilmoittaa kuka on kulkenut tilassa.Luomua se olla pitää!

    • Raskas tuoksu hyvä

      Ei ainakaa mikää raikas merellinen tuoksu. Sellainen joka tuoksuu puulle ja melko raskas. Onko sellaista vielä kuin pierre cardin? Tai kouros? Tai paco rabanne. Zino dafidoff on myös hyvä.

      • Niitä on monia

        Ehkä Axe ja Adidas yms.


    • vaatimattomuus

      Tansseihin lähtiessä. Suihku loiva dödö kainaloihin. Sitten hyvä konsti. Vähintäänkin paita pestään Vanhalla Surf- pesuaineella tai ruotsalaisten mäntysuovalla. Aina on käynyt flaksi, "kun tuoksut niin iiiihanan puhtaaltakin."

      • Axe paras

        Riippuu viitsiikö käydä tansseissa,jos ei niin voi muulloinkin suihku ja dödö.Ei se
        riipu tansseissa käymisestä tai hajusteista,että käykö flaksi.Eikä liian vaatimatonkaan
        kannata olla.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe