Tummat hiukset pitäisi olla?

vaaleatukkainen1

Avomieheni on ilmoittanut että ihailee tummahiuksisia naisia ja aina on kommentoimassa heidän kuviaan ja hyvin ihailevaan sävyyn. Itse olen luonnostani blondi ja olen aina tähän asti ollut ihan tyytyväinn itseeni ja ulkonäkööni.

Viime aikoina kuitenkin itsetuntoani on alkanut nakertaa, kun avomies ehdotti, että voisin värjätä hiukset tummiksi ja ottaa hiusten pidennykset. Minulla siis on vaan olkapäiden yläpuolelle ulottuvat hiukset. Sitten hän kuitenkin sanoi, että ei tarvitse, koska näyttäisin varmaan kamalalta juurikasvuineni, ja taas huokailee minulle kaikkien brunettejen hiusten kauneudesta.

Miksi miehille hiusten väri on niin tärkeää? Miksi kauneusihanne on nyt niin voimakkaasti tummanruskea hiuslaatu? Kyllähän nyt kaikenvärisissä hiuksissa on viehättäviä naisia.

69

4384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Non blonde

      Meillä taas toisin päin. Minä olen ruskeasilmäinen brunette. Mies ihailee avoimesti blondeja ja katsoo pitkään vaaleita naisia, vaikka ei edes olisi mikään todella hyvän näköinen. Se ei varsinaisesti nakerra itsetuntoani, mutta mietin välillä miksi ei sitten valinnut vaaleaa naista, hänen ex-vaimonsakin oli blondi. Ehkä juuri siksi...

    • Samaa kysyn

      Kyllä kans itseä ihmetyttää että miksi ihmeessä se hiustenväri on niin tärkeä juttu miehille? Voisiko joku mies kertoa että miksi se on niin tärkeää? Kunhan ei ole ihan oudoväriset hiukset niin ei pitäisi olla väliä onko ne blondit, ruskeat, mustat tai vaikka punaiset. Eikö se ole tärkeintä että ne sopii kantajalleen? Ei hiuksia ole järkeä värjätä muiden mieltymysten mukaan, etenkään jos tietynväriset hiukset eivät itselle sovi. Kaikille ne blondit tai ruskeat ei sovi. Itselle ei sovi vaaleat hiukset, olen niiin tummapiirteinen luonnostani että lopputulos olisi oudon näköinen. Luulisi miehille olevan tärkein että nainen on normaalipainoinen ja kasvoiltaan viehättävä. Ei taida sekään riittää, riittääkö mikään?

      • 11+15

        "Kyllä kans itseä ihmetyttää että miksi ihmeessä se hiustenväri on niin tärkeä juttu miehille? Voisiko joku mies kertoa että miksi se on niin tärkeää?"

        Koska miehille nyt ylipäätään ulkonäkö on huomattavan tärkeää. Itse ihmettelen miksi naisille tuntuu olevan niin vaikeaa ymmärtää sitä

        "Eikö se ole tärkeintä että ne sopii kantajalleen?"

        Se mikä sopii kantajalleen on mielipidekysymys. Naisilla on usein vähän erilainen käsitys siitä mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Miehet eivät pidä lyhyistä hiuksista ja saattavat taas pitää blondia playboy-tukkaa seksikkäänä samaan aikaan kun naiset hehkuttavat kananpersekampauksia ja Kerava style värjäystä. Jos siis haluat tietää mikä miehesi mielestä sopii sinulle, niin kysy häneltä ennemmin kuin naapurin Marjaleenalta.


      • Samaa kysyn
        11+15 kirjoitti:

        "Kyllä kans itseä ihmetyttää että miksi ihmeessä se hiustenväri on niin tärkeä juttu miehille? Voisiko joku mies kertoa että miksi se on niin tärkeää?"

        Koska miehille nyt ylipäätään ulkonäkö on huomattavan tärkeää. Itse ihmettelen miksi naisille tuntuu olevan niin vaikeaa ymmärtää sitä

        "Eikö se ole tärkeintä että ne sopii kantajalleen?"

        Se mikä sopii kantajalleen on mielipidekysymys. Naisilla on usein vähän erilainen käsitys siitä mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Miehet eivät pidä lyhyistä hiuksista ja saattavat taas pitää blondia playboy-tukkaa seksikkäänä samaan aikaan kun naiset hehkuttavat kananpersekampauksia ja Kerava style värjäystä. Jos siis haluat tietää mikä miehesi mielestä sopii sinulle, niin kysy häneltä ennemmin kuin naapurin Marjaleenalta.

        Kyllä minä olen tietoinen siitä että miehille on tärkeää että nainen on kaunis, olen sen aina tiennyt. Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset, eikä siinä ole mielestäni mitään väärää. Itsekin inhoan kyseistä kananpersemallia ja lyhyitä hiuksia, polkkatukatkin ovat rumia. Enkä tarkoittanut mitään rumia hiusvärejä vaan sellaisia luonnollisemmanvärisiä. Itselläni on tummat hiukset, pitäisikö minun värjätä jonkun miehen mieliksi blondit hiukset vaikkei ne edes sovi minulle enkä niitä itse halua? Sitä minä hain takaa, on täysin ymmärettävää etteivät miehet pidä lyhyistä eikä rumanvärisistä hiuksista. Enkä muuten kysele naisilta mielipiteitä yhtään msitään, teen niin kuin parhaaksi näen ja sen mukaan mikä itselle sopii.


      • Anonyymi
        11+15 kirjoitti:

        "Kyllä kans itseä ihmetyttää että miksi ihmeessä se hiustenväri on niin tärkeä juttu miehille? Voisiko joku mies kertoa että miksi se on niin tärkeää?"

        Koska miehille nyt ylipäätään ulkonäkö on huomattavan tärkeää. Itse ihmettelen miksi naisille tuntuu olevan niin vaikeaa ymmärtää sitä

        "Eikö se ole tärkeintä että ne sopii kantajalleen?"

        Se mikä sopii kantajalleen on mielipidekysymys. Naisilla on usein vähän erilainen käsitys siitä mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Miehet eivät pidä lyhyistä hiuksista ja saattavat taas pitää blondia playboy-tukkaa seksikkäänä samaan aikaan kun naiset hehkuttavat kananpersekampauksia ja Kerava style värjäystä. Jos siis haluat tietää mikä miehesi mielestä sopii sinulle, niin kysy häneltä ennemmin kuin naapurin Marjaleenalta.

        Miksi ne sitten valitsee kumppanikseen päinvastaisen tyypin? Vai johtuuko vain siitä, etteivät saa haluamaansa?


    • ...................

      Makuja on monia. Yleensä miehet pitävät vaaleaveriköistä ja naiset tummaveriköistä.

      • Brunet, blondit...

        Tästä asiasta on tehty paljon kyselyjä eri puolilta maailmaa, blondit ovat menneen talven lumia, brunetet ovat in ja maailman seksikkäimpien ja kauneimpien listoilla suurin osa naisista on brunetteja, joten nykyään tummaveriköt ovat syrjäyttäneet blondien paikan miesten ykkösihanteena. Muistutan ettei se pelkkä hiusväri merkkaa mitään jos kasvot eivät ole kauniit tai kroppa kunnossa. Ei siinä silloin blondikaan hiusväri pelasta. Mutta kyllä blondeille ja punapäillekin on ottajansa, ihan varmasti. Nämä ovat niitä kuuluisia makuasioita joista ei voi hirveästi kiistellä. Itse sanon ettei kauneuteen se hiusväri vaikuta, kunhan se ei ole liian erikoinen ja sopii kantajalleen.


      • xcfcxz
        Brunet, blondit... kirjoitti:

        Tästä asiasta on tehty paljon kyselyjä eri puolilta maailmaa, blondit ovat menneen talven lumia, brunetet ovat in ja maailman seksikkäimpien ja kauneimpien listoilla suurin osa naisista on brunetteja, joten nykyään tummaveriköt ovat syrjäyttäneet blondien paikan miesten ykkösihanteena. Muistutan ettei se pelkkä hiusväri merkkaa mitään jos kasvot eivät ole kauniit tai kroppa kunnossa. Ei siinä silloin blondikaan hiusväri pelasta. Mutta kyllä blondeille ja punapäillekin on ottajansa, ihan varmasti. Nämä ovat niitä kuuluisia makuasioita joista ei voi hirveästi kiistellä. Itse sanon ettei kauneuteen se hiusväri vaikuta, kunhan se ei ole liian erikoinen ja sopii kantajalleen.

        Joo tummat on tosi kauniita

        http://popstoptvnetwork.com/wp-content/uploads/2012/06/rumer-willis-620x909.jpg


      • Tummuus on valttia
        xcfcxz kirjoitti:

        Joo tummat on tosi kauniita

        http://popstoptvnetwork.com/wp-content/uploads/2012/06/rumer-willis-620x909.jpg

        Päätit laittaa sellaisen naisen kuvan joka ei ole maailman kauneimpien tai seksikkäimpien listoilla ja joka ei vastaa kenenkään ihannetta. Ei kukaan ole väittänytkään että tummat hiukset takaavat kauneuden, vaan että kaikki kauneimmat julkkisnaiset nyt vain sattuu olemaan brunetteja ja että he ovat suosiossa. Ylipäätään eksotiikka puree niin meillä kuin maailmallakin.


    • kinda obvious

      Suomessa tummapiirteisyys on erikoisempaa kuin vaaleus, joten on aika luonnollista että tummat hiukset kiehtovat useimpia - niin miehiä kuin naisiakin. Sitten taas suomalaisten vaaleus on eksoottista mm. Aasiassa, jossa vaaleita hiuksia ihastellaan silmät pyöreinä.
      Ainahan sitä haluaa sellaista mitä ei itsellä ole :) Ei se Suomessa ole erikoista että miehet pitävät tummatukkaisista, vähän eksoottisen näköisistä kuten esim se missi-Sara. Wau mikä kaunotar! Valjut blondit on täällä niin jokapäiväinen näky et kyllä näyttävä brunette kiinnittää huomion.

      Ite pidän viehättävimpinä oliivi-ihoista naista, jolla on tumma, paksu ja pitkä tukka sekä tummahkot kasvonpiirteet = Välimeren tyypillinen nainen.
      Olen itse vaalea, pitkähiuksinen ja vaaleapiirteinen, mutta ihan turha olisi värjätä tukka tummaksi kun kasvot on niin hailakkapiirteiset että en silti näyttäisi sellaiselta mitä itse pidän viehättävimpinä...
      Tietty voisin ravata solkussa, sutata kulmat ja ripset tummiksi ja käyttää ruskeita piilareita, mutta siinä olisi jo niin paljon vaivaa että tyydyn olemaan tylsä blondi.

      Miehissä taas pidän "keskivaaleasta" eli ihan sellai valjun vaalea (kuten itse olen) ei oikein nappaa, mutta mitään italialaisen tummasävyistäkään en ihannoi. Miehellä tummanvaalea/ vaalenruskea tukka on eniten omaa silmää miellyttävä.
      Kyllähän sitä saa kukin tykätä mistä lystää! Mieltymyksilleen kun ei oikein mitään voi, ei sitä käskemällä rupea tykkäämään mistään :)

    • xcdxxdxxddgvasadf

      Äääh. älkää nyt ottako niitten siippojenne huokailuja kovin vakavasti.
      Jos omalla kullannupulla on vaaleat hiukset niin miestä saattaa mukamas kiinnostaa juuri tummahiuksiset kaunottaret ja päinvastoin. Se on pelkkää uteliaisuutta. Se taas että sanoo sen kumppaninsa kuullen on junttiutta.
      Mielestäni hiusten värillä ei ole juuri mitään merkitystä. Kunhan löytää sen oman värinsä eikä näytä kovin luonnottomalta.

    • sparkrider

      Makuja on monenlaisia. Enemmänkin tulee mieleen millainen vässykkä miehesi on jos sinulle ihanteitaan huokailee.

    • blondi vai brune vai

      Ainakin suuren vuosiäänestyksen väliaikatuloksena brunetet ovat miesten mielestä enemmän in kuin blondit.

      Huom! Kysely on vain miehille. Naiset pysyköön poissa vastaamasta.

      Siitä vaan klikkaileen oma vastaus, mikä hiustenväri on se paras:
      http://www.easypolls.net/poll.html?p=50d096cbe4b091229a56b917

      • özxcmölm

        "Huom! Kysely on vain miehille. Naiset pysyköön poissa vastaamasta."

        Ai no sitten...

        (Voin vakuuttaa, että suurin osa vastanneista on naisia, kuten kyselyissä yleensäkin)


    • Blondit rulaa aina

      Kyllä vaaleus on valttia ja nimenomaan aito vaaleus ja jos on vielä kaunis niin ei ole sellaisen voittanutta. Ei tarvi olla edes kovin kauniskaan naisen jos vain on vaalea se nostaa tasoa ylös roimasti automaattisesti. Yleensä olen niitä kauniimpia nähnyt juuri vaaleissa ja rumemmat naiset ovat järjestään yleensä tummia. Vaaleilla naisilla kun on yleensä myös femiinisemmät ja sirommat piirteetkin ja tummat on yleensä maskuliinisempia ja sen myötä myös vastenmielisempiä ainakin suurimman osan miesten mielestä.

      Nuo äänestykset on epäluotettavia ja taitaa moni kateellinen tumma nainen äänestää siellä itse brunetteja. Vallitseva muotisuuntaus tms. voi aiheuttaa miksi esim.brunetet voi olla joskus hetkellisesti suositumpia, mutta tosiasia on se, että miehet silti himoitsevat enemmän vaaleita naisia kaikin puolin.

      Ehkä Suomessa ei kaikki niin paljon ihaile vaaleita koska ovat itse sellaisia, mutta ulkomailla lähes missä tahansa Skandinavian ulkopuolella on vaaleus aina ja iäti iso IN.

      • Anonyymi

        Itsehän sanoit että äänestykset on epäluotettavia, mutta kuitenkin luotat niihin silloin kun blondit on äänestetty kauneimmiksi??? Yrität kaikin tavoin epätoivoisesti selitellä asian blondien parhaaksi, vain koska ITSE satut pitämään blondeista. Itsekästä??? Todellisuudessa miehet EIVÄT himoitse vaaleita yhtään sen enempää kuin tummiakaan, eivät ole koskaan himoinneet eivätkä tule himoitsemaankaan! Lopeta tuo räikeä VALEHTELU. SINÄ et sitä tiedä mistä muut miehet ympäri maailmaa pitävät, kun et ole sitä jokaiselta mieheltä erikseen mennyt kysymään. Tiedät varmuudella vain OMAN mielipiteesi, joten lakkaa yrittämästä tehdä siitä jotain universaalia totuutta! Tutkimustenkin mukaan globaalisti suosituin ihonväri EI ole vaalea eikä musta, vaan sellainen hienosti ruskettunut. Ja päin vastoin mitä yrität väittää, on tummat naiset järjestetään monessakin tutkimuksessa äänestetty kauneimmiksi. Myös uhan vain reddit keskusteluja aiheesta lukemalla käy selväksi, että tummat ja punaiset hiukset naisilla ovat nykyään niitä halutuimpia.


    • hölmö mies

      Hoo, meilläkin toisin päin. Oon Ranskasta kotoisin ja siis meko tummapiirteinen. Poikaystävä ihailee blondeja ja on ehdottanu että vaalentaisin hiukseni, mutta en kyllä suostu. Kerran olen blondeja kokeillut, mutta, ylläri ylläri, ei näytä kovin pukevalta kun olen tummahiuksinen luonnostani.

      Makunsa kullakin, totta kai, ja saa mielipiteensä ilmaistakin, mutta musta on tosi junttia ja ajattelematonta hehkuttaa koko ajan jotain tummaverikköjä puolisolleen, joka on blondi. Ja tietty toisinpäinkin. Pätee asiassa ku asiassa.

    • Kumpikin on kauniita

      Harvat ovat luonnostaan vaaleita muutenkaan ja kaiken kukkuraksi tutkijat ovat arvioineet että seuraavien vuosikymmenien aikana tulee luonnonblondit katoamaan maapallolta lopullisesti, koska vaaleus on resessiivinen ominaisuus. Olin itsekin sellainen vaalea hiuksinen nuorena mutta iän myötä hiuseni tummenivat, samoin kävi luonnostaan pellavapäiselle siskolleni. Usein sanotaan että suomalaiset ovat vaaleita, mutta todellisuudessa harvat ovat. Yleisempää ovat maantienväriset hiukset.

      Brunetet on suosiossa maailmalla koska tummuutta ja ylipäätään tummapiirteisiä ihmisiä ihaillaan nykyään niin paljon. Latino ja afrikkalaiskaunottaret ovat suosiossa maailmalla, niin julkkisten kuin missien ja mallienkin keskuudessa. Ei ole vuosiin voittanut Miss Universum kisojakaan blondi vaan joka vuosi voittajat ovat tummahiuksisia ja piirteiltään tummia kaunottaria, yleensä Etelä-Amerikkalaisia. Koko kolmen kärki ylipätään.

      Vaaleus ei takaa kasvojen kauneutta mutta vaalean ihon ja hiusten välille ei synny sellaista kontrastia kuin tummien hiusten ja vaalean ihon, siksi vaaleita hiuksia sanotaan blondilisäksi. Sellaiset naiset jotka eivät ole kasvoiltaan klassisenkauniita tai kovin viehättäviä, saavat blondeista hiuksista huomattavaa etua ulkonäköönsä.

      Vaaleat hiukset ikäänkuin häivyttävät niitä maskuliinisia tai vähemmän kauniita piirteitä jos sellaisia kasvoissa sattuu olemaan. Olenkin huomannut että blondia väriä suosii ne naiset eniten joilla ei ole muuten kovin kauniit tai naiselliset kasvot, he myös käyttävät runsaasti meikkiä koska ovat piirteiltään täysin värittömiä ilman vahvaa ehostusta. Blondit ovatkin yleensä seksikkäitä ja hyvännäköisiä vain meikattuina, brunetet tai edes vähänkään lämpimät piirteet omaavan näyttää kauniilta vähemmälläkin meikillä.

      Monet tummapiirteiset ihmiset ovatkin luonnonkauniita., toki pitää olla kauniit kasvot. Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen.

      Niinhän naisetkin haluavat pitkän, komean ja tummapiirteisen miehen.Tosin se tyykkääkö vaaleista, tummista vai punapäistä on myös makuasia joten ei voi yleistää että kaikki tykkäisivät yhdestä ja samasta, sama pätee myös muihin ulkonäköseikkoihin.

      Kyllä näyttäisi olevan niin että brunetet ovat tällä hetkellä IN ja blondit OUT, se on vähän niin kun muoti ja kaunesihanteet, ne vaihtuvat ajansaatossa. 90-luvulla oli blondit kovassa huudossa kun oli Linda Lampenius, Pamela Anderson ja muut vaaleahiuksiset seksisymbolit, nykyään latinotähdet kuten Eva Longoria ja Jennifer Lopez ovat kovassa huudossa. Joskus taas blondit ovat aivan varmasti taas muodissa. Niin ne vaan vaihtuu. Itseäni ei muoti kiinnosta, pidän monia erinäköisiä ihmisiä kauniina.

      Näistä asioista on tehty kyselyjä eri puolilla maailmaa ja brunetet, ylipäätään tummat jyrää. Kai se on se eksotiikka ja se erilaisuus mikä viehättää, latinotkin ovat todella erilaisia pohjoismaalaisiin verrattuna. Ulkomaalaiset taas ihailevat meidän vaaleiden ihmisten piirteitä, heille ne vaaleat silmät, hiukset ja iho ovat eksoottinen näky, meille ne ovat tuikitavallisia ja tylsiä.

      Ulkomaalaiset viehättyvät suomalaisten ulkonäöstä, ulkomaalaiset Suomeen tullessaan ovatkin kehuneet suomalaisten naisten kauneutta ja puhdaspiirteisyyttä.

      Mielestäni vaalea iho on myös kaunis ja siniset tai vihreät silmät. Hiusten värillä ei ole väliä, kunhan ei ole luonnottoman näköinen. Jotkut voimakkaat hiussävyt voivat sopia, mutta vain harvoille. Yleensä ne ovat tönkön värikypärännäköisiä eikä niissä ole vivahteita vaan ovat yksivärisiä.

      Omia mielipiteitään ei voi totuuksina tyrkyttää. Tästä blondit vai brunetet asiasta on käyty tälläkin palstalla vääntöä iät ja ajat. Ihan turhaan, eiköhän jokaiselle ne omat ihailijakuntansa löydy, ei tässä maailmassa ole tarkoituskaan miellyttää jokaista vastaantulevaa kaksilahkeista.

      Osaan itse erottaa objektiiviset ja subjektiiviset näkemykset toisistaan. Nuo edelleä mainitut olivat yleistä tietoa, osa niistä oli omia ajatuksia mutta suurin osa faktoja.

      Hiustenvärilla ei todellakaan pitäisi ole kokonaisuuden kannalta niin paljon merkitystä. Toki ihanteita saa ja pitääkin olla mutta ei se kumppaninvalinta pitäisi yhteen asiaan kaatua, etenkään jos parteni on muuten sopiva ja hänestä pitää oikeasti.

      Ja voihan sitä hiusväriä aina vaihtaa, olen itsekin vaihteluhaluinen ja olen ollut blondi, punapää, violetit hiuksetkin on olleet ja myös mustat. Tällä hetkellä olen brunetti. saa nähdä mitä sitä vielä keksii :)

    • Kumpikin on kauniita

      Huh, tulipa pitkä sepustus mutta kaipa tuosta jotain tolkkua saa :D

    • 18864545

      Juu, kiva sepustus oli. Mutta: blondit hedelmällisempiä, niin väitit? Että vaaleus on feministinen ominaisuus :D
      Hehheh, annappa nyt joku tieteellinen fakta tai tutkimus miten tämä on osoitettu.

      Miksi kirjoittaa aiheesta, jota esittää totuutena vaikka ei tiedä paskaakaan siitä? Naurettava väite.
      Idiootti.

      • 115346546

        Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen. "

        --
        :´D


      • Joku muu

        Luonnontilassa blondius liittyy nuoruuteen ja nuoruus liittyy hedelmällisyyteen. Luonnostaan blondien hiukset tummenevat iän myötä. Tämä kuuluu siihen näin googlen aikana yhä hämyisempään kategoriaan nimeltään yleissivistys.


      • Toteaja
        115346546 kirjoitti:

        Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen. "

        --
        :´D

        No itse asiassa blondius liitetään nuoruuteen (= hedelmällisyys). Miehillä se herättää suojelunhalua. Toisaalta totta esim. että tummilla karvoitus on vahvempaa ja näkyy selvemmin (vaaleilla ei näy esim. viikset). Vahva karvoitus on kiistatta epäfeminiininen ominaisuus.

        En siis ole tuon alkuperäisen väitteen esittäjä, mutta muista tällaisen tutkimuksen lukeneeni. Nyt en jaksa etsiä linkkejä..


      • lisää vielä
        Joku muu kirjoitti:

        Luonnontilassa blondius liittyy nuoruuteen ja nuoruus liittyy hedelmällisyyteen. Luonnostaan blondien hiukset tummenevat iän myötä. Tämä kuuluu siihen näin googlen aikana yhä hämyisempään kategoriaan nimeltään yleissivistys.

        Ja vaikka blondi olisikin jo ohittanut parhaimman nuoruutensa iällisesti niin muutenkin ne näyttää aina nuoremmilta kuin tummat samanikäiset.


      • Mene pois vajukki

        Sinä se et tiedä miesten mieltymyksistä hevon vittuakaan. Miehet viehättyy vaaleapiirteisistä naisista koska se liitetään alitajuisesti hedelmällisyyteen ja nuoruuteen. Ei sillä tarkoitettu että vaaleat tulisivat helpommin raskaaksi kuin muut. Ei kannattaisi vastata sellaiseen viestiin jota ei edes ymmärrä. Eikä vaaleus ole feministinen ominaisuus, niin ei tuossa viestissä kyllä lukenut vaan FEMINIININEN eli naisellisena pidetty ominaisuus. Kannattaisi ottaa asioista selvää eikä tulla keskustelupalstalle mussuttamaan. Tuossa viestissä olleet asiat olivat ihan totta, olen samaa mieltä ja onhan se huomattu esimerkiksi se miten tummuus on valttia nykyään, etenkin maissa missä suurin osa ihmisistä on vaaleapiirteisiä.


      • Normaali prosessi
        lisää vielä kirjoitti:

        Ja vaikka blondi olisikin jo ohittanut parhaimman nuoruutensa iällisesti niin muutenkin ne näyttää aina nuoremmilta kuin tummat samanikäiset.

        Kyllä kaikki vanhenee samalla tavalla, ne rypyt näkyy helpoiten vaaleassa ihossa. Ja kun vanhennutaan niin hiuksetkin harmaantuvat siinä joillakin jo nelikymppisenä.


      • Yleissivistystä
        115346546 kirjoitti:

        Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen. "

        --
        :´D

        Sinä olet varmaan tyhmin tälle palstalle eksynyt ihminen. Vaaleus liitetään nuoruuteen ja sitä kautta hedelmällisyyteen, koska nuoret ihmiset ovat vaaleampia ja iän myötä hiukset tummenevat. Miehet tuntevat suojelunhalua vaaleita kohtaan ja heidät koetaan nuorekkaiksi. Se on biologiaa ja kumpuaa miesten alitajunnasta. Nämä on ihan perusjuttuja, miten ei tuollaisia asioita tiedä kun moni muukin palstalainen tietää?


      • Oma vikasi
        115346546 kirjoitti:

        Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen. "

        --
        :´D

        Et tainnut ymmärtää tuosta päivänselvästä viestistä mitään, se taas ei tarkoita sitä etteikö nuo jutut olisi totta.


      • Ihmisrotu tyhmenee
        Mene pois vajukki kirjoitti:

        Sinä se et tiedä miesten mieltymyksistä hevon vittuakaan. Miehet viehättyy vaaleapiirteisistä naisista koska se liitetään alitajuisesti hedelmällisyyteen ja nuoruuteen. Ei sillä tarkoitettu että vaaleat tulisivat helpommin raskaaksi kuin muut. Ei kannattaisi vastata sellaiseen viestiin jota ei edes ymmärrä. Eikä vaaleus ole feministinen ominaisuus, niin ei tuossa viestissä kyllä lukenut vaan FEMINIININEN eli naisellisena pidetty ominaisuus. Kannattaisi ottaa asioista selvää eikä tulla keskustelupalstalle mussuttamaan. Tuossa viestissä olleet asiat olivat ihan totta, olen samaa mieltä ja onhan se huomattu esimerkiksi se miten tummuus on valttia nykyään, etenkin maissa missä suurin osa ihmisistä on vaaleapiirteisiä.

        Tuo yksi mikä lie numerohässäkkä kirjoittaja ei ihan tainnut ymmärtää ja sisäistää näitä asioita. Ihan yksinketaista biologiaan pohjautuvaa parinvalintaa ja mieltymyksiä.


      • Anonyymi
        Yleissivistystä kirjoitti:

        Sinä olet varmaan tyhmin tälle palstalle eksynyt ihminen. Vaaleus liitetään nuoruuteen ja sitä kautta hedelmällisyyteen, koska nuoret ihmiset ovat vaaleampia ja iän myötä hiukset tummenevat. Miehet tuntevat suojelunhalua vaaleita kohtaan ja heidät koetaan nuorekkaiksi. Se on biologiaa ja kumpuaa miesten alitajunnasta. Nämä on ihan perusjuttuja, miten ei tuollaisia asioita tiedä kun moni muukin palstalainen tietää?

        Höpöhöpö. Tuohan pätee vain pelkästään vaaleisiin naisiin itseensä, koska tummat naiset ovat tumm alunperinkin eikä heillä hiukset millään tavalla tummene. Vaaleus on siis nuoruuden symboli ainoastaan vaaleilla naisilla, joilla hiukset tummenevat myöhemmin.


      • Anonyymi
        Joku muu kirjoitti:

        Luonnontilassa blondius liittyy nuoruuteen ja nuoruus liittyy hedelmällisyyteen. Luonnostaan blondien hiukset tummenevat iän myötä. Tämä kuuluu siihen näin googlen aikana yhä hämyisempään kategoriaan nimeltään yleissivistys.

        Öhöm, näin tapahtuu ainoastaan BLONDEILLA naisilla, blondius kertoo siis hedelmällisyydestä ainoastaan blondeilla naisilla itsellään, koska eiväthän hiukset jo syntymästään tummshiuksisilla siitä mihinkään tummu. Ei siis voida sanoa että tummien naisten tumma hiustenväri kertoisi mistään alhaisemmasta hedelmällisyydestä, koska heillä on aina ollut sen väriset hiukset, myös silloin kun ovat kaikkein hedelmällisimmillään, joten ei, se ei kerro yhtään mitään mistään hedelmällisyydestä puutteesta. Teoria on siis todella ontuva, ja suosittelisinkin käyttämään vähän järkeä ja kriittisyyttä tällaisia teorioita lukiessa, ei kaikkea pidä uskoa mitä joku "asiantuntija" sanoo. Mies ei ole niin tyhmä ettei osaa nähdä naisen päältä, onko tämä hedelmällinen vai ei. Vaalean värin puute tummahiuksisilla naisilla ei kerro alhaisemmasta hedelmällisyydestä, koska heillä ei ole koskaan ollut vaaleita hiuksia, jotka olisivat tummuneet, vaan tumma hiustenväri on heidän oma värinsä.


      • Anonyymi
        Toteaja kirjoitti:

        No itse asiassa blondius liitetään nuoruuteen (= hedelmällisyys). Miehillä se herättää suojelunhalua. Toisaalta totta esim. että tummilla karvoitus on vahvempaa ja näkyy selvemmin (vaaleilla ei näy esim. viikset). Vahva karvoitus on kiistatta epäfeminiininen ominaisuus.

        En siis ole tuon alkuperäisen väitteen esittäjä, mutta muista tällaisen tutkimuksen lukeneeni. Nyt en jaksa etsiä linkkejä..

        Blondiutta EI voi liittää nuoruuteen muilla kuin blondeilla, koska tummahiuksiset EIVÄT ole nuoruudessaan blondeja, vaan ovat syntyneet tummilla hiuksilla. Blondius ei siis kerro nuoruudesta muuta kuin vaaleilla naisilla, ja luonnostaan tummahiuksisilla blondiuden puute taas ei kerro siitä ettei olisi nuori.


      • Anonyymi
        Yleissivistystä kirjoitti:

        Sinä olet varmaan tyhmin tälle palstalle eksynyt ihminen. Vaaleus liitetään nuoruuteen ja sitä kautta hedelmällisyyteen, koska nuoret ihmiset ovat vaaleampia ja iän myötä hiukset tummenevat. Miehet tuntevat suojelunhalua vaaleita kohtaan ja heidät koetaan nuorekkaiksi. Se on biologiaa ja kumpuaa miesten alitajunnasta. Nämä on ihan perusjuttuja, miten ei tuollaisia asioita tiedä kun moni muukin palstalainen tietää?

        Höpöhöpö! Etkö tajua yksinkertaista asiaa?
        Blondiutta EI voi liittää nuoruuteen muilla kuin blondeilla, koska tummahiuksiset EIVÄT ole nuoruudessaan blondeja, vaan ovat syntyneet tummilla hiuksilla. Blondius ei siis kerro nuoruudesta muuta kuin vaaleilla naisilla, ja luonnostaan tummahiuksisilla blondiuden puute taas ei kerro siitä ettei olisi nuori. Nuoret ihmiset EIVÄT ole vaaleampia, elleivät satu olemaan luonnostaan blondeja. Luonnostaan tummahiuksiset EIVÄT ole nuoruudessaan vaaleampia, vaan hiusten väri pysyy aina samana.


      • Anonyymi
        115346546 kirjoitti:

        Miehiä viehättää blondius sen takia koska se on biologisesti feminiininen ominaisuus. Blondius liitetään hedelmällisyyteen. "

        --
        :´D

        Eikse olekkaan enää levee lantio?
        Mä en ny ymmärrä koko aihetta, kun enemmistö naisista värjää hiuksiaan millon minkäkin väriseksi. Löytyykö edes luonnollisen värisiä (väristä riippumatta) enää??


    • vielä

      Ja vaalea lapsi/nuori näyttää paljon nuoremmalta kuin tumma lapsi/nuori.

      • But that's wrong,fag

        Täysin eri mieltä. Tummahiuksiset, etenkin esmes espanjalaiset lapset on noin 10000 kertaa sulosempia kuin ohuthiuksiset vaaleat pullanaamaiset kakarat.


      • plöröröö
        But that's wrong,fag kirjoitti:

        Täysin eri mieltä. Tummahiuksiset, etenkin esmes espanjalaiset lapset on noin 10000 kertaa sulosempia kuin ohuthiuksiset vaaleat pullanaamaiset kakarat.

        Oho, tsori, onnistuin lukemaan sanan "nuoremmalta" väärin, "kauniimmalta". No mut anyway.


      • Anonyymi

        Tämä on todennäköisesti hölmöin koskaan lukemani kommentti 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


    • Tummuus suojaa

      Totta, mutta sitten kun vanheneminen alkaa niin se ikä saattaa kohdella hellemmin tummapiirteisiä ihmisiä koska tummien ihossa on enemmän melaniinia, mikä suojaa vanhenemiselta ja rypyiltä. Ei siis ehkäise niitä kokonaan mutta oletteko huomanneet miten tummaihoisilla on vanhana paljon vähemmän ryppyjä kuin valkoihoisilla? Tummassa ihossa ei näy rypyt samalla tavalla kuin vaaleassa.

      • niimpä.

        "Tummassa ihossa ei näy rypyt samalla tavalla kuin vaaleassa."
        Joo, jos puhutaan niistä tositummista (lähes mustista) ihoista.
        Omakohtaisena kokemuksena voin kuitenkin sanoa, että luonnonvaalea siskoni on huomattavasti rypyttömämpi kuin minä maantien värinen. Hän näyttää 30-40 vuotiaalta, vaikka täytti vast'ikään 50. Itse olen jo pitkään näyttänyt ikäiseltäni.


      • elintavat ja geenit
        niimpä. kirjoitti:

        "Tummassa ihossa ei näy rypyt samalla tavalla kuin vaaleassa."
        Joo, jos puhutaan niistä tositummista (lähes mustista) ihoista.
        Omakohtaisena kokemuksena voin kuitenkin sanoa, että luonnonvaalea siskoni on huomattavasti rypyttömämpi kuin minä maantien värinen. Hän näyttää 30-40 vuotiaalta, vaikka täytti vast'ikään 50. Itse olen jo pitkään näyttänyt ikäiseltäni.

        Enemmän rypistyminen on geeneistä ja elintavoista kiinni.

        Tupakoiva ja aurinkoa ottava rypistyy varmasti keskivertoa nopeammin.

        Itse alan lähestyä jo neljääkymppiä, olen tummapiirteinen, mutta hyvin vaaleaihoinen (en ota aurinkoa). Nähdäkseen minulla ryppyjä on tultava alle puolen metrin etäisyydelle kasvoistani. Tällöin voi nähdä hienoisia juonteita silmäkulmissa.

        Jokainen suvussani näyttää ikäistää nuoremmalta, eivätkä rypyt paina - paitsi yhtä solarium-kuluttajaa, joka näyttää ikäiseltän.


      • elintavat ja geenit
        elintavat ja geenit kirjoitti:

        Enemmän rypistyminen on geeneistä ja elintavoista kiinni.

        Tupakoiva ja aurinkoa ottava rypistyy varmasti keskivertoa nopeammin.

        Itse alan lähestyä jo neljääkymppiä, olen tummapiirteinen, mutta hyvin vaaleaihoinen (en ota aurinkoa). Nähdäkseen minulla ryppyjä on tultava alle puolen metrin etäisyydelle kasvoistani. Tällöin voi nähdä hienoisia juonteita silmäkulmissa.

        Jokainen suvussani näyttää ikäistää nuoremmalta, eivätkä rypyt paina - paitsi yhtä solarium-kuluttajaa, joka näyttää ikäiseltän.

        Jaa, ehkä liioittelin. Juonteet ovat nähtävissä vasta 20-30 sentin päässä.


      • Ei ole merkitystä
        niimpä. kirjoitti:

        "Tummassa ihossa ei näy rypyt samalla tavalla kuin vaaleassa."
        Joo, jos puhutaan niistä tositummista (lähes mustista) ihoista.
        Omakohtaisena kokemuksena voin kuitenkin sanoa, että luonnonvaalea siskoni on huomattavasti rypyttömämpi kuin minä maantien värinen. Hän näyttää 30-40 vuotiaalta, vaikka täytti vast'ikään 50. Itse olen jo pitkään näyttänyt ikäiseltäni.

        Ei maantienvärinen eroa blondista kovin merkittävästi eikä blondit säästy rypyiltä sen enempää kuin muutkaan ihmiset. Vaaleus saa näyttämään nuorekkaammalta ja naisellisemmalta, mutta jos siskosi värjäisi tummat hiukset niin ne rypyt erottuisivat. Jos on vaaleat hiukset ja iho niin niiden välille ei synny sellaista kontrastia kuin tummien hiusten ja vaalean ihon välille. Siksi vaaleahiuksisilla ei ne rypytkään naamasta erotu samalla tavalla kuin tummahiuksisilla. Kuten tuolla jo aiemmin joku mainitsi, niin ei se hiustenväri vaikuta siihe tuleeko niitä ryppyjä ja juonteita vaiko ei, se on varma että niitä tulee kaikille. Toki joillakin ihmisillä on hyvä geenit ja nuorekas olemus läpi iän, myös hyvät elämäntavat vaikuttavat merkittävästä ulkonäköön.


      • 3971
        elintavat ja geenit kirjoitti:

        Enemmän rypistyminen on geeneistä ja elintavoista kiinni.

        Tupakoiva ja aurinkoa ottava rypistyy varmasti keskivertoa nopeammin.

        Itse alan lähestyä jo neljääkymppiä, olen tummapiirteinen, mutta hyvin vaaleaihoinen (en ota aurinkoa). Nähdäkseen minulla ryppyjä on tultava alle puolen metrin etäisyydelle kasvoistani. Tällöin voi nähdä hienoisia juonteita silmäkulmissa.

        Jokainen suvussani näyttää ikäistää nuoremmalta, eivätkä rypyt paina - paitsi yhtä solarium-kuluttajaa, joka näyttää ikäiseltän.

        Etkö hymyile koskaan?


      • Anonyymi
        niimpä. kirjoitti:

        "Tummassa ihossa ei näy rypyt samalla tavalla kuin vaaleassa."
        Joo, jos puhutaan niistä tositummista (lähes mustista) ihoista.
        Omakohtaisena kokemuksena voin kuitenkin sanoa, että luonnonvaalea siskoni on huomattavasti rypyttömämpi kuin minä maantien värinen. Hän näyttää 30-40 vuotiaalta, vaikka täytti vast'ikään 50. Itse olen jo pitkään näyttänyt ikäiseltäni.

        Se taas tuskin johtuu kummankaan hiustenväristä.


    • punikki,,,

      Minusta taas on niin päin, että tavallisemmankin näköinen nainen näyttää huomattavasti paremmalta tummaksi värjätyssä tukassa kuin vaaleassa. Vaalea häivyttää piirteet, tumma tuo ne esiin.

    • Tumma tukat

      Vaaleus häivyttää piirteitä niin että jos kasvot eivät ole kovin kauniit niin vaaleus lisää viehättävyyttä ja naisellisuutta. Tummat hiukset taas tuova kasvot paremmin esiin ja sopiikin yleensä vain kauniskasvoisille ihmisille. Hyvänä esimerkkinä vaikka Jenni Vartiainen, kuin moderni lumikki.

      • rakastannaisia

      • blondeus pelastaa

        Totta, että tummat hiukset korostaa kasvoja ja jos on ruma niin näyttää entistä rumemmalta siksi vaaleat sopivat jopa rumille näin tasokin hieman saattaa nousta. Ihan sama sopiiko ne vaaleat hiukset vai ei, pointti on se, että vaaleus lisää naisellisuutta ja häivyttää rumat piirteet ts. pehmentäää niitä.

        Mutta jos on kaunis ja blondi niin se blondeus vaan tekee ihan super super naisellisen seksikkääksi ja kauniiksi.


      • Samaa mieltä
        blondeus pelastaa kirjoitti:

        Totta, että tummat hiukset korostaa kasvoja ja jos on ruma niin näyttää entistä rumemmalta siksi vaaleat sopivat jopa rumille näin tasokin hieman saattaa nousta. Ihan sama sopiiko ne vaaleat hiukset vai ei, pointti on se, että vaaleus lisää naisellisuutta ja häivyttää rumat piirteet ts. pehmentäää niitä.

        Mutta jos on kaunis ja blondi niin se blondeus vaan tekee ihan super super naisellisen seksikkääksi ja kauniiksi.

        Mutta sitten pitääkin olla kasvoiltaan todella kaunis, mieluiten klassisen kaunis kuten Marilyn Monroe. Jos on vaikkapa maskuliiniset ja terävät, kuivakat piirteet niin blondius häivyttää ja pehmentää niitä piirteitä ja tuo olemukseen naisellisuutta. Tummat hiukset taas korostavat niitä entisestään mutta jos joku haluaa tehdä niin ei siinä mitään pahaa ole. Mutta erittäin harvoille sopii esim. mustat hiukset.


      • absolutely stunning

    • symppis mies

      Lyhyt kananperse tukka vaaleana ei vaan ole kaunis. Ymmärrän täysin miestäsi. Ongelma ei varmaan ole se väri vaan se hiustyyli.

    • Minkä luonto luo

      Näin naisena voin sanoa, että kauneimmat hiustenvärit ovat niitä aitoja. Aidosti blondit hiukset ovat todella kauniit, samoiten aidot tummanruskeat hiukset ja kaikki niiden väliltä. Ihailen väriä enemmän hiusten pituutta ja niiden hyvää kuntoa. Miehet tosin eivät taida olla niinkään luonnollisuuden perään...

      • 4+17

        Yli 25-vuotiaalla ei oikeastaan voi olla aitoa blondia. Sen ikäisen aito blondi on se meikäläinen maantienvärinen. Kunnon valkotukka aikuisiällä on todella harvinainen, vaikka kaikki lastentarhat ovat täynnä pieniä pellavapäitä.


      • Feikkiäblondit
        4+17 kirjoitti:

        Yli 25-vuotiaalla ei oikeastaan voi olla aitoa blondia. Sen ikäisen aito blondi on se meikäläinen maantienvärinen. Kunnon valkotukka aikuisiällä on todella harvinainen, vaikka kaikki lastentarhat ovat täynnä pieniä pellavapäitä.

        Totta, hiukset nimittäin tummenevat iän myötä. Yleensä kaikki blondit joita kadullakin näkee on feikkiblondeja joilla on vetyperoksidilla valkaistut hiukset.


      • lkngöl,äas
        Feikkiäblondit kirjoitti:

        Totta, hiukset nimittäin tummenevat iän myötä. Yleensä kaikki blondit joita kadullakin näkee on feikkiblondeja joilla on vetyperoksidilla valkaistut hiukset.

        Ja sama (värjäys) koskee kaikkia muitakin hiusvärejä. Ainakaan omassa lähipiirissä ei juuri sellaisia naisia ole, joilla ei olisi värjätyt hiukset. Oli sitten kyse vanhoista tai nuorista tai blondista tai ruskeasta tukasta.


      • Nature hairs
        lkngöl,äas kirjoitti:

        Ja sama (värjäys) koskee kaikkia muitakin hiusvärejä. Ainakaan omassa lähipiirissä ei juuri sellaisia naisia ole, joilla ei olisi värjätyt hiukset. Oli sitten kyse vanhoista tai nuorista tai blondista tai ruskeasta tukasta.

        No olen varmaan sitten poikkeus koska minulla on täysin oman väriset hiukset, en ole värjännyt koskaan enkä edes aio värjätä. Hiukseni eivät ole värittömät tai maantienväriset vaan niissä on vieläkin oma kaunis väri, ikää kylläkin jo 40, mutta ei vielä harmaita näy. En sano olenko tumma, vaalea vai punapää koska mielestäni kaikissa väreissä löytyy yhtä kauniita värejä jos ne vain sopivat kantajalleen ja yleensä oman väriset sopii parhaiten.


      • 19+18
        4+17 kirjoitti:

        Yli 25-vuotiaalla ei oikeastaan voi olla aitoa blondia. Sen ikäisen aito blondi on se meikäläinen maantienvärinen. Kunnon valkotukka aikuisiällä on todella harvinainen, vaikka kaikki lastentarhat ovat täynnä pieniä pellavapäitä.

        Mulla oli 13-vuotiaana vielä luonnostaan näin blondi tukka kuin tässä kuvassa: http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/blonde-girl-green-eyes-1920x1200.jpg

        Siitä se sitten pikkuhiljaa alkoi tummua ja nyt 30 -vuotiaana oma hiusväri on hieman punapigmenttiä sisältävä tumma "maantienvärinen" eli suunnilleen tällainen: http://farm3.static.flickr.com/2247/1509690648_992f40c334_o.jpg


      • Hiukset paljastaa
        19+18 kirjoitti:

        Mulla oli 13-vuotiaana vielä luonnostaan näin blondi tukka kuin tässä kuvassa: http://www.mrwallpaper.com/wallpapers/blonde-girl-green-eyes-1920x1200.jpg

        Siitä se sitten pikkuhiljaa alkoi tummua ja nyt 30 -vuotiaana oma hiusväri on hieman punapigmenttiä sisältävä tumma "maantienvärinen" eli suunnilleen tällainen: http://farm3.static.flickr.com/2247/1509690648_992f40c334_o.jpg

        Niin voi tyhmempikin mies nyt tajuta, ettet ole enää niin nuori kuin silloin 13 vuotiaana pellavapäänä ja näin päätellä, ettet ole enää tarpeeeksi nuori lisääntymään. Kasvoista kun sitä ei mies kykene erottamaan onko nuori vai vanha. Oikeastaan olisi hyvä ihan vanhojenkin naisten vaalentaa hiuksensa niin tyhmä mies voisi luulla naista ihan nuoreksi vielä.


      • .......
        Hiukset paljastaa kirjoitti:

        Niin voi tyhmempikin mies nyt tajuta, ettet ole enää niin nuori kuin silloin 13 vuotiaana pellavapäänä ja näin päätellä, ettet ole enää tarpeeeksi nuori lisääntymään. Kasvoista kun sitä ei mies kykene erottamaan onko nuori vai vanha. Oikeastaan olisi hyvä ihan vanhojenkin naisten vaalentaa hiuksensa niin tyhmä mies voisi luulla naista ihan nuoreksi vielä.

        Hiukset paljastavat myös rotupetturin, joita vaaleat naiset ovat.


    • r67k8l

      "Miksi miehille hiusten väri on niin tärkeää? Miksi kauneusihanne on nyt niin voimakkaasti tummanruskea hiuslaatu? Kyllähän nyt kaikenvärisissä hiuksissa on viehättäviä naisia. "

      Pöljä. Se että sinun miehellesi merkkaa vain ulkonäkö ei tarkoita että kaikki maailman miehet ovat samanlaisia.
      Varsinkin hiusten väri on todella mielipiteitä jakava asia.

      • Väliäkö tuolla

        Täysin samaa mieltä, typerää tehdä päätelmiä yhden ihmisen mielipiteiden perusteella. Ei sen yhden ihmisen mieltymykset edusta koko valtaväestön mieltymyksiä. Eiköhän kaikennäköisille löydy ottajansa, ellei ihan ääripäitä lasketa mukaan.


    • Woi h-i !

      Miksi h-n ihmeessä hän on kanssasi? Tai sinä hänen?

    • Anonyymi

      On mullaki ollu miehiä jotka tykkää vaikkapa blondista eniten. Nykyinen mies tykkää kaikista väreistä minulla eikä alentauisi tuolle tasolle. Surkea mies sulla.

    • Anonyymi

      blondit on usein tolloja vähintään höppäniä jotka yrittää valloittaa tietyillä keinoilla lusahtavat helposti ja ei niitä kauan jaksa.

      • Anonyymi

        Höppänät blondit on ihanoita!


    • Anonyymi

      Potkase jätkä pihalle. Tuossa vaiheessa kun mies tai nainen alkaa esittämään vaateita kumppanilleen ulkoisesta olemuksesta "tee sitä, tee tätä" tarkoittaa, että seuraava "korjausehdotuskin" on valmiina ja on varmaan silikonitissit, niin kiertoon! Joululahjaksi voit jo ostaa valmiiksi pumpattavan barbaran.
      Tuo on aivan sairasta

    • Anonyymi

      Nykyään PITÄÄ olka brunetti tai ei pärjää.

    • Anonyymi

      Yksinkertaisia suulaita blondeja jotka kaakattaa kaikkea turhaa ei jaksa yksikään mies kuunnella. Pelkkä ajatus saa voimaan pahoin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe