Jouluinen gallub

Gouluinen Jallub

1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
5.Onko lifemocker ruma?
6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
7.Mitä sait joululahjaksi?
8.Mitä annoit joululahjaksi?
9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?

30

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määmy

      Mä vastaan, et...

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
      - Ziselin taiteellisuus

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
      - Mä en tiiä ketään entist

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
      - Ei oo mun murhe

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
      - Mä en tiiä ketä o uus ja ketä vanha

      5.Onko lifemocker ruma?
      - Mä oon iha ?

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
      - Jossain gallus syvällinen ehkä

      7.Mitä sait joululahjaksi?
      - Musaa, kirjoi, leffoi

      8.Mitä annoit joululahjaksi?
      - Vaatteit, kirjoi, lahjakorttei

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
      - Molemmis paikois

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
      - En

      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
      - Frendei tulee, saunotaan syödään juodaan lauletaan karaokee ammutaan rakettei

      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
      - Omii sävellyksii soinu paljo "Vähän on jotain"

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
      - Ei oo

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      - Tää o täsmäkipale joillekki

      http://www.youtube.com/watch?v=8iQXD0fQ_Zk

    • JKOOOO(kok)

      Häivy pelle!

      Hähä.

      Niin!

    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? Vaikutuksellisen vaikutuksen? Hmm.. No Zisel ja Nasdaq.
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? - Temppu ja Genio.
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? - Koko ajan varmaan sellaista meneillään, kunnes seukkaavat.
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? - Monta uutta nimeä, mutta käyvät vain satunnaisesti.
      5.Onko lifemocker ruma? - Hippi :)
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? - Miten sattuu
      7.Mitä sait joululahjaksi? - Sain? No sain ainakin käsivoiteitta j Samsungin ipadin, mut se saamisen oli lähinnä delegointi.
      8.Mitä annoit joululahjaksi? - Ostin Yhdeksälle ihmiselle lahjoja. En jaksa luetella Ostin useimmille kaikkea sellaista jonka tiesin puuttuvan ja lopuille yllätystä.
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? - En ehtinyt, vastasin juhlapöydästä ja tarjoilusta.
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? - Varmaan molempia.
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? - Jotain sinkkuviihdettä. Vapaita ja avoinna olevia ihmisiä ihan vaan seuramielessä :)
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? - Vastaan kohta, kun en nyt muista nimeä.
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? - Kaikki missä ulistiin kolmiodraama rakkaudesta.
      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? Laitan kohta, jos inspistä :)




    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
      Petevantaa

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
      Eewaria, papu.sparrowta ja Hossia esimerkiksi.

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
      En

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
      Onko täällä sellaisia?

      5.Onko lifemocker ruma?
      Paska kysymys

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
      (Mielestäni) hauskoista vanhoista sattumuksista.

      7.Mitä sait joululahjaksi?
      Kaiuttimen, konjakkia ja laitteen, jolla voi tehdä kuutionmuotoisia kananmunia.

      8.Mitä annoit joululahjaksi?
      Pleikkapelin, kirjapainon kautta käyneen sukutronikan, oppikirjan, makeisia, viinaa jne...

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
      Erosin kirkosta syksyllä, joten en vahingossakaan kummassakaan.

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
      Kännissä yhtenään.

      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
      Baariin

      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
      Petri Nygårdin Märkää

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
      Yritän vältellä inhokkejen kuuntelua, etteivät jäisi mieleen.

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      J. Karjalaisen Hullun laulu

    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? -ehkäpä platos, mutta myös esim suminagashi ja yrppä ovat tehneet ison vaikutuksen.

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? -no eipä sitä ittekään ny niin kauhiasti oo täällä enää kerenny olemaan, joten ei oikein kaipaakaan tänne mitään.

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? -ei todellakaan kiinnosta

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? -en tiedä

      5.Onko lifemocker ruma? -kuka tai mikä?

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? -enköhän mä oo kertonu täällä vähän kaikenlaasista asioosta

      7.Mitä sait joululahjaksi? -pari kattilaa, autotalliradion, lehden vuosikerran, sukkia ja kalsareita.

      8.Mitä annoit joululahjaksi? -legoja, keräilykortteja, nukkekodin kalusteet, rahaa, ruokaa, kukkia, lahjakortteja, kaulakorun, huonekaluja jne.

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? -olin yökirkossa eilen ja tänään kävin hautausmaalla

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? -en

      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? -jos vaikka sitten olis jo laitokselta onnellisesti kotiuduttu niin olis hyvä

      • kuitenkin kaikitenki

        "1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? -ehkäpä platos, mutta myös esim suminagashi ja yrppä ovat tehneet ison vaikutuksen."

        Valehtelet! Suurimman vaikutuksen sinuun teki charlotta b!


    • sekä että

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? y.b
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? papu, vänkyrä-nainen
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? jazulilla ja murrilla on yhteinen etämies.
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?kanasutra
      5.Onko lifemocker ruma? on
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? en kerro mitään
      7.Mitä sait joululahjaksi? viinaa
      8.Mitä annoit joululahjaksi? suklaata
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? h-maalla, kaverin haudalla
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? sekä että
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? sekä että
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? sekä että
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? sekä että

    • verterx

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? - Mun mies, koska päätyi mun mieheksikin ja eräs nainen joka on päätynyt täältä ystäväksi.
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? - Cranky ja Xena, vaikka en nykyisin enää palstaa juuri seuraakkaan, tästä on tullut hullujen huone.
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? - Ei kiinnosta tietää, kukin tietää itse asiansa parhaiten.
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? - En ole seuraillut uusia sen enmpää kun vanhojakaan hetkeen.
      5.Onko lifemocker ruma? - Miksi mä sitä sulle kehuisin tai haukkuisin?
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? - Olen kertonut monenlaista ja miksi, ihan turhaan.
      7.Mitä sait joululahjaksi? - Pyjaman.
      8.Mitä annoit joululahjaksi? - Jolukukan ja rahaa.
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? - En.
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? - En harrasta.
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? - Ei kuulu tänne.
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? - Ei ole.
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? - Niitä on paljon.
      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? - Ei kiinnosta.

    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
      - en ala laittaa ketään toisen yläpuolelle

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
      - useampaakin

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
      - hyvinkin mahdollista, se ei ole uskon eikä Uskon asia

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
      - edelleenkään en nosta ketään toisten yläpuolelle

      5.Onko lifemocker ruma?
      - nikki ei kylläkään sano mitään, kaikki lamput on pimeinä.

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
      - ainahan juttuni on mitättömiä

      7.Mitä sait joululahjaksi?
      - hiljaisuutta

      8.Mitä annoit joululahjaksi?
      - hiljaisuutta

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
      - en

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
      - raittiina

      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
      - jos on sen verran rahaa, että voin ostaa makkaraa, menen ruotiolle

      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
      - Pocerface oletan

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
      - kaikki Alatalon

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      - http://www.youtube.com/watch?v=Yn-M-T_jRAQ

    • 0df8ualsdiu

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? -ei kukaan
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? -xenaa
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? -uskon
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? -sutrasta
      5.Onko lifemocker ruma? -on
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? -onnettomista ja onnellisista
      7.Mitä sait joululahjaksi? -likkööriä, korun, vaatteita, suklaata
      8.Mitä annoit joululahjaksi? -aku ankkoja
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? -en
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? lievässä känässä
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? -ei oikeastaan ole
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? -ei ole sellaisia
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? -kaikki, vihaan musiikkia vaikka sitä soitankin joka päivä kitaralla
      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? -runontajalle "mä olen mies jolle ei koskaan tapahdu mitään"

    • ...........

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? Hmmm... On niitä jokunen menneisyydessä ollut, en ala mainitsemaan nimimerkeiltä. Tekivät vaikutuksen sillä, että ymmärsivät mistä kirjoitin kun suurimmalle osalle se näytti olevan liian vaikeaa ymmärtää(onkohan suurin osa tänne kirjoittaneista tosiaan niin yksinkertaisia?)

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? Ehkä eniten entistä itseäni, mutta kaikelle aikansa...

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? I don't care.

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? Enpä voi sanoa pitäväni kenestäkään, en kyllä inhoakaan ketään. Ja milloin tänne on viimeksi uusia kirjoittajia tullut?

      5.Onko lifemocker ruma? En tiedä eikä kiinnosta.

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? En mielelläni kerro kovin usein tänne mitään elämästäni. Nykyisin, kun harvoin olen keskustelutuulella, näyttäisi niitä keskustelutaitoisia kirjoittajia olevan täällä aika vähän. Ei niitä kyllä ikinä kovin paljon täällä ole ollut, mutta nykyisin loistavat poissaolollaan.

      7.Mitä sait joululahjaksi? Vähän sitä sun tätä.

      8.Mitä annoit joululahjaksi? Vähän sitä sun tätä.

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? En.

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? Eilen oli snadi darra.
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? Viettää se hyvässä seurassa(ei palstalla)
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? Hmmm... Niitä on kyllä paljon, mutta laitanpa nyt tähän tämän: http://www.youtube.com/watch?v=StV9lElcvAY

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? Hmmm... Melkein kaikki valtavirtapaska, mut sanon tähän, että Timo Rautiaisen uusi tuleminen. Persumusiikkia, ei jaksa.

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? Ei nyt tule oikein mitään mieleen. Ehkä tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Wpn_2-oiwEM

    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
      - Hmm. Eniten tunteita ehkä herättänyt bravo.bravi ja zisel. :D

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
      - Oon liian nuori vastatakseni tähän

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
      - No mitä sitten?

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
      - Itestäni tottakai! :DD

      5.Onko lifemocker ruma?
      - En oo tavannut enkä lukenut juttuja

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
      - Lähinnä käyn vastailemassa siihen, mistä herää edes jotain ajatuksia. Joskus käyn nollaamassa aivoja ja sekoilemassa. HÖHÖ!

      7.Mitä sait joululahjaksi?
      - Iphonen, korkkarit, suklaata, kirjoja, rahaa... Koulupaikan. Suosittelijan ja ihanan muiston.

      8.Mitä annoit joululahjaksi?
      - Kaksi Blendin pitkähihaista, kaksi Blendin neuletta, JN farkut, vyön, yhet toiset farkut, kahet boxerit, karkkia, 10kpl lahjakortteja (itsetehtyjä) ja sellasen makkarapötkölelun. Olikohan jotain muuta...

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
      - En ollut kummassakaan, mutta molempiin olisin halunnut. Eikö oo loogista.

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
      - En tiedä. En ainakaan vielä ole ollut.

      11 Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
      - Ei mitään itseasiassa :)

      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
      Adam Lambert - Trespassing

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
      - Ei ole

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      - En jaksa miettiä

    • 1. Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?Maniamaria, ei tosin palstalla, vaan sen ulkopuolella..
      2. keitä entisiä nikkejä kaipaat?Niitähän on monia..Kukkomies, papu, vänksy, Serpico, timanttia, väliaika, Suminagashi, Quiterie, Frederico, Catmint, monte, temppuilija, Hunaja71.. Oikeastaan silloin, kun itsellä ei ollut vielä omaa nikkiä, rekattuna tai muutenkaan, oli minusta kaikkein mielenkiintoisinta porukkaa täällä. Mukava lukea juttuja, joskus tuli jotain itsekin milloin milläkin mustanikillä kommentoitua.
      3. Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? Etä- tai lähiseukkaavat, tavanneet tai eivät, mitä sillä väliä sinulle tai kellekään, ovat varattuja toisilleen joka tapauksessa, koeta kestää :)
      4. Kenestä uusista kirjoittajista pidät? Kanasutra, deft, määmy..
      5. Onko lifemocker ruma? Ei ainakaan sen kuvan perusteella muistaakseni, mikä galleriassa.
      6. Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? mielummin niistä arkisista jne. eli jälkimmäisistä.. Eli suojelen lähimmäisiä..Tosin viime vuosina on vähän lipsunut. Aloittaessani ”palstauran” olin järkevämpi.
      7. Mitä sait joululahjaksi? neljä kirjaa, suklaata, levyjä, oloasun, villasukkia, lahjakortteja, itsetehdyn askartelun ym.
      8. Mitä annoit joululahjaksi? kirjoja eniten, eli lähes kaikille, levyjä, litmas-dokumentin, suklaata,miesten paidan, merikartaston, huivin ja ranteenlämmittimet, naisten pyjaman, leluja, lintukalenterin, vaatteita ym.
      9. Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? Aatonaattona neljällä hautausmaalla, aattona joulukirkossa
      10. oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? en kumpaakaan, en ole ollut yli kymmeneen vuoteen joululomilla kumpaakaan, Mutta ylensyönyt olen, ähky olo :s
      11. Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? varmaan suunta mökille; blinejä, raketteja, saunomista, tinojen valantaa..
      12. Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? http://www.youtube.com/watch?v=IytbRePu4Gk tai vaikka
      http://www.youtube.com/watch?v=EetwtBr1SrE&feature=related
      13. Mikä oli vuoden inhokkibiisi? Jesse Kaikurannan Vie mut kotiin ja Järjetön rakkaus. Pidän hänen äänestään ja olemuksestaan, mutta en kyseisistä biiseistä, koska en osaa samaistua niihin mitenkään, minusta pimeät sanat :D
      14. Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      http://www.youtube.com/watch?v=ZPNntaTAo-w :D

      • yb off

        Heh, unohdin yrmiön :)


      • ?..

        Palaatko nikittömäksi?


      • yb off
        ?.. kirjoitti:

        Palaatko nikittömäksi?

        Palaan.


    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen?
      - Ziselin luovuus, herkkyys, pitkäjännitteisyys ja taiteellisuus erilaisten videoiden ja koosteiden tekijänä, ne on usein hyvin oivalttavia ja hienoja.

      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat?
      - Einstein, sirpamaikkarilta, yrmio, suminagashi.

      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)?
      - En usko

      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät?
      - En tunne

      5.Onko lifemocker ruma?
      - En tunne

      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista?
      - Yleensä yksityisasiat pysyvät omana tietonani, muutaman kerran olen vähän lipsunut suunnasta. Keskustelen mielumin yleisellä tasolla, arkisista asioista.

      8.Mitä annoit joululahjaksi?
      - Puseron, pyjaman, pari lahjakorttia, makeisia, Baileys Irish Cream:ia, digitaalinen kello isolla näytöllä jossa myös lämpötila, pvm.kk.vuosi ja automaattinen talvi- kesäaikaan siirtyminen, ja kaikenlaista muuta pientä lahjatavaraa.

      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla?
      - En

      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa?
      - En

      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia?
      - Porukalla pippaloihin

      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi?
      - EOS

      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi?
      - EOS, niitä on niin monta

      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille?
      - EOS

      • Liikaa..

        en en vastauksia. Olet jotenkin.... aaaargghh!!!

        Ei jaksais sua nyt...


      • Liikaa.. kirjoitti:

        en en vastauksia. Olet jotenkin.... aaaargghh!!!

        Ei jaksais sua nyt...

        Hyvä! Vihdoinkin tänään jotain hymyilemisen arvoista.
        En minäkään jaksaisi sinua.
        Jätetään toistemme vastaukset lukematta ja kommentoimatta. Win-win tilanne.

        Viisaampi vaikenee!


      • Suomen Kansa
        tosi..typy kirjoitti:

        Hyvä! Vihdoinkin tänään jotain hymyilemisen arvoista.
        En minäkään jaksaisi sinua.
        Jätetään toistemme vastaukset lukematta ja kommentoimatta. Win-win tilanne.

        Viisaampi vaikenee!

        Me emme jaksa teitä


      • Suomen Kansa kirjoitti:

        Me emme jaksa teitä

        Sshhh!


    • olis kiva itetää

      Kuka näit gallupeit väsää?

    • lauantai-ihminen

      1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? eipä kukaan erityisemmin, muutamasta pidän kyllä paljon enemmän kuin toisista
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? tosivaitaru, scale, tuplis, muitakin
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? -
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? -
      5.Onko lifemocker ruma? ihan söpö
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? en kerro mitään
      7.Mitä sait joululahjaksi? kirjoja, levysoittimen, villasukat, kassin, kosmetiikkaa
      8.Mitä annoit joululahjaksi? kirjoja, pelejä ja vähän kaikkea
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? kävin hautausmaalla
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? en kännissä enkä krapulassa, hieman on tullut viiniä nautittua pitkin lomaa
      11Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? -
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? ei yhtä ylitse muiden
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? kaikki vahingossa kuultu ällömusa
      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? http://www.youtube.com/watch?v=GYdsIk4hm7U

      • ???

        Kuka oli tuplis?


      • lauantai-ihminen

    • 1.Kuka palstan kirjoittaja on tehnyt sinuun suurimman vaikutuksen? - no vaikka dayum.. platos on myös aika pitkällä.
      2.keitä entisiä nikkejä kaipaat? - mm. dayum, papulla myös paljo samanlaisia mielipiteitä ja asennetta mitä itellä, yrmiö, cranky, temppu.. gentsuhan täällä vielä onki.
      3.Uskotko, että jotkut palstalaiset etäseukkaavat keskenään (eivätkä ole koskaan tavanneet)? - on kai sellaisiaki onnettomia :D
      4.Kenestä uusista kirjoittajista pidät? - mikä on uus ja mikä vanha.. mut bravi edelleen.
      5.Onko lifemocker ruma? - en oo käyny mittaamassa.
      6.Kerrotko palstalla elämäsi onnellisista tai onnettomista tapahtumista vai mieluimmin arkisista mitättömistä asioista? - sekäettä.
      7.Mitä sait joululahjaksi? - en välitä enää joulusta, synttäreistä tai mistään muistakaan vastaavista joten ihan reilua etten itse anna mitään eikä mulle anneta.. mutta sain silti oman koneen, suklaata, hiuskihartimen ja muuta tarpeellisen käytännöllistä krääsää.
      8.Mitä annoit joululahjaksi? - en mitään, itekseni ollu muutenki.. no kyselin kyllä mitä lahjan antaneet haluaisivat huoh, turhan kiusallinen olo muuten.
      9.Olitko joulukirkossa tai hautausmaalla? - en.
      10.oletko joululomalla kännissä tai krapulassa? - en ollu.
      11.Mitä uuden vuoden aaton suunnitelmia? - kotona.
      12.Mikä oli tämän vuoden eniten päässäsi soiva biisi? - jaa-a.
      13Mikä oli vuoden inhokkibiisi? - jaa-a.
      14.Mikä biisi sopii palstalle tai palstalaisille? - se jonka viimeksi laitoin, en tosin muista mikä se oli :D

    • feikkejä lukenut

      Super-Hessujen Ratikan ja The Uuno kerskailu tekee surkeimman vaikutuksen
      valehteluillansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe