Eli millaisen naisen miehet haluaa ?
Millainen on se unelmanainen ??
Blondi, brunette vai punapää? Bilehile vai kotihiiri, jolla on kylie minoque peppu... mitä vaan tulee mieleen.
Millaisen naisen miehet haluaa?
6
1681
Vastaukset
- Aviomies
Miehet etsivät kasvoiltaan Ok näköistä ja vartaloltaan sopusuhtaista (ei älyttömän lihava) naista. Tämän jälkeen voidaan tutustua. Seuraavaksi vaaditaan kivaa luonnetta. Ei saa olla pinna joka asiasta kireällä oleva nipottaja, jonka elämäntehtävänä on miehen kouluttaminen. Pitää olla kiva ja rento nainen, jonka kanssa arki on mutkatonta ja juhla mahtavaa.
Ajan myötä voi tulla vähän läskiäkin, kun luonne pysyy kivana. On kivaa nauraa yhteisille jutuille. Bilehile ei todellakaan ole minun makuuni. Mieluummin maalaistalon tytär, joka on ollut partiossa ja suorittanut talouskoulun:)- mies34
Veljeni sanoikin aika hyvin nämä asiat: ok kiva ulkonäkö, joka saa hymyilemään onnesta kun vaan katsoo armasta ja mukava luonne jota ei lakkaa ihmettelemästä. Arjen pitää sujua ja juhliakin pitäisi osata, että arkea taas jaksaisi paremmin. Ja hassua, huomasin että Naisenihan on juuri tuollainen, puut osaa pilkkoa ja jäistä vedet hakea, tekee mahtavan viettelevää ruokaa ja kaiken huippuna seksimme on samalla tasolla ja aivan mahtavaa. Pakko minun on se kyllä vihille tästä kiikuttaa:-)
- Iines
mies34 kirjoitti:
Veljeni sanoikin aika hyvin nämä asiat: ok kiva ulkonäkö, joka saa hymyilemään onnesta kun vaan katsoo armasta ja mukava luonne jota ei lakkaa ihmettelemästä. Arjen pitää sujua ja juhliakin pitäisi osata, että arkea taas jaksaisi paremmin. Ja hassua, huomasin että Naisenihan on juuri tuollainen, puut osaa pilkkoa ja jäistä vedet hakea, tekee mahtavan viettelevää ruokaa ja kaiken huippuna seksimme on samalla tasolla ja aivan mahtavaa. Pakko minun on se kyllä vihille tästä kiikuttaa:-)
Suloista :) Vie se helmi heti vihille. Olen onnellinen puolestanne.
- phoenix82
Oishan se helppoa luetella lista asioista millaisesta haaveilee. Urheilullinen, kaunis kasvoilta, kiinteä vartaloinen, pitkä säärinen, sinisilmäinen iloinen, hellä, luotettava, rehellinen.... listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Helpompaa on sanoa se totuus
Minun unelmanaiseni saa minun jalat veteläksi ja vie minun sydämen mennessään. Ja luulenpa löytäneeni hänet. Hän ei ollutkaan urheilullinen eikä huippu malli. Hänen kielenkäyttönsä on mitä on ja eikä ole läheskään täydellinen, mut hän sopii mun kainaloon kuin olis tehty siihen jo aikojen alussa. Ja itseasiassa hän tuntuu juuri siltä josta aina onkin haaveillut - upponalle
Ulkoisesti sais olla seuraavat avut:
- Ampiaisvyötärö
- Isot daisarit, mutta kiinteät
- Sopusuhtainen, kaunis (itämaista piirrettä)
- pienet kädet ja jalat (ei romuloota)
- tummat silmät
- osaa laittaa ruokaa,siivoaa ja pesee pyykit
- osaa pitää huolen asioista (korjaa mun likaiset sukat)
- luonteeltaan sopuisa (ei nalkuta jos unohdun tietokoneelle loppupäiväksi)
- sängyssä oikea paholainen, kiihkeä ja aloitteellinen (mutta antaa vain minulle)
- säästeliäs (ei tuhlaa mun rahoja)
No siinä nyt alkuun..lopuista voi neuvotella
-- jutta
jäät upponalle upoksiin yksinäisyyden , aaltoihin.olet jo varmaan huomannut asian..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658