Eli mikä logiikka on siinä, että jotkut tulevat kertomaan joko aidoista tai keksityistä onnen hetkistään julkiselle keskustelupalstalle?
Entä mitä kertoo sellainen, että jos tämä typpii joka avautui onnestaan täällä ja sai kritiikiä alkaa haukkumaan kriitikkoja kateelliseksi?
Mitä järkeä on tulla palstalle kuuluttamaan onneaan?
33
169
Vastaukset
- unelmiesi poikamies
Miehen logiikka tietty:)
Kumpi sä oot?- määmy
Mitä tarkoitat?
- jadajada1
Niin nää palstat onkin vaan julkista ongelmien puintia ja vittuilua varten. Ei tänne sovi tulla hehkuttaan onnea ettei vaan toisten onnea kestämättömät kriitikot suutahda.
- salapoliiti.
Aivan niin relaxed_eyes, aivan niin...
- näillä mennään
Näillä palstoilla näkyy aika usein lämmin inhimillinen pilkahdus. Se näkyy kaiken paskanjauhamisen läpi :)
- näillä mennään
näillä mennään kirjoitti:
Näillä palstoilla näkyy aika usein lämmin inhimillinen pilkahdus. Se näkyy kaiken paskanjauhamisen läpi :)
Elämän maku on vaikkapa tässä.
Danny - Isä
original
Joka päivä töitä
isä paiski paljonkin
Me ruokaa tarvittiin
Ja kengät paljas varpaisiin
refrain:
Joka ilta peitti hän mun
kun laittoi nukkumaan
Rukoilimme vain
sitten suukon poskeen sain
Hänen kanssaan helposti
mä kasvoin maailmaan
ja kiittää häntä saan
nyt myöhäistä on vaan
Ja sairas niin on
äiti todettiin
Sen isä ties
ja äiti itsekin
tiesi sen
Kuoli hän ja isä itki
miksen vois
hänen sijastaan mä päästä pois
Joka ilta keinutuoliin
istui allapäin
Ei noussut, siihen jäi
nukkui siinä minkä näin
Sitten kerran tuumas hän mulle
sä omaa elämää
kaipaat, etkö nää?
Ja niin me erottiin
Joka kerta lapsiain kun
laitan nukkumaan
mä isän sanat vaan
ne muistan uudestaan
Lapsi kasvaa kautta sun
ja tarvitsee sua niin
ja silti suudelmiin
Myös kuuluu näkemiin
Ja sinun ongelmasi on toisen onni?
- hudioso
Vanha sanontakin sanoo, että kateelliset kalkattaa. Se pitää paikkansa, että pahimmat kadesäkit kalkattaa muiden asioita, ihan sama miten paljon yrittää kieltää.
- ;))))))
Kateellisten pitää vaan sopeutua elämään, että jollain on onneakin.
- kalatkin vedestä
Niin, ihmeen kauan relan vauva-uutinen sentään näkyy, kun vertaa maniamarian vauva-ilmoitukseen. Hyvä niin.
- 3+8
kalatkin vedestä kirjoitti:
Niin, ihmeen kauan relan vauva-uutinen sentään näkyy, kun vertaa maniamarian vauva-ilmoitukseen. Hyvä niin.
odota kun jazuli ilmoittaa vauvasta, se katoaa 2 sekunnissa.
- ...............
3+8 kirjoitti:
Tuskin, koska jazuli on palstan pääpoistaja, ellei itse sitten poista.
- :-D
3+8 kirjoitti:
Buhahaha..Kuvitteleeko Jazuli-rukka että hänelle ollaan kovinkin kateellisia? Että oikein kateuksissaan poistetaan vauva-ilmoitus.? Voi Jeesus teidän kanssanne..
- turhaa tämäkin mutta
:-D kirjoitti:
Buhahaha..Kuvitteleeko Jazuli-rukka että hänelle ollaan kovinkin kateellisia? Että oikein kateuksissaan poistetaan vauva-ilmoitus.? Voi Jeesus teidän kanssanne..
Kai minunkin on pakko kommentoida.. Jazuli-voopotin itse ilmeisesti purkaa turhautumistaan ja tunne-elämäänsä poistamalla täältä muiden aloituksia, mutta hän luulee väärin, jos kuvittelee, että se on muidenkin tapa toimia täällä. Ei kiinnosta poistella täältä muiden viestiketjuja, kokisin itseni naurettavaksi pelleksi jos niin tekisin. Ainoastaan jos itseäni herjattaisiin täysin kohtuuttomasti ja omalla nimellä, voisin sen tehdä. Tuskin näin käy.
- eoiytubh
turhaa tämäkin mutta kirjoitti:
Kai minunkin on pakko kommentoida.. Jazuli-voopotin itse ilmeisesti purkaa turhautumistaan ja tunne-elämäänsä poistamalla täältä muiden aloituksia, mutta hän luulee väärin, jos kuvittelee, että se on muidenkin tapa toimia täällä. Ei kiinnosta poistella täältä muiden viestiketjuja, kokisin itseni naurettavaksi pelleksi jos niin tekisin. Ainoastaan jos itseäni herjattaisiin täysin kohtuuttomasti ja omalla nimellä, voisin sen tehdä. Tuskin näin käy.
Padat täällä taas kattiloita soimaa. Niin tyypillistä. Kolme sormea osoittaa itseen ja yksi ...no mitäpä muuta sunlaiselta pösilöltä voi muuta odottaakaan.
- deisolm
3+8 kirjoitti:
Ainoo vaan, että ei ilmottele kun ystävilleen. Täällä ei ole mun ystäviä, yksi ehkä käy joskus. :)
- ;-)
deisolm kirjoitti:
Ainoo vaan, että ei ilmottele kun ystävilleen. Täällä ei ole mun ystäviä, yksi ehkä käy joskus. :)
Muista kuitenkin ilmoittaa tekstarilla etämiehelle, että hänestä on tullut etäisä. Ettei sitten loukkaannu,kun häntä ei huomioida.
- heidoslu
;-) kirjoitti:
Muista kuitenkin ilmoittaa tekstarilla etämiehelle, että hänestä on tullut etäisä. Ettei sitten loukkaannu,kun häntä ei huomioida.
Ei ole tapana ilmoitella itseään etänä pitäville, lapsen isä taas tulee mukaan synnytykseen.
- sananlaskun mukaan
"kel onni on se onnen kätkeköön"... koska aiheuttaa näemmä palstalla ilmeisesti niin paljon porua
- ;)))))))
väärin ei pahuudelle pikkusormea
- k.kundine
monet luulis et tääl netis kaikki olis frendei, no tää vois kertoo et siit olis tovi ku nii olis ollu. tai et olis siistii jakaa juttui muille tai ihan kiusallaan jakaa muille.
jengi olis muuttunu. ne ketä nykyisi surffaa ei välttis voi nii hyvin, et niitte konkurssiin ei tarviis enää lisää kipua, sitä pitää saada paremminki puretua. ja ai ai miten se syä miästä jäniksen lailla jos ei mee lujaa ja joku tulis leveileen tai muute vaa jakaan.
tän miälest se kertois vähemmä yksilöst enemmä yhteisöst. tai mielikuvast koskie yhteisöö.
oottekste miättiny mite monta kertaa joku asia pirtäis kertoo tai toistaa et se tulis todeks? eiku tä vaan kelaa et ku nää jutut niinku elämä ja kaikki olis miälikuvii, ja ku inputti on melko negatiivisvoittone ainaki toi viralline inputti lehdet ja tollee, vaiks asiat olis niinku peruskondikses, kaikki nega sais kuitenki kelaan et kaikki olis päin /c:ttä, et niinku ketää ei kiinnostais mikä fiilis jengil olis jääny siit paskast tai et ketää viittis näyttää ei se ei olis kokototuus kuitenkaa et kaikki ei oo menos vituix. et niinku olis se vähä hualestuttavaajos joku haluais kertoo et hyvin menee ja sit jengi alkais länkyttään et pidä naamas kii ja voi pahoin ku me muutki voidaa, tai meil on sellane miälikuva et me voitais tai meinän pitäis. tajuuttexte?- Ei tuosta saa
mitään tolkkua, mene puheopetukseen.
- 1+3 ei oo 4?
Hyvä kirjoitus!
- Ei sitä, että siinä
mitään pahaa näkisin, mutta en vaan ymmrrä ihmisiä joilla on tarve tulla kuuluttamaan elämästään ja elämäntilanteistaan tänne ventovieraiden joukkoon, missä niitä pipipäitäkin on enemmän kuin tarpeen. Itselleni ei tulisi mieleenkään. Sitä varten on oikeat frendit oikeassa elämässä.
Sitten toinen juttu mikä tässäkin aloituksessa huvittaa on se ainainen "kateus". En ymmärrä sitäkään, että mitä kadehtittavaa kenenkään elämässä on. Ja jos joku kadehtiikin ja vittuilee kadehtimalleen niin miksi sitten se kadehtittu tietäen, että aiheuttaa kertomalla elämästään palstalla aiheuttaa kateuttaa joissakin, tule silti kertomaan elämästään palstalle? Kumpi siinä on se suurempi paha, kadehtija tai kadehtittu? Siinäpä miettimistä...- liian herkkis on
Kadehtija.
- Nojaa...
liian herkkis on kirjoitti:
Kadehtija.
Ei herkkikset kadehtijat avaudu ihan samalla tavalla palstan vittuilevat kadehtijat(?).
Mutta ainakin palstalla käsite "kateus" on kärsinyt aikamoisen inflaation. Kateus on lähes aina vähättelevää. Näin minä sen näen.
Mutta perjantain jatkoja vaan kaikille kadehtijoille ja kadehtittaville. Soon moro ja onnea vaan mettikselle perheenlisäyksestä.
http://www.youtube.com/watch?v=riHdzZ5_K6U - etkö tienny
liian herkkis on kirjoitti:
Kadehtija.
Ai herkkiskö kadehtija? No ei varmaankaan vaan kadehtijat on niitä jotka haukkuu muita, haluu päteä ja kyynärpäätaktikoida.
Varmahan logiikka piilee siinä, että vuosien varrella on tullut joidenkin kanssa tietyllä tavalla tutuksi vaikka toisesta ei tiedä kuin nimimerkin, jos edes sitäkään.
- Enpäs tiedäkään:.!1#
.
Mutta aina näin tapahtuessa voi huutaa "PERÄSUOLI 3M ULKONA ALERT"
Har!
. Omitunen kysymyksen asettelu tuo "mitä järkeä" ? Mitä järkeä tälle palstalle kijoittamisessa ylipäätään on? Yksi lause täällä ei ole järjen asia. On se kauheeta jos jonkun onni on toiselle kova paikka tai ikävä asia. Toisen onni kun ei kuitenkaan koskaan lankea itselle vaan oma onni pitää ite saavuttaa.
- varma tieto
timanttia ja relaxed_eyes ovat kaksi kovinta itsensäkehujaa.
Yleisesti ottaen itsensäkehujat ja ne jotka tulevat palstalle kuuluttamaan seukkamisestaan ova todellisuudessa yksinäisiä oikeassa elämässä.- fjeisosl
Sä olet kehittänyt tollaisen teorian lohduttaaksesi itseäsi. Mutta ei se sun väitteestä totta vielä silti tee. Se on edelleen vaan sun teoriaa.
Sosiaalista mediaa käytetään eri tarkoituksiin. Onnesta kertominen on yksi sen muodoista. Ei tämä kuitenkaan niin puisevan tylsä mesta ole kuin fb, joka on todellinen latteuskokoelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273