Onko Zalando sama kuin Brandos ? ? ?

Uskaltaako tilata?

Aikaisemmin tämänkin palstan reunaan pulpahtelivat Brandoksen mainokset. Nyt niitä ei ole, vaan tilalla on tuo Zalando. Onko se sama putiikki?

13

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenkiä webistä

Hyvä kysymys, tietääkö kukaan vastausta?

• ......

Zalando myy muutakin kuin kenkiä, Brandos vain kenkiä. Tarkistakaa webbisivuilta yhtiöiden kotipaikka. Ja mainostilaa myydään ja ostetaan, ehkä Zalando osti sen mikä oli Brandoksella ennen, Brandos ei ole aikoihin mainostanut televisiossakaan, ehkä sen ei tarvitse?

• olen tilannutkin

Tilaa vaan Brandokselta sieltä tulee palautustarra paketin mukana. Muilla on hankalampaa palauttaa.

Zalando on Saksassa, joten on paljon hitaampi. Uskaltaa kyllä kuitenkin tilata.
      Onhan näitä putiikeja vielä kolmaskin: http://www.spartoo.fi/

• .....

ja sit vielä heppo.fi , josta tosin en ole koskaan tilannut. Nyt juuri odotan pakettia sekä Spartoolta että Brandokselta, Spartoolta olen tilannut ennenkin, Brandokselta nyt ekaa kertaa. Zalandolta olen tilannut kerran vaatteita. Yleensä käyn katsomassa onko samoja kenkiä monella myynnissä ja mitkä on hinnat sekä saatavilla olevat koot.

• Ei vaikuta maa

"Zalando on Saksassa, joten on paljon hitaampi"
        No se ei kyllä vaikuta yhtään mitään, vaan lähetyksen hoito ja lähetystapa ratkaisee.

Olen tilannut Saksasta, Englannista ja Ruotsista tavaraa ja vaatteita.
        Jos kauppa on nopea ja laittaa tavaran esim. DHL kuriiripostissa, niin tavara on ollut parhaimmillaan alle vuorokaudessa kotiovella (Englanti ja Saksa kokemusta).
        Jos tulee normi lentopostissa, niin n 4-5 pv tilauksesta riippuen miten viikonloppu osuu.
        Maapostin kautta Ruotsista ja Englannista isommat lähetykset n. viikossa ja jos lähettäjällä tökkii tai posti lakkoilee on mennyt kuukausikin

• rouk1

Eri puljuja on.

• zalando1
    • judithjasmin

Zalando ja Brandos ovat eri kauppoja. Olen tilannut Brandokselta ja kengissä kesti hieman tulla, mutta sain tilaamani tuotteet.

• iina83e
    • Jisso
      • suomi24_alennuskoodit

• Lähtöhinta on
        suomi24_alennuskoodit kirjoitti:

Samaa mieltä! Brandokselle on muuten nyt voimassa alennuskoodi, jolla saa 10€ (vähintään 70€ arvoisen) tilauksen loppusummasta pois. Kannattaa käyttää hyväkseen!

Koodi löytyy täältä:
        http://alennuskoodit.suomi24.fi/verkkokaupat/brandos-alennuskoodi

Kannattaa kuitenkin katsoa mitä ne vaatteet ja kengät maksaa muualla, ainakin Zalando on kallis, mutta valikoima hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4502
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      122
      4177
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      46
      4163
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      180
      3401
    5. 186
      2683
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      61
      2669
    7. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2597
    8. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2582
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2469
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2142
    Aihe