etäsuhde-salasuhde-parisuhde

Sinisilmäinenkö?

Niin, ongelmani on seuraavanlainen.
Olemme olleet yhdessä vasta puoli vuotta, olemme molemmat 30, välimatkaa 200km.
Minua vaivaa mieltäni se, ettei mies halua minua elämäänsä.
Sen huomaa siitä, ettei halua kertoa meistä vanhemilleen ,kavereilleen, sukulaisilleen, hän tapaa minua ns. salassa minun luonani, koska asuu lähellä sukulaisiaan,aikaa yhdessä ololle ei ole paljon.
Mistä saisin selville mistä tämä johtuu? Miksi hän ei halua kertoa vanhemilleen, että on löytänyt naisen kenestä välittää?
Mies sanoo ettei häpeä minua ja vika ei ole minussa.
Asiasta olen kysynyt, mutta selvää vastausta en ole saanut.

Toisin sanoen mies käy silloin, kun häntä huvittaa (yleensä illalla-yöllä).
Esimerkkinä: yhtään kokonaista viikonloppua hän ei ole minun kanssaan viettänyt, koska hänellä ei ole ollut aikaa.
Ja selityksenä on ettei ehdi, kun on niin paljon tekemistä.
Itse olen lupautunut ajamaan sinne milloin tahansa, kunhan vaan pyytää.

Ollaan puhuttu tulevaisuudesta ja se on ns. selkeä, koska kumpiin tietää, että toinen meistä muuttaa, kun sen aika on ja tulevaisuus on hänen mielestään itsestään selvää, että olemme yhdessä, jne..
Mutta mikä ihme on, kun ei sitä aikaa ole ja minun edelleni menee kaikki?

Päivittäin puhutaan puhelimessa useita tunteja, mutta sitten saattaa mennä muutamakin päivä ettei miehestä kuulu mitään. Mistä tiedän että hän on rehellinen? Mistä saisin selvyyden mitä hän oikeasti haluaa? Koska minulle hän sanoo, että haluaa tämän onnistuvan.

Koskaan en tiedä, milloin kuulen hänestä seuraavan kerran, enkä osaa sanoa kauanko jaksan tilannetta, että minä en ole mitään, mutta kun olemme kaksistaan,tunnen olevani maailman onnellisin ihminen.

Asia on hiukan hankala selittää.
Eli tiivistettynä onko tuo täysin huijari vai oikeasti vain hiukan hankala tapaus?
Kenelläkään vastaavaa tilannetta?

39

3385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdhjv

      Juttu haiskahtaa siltä, että et ole hänelle ainoa.

    • Sinisilmäinenkö?

      Näin vähän pelkäsinkin.

    • maker2

      Mulla on ihan vastaava tilanne oli kuin olisin lukenut omasta elämästäni:))
      Olen seurustellut kohta vuoden päivät vastaavan laisen naisen kanssa:))
      Sillä erolla että hän ei tahdo käydä luonani kuin silloin tällöin n.2kertaa kuussa jos sitäkään
      vaikka välimatkaa ei ole kuin 3km.aina on töitä ja muita askareita.soitellaan sentään joka päivä ja viestitellään.Meillä välimatkaa on tuo sama 200km.
      en tiedä itsekään kuinka kauan jaksan.Silti olen sitä mieltä että kun on oikeanlainen kumppani,tahtoa ja halua niin etäsuhdekin onnistuu.

    • Sinisilmäinenkö?

      Ei välimatka itsessään ole ongelma. Pitäisi vaan löytyä sitä aikaa, jos oikeasti haluisi jutun onnistuvan.
      Ja hassua minusta tässä on se, että jos välittää niin miksi salata suhde kaikilta?

      • Kirvelevä totuus

        Mulla on myös ollut vähän vastaavanlainen suhde.Miehellä on pieni lapsi, jolle hänellä täytyy olla myös aikaa viikonloppuisin. En ole tavannut lasta enkä miehen vanhempia tai muita sukulaisia tai kavereita, eikä mies ole tarjoutunut lähtemään mukaan, että käytäisiin omien sukulaisteni luona, jotka kyllä tietää tästä meidän suhteesta.1,5 vuotta ollaan tunnettu ja asiat ei etene millään lailla, päinvastoin nähdään ja soitellaan harvemmin. Itse toivoisin suhteelta paljon enemmän, kuin pelkkä näkeminen kerran tai pari kertaa kuukaudessa ja muutama puhelinsoitto. Koen olevani kuin joku toinen nainen tässä suhteessa ja olen alkanut epäilemään sitäkin, että onko hänellä joku muu vaikka omalla kotipaikkakunnallaan, jossa hän käy poikaansa tapaamassa. Vakavasti olen alkanut myös pohtimaan suhteen lopettamista, kun asiat ei etene. En tahdo olla mikään huvitus/pano, vaan merkitä toiselle ihmiselle jotain paljon enemmän.


      • Sinisilmäinenkö?
        Kirvelevä totuus kirjoitti:

        Mulla on myös ollut vähän vastaavanlainen suhde.Miehellä on pieni lapsi, jolle hänellä täytyy olla myös aikaa viikonloppuisin. En ole tavannut lasta enkä miehen vanhempia tai muita sukulaisia tai kavereita, eikä mies ole tarjoutunut lähtemään mukaan, että käytäisiin omien sukulaisteni luona, jotka kyllä tietää tästä meidän suhteesta.1,5 vuotta ollaan tunnettu ja asiat ei etene millään lailla, päinvastoin nähdään ja soitellaan harvemmin. Itse toivoisin suhteelta paljon enemmän, kuin pelkkä näkeminen kerran tai pari kertaa kuukaudessa ja muutama puhelinsoitto. Koen olevani kuin joku toinen nainen tässä suhteessa ja olen alkanut epäilemään sitäkin, että onko hänellä joku muu vaikka omalla kotipaikkakunnallaan, jossa hän käy poikaansa tapaamassa. Vakavasti olen alkanut myös pohtimaan suhteen lopettamista, kun asiat ei etene. En tahdo olla mikään huvitus/pano, vaan merkitä toiselle ihmiselle jotain paljon enemmän.

        " En tahdo olla mikään huvitus/pano, vaan merkitä toiselle ihmiselle jotain paljon enemmän."

        Juurikin noin tunnen myös. Olisi ihana merkitä toiselle niin paljon enemmän. Jotenkin tuntuu, että asiat ei etene mihinkään suuntaan, mutta sitten mietin että olenko itse liian hätäinen ja vaadin liikaa.


    • miiiiiiiiiiii

      Voisiko mies olla mahdollisesti varattu?!

    • jospa..

      Onko mies homo ?

    • Kyllästyin

      Tutun tuntuinen tarina. Meilläkin oli välimatkaa n.200 km...tapailimme vain silloin kun miehelle sopi. Olisin halunnut matkustaa useammin hänen luokseen. Lopetin suhteen koska mies ei halunnut esitellä minua sukulaisilleen, eikä halunnut että muutan joskus hänen asuin paikkakunnalle. Ex avovaimo kun asuu siellä....

      • Kirvelevä totuus

        Olen itsekin miettinyt omassa suhteessani tuota ex:n ja lapsen vaikutusta meidän seurusteluasioihin.Mies ottaa multa vaan sen itselleen tarpeellisen eli seksiä ja luo elämäänsä lapsensa kanssa sekä omien harrastustensa parissa. Minä en näköjään kuulu siihen elämään millään lailla. Jo viime kevättalvella nostin "kissan pöydälle" ja kerroin,että jos ei asioissa edetä pidemmälle, niin aion itse erota ja tässä sitä edelleen ollaan eikä tilanne ole muuttunut miksikään.Yhteisiä menoja on vielä vähemmän ja kesällä kuulin myös erään kaverin kautta, että mies oli viettänyt jonkun "munahaukan" kanssa iltaa tanssilavalla. Olenko minä vaan yksi monista vai? Jotenkin luottamus häneen ontuu tosi pahasti, kun kuulee näitä asioita muiden kautta, eikä mies itse kerro mitään. Siksikin olen vakavasti harkitsemassa suhteen lopettamista.


    • Sinisilmäinenkö?

      Kauanko jaksoit kyseistä suhdetta?
      Ei koskaan tiedä milloin miehestä kuuluu, eikä yhtään tiedä milloin näkee.
      Hänellä ei ole aikomustakaan kertoa vanhemilleen suhteesta, se vähän ihmetyttää.
      Eikä yhteisiä suunnitelmia voi tehdä, koska mies ei tiedä aikatauluaan päivää pidemmälle, mutta "poikien kesken- reissut" on kyllä hyvin mahdutettu aikatauluihin ja niihin kyllä varaudutaan hyvissäajoin.
      En ole mustasukkainen, mutta olisi ihana kun meilläkin voisi olla yhteisiä suunnitelmia/ yhteistä aikaa, päinvastoin, alkaa tuntumaan että olen liian sinisilmäinen. Meillä kummallakaan ei ole lapsia, jotka rajoittaisi kummankaan menoja mihinkään suuntaan.
      Nyt on mennyt kolme viikkoa ettei olla nähty ja puhelinkeskustelutkin ovat olleet hyvin pikaisia.
      Harmittaa tässä vain se, että sitten kun tapaa ihmisen joka tuntuu niin oikealta ja sopivalta niin ei ota onnistuakseen.

      Miten olette katkaisseet tälläiset suhteet?
      Kun tuntuisi aikusmaiselta tehdä se kasvotusten, mutta se ei onnistu.

      • Kirvelevä totuus

        Viime kevättalvella, laitoin hänelle tekstiviestin, että haluaisin edetä asioissa. Ja sitten kun soiteltiin, niin itkuhan siinä tuli ja purin kaiken, mikä mulla oli mielen päällä ja puhelimassa ilmaisin, että jos tilanne ei muutu niin meidän pitää lopettaa tapaileminen. Joku aika sen perästä mieheltä tulikin suhteen lopetus tekstiviestillä. Itse olisin tuolloin halunnut jatkaa oikeasti eteenpäin sitä meidän suhdetta, mutta kuitenkin jonkin ajan päästä päätimme jatkaa suhdetta hiljemmassa tahdissa ja todellakin tahti on hidastunut. Itse olen koko suhteemme ajan ollut uskollinen ja odotan sitä myös toiselta, mut ikävä on kuulla kavereiden kautta ja saada ihan muullainen käsitys hänen uskollisuudestaan.


    • Sinisilmäinenkö?

      Itse en epäilisi, että miehellä olisi muita naisia, mutta työ,perhe,ystävät vie kaiken ajan.
      Miten saisin miehen tajuamaan, miten tärkeä asia se olisi minulle, että hänen perhe/kaveri piirinsä tietäisi minun olemassa olosta?
      Vai vaadinko tässäkin asiassa liikoja?
      Puolenvuoden "seurustelun" jälkeen jotenkin olettaisin tilanteen olevan sillämallilla että suhteen voisi jo julkistaa, mutta EI.
      Sitten jos asia tulee puheeksi niin vetoaa siihen, jollei häneltä mitään koskaan kysytä niin ei itse asiasta kerro.
      Joka taas tarkoittaa sitä, että näkeminen tapahtuu minun luonani ja salaa.
      Edes puhelimeen ei vastaa jos muita ihmisiä lähellä.
      Meillä se tilanne, ettei meillä ole yhteisiä kavereita, mikä toisaalta hyvä ja toisaalta huono. En tiedä todellisuudessa mitä hänen arki siellä on.
      Minun mittani alkaa olla täynnä tällaiseen leikkiin.

      • suhde takana

        Mulla oli samanlainen suhde, paitsi että se ei ollut etäsuhde. Asuttiin samassa kaupungissa, mutta muuten sama meininki. Välillä erottiin ja aloitettiin alusta. Mutta kun toinen ei halua, että suhde on osa muuta elämää, niin lopulta lopetin suhteen. Siinä vaiheessa kun mies tajus, että leikki loppuu nyt, niin hämmästys oli häneltä suurta.

        Et siis vaadi liikoja. Mies ei vaan ole sitoutunut suhteeseenne milään tasolla.


      • Kirvelevä totuus

        Ehkä sun ois parempi kertoa, miltä sinusta suhteenne tuntuu, jos mittasi alkaa olla täynnä. Kirjoita vaikka kirje, jos et uskalla kasvokkain jutella.Kun itse uskalsin kertoa asiat, tuli mulle helpottunut olo, mutta mies vetäytyi kauemmas ja on edelleen kaukana, vaikka vielä jollain lailla yhdessä ollaan. Voi olla niin, että hän pelkää sitoutumista tai haluaa olla vielä muiden naisten saatavilla.


      • näinsemeneevaan

        Teidän juttunne ei todellakaan ole "seurustelua" :/ Miehellä on selvästi av(i)ovaimo ja olet hänelle vain toinen nainen. Olen pahoillani puolestasi.


      • varattu vedättää

        Mies on ilmiselvästi varattu. Siksi tuo kaikki salailu. Ootko vähän tyhmä kun et tajua!


      • Sinisilmäinenkö?
        varattu vedättää kirjoitti:

        Mies on ilmiselvästi varattu. Siksi tuo kaikki salailu. Ootko vähän tyhmä kun et tajua!

        Nyt on kyllä pakko sanoa, että onnekseni odotin näin kauan.
        Vietimme juuri ihanan viikonlopun miehen luona ja tutustuin miehen perheeseen ja kavereihin.
        Eli tämä tarina sai onnellisen käänteen.


    • pete&maria22

      Voi jee sentään.Mitäs sitten teet kun rakkaus lopahtaa salasuhteen tultua julkiseksi? Ei oo sitä jännitystä enää,jäädäänkö kiinni?

    • vihdoinkin -

      Jos joku ihminen oikeasti välittää toisesta, hän haluaa nähdä aina kun on mahdollista. Ja hän haluaa, että muutkin tietävät suhteesta. Jos kaverit eivät tiedä, niin mitä ihmettä? kenelle hän sitten hehkuttaa rakkauttaan? toisaalta, jos hän on vain todella sulkeutunut persoona joka ei halua 24/7 suhdetta eikä koskaan sekoittaa parisuhdetta perheen ja kavereiden kanssa, niin sinun täytyy miettiä, haluatko sellaista miestä.

      Minun edellisessä suhteessani miehellä meni kaverit aina edelle kaikessa. Heille löytyi aikaa aina, ja oli vaikka minkälaista traditiota viikonloppuisin "poikien" kanssa. Hänelle riitti minun kanssani se kerta viikossa/kerran kahdessa viikossa näkeminen. Hän ei olisi halunnut katkaista suhdetta kanssani, koska kuulemma rakasti minua. Mutta hän myönsi, että kaverit ovat aina ykkösiä hänen elämässään. Päätin erota hänestä ja se teki kipeää aluksi, koska tiesin, että hän rakasti minua ja minä häntä, mutta en vain saanut häneltä sitä mitä kaipasin = läheisyyttä, yhteydenottoja, hänen elämänsä ykkösenä oloa.

      Vain kuukausi eron jälkeen tapasin uuden miehen (juuri kun en etsinyt mitään!), jossa yhdistyy KAIKKI mitä haluan. Hän on vain maailman kultaisin ja ihanin mies, joka näyttää koko maailmalle kuinka paljon hän minua rakastaa. Lisäksi hän todellakin haluaa nähdä minua AINA kuin mahdollista ja pidämme paljon yhteyttä päivittäin.

      Tässä tarinassa opetus on se, että jos ihminen haluaa tietynlaisen suhteen, esim. minä halusin miehen, jolle olen ykkönen ja joka pitää paljon yhteyttä, on turha roikkua miehessä, joka ei käyttäydy niin. Siitä saa vain sydänsurua. Jos siis haluat miehen joka esittelee sinut perheelleen ja ystävilleen ja viettää viikonloput kanssasi - pistä tämän toisen miehen kanssa poikki. Muuten unelmiesi mies saattaa kävellä ohitsesi.

      Tsemppiä!!!

      • Kirvelevä totuus

        Niin, rohkea ja päättäväinen täytyy olla sekä todella tietää mitä itse haluaa. Hienoa, että sulle löytyi se oikea! Tuo kirjoituksesi rohkaisee meitä muita toimimattomassa suhteessa eläviä loppujen lopuksi itsemme kannalta hyviinkin ratkaisuihin, hyvää uutta vuotta:)


    • Sinisilmäinenkö?

      Jotenkin hankala päästää irti, kun haluisi nähdä onnellisen lopun..

      Mutta mitäpä sitä aikaa enempää tuhlaamaan, eihän tässä enää mitään kovin nuoria olla.
      Ei meillä ole mistään rakkaudesta kyse, hän on sanonut suoraan, että tykkää ja on kovasti kiintynyt. Rakkauteen tarvitaan niin paljon enemmän aikaa, mutta jotenkin kuvittelen, että kiintymyskin voisi näkyä arjessa enemmän.

      Joskus kai vaan on päästettävä irti, että saa mitä haluaa.

    • eivätkoskaanvalmiita

      Miehellä on pakosti joko sitoutumiskammo tai toinen nainen/naisia!
      Itse jätin juuri vastaavanlailla käyttäytyneen miehen, tosin asuimme eri maissa mutta kumminkin jos satuin soittamaan miehelle kun hän oli vaikka vain sisarustensa seurassa (oli tosiaan vain sisarusten seurassa, tarkistin asian..) niin mies ei voinut/halunnut jutella minulle ollessaan perheensä seurassa vaan käski soittaa myöhemmin(!) takaisin ja en koskaan soittanut..

      Tietysti sain häneltä yhden selityksen mutta se selitys ei vastannut tuota käytöstä että miksei voi puhua minulle edes puhelimessa hänen sisarusten seurassa. Muutenkaan ei esitellyt minua perheelleen eikä pyytänyt minua perheensä luo koskaan kylään. Sitten jätin hänet mm. näiden syiden takia.
      Ei se tarkoita aina sitä jos toisella ei ole aikaa kun pari kertaa kuussa nähdä että olisi varattu tai pelimies, se voi tarkoittaa myös suhdekammoa ettei uskalla luoda toiseen kovin syvään suhdetta koska pelkää sitoutumista eikä osaa asua kenenkään kanssa yhdessä. Älkää jääkö odottamaan! Ei se odotus yleensä kuukausien/vuosien jälkeenkään muuksi muutu! Kokemusta on.
      Minulle oli yllätys että kolmikymppiset (ja sitäkin vanhemmilla) on myös sitoutumiskammoa, no jotkut ihmiset on kai luotu olemaan yksin?

      • Kevättä odotellessa

        Ihan lisäyksenä tuohon kirjoitukseesi, että jos ei ole mitään kokemusta parisuhteesta ja on aina ollut ns. yksin ja on jo yli 30 kymppinen, niin silloin ei ehkä edes tiedä miten parisuhteessa eletään ja otetaan toinen huomioon. Itselläni on kokemusta parisuhteesta ja nykyisen miehen kanssa on juuri se ongelma, että hänellä ei sitä kokemusta ole ja hän ei osaa ilmeisesti ottaa toista huomioon niin kuin pitäisi tai hän, juuri niin kuin kirjoitit, pelkää sitoutua.


      • Sinisilmäinenkö?
        Kevättä odotellessa kirjoitti:

        Ihan lisäyksenä tuohon kirjoitukseesi, että jos ei ole mitään kokemusta parisuhteesta ja on aina ollut ns. yksin ja on jo yli 30 kymppinen, niin silloin ei ehkä edes tiedä miten parisuhteessa eletään ja otetaan toinen huomioon. Itselläni on kokemusta parisuhteesta ja nykyisen miehen kanssa on juuri se ongelma, että hänellä ei sitä kokemusta ole ja hän ei osaa ilmeisesti ottaa toista huomioon niin kuin pitäisi tai hän, juuri niin kuin kirjoitit, pelkää sitoutua.

        Jos mies on sitoutumiskammoinen, niin riittääkö siihen vain se, että jaksaa odottaa?
        Onko tästä kenelläkään mitään positiivisiä kokemuksia?

        Mies on kyllä seurustellut aiemminkin, ja kertonut että aiemmat suhteet on kaatunut siihen, että nainen vaatinut liikaa.

        Kiitos paljon vastauksista, on olllut kiva lukea teidän tarinoita suhteistanne. :)


    • Tyttöhuolestunut

      Jos mies haluaa sen onnistuvan, miksi ihmeessä hän ei yritä?! :o

      • ?????

        Onkos kukaan saanut toimimaan kaukosuhdetta yksityisyrittäjän kanssa, joka on kiinni työssään 24/7?


      • Ei.
        ????? kirjoitti:

        Onkos kukaan saanut toimimaan kaukosuhdetta yksityisyrittäjän kanssa, joka on kiinni työssään 24/7?

        Ei, ja ikinä en ala enää seurustelemaan yrittäjän kanssa. Työnarkomaanille ei voi työn kanssa kilpailla.


      • möllönä
        ????? kirjoitti:

        Onkos kukaan saanut toimimaan kaukosuhdetta yksityisyrittäjän kanssa, joka on kiinni työssään 24/7?

        Jaa...minä tässä juuri yrittelen moista suoritusta......


      • mm....
        möllönä kirjoitti:

        Jaa...minä tässä juuri yrittelen moista suoritusta......

        Minä myös yritän, mutta hankalaahan tää on...


    • Herää!!!!

      Haiskahtaa VAHVASTI siltä että mies on varattu tai sitten hän esiintyy sinkkuna ja hoitelee muita naisia sen minkä ehtii. Tuollaiselle käytökselle ei ole mitään muuta selitystä.


      Oletko edes ihan varma että hän on se joksi hän itsensä esittelee?
      Jotkut naimisissa olevat meihet kun keksii ajankuluksi kaikenlaista jännitystä elämäänsä seksiä saadakseen. Voisitko ihan pikkasen vilkasta salaa sen ajokorttia vaikka sillä aikaa kun hän on suihkussa?
      Olen itse mies, ollut joskus naimisissa ja tiedän mistä puhun. Aika sika olin joskus...

      • Sinisilmäinenkö?

        Juu, olen nähnyt ajokortin ja pari hänen kaveria meistä tietää.
        Ja fb: ssa samana nimenä.


      • Herää!!
        Sinisilmäinenkö? kirjoitti:

        Juu, olen nähnyt ajokortin ja pari hänen kaveria meistä tietää.
        Ja fb: ssa samana nimenä.

        Ok. Voi hän silti olla ns. pelimies.

        Sä oot ehkä ollut vähän turhankin "lapanen" tuon miehen suhteen..ts. tehnyt asiat hänen haluamallaan tavalla.
        Minusta sinun pitäisi nyt vähän korottaa panoksia ja vähän vaatiakin jotain sen todistamiseksi että hän väittää aidosti välittävänsä.
        Ilmoita että tulet sen luokse käymään ( siis et kysy että voitko tulla, vaan ilmoitat tulevasi) Kerro samalla että haluat samalla tutustua sen vanhempiin ja ystäviin.

        Jos hän sanoo ettei se käy, kysy miksi ja vaadi perusteluja. Sano että voit odottaa sen kämpillä tai vanhempien luona jos sillä on jotain menoa.
        Tyttö hyvä, lyö vähän nyrkkiä pöytään ja vaadi..
        Olet selkeästi rakastunut tuohon mieheen mutta onko hän rakkautesi arvoinen jos hän ei jaa sinulle aikaansa?


    • Sinisilmäinenkö?

      Ei hän varmastikkaan ole rakkauteni arvoinen, mutta on niin vaikeaa päästää irti!
      Kohta jo inhoan itseänikin, kun en osaa vaan luovuttaa ajoissa.
      Olen sanonut hänelle nyt useasti, että tämä päättyy, jos tähän ei tule mitään muutosta, mutta mitään ei tapahdu.

      Onko kenelläkään muuta ideaa tuohon panoksien korottamiseen???

      • yks nainen vaan

        Toimit nyt vaan sanojesi mukaan, että lopetat suhteen. Suhteen pitäisi tuoda iloa elämään eikä tällaista salaista epämääräistä tapailua, jossa sä vaan odotat jotain tapahtuvaksi.


    • hoh hoijaa

      Olet hänen 2, kun vaimo on ilta tai yötyössä tulee luoksesi. Ei tapaa sinua muualla kuin sinun luona, jotta kukaan ei näe ja hän paljastuisi. Tajuatko nyt, jätä ihmeessä.

      • Sinisilmäinenkö?

        Onnekseni tilanne ei ole tuo.
        Olen tavannut nyt hänen kavereita. Ehkä(toivottavasti) tämä tilanne vielä muuttuu vielä lisää.


      • kyllä olet
        Sinisilmäinenkö? kirjoitti:

        Onnekseni tilanne ei ole tuo.
        Olen tavannut nyt hänen kavereita. Ehkä(toivottavasti) tämä tilanne vielä muuttuu vielä lisää.

        Oletko varma? Oletko koskaan uskaltanut kysyä, onko hänellä mahdollisesti vaimo tai avopuoliso, tyttöystävä? Kavereitten tapaaminen ei merkitse mitään. Nehän antaa hyvän alibin varatulle. Kyllä sä olet sinisilmäinen.

        Siirry tuonne uskottomuus-palstalle ja lue sieltä, miten varattu mies toimii.


    • Naisjuttuja4

      Miksi tyydyt noin vähään?
      Etkö todellakaan ole tuon enmmän arvoinen?
      Siitähän tässä on kysymys , sinun naisenarvostasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe