- Täysin abso ei irrottele ikinä
- häiritti mun juominen (en juonut silloin edes paljon) ihan siis pari alkoholijuomaa häiritti sitä.
- kiltti, hiljainen ei puhunut esim yks juhannus mökillä kellekkää oikeen mitään joko sitä ärsytti mun juominen tai sitte muuten vaan ujo
- ei koskaan sanonut vanhemmilleen vastaan asioista.
- käytti paljon isoveljensä vanhoja vaatteita ei ollut omaa pukeutusmistyyliä
- jos en ollut tähän kerran ollut yhteydessä muutamaan päivään syytti mua että "kai sitä nyt ehtii viestiä pistää vaikka oiski kyläilly paljo päivän aikana.
- mustasukkainen kyttäs mun profiilin facebookista. Kun olin konella yritti väkisin tukkia ja ottaa hiiren et sais lukea jokaisen viestin mitä oon kirjottanu.........
- todella "työmyyrä" joutui kotona tekemään vanhempien käskystä kokoajan hommia, sisarukset sysäsi omat hommansa tälle nysvölle.
- soitti 17-vuotiaana äidilleen että saako jäädä luokseni yöksi äiti ei yllätys päästänyt melkein täysi-ikästä luokseni vaan tän piti mennä serkulleen yöksi muutaman kilsan päähän meni sieltäpäin sitte töihin. Ja siis mies ois nukkunu veljeni huoneessa koska veljeni oli poissa.
todellinen homemouse ei kavereita vapaa-ajalla
Tämä siis exä kerran oltiin yksin niillä kotona ja sen isä tuli kotia. Heti kuului täysillä kurkkuhuuto JUHA!!!!!!!!! todella vastenmielinen ääni kyseisellä äijällä. Luulen että ankara isä ja äiti on vaikuttanut tähän poika oli nuorin muut kolme sisarusta eivät olleet tollasia.
Nyt onneksi nykyinen on eri maasta onneksi en sentäs linnakundia ottanut seuraavana tämän jälkeen :D
Totuus vaan taitaa olla että naiset rakastuu renttuihin. Naiset ennemmin tai myöhemmin jättävät liian kiltit miehet kun alkaa kyllästyttämään ja ärsyttämään. Kyllä MIEHELLÄ luonnetta pitää olla. Kiltti nyt saa olla mutta kohtuus kaikessa..
Onko tämmöinen poika teistä nössö?
6
731
Vastaukset
- nykyinen no man
Luonnetta pitää olla miehessä. Kuvailut sopi ex miesystävään eli sama teillä olisi edessä vuosien päästäkin.. Ex siksi ettei kaikkia myötäilevää yesmania vaan jaksa.
- sprölölö
Ei miestä nimeksikään. HYI.
- ei ole mies
Ei ole mies tuo. En ole ihan varma voidaanko sanoa että tuolla otuksella on edes persoonallisuutta. 500 kertaa enemmän luonnetta löytyy meidän kultakalaltakin.
- KysynVaan-76
Mikä oikein oli tuon aloittajan kirjoituksen pointti? Haukkua mies jonka kanssa hän ei enää edes ole?
Todella kypsästä luonteesta sekin kertoo... - 164cm mies
No minä olen ainakin sitten tosimies kun ryyppään, vittuilen sekä vihaan naisia ja ketjupoltan koko ajan.
- Nörtin nainen
Itsekin mietin onko henkilö muka nössö jos ei juo? Ne humalaisethan ovat pahimmat miehet mitä ovat: Lähtevät poikaporukalla baariin ja iskevät naisia kännisinä kun aivot ei toimi.Ja jos mies on kiltti niin tämä on nössö... Pitäisikö sitten jokaisen miehen olla asenteella "TURPA KII NAINEN JA TEE SE VOILEIPÄ!!!" Ja tuosta mustasukkaisuudesta olisi voinut puhua. -.- Toki jos oikeasti aloit lopulta estämään miestä näkemästä, mitä olet kirjoittanut, se kertoo jo sinun uskollisuudesta jotain. Niinhän se on, että pettäjät piilottelevat kännyköitään, parisuhteessa olevat antavat toisen lukea viestit sinulle. Ja kyllä itsekin pitäisit hyvät välit sukulaisiin, jos nämä ovat sinun tämänhetkiset tulonlähteesi.
En jaksa tätä "Mieheni on niin sika, mutta kiltit miehet ovat luusereita" asennetta. >< Itse olen nainen ja itselläni on aikalailla samanlainen mies:
- Hän on absolutisti eikä juo kuten en minäkään. Kyllä muut saavat juoda, mutta jos juominen on sitä "vedetään päät täyteen, tuhotaan paikkoja, sammutaan ojaan ja ei muisteta aamulla enää mitään" niin ei kyllä tarvitse silloin minun seurassa olla eikä mieskään sellaisia jaksa.
- Mieheni on todella kiltti ja on valmis tekemään kaiken minun vuokseni, ikävä kyllä minulla on sama luonne. Joskus riidat alkavat siitä kun kummatkin haluavat tarjota ruoan. :')
- Minunkin mies tekee töitä vanhemmilleen, mutta ei se herkkua ole. Saan lohduttaa tätä sen takia tuon tuosta, mutta pitäähän jostain sitä rahaa saada kun ei nykysuomessa saa kesätöitä saatika oikeita töitä.
- Ja minunkin mieheni on nörtti joka istuu mieluummin koneella kuin lähtee kavereiden kanssa ulos ja mitä minä olen valittamaan? Onhan mieheni silloin koneella juttelemassa kanssani.
Joten itse olen tyytyväinen mieheeni ja tämän kiltteyteen, mutta ehkä sinunlaisen teinipissiksen kannattaisi hommata jokin samanlainen mies kuin tuossa ylempänä eli ryyppää, vittuilee sekä vihaa naisia ja ketjupolttaa koko ajan ja myös kohtelee naista kuin roskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709