Kuinka usein näette vakipanojanne?

jepsisjep

Niin, miten muilla? Näettekö säännöllisesti aina vai onko enemmän sellaista "soitellaan, kun panettaa" -menoa, eli satunnaisesti jompikumpi ottaa yhteyttä, kun tekee mieli? Millaista yhdessäolonne on? Mitä kaikkea teette yhdessä?

Meillä on ollut nyt muutaman kuukauden ns. vakipanosuhde miehen kanssa. Yleensä sovimme jo edellisellä kerralla seuraavan tapaamisen ajankohdan tai sitten laitellaan viestiä. Olemme nähneet säännöllisesti kerran viikossa koko ajan ja välillä jopa useamman kerran viikossa.
Joka kerta seksiä harrastamme useamman kerran ja nukutaan lähekkäin sekä katellaan toisiamme silmiin ja pussaillaan. Huomaan, että olen hulluna mieheen seksimielessä. Hänen katseensa saa minut syttymään ja kaipaan koko ajan hänen kosketustaan. Hän on alusta asti osannut ottaa minut oikein ja tietää, mistä tykkään sanomattakin. Seksi on parempaa kuin kenenkään kanssa aiemmin.

49

9068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fazerinsininen3

      Hetken aikaa mietin että olenko käynyt unissani kirjoittamassa tänne omasta vakiseksisuhteesta koska edellinen viesti on kuin suoraan omasta elämästä. Minun suhteeni on kestänyt kohta vuoden ja edelleen on todella kiihkeää. Myös me harrastamme seksiä tuntikausia, pussailemme ja hyväilemme. Tämä mies on ensimmäinen joka on tuottanut minulle orgasmin yhdynnässä.Me sovimme alustavasti seuraavan kerran ja sitten palaamme vielä lähempänä asiaan emailillä tai tekstiviestillä. Koskaan ei soitella. Me näemme n. kerran viikossa. Ja kun näemme niin yleensä vietetään koko päivä yhdessä. Syödään lounasta välillä ja sitten taas rakastellaan. Alussa kävimme myös ulkona syömässä mutta ei enää.
      Tämä mies on mullistanut täysin seksielämäni. Aikaisemmin mieheni ovat olleet todella itsekkäitä ja olen ollut enemmän se osapuoli joka tuottaa toiselle hyvää mutta itse jää täysin ilman.

      • näin

        Eihän sitä enää voi ulos mennä syömään jos ne miehen muut panopuut on liikkeellä...


      • se vihitty
        näin kirjoitti:

        Eihän sitä enää voi ulos mennä syömään jos ne miehen muut panopuut on liikkeellä...

        Haittaak se. Meillä ainakin ne vaimon vakkarit on sen verran fiksua porukkaa että eivät häiritse kun olen vaimon kanssa kahdestaan liikenteessä.


    • alkuper.

      Haha, mahtavaa, että jollakulla muullakin on yhtä hyvä vakkari ;D Ei niitä tosiaan joka päivä tule vastaan ! Täytyy toivoa, että tätä hyvää kestää mahdollisimman pitkään ja sitten jos ja kun se joskus päättyy, niin olisi tilalle joku edes lähelle yhtä hyvä :D

      Ja nimenomaan just toi, että mies välittää myös naisen nautinnosta on mahtavaa. Ja yhdynnänkin aikana kattoo silmiin ja voi lukee silmistä toisen halun, ah.
      Teillä on juttu kestänyt jo vähän pidempää kuin meillä. Oletteko koskaan jutelleet, että teistä tulisi muutakin? tms.

    • fazerinsininen1

      Ei meistä koskaan tule enempää. Tämä on juteltu selväksi jo silloin kun aloitettiin. Mutta aion nauttia täysin siemauksin niin kauan kuin tätä iloa kestää ja samoin kuin sinä toivon ja melkeinpä rukoilen että ehkä elämä yllättää vielä kerran ja tuo uuden saman veroisen miehen vielä elämääni.

    • niko.

      entiedä onko tämä meidän suhde juuri nyt sitten täläinen seksii vakiopano suhde koska nähdään naisen kanssa viikoitain ja viikon aikana olaan yhdessä muutama päivä 2-3päivään kunes hänen täytyy lähteä kotiiinsa lapsiviikonlopua vietämän ja hoitamaan lapsiansa ja sitten hän yeinsä saapu taas sunnuntaina ja taas lähteekin samanviikonperjantaina viikonlopuksi kotiinsa mutta minusta tässä ei ole minkään aista järkeä haluaisin vakio suhdeta vkaampaa että ei jatkuvasti ois juoksemista ja menemistä että millon mihinkin menoa ja ei koskaan tiedä koska hän taas lähtee ja tulee pariksi päiväksi ja taas lähtee nyt esimerkiksi joulu oltiin erilään ja nyt uusivuosi viiko siihen perään vielä ei todelakaan ole mukavaa

    • vakkari1

      Ai kamala! Oikein säikähdin minäkin, että milloin olen tämmöstä tänne kirjottanut!! Hahaa, aivan mahtavaa. Me nähdään satunnaisesti, saattaa mennä parikin viikkoa, eikä yleensä sovita etukäteen, vaan tilanteen ja muiden menojen niin salliessa sitten tavataan viikolla tai viikonloppuisin. Ja aina vietetään yö yhdessä, nukutaan lähekkäin ja muutenkin on just samanlaista menoa kuin fazun sinisellä ja sulla. Ah. Tykkään tästä kaveristani tosi paljon, mutta en tiedä, tuleeko tästä koskaan mitään enempää - ja haluammeko sitä edes... ei ole puhuttu asiasta vakavasti.

      Mieletöntä... Hyvää jatkoa teille(kin)!!

    • kerran vk

      Minulla (36v nainen ) on ollut vakipano 2,5 V. ja lokakuusta alkaen toinenkin. Erkin kanssa tavattu 2 kertaa viikossa mutta kun lokakuussa ihastuin uuteenkin panoon niin tapaan kumpaakin kerran viikossa. Erkki on kysynyt miksi ei enää kahta kertaa viikossa nähdä sanoin , että mieheni epäilee jotain. Mieheni ei epäile ainakaan vielä mutta haluan uudenkin panon kanssa viettää lyhyen hetken kerran viikossa.

      • pyh

        Kyllä sun kannattaa sitä rakoasi jakaa vielä useammalle....ties kuinka moni puutteessa oleva mies kävelee ohitsesi ihan noin vain...ajattele sitä! Hyvinkin voisit haarusi levittää vielä muutamille!


      • runko patjalla
        pyh kirjoitti:

        Kyllä sun kannattaa sitä rakoasi jakaa vielä useammalle....ties kuinka moni puutteessa oleva mies kävelee ohitsesi ihan noin vain...ajattele sitä! Hyvinkin voisit haarusi levittää vielä muutamille!

        Älä hyvä ihminen yllytä toista tuhoamaan ainutkertaista elämäänsä patjana.


    • Elie

      Keskimäärin 1 kerta kuukaudessa. Olemme molemmat sinkkuja ja se kuuluu sääntöihin, jotka olemme keskustelemalla laatineet. Välillä ottaa päähän se, ettei useammin nähdä, mutta kun pitää mielessä edellisen yhteisen hetken ja omat kiireet, niin pärjää. Itse en pystyisi pitämään kahta juttua samaan aikaan, kun haluan antaa parastani tälle yhdelle.

    • Kokemusta on

      Mahdatkohan ihan oikeasti tietää, onko panoseurasi sinkku? Yleensä ovat tavalla tai toisella vakiintuneita. Jos ovat normaali ihmisiä.

      • pispalan totuus

        Joo, pitää välttää varatut sarjanussijat. Niitä on liikkeellä.


    • lue tämä

      Tuohon en ala enää, et kävis ja lähtis saman tien, sehän on hyväksikäyttöä jos muuta odottaa kuitenkin.
      Aika usein tai melkein aina varattu on vonkaamassa, ja valehtelee törkeästi olevansa vapaa.
      Miksi valehtelet, ettei sinua kukaan omista jos olet avoliitossa?

    • janniikka

      Oma vakiseurani on sinkku, jolla tosin naisia riittää.. On näkyvästi esillä Hgin yritysmaailmassa ja myös yöelämässä, jossa mekin 8kk sitten tavattiin. Nähdään 1-2 kertaa vkossa. Se, kumman luona tavataan, tekee ruokaa. Ollaan yhdessä ilta, yö, aamu/aamupäivä. Yleensä 1 yö viikolla ja toinen vkonloppuna.

      Olen 27v nainen. Käyn töissä. Erosin parisen vuotta sitten seurustelusuhteesta. Tämä seksisuhde sopii tähän elämäntilanteeseeni. Pelisäännöt ovat selvillä; heti jos jompikumpi tapaa jonkun vakavan tapauksen niin, että alkaa seurustella, meidän suhteemme loppuu. Pettämistä en halua itse harrastaa. Ja toisaalta peli on selvillä myös siinä, että tästä suhteesta ei mitään avioliittoa tulea. No thanks. Ikäeroakin on reilu 10 vuotta.

      Parasta tässä on omien seksitaitojen kohentuminen sekä saan upeaa, "aikuista" seksiä taitavalta mieheltä...

    • Outo panosuhde

      Minulla on tuore vakipanosuhde muutamaa vuotta nuorempaan mieheen. Näemme kerran viikossa tahtiin. Jompi kumpi ottaa yhteyttä ja sitten sovitaan jotain kivaa tekemistä - ja päädytään illalla sänkyyn.

      Ongelmani on, että voisin kuvitella tämän miehen kanssa suhteen, koska tulemme erinomaisesti juttuun. Seksi hänen kanssaan ei ole mitenkään järisyttävää. Intohimoisempien ja paremmin varusteltujen kanssa olen aikoinaan seurustellutkin...Tapaan häntä pikemminkin hellyyden, läheisyyden ja persoonan takia. Hän ilmeisesti sitten haluaa hellitellä minua vain saadakseen seksiä. On tää hankalaa.

    • Lover body

      Aivan liian harvoin! Nytkin tekis mieli.

    • panettaaki

      Minulla on sellainen suhde panoon , että näen joka päivä mutta koskea ei saa kuin 1-2 krt/ viikko. Asun mieheni (33/37 v.)kanssa rivitalossa ja naapurissa asuu panoni. monesti aamusella kun mies lähtee töihin ja minä menen myöhemmällä niin soitan sängystä panolle , että alahan tulla olen vielä alasti viltin alla. Avaan takaoven ja sieltä panoni rientää alastoman naisen viereen. Enkä välitä vaikka panoni on 23 vuotta minua vanhempi koska hän on niin ihana rakastelemaan.
      Se täytyy myöntää , että panoni on parempi rakastelemaan kuin mieheni.

      • Desperate housewife;)

        Sama täällä,ilman takaovea,tosin.


    • neljättä vuotta jo

      Näettekö säännöllisesti aina vai onko enemmän sellaista "soitellaan, kun panettaa" -menoa, eli satunnaisesti jompikumpi ottaa yhteyttä, kun tekee mieli?
      —tavataan n. säännöllisesti kerran pari viikossa kun tekee mieli

      Millaista yhdessäolonne on?
      —terveellistä elämän laatua, naatiskellaan

      Mitä kaikkea teette yhdessä?
      —naidaan pari-kolme kertaa ja saunotaan, syödään, käydään ulkona ja nukutaan.

      • Avoinna9-15

        Tuo kuulostaa ihan normaalilta seurustelusuhteelta.

        Itse en ymmärrä avo-mallisia suhteita. Tosin yritän kovasti ymmärtää, mutta mulla kun asiat menee niin, että jos kiinnostun jostain, eli ihastun, haluan siitä kaiken irti. Olen miettinyt just näitä avosuhteiden perässä olijoita, että miten ihmeessä niillä on siis yhtäaikaa suhde kun ei ole suhdetta? Mulla menee ihan automaattisesti niin, että kun haluan panna, haluan myös seurustella, ja en voi tehdä asiassa mitään kompromissia. Miksi en haluais seurustella? Jos tyypissä on jotain esteellistä seurustelua ajatellen, miksi panna, kun en edes voi saada sitä kokonaan itselleni? Jos ei suostu seurusteleen, voin yhtä hyvin lähteä metsästämään uutta seuraa, kuin tuhlata aikaa esim. varattuun, rumaan, liian kaukana asuvaan, huonokäytöksiseen tai epämiellyttävään tyyppiin, jonka kanssa ei voi edellä mainituista syistä seurustella, Tai en minä ainakaan voi. Kiinnostun ihan päinvastaisista tyypeistä.

        Mua kiinnostaakin, miksi joku ajattelee, että nimenomaan ei voi/halua seurustella vakipanonsa kanssa? Miten vakipanemiseen on päädytty, jos seurustelu on mahdotonta, vaikka käytännössä teette ihan samoja asioita kuin seurustelevat paritkin?


    • mikkojaminna

      Suurinpiirtein kerran kuussa varaamme mieheni kanssa hotellihuoneen ja siellä sitten tapaamme leikkikaverimme, ihan toimiva ja kiva järjestely, mitään ei tarvitse tehdä toiselta salassa ja ketään ei loukata, nautinto on pääosassa.

    • Hemmotteluhaluinen

      Vähän asian vierestä, mutta olen ajatellut, että miehelle vakipanon löytäminen täytyy olla suunnilleen lottovoittoon verrattava juttu. Minäkin olisin tosi ihana vakkari, sellainen kuin nuo ylempänä kuvatut, mutta eiväthän naiset tiedä sitä! Livenä en osaa tehdä itseäni tykö, ja netissä hukun satojen "seksinvonkaajien" sekaan. Markkinoinnissa vika. No nyt tuli vahingossa markkinoitua, voihan tätäkin kautta joku kiinnostua. Sorry, syyllistyin vissiin palstan väärinkäyttöön. :)

    • Eräs ihminen

      Hyi, hyi, hyi, hyi ja hyi! Koko sana: "Vakipano" saa voimaan pahoin...tai: "Soitellaan kun panettaa" Yök! Onneksi ei tarvitse alentaa tseään naisena tai yleinsä ihmisenä mihinkään tuollaiseen! Ihminen on ihminen, eikä mikään kiimanen elukka!

      • rakkautta etsimässä

        Naulan kantaan! Ihmisen alentaminen panoksi on kauheaa.


    • Hemmotteluhaluinen

      Onhan se tietysti vähän ruma nimitys kauniille asialle. Paneminen kuulostaa yksipuoliselta, toisen pitämiseltä objektina (panna jotakuta vs. rakastella jonkun kanssa). Mutta vakipano on tietysti huomattavasti lyhyempi ja kätevämpi ilmaus kuin vakituinen seksikumppani. Muuten en pysty käsittämään nimim. Eräs ihminen ajatusmaailmaa. Kysehän on ihmisten välisestä suhteesta, jossa toivon mukaan kumpikin antaa ja kumpikin saa. Missä kohtaa siinä pitää itseään alentaa... Ja halut ne on toki ihmiselläkin, ei vain eläimillä. Mutta tässä varmaan on kaksi toisilleen niin vierasta ajatusmaailmaa, ettei toinen voi ymmärtää toista, vaikka kuinka selittäisi.

      • Eräs ihminen

        Niinpä! Minulle seksi kuuluu vakituiseen parisuhteeseen, jossa jaetaan se arki ja juhla kaikkineen. Siihen kuuluu sitoutuminen, uskollisuus ja ennenkaikkea rakkaus. Jos tästä yhteydestä irroitetaan pelkkä seksi, niin se ei ole ihmisen, jolla on sielu ja tunteet, elämää rikastuttava asia, vaan se on eläimellistä halujen tyydyttämistä joka rikkoo ihmistä aina loppujen lopuksi jostain syvältä.


    • vanahapari

      On tämä juttu varmasti vaikea asia joidenkin ymmärtää, mutta tosiaankin rakastamme toisiamme ja nämä leikkikaverit ovat vain ja ainoastaan leikkikvereita, ei sen kummempaa.
      Yhdessä olemme olleet aviopuolisoni kanssa liki 30 vuotta ja seksi kahdestaankin sujuu upeasti, mitään tällä leikillä emme yritä korvata, tämä on vain maustetta siihen kahdenkeskiseen suhteeseemme.
      Mitään en kadu, tämän kautta olemme saaneet upeita samanhenkisiä ystäviä, sellaisia joiden kanssa voi keskustella mistä vain.

      Elämä on liian ihanaa tuhlattavaksi liian kireän pipon sisällä.:)

      • Vastenmielistä

        Ja viis veisaatte niiden leikkikaverien hyvinvoinnista kun panot on pantu. Itsekäs pikku parisuhde teillä, me kaksi ja meidän lelut.


      • rakkautta etsimässä
        Vastenmielistä kirjoitti:

        Ja viis veisaatte niiden leikkikaverien hyvinvoinnista kun panot on pantu. Itsekäs pikku parisuhde teillä, me kaksi ja meidän lelut.

        Näin on, tuntuu, että ihmiset eivät ollenkaan ajattele mitä vaikutuksia heidän seksitarpeiden tyydytyksellään on muihin ihmisiin. Noista leikeistäkään ei tiedä. Saattaa olla, että niihin eksyy mukaan yksinäisiä ihmisiä, jotka erehtyvät luulemaan, että noissa kekkereissä saisivat tyydytystä myös läheisyyden tarpeilleen. Eihän niissä kuitenkaan saa, tulee varmaan vain paha mieli loppujen lopuksi. Pariskunta sen sijaan voi nauttiakin. Heillä on toisensa.


    • bbk3

      Rakkauteni on rajaton:)

    • ystis64

      Vakituinen seksi-ystävyys suhde. Nähdään mahd. joka toinen viikonloppu joskus harvemmin, emme suunnittele mitään etukäteen. Viikonloppu sisältää hyvää ruokaa, juomaa, saunomista, hyvän leffan ja nautinnollista seksiä... hellyyttä ja hyvää oloa. Hyviä keskusteluita...ei sitoutumista seurustelun merkeissä. Kumpikin olemme eronneita jo 50v. En näe tässä mitään pahaa ketään ei loukata. Itselläni ei ole muita, vastapelurista en ole aivan varma, mutta ei mielestäni minulle kuulu. En usko että meistä koskaan muuta tuleekaan. Jokainen tyylillään.

      • Analysis

        Vakituinen seksi-ystävyyssuhde = seurustelu

        Mitä selittelemistä siinä on? Ihmiset tekee keskenään just niinkuin ovat sopineet keskenään, ja jos seurustelusta joku loukkaantuu niin voi voi sille ei kukaan mahda mitään, ei edes petetty kumppani jos toisella onkin tämä "vakituinen seksi-ystävyyssuhde" meneillään jonkun toisen kanssa yhtäaikaa.


    • Lady in trouble

      Näettekö säännöllisesti aina vai onko enemmän sellaista "soitellaan, kun panettaa" -menoa, eli satunnaisesti jompikumpi ottaa yhteyttä, kun tekee mieli?

      - tavataan joka päivä, parhaillaan monta kertaa päivässä, mutta seksiä harrastetaan kerran pari viikossa, kun tekee mieli. Soitellaan ja viestitellään päivittäin. Tiedämme melkein aina missä toinen on ja mitä tekee.

      Millaista yhdessäolonne on?
      - mukavaa! Seksi on nautinnollista. Niin nautinnollista, että pelottaa. En pysty sitä lopettamaan, vaikka haluaisin palata pelkkään ystävyyteen. Ei onnistu ainakaan vielä. Olemme molemmat sinkkuja, mutta hän on rakastunut erääseen. Minua himoitsee vain seksuaalisesti ja tietysti hengailemme kavereina. Minä haluaisin olla vain kaveri, jotta ei pilata ystävyyttä seksillä. Mutta kun se on jo tapahtunut niin... Ja harrastamme seksiä vain ja ainoastaan selvin päin.

      Mitä kaikkea teette yhdessä?
      - tehdään ruokaa jomman kumman luona, käydään ulkona syömässä, käydään kaupoissa, tehdään töitä (en avaa tätä enempää, mutta emme ole työkavereita), tunnen hänen ystävät ja sukulaiset, hän tuntee osan minun perheestä, mutta ei ystäviä. Hän ei hengaa heidän kanssaan, mutta minä hengaan hänen ystävien kanssa. Ja käymme ajelemassa autolla tai moottoripyörällä, harrastamme yhdessä jotain kivaa urheilullista kun siltä tuntuu jne.

    • Itse olen 62 v. leski ja ystäväni 53 v. eronnut mies. Jonkin aikaa tapailtu ja meillä on ns.puhdas seksisuhde, toki pidämme toisistamme! Useinmiten viikonlopun vietämme yhdessä. Käymme yhdessä joskus:kaupassa,ravintolassa, teatterissa,elokuvissa, mut useimmiten vietämme aikaamme minun asunnossani. Mulla on kolmio, hän asuu vuokra yksiössä, joten mun luona on kodikkaampaa oleskella. Suoraan sanoen saan sitä; mistä oli puute! En ymmärrä miks mun pitäis ottaa itselleni aviomies,et saisin nauttia seksistä? Näinkin se käy mulle oikein hyvin ja miehelle myös. Olemme puhuneet asiat selviksi. En koskaan ole elätellyt mielessäni et meistä tulisi pitempi aikainen pari, nautimme toisistamme niinkauan kuin sitä kestää. Kun se on loppu, niin toivon löytäväni uuden hellän ja ymmärtäväisen ystävän rinnalleni. Oma on elämäni ja valintani, enkä sitä kadu. Jos joku tiukka pipoinen panee pahakseen,niin voi voi!

    • Mieluummin yksin

      Oksettavia juttuja. En voi ymmärtää, mitä tollasten ihmisten päässä liikkuu. Käytetään toista ihmistä vaan omien tarpeiden tyydyttämiseen ja pahimmissa tapauksissa petetään puolisoa tai kumppania. Sitten vielä kehuskellaan...Aivan varmasti monella on tunteet pelissä, varsinkin naisilla, miten muuten voi jatkuvasti tapailla samaa ihmistä, kaivata, paijata, helliä, suudella, sopia seuraavasta tapaamisesta.. Ja tämän voi hetkessä sitten unohtaa; ei normaali ihminen ainakaan.

    • voiko riittää - ?

      Mielenkiinnosta haluaisin tietää, että kuinka voi riittää pelkkä seksisuhde? Minulle ei missään tapauksessa riittäisi. Voisin henkisesti tosi huonosti tuollaisessa tilanteessa, mikä joillekin tuntuu olevan ihanne-ihmissuhde. Me ihmiset olemme ilmeisesti hyvin erilaisia ihmissuhdeasioissa.

      Tosi tärkeää on kertoa ja keskustella avoimesti, että kumpikaan ei oleta suhteen olevan muuta kuin mitä se todellisuudessa on.

      En voi mitään sille, että minussa tuollainen pelkästään seksiin tähtäävä suhde saa erittäin surullisen mielen aikaiseksi. Tulee erittäin paha olo.

    • vahvakin

      Ei minulle ainakaan puhtaasti ns. pelkkä seksi riittäisi. Semmoisen ihmisen kanssa tapaamiset jäisivät pariin kertaan, jos ei ajatukset ja jutut kohtaisi missään muualla kuin lakanoiden välissä. Ei sitä pidemmän päälle jaksaisi katsoa. On PAKKO tulla juttuun jossain määrin muutenkin, koska ei se mielettömän hyvä seksi kuitenkaan kaikkea pelasta.

      Itse ainakin tarvitsen seksin lisäksi keskusteluseuraa ja vähän niinkuin kuuntelevaa korvaa, johon peilata elämässään tapahtuvia asioita ja jolta saada tukea ja neuvoja tarvittaessa. Ja seksin lisäksi läheisyyttä ja hellyyttä. Yhden yön jutut ovat asia erikseen, koska niissä hellyys ja läheisyys ovat eri tasolla. Kaipaan sitä, että on tuttu ihminen, jonka kainaloon käpertyä yöksi ja joka tietää, miten koskettaa oikein. Ihminen, jonka kanssa nauretaan yhdessä maailmalle ja toisillemme. Ihminen, jolle voi kertoa lähes kaiken.
      Kuitenkaan kumpikaan ei vaadi toiselta sitoutumista ja lupausta siitä,että nyt ollaan vain toisiamme varten. Molemmat saavat katsella ympärilleen, mutta silti hakeudutaan toistemme seuraan, koska viihdytään hyvin yhdessä. Se on kuitenkin vapaaehtoista ja tietyllä tavalla vapauttavaa, kun ei ole ns. virallisesti kahleissa.

      Mutta jokaiselle on omanlaisensa tie. Pääasia, että on onnellinen.

      • Ejae

        Ei sen tarvitse olla pelkkää seksiä. Voit viettää aikaa toisen osapuolen kanssa, juoda pullon viiniä, käydä kävelyllä ja jutustella. Nauttia siitä hetkestä mukavan ihmisen seurassa ja ajatella ettei se oli itseltä pois jos hän nauttii myös jonkun toisen seurasta. Voi välittää toisesta ja kunnioittaa häntä ihmisenä ilman omistushalua ja arjen jakamista.


    • tyytyväinen

      Mä olen ollut enemmän ja vähemmän panosuhteessa saman miehen kanssa kohta jo 8vuotta. Sillon jos jompikumpi tai molemmat on tahollaan seurustellut, olemme tavanneet muuten vaan, ilman seksiä. Sinkkuina näemme suunnilleen kerran viikossa , sillon jutellaan, käydään kahvilla, pelleillään ja sekstaillaan. Olemme alusta asti tehneet pelisäännöt selviksi, öitä emme vietä yhdessä ja jos jommalla kummalla ilmenee tunteita, homma pistetään tauolle kunnes tunteet on viilenneet. Meidän juttu toimii hyvin, eikai muuten olisi näin kauaa kestänytkään. Ikinä meistä ei ikinä tule, parisuhde meidän kohdalla ei toimisi.

      • tyytyväinen

        Paria meistä ei ikinä tule, piti sanomani :D


      • ei-avoseurustelu

        Ei tulisi paria? Olette olleet pari jo 8 vuotta, huomasitko? Ilmenee tunteita? Juuri tunteet tuon teidän käyttäytymisenne on aiheuttanut jo 8 vuotta, huomasitko sen?

        Jos avosuhteessa on noin ihanaa ja tehdään noin ihania asioita kuin täällä monet kuvailee ja on tosi hauskaa......niin.....

        MISTÄKÖHÄN löytyisi avosuhteen kaltainen seurustelusuhde, jossa tehdään pelisäännöt selviksi ja sit ei muuta kuin nähdään sovitusti, kahvitellaan, saunotaan, sekstaillaan, käydään ulkona ja syödään? Semmosen suhteen haluan nyt heti!


      • Viikonloppu vaimo
        ei-avoseurustelu kirjoitti:

        Ei tulisi paria? Olette olleet pari jo 8 vuotta, huomasitko? Ilmenee tunteita? Juuri tunteet tuon teidän käyttäytymisenne on aiheuttanut jo 8 vuotta, huomasitko sen?

        Jos avosuhteessa on noin ihanaa ja tehdään noin ihania asioita kuin täällä monet kuvailee ja on tosi hauskaa......niin.....

        MISTÄKÖHÄN löytyisi avosuhteen kaltainen seurustelusuhde, jossa tehdään pelisäännöt selviksi ja sit ei muuta kuin nähdään sovitusti, kahvitellaan, saunotaan, sekstaillaan, käydään ulkona ja syödään? Semmosen suhteen haluan nyt heti!

        Itse olen naimisissa, mutta emme asu enää yhdessä. Sen sijaan olemme edelleen yhdessä, mutta suhteemme on ajautunut pelkäksi seksi -suhteeksi , vaikka en tälläistä suhdetta ikinä halunnutkaan . Viikonloppuisin nähdään, ja lähinnä seksin merkeissä hujahtaa viikonloppu. Ei tämä siis mikään avosuhde ole , minulla ei ole muita, eikä hänelläkään. Ei siis ainakaan myönnä. Itse haluaisin enemmän, mutta näillä mennään. Parhaimmillaan suhde on intohimoinen ja hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja seksikkääksi, ja tunnen olevani maailman onnellisin nainen . Kunnes arki koittaa, ja tunnen itseni yksinäiseksi ja välillä jopa vaan käyttötavaraksi.


    • Aikuinen nainen

      Olen päättänyt että miestä en talooni ota asumaan enää. Hankin varatun miehen jolla ei omassa suhteessaan seksiä mutta ei voi nyt erota (avopari).Varattu mies on minulle paras vaihtoehto .Hän tulee luokseni , ja voimme olla rauhassa. Saamme hyvää seksiä ja olemme toistemme sielunkumppaneita, ajatuksemme käyvät yksiin .Sinkkumiehet säntäilevät sinne, tänne .ystäväni on ja pysyy. Turha kenenkään moralisoida .Olin pitkässä avioliitossa ja uskollinen .Nyt olen vapaa ja haluan nauttia elämästäni niin kuin minulle sopii

    • toinen aikuinen

      Olen naimisissa mutta en saa mieheltäni seksiä:(.Siihen ei ole mitään erikoista syytä mutta vika on kuitenkin hänessä .Välitämme paljon toisistamme kuitenkin.Seksiä haluan ja sitä saan entiseltä exältä.Exän kanssa oltiin kovin rakastuneita aikoinaan mutta ero tuli kun hän ei halunnutkaan sitoutua.Oltiin muutaman vuoden erossharrastellaan seksiä.a ja nyt ollaankin tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti.Seksi miellä on ihan taivaallista,en voi muuta sanoa,saan ihan kaikkea,mitä haluan häneltä, meillä on mukavaa yhdessä, syödään,saunotaan ,lenkkeillään ja harrastellaan seksiä.Oikeasti rakastan sitä miestä niiiin paljon mutta todennäköisesti emme koskaan tule olemaan yhdessä.Ketään emme loukkaa.

    • 999999

      onko teillä kellään LAPSIA, MITEN NUORIA KUINKA HE SUHTAUTUVAT KUN ÄIDILLÄ/ISÄLLÄ KÄY "VIERAS"

      • Hyvänen aika, ei ainakaan minun lapseni ole kotona silloin kun oma lemmensoturini saapuu!


      • divergent
        sunsan78 kirjoitti:

        Hyvänen aika, ei ainakaan minun lapseni ole kotona silloin kun oma lemmensoturini saapuu!

        Hmm.. mielenkiintoinen nimitys tämä vakipano. Fuckbuddy vaiko rakastaja? Missä menee ero mitä saa tehdä? Onko juttu rajattava pelkkään seksiin vaiko saako siinä olla tuota yhdessä nukkumista ja muutakin, vai muuttaako se heti luonnettaan. Pitääkö asia pitää piilossa vai saako tavata toisen sukulaisia ja kavereita ohimennen ja voiko mennä yhdessä esim. kaupungille? Ja missä kohtaa sitä sitten tietää jos vaikka on vahingossa hujahtanut seksisuhteen puolelta parisuhteeseen? Voi apua näitä sääntöjä? Itselläni on nykyään vakipano. Sekin tuli vahingossa tänä kesänä sellaiseksi. Olimme jääneet roikkumaan toistemme yhteystietoihin vähän niin kuin vahingossa ja yksi kysymys johti toiseen ja taas toiseen ja nyt olemme nähneet kerran kuukaudessa toisemme. Yhteyttä pidämme päivittäin. Näkisimme toki useamminkin, mutta välimatkaa on hiukan. Olen pohtinut tätä asiaa aika paljonkin, koska huomaan, että teemme sen mahtavan seksin lisäksi tosiaan paljon muutakin. Varaan yleensä kerran kuukaudessa vuorokauden aikaa yhdessäoloon ja panemisen lisäksi kaikkea kivaa arkistakin tulee puuhattua. Ja tietenkin nukumme kylki kyljessä, ja pussailemme tuntikausia sohvalla köllötellen. Tekeekö se seksisuhteesta jo jotakin enemmän?


    • Mr Groove

      Itse en kutsu omia seksikavereitani vakipanoiksi tai hoidoksi, koska teemme niin paljon muutakin yhdessä, lopa lomareissuja ja lämmin tunnesidekin on olemassa emmekä salaile suhdetta keneltäkään. Siis mielestäni kyseessä on enemmän. Käytän mieluummin termiä friend with benefits tai eroottinen ystävyyssuhde. Tällaisia ystävyyssuhteita minulla on useita, joista kaksi hyvinkin intensiivistä. Toisaalta voisi puhua jopa polyamoriasta, mutta jotenkin se ei vaan tunnu oikealta termiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe