Saako alushame näkyä hameenhelman alta ?
Alushame
25
2316
Vastaukset
- Sekäettä
Yleensä ei, mutta joskus se on muodin sanelema tehokeino.
- Poro,
Alushame on tosi seksikäs jos vähän vilkkuu helman alta.
- Kaikkea kanssa
Mitä seksikästä siinä on jos pikkuisen vilkkuu pitsiä epämääräisesti hameen alta.
- 222344
Kaikkea kanssa kirjoitti:
Mitä seksikästä siinä on jos pikkuisen vilkkuu pitsiä epämääräisesti hameen alta.
Sano se, olisiko jotakin salaista?
- pitsiå
Kaikkea kanssa kirjoitti:
Otti pannuun kun alushame pilkotti hameen alta töissä. Kukaan ei viitsinyt mainita asiasta. Huomasin itse liian myohääb, eli tepastelin pari tuntia pitsit näkösillä. Ei se mitään seksikästä ollu vaan lähimmä noloa.
- Harvoin käytävä
pitsiå kirjoitti:
Otti pannuun kun alushame pilkotti hameen alta töissä. Kukaan ei viitsinyt mainita asiasta. Huomasin itse liian myohääb, eli tepastelin pari tuntia pitsit näkösillä. Ei se mitään seksikästä ollu vaan lähimmä noloa.
Ehkäpä muut luulivat että pitsien pilkottaminen kuului asiaan eivätkä halunneet mokata huomauttamalla.
- mekko,
Harvoin käytävä kirjoitti:
Ehkäpä muut luulivat että pitsien pilkottaminen kuului asiaan eivätkä halunneet mokata huomauttamalla.
Mulla kävi tänään moka. Musta hame, valkoinen alushame ja vaaleat sukkahousut. Huomasin itse sitten ja kysyin työkaverilta että miksei sanonu niin vasttas vaan "ei viittiny". Olis kyllä voimu sanoo.
- pete18
mekko, kirjoitti:
Mulla kävi tänään moka. Musta hame, valkoinen alushame ja vaaleat sukkahousut. Huomasin itse sitten ja kysyin työkaverilta että miksei sanonu niin vasttas vaan "ei viittiny". Olis kyllä voimu sanoo.
Eilen tein "päivän hyvän työn" ku n mainitsin eräälle rouvalle hänen alushameestaan joka pilkahteli hameen alta. Hieman vaivautuneena hän totesi sen kuuluvan muotiin.
- Kstju.
Mulla oli eka kerta alushame hameen alla eilen, oon 18 v. Tuntu niin hyvälle päällä., siis alla. Sukkahousut ei tarrannu yhtään jalkoihin ja tuntu hyvältä. Suosittelen,
- Harvoin käytävä
Käytän yleensä vuorillisia hameita juuri tuon "tarttumisen" ehkäisemiseksi. Alushametta tarvitsee käyttää äärimmäisen harvoin.
- jalla akbar
miksei saa minäkin käytän alushameta
- jalla mulkku
Olen mies vaikka käytän hametta eli hamo´sta ja hamostelen jalla akbar
- NO SHIT
jalla mulkku kirjoitti:
Olen mies vaikka käytän hametta eli hamo´sta ja hamostelen jalla akbar
Aika monet jallat käyttää sukkahousuja ja toiesten rektaalia...
- yksi mies
Mun mielestä alushameen näkyminen hameen alta on jokseenkin sama kun alushousujen näkyminen housujen alta. Eli yök, ei mitään seksikästä, vaan mautonta.
- jaana20
Samaa mieltä. mutta joskus se vahinko vaan sattuu. Muuten alushame on tosi hyvä vaate.
- Alushameista pitävä
Kyllä saa näkyä se on seksikästä ja kaunista
- Aina näkyy
Minä käytän paljon mekkoja ja alushameita. Melkein aina alushameeni myös näkyy jopa työpaikalla. Saa kuulema näkyä kun on niin kaunis pitsi.
- Ihastunut/Rakastunut
Tänään (eilen) Naisten Päivänä huomasin työkaverilani valkoisen piysialushameen vilkkuvan hameen takahalkiosta. Minusta se näytti aivan upealta kun vielä hame oli harmaa ja sukkahousut mustat. Mainitsin kyllä hänelle alushameesta ja sain vastaukseksi mitä Kauneimman HYMYN
- -skh
en ole ikinä ajatellut, että alushameen näkyminen olisi jotenkin rumaa :O Eikö mitä, pikkutyttönäkin ihastelin disney-prinsessojen hameiden alta vilkkuvaa valkoista pitsiä.
Yhdessä kellohameessani on erittäin kaunis pitsi, jonka kuuluukin vilkkua hameen alta. On saanut kehuja.- underskirt
Ei kai siinä mitään rumaa ole mutta jotenkin näyttää huolimattomalta ellei alushame ole todella nätti. Jonkun kello/röyhelöhameen kanssa se voi olla ihan kiva ja kaunis. Itse käytän valkoisia pitsialusvaatteita ja aina ulos lähtiessäni hame päällä viimeiset tarkistukset ovat a) alushame on piilossa b) sukkahousut ovat ehjät. Kyllä minullakin niitä vahinkoja alushameen kanssa on sattunut ja olen yritänyt suhtautua siihen huumorilla ja korjata asia ensi tilassa.
- Ihan ok
Mukava on katsoa, vielä mukavampi, kun pikkuhousujen ääriviivat näkyy läpi tai pikkarit vilahtaa hameen alta.
- Mimmu6
Mitä sitten? Mulla roikku alushame tänään takaa koko päivän ennen kun yks työkaveri sano siitä. Korjasin asian ja sillä selvä.
- jukis
saa näkyä se on seksikästä.minäkin pidän usein ja laitan vilkkumaan helman alta ooohh
- Näkyköön
Kaverini huomautti että alushameeni näkyy. Sanoin että näkyköön. Minusta siinä ei ole mitään rumaa, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999