Naisten Playboy-hajuvedet

kysymyyys

Mitä mieltä olette naisten Playboy- hajuvesistä? Erityisesti miehet, pidättekö tuoksusta?
Ketkä kaikki käyttävät? :)))

8

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trevor3

Enpä viitsi mainita sitä ryhmää, joka käyttää.
      Hutsun haju, ei siitä mihkään pääse.

• catcat,

Et sä oo mies ;)!
        Miehet tykkää hutsuista,hih!!

• playboy

Ai oonks mä hutsu ku käytän playboy hajuvettä? kiva tietää ;)

• nii vissii

käytän playboy spicy tuoksua naisten osastolta ja pidän tuoksusta. Eikä ne mitään hutsun tuoksuja ole. Törkeä ilmaisu. halpojakin ovat ja hyvän tuoksuisia! Suosittelen!

• eteerinen esteri

Hutsu tai ei, vaikea kuvitella että kukaan itseään arvostava nainen haluaisi haista kyseisille "tuoksuille". Niin tosiaan, halpa on halpaa.......

• kaihoisa maarya
        eteerinen esteri kirjoitti:

Hutsu tai ei, vaikea kuvitella että kukaan itseään arvostava nainen haluaisi haista kyseisille "tuoksuille". Niin tosiaan, halpa on halpaa.......

Eteerisen esterin persuusta vuotaa, näihän sitä sanotaan.
        Makuasioista ei voi kiistellä, ja ne ovat myös ikäkysymyksiä.

Itse olen joskus löytänyt todella erikoisia, siis hyvällä tavalla erikoisia, sellaisia, joita ei vastaantulijoilta takuulla löydä, niin esim.Israelista, kirppareilta jne.
        Mielestäni on paljon kivempi erottua joukosta omalla erikoisella tuoksullaan, kuin ostaa aina stokkalta jotain kallista merkkituotetta, tosin kyllä mä niitäkin ostan, kun loppujen lopuksi, on niin kallista lentää vaikka Intiaan, saadakseen itselleen maailman parhaan tuoksun, nimeltä khrisna musk, ah!!! Mutta et tainnut snaijjata koko juttua.
        Diiva arvostelee nuorten naisten makua, kun on niin epävarma itsestään..oikeastaan sääli, siis empaattisessa mielessa.

• ykskaks:)

Joo, se on kiva kun tuollaset "lady like"t tulee kanavoille diivoilemaan teinejä vastaan..olen samaa mieltä maaryan kanssa :-)

• tulet vanhaks

Miksi tämän palstan pitäisi olla vain rahattomia pikku pissiksiä varten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27