Ei taida kauheesti olla mahiksia 17 vuotiaalla päästä ulkomaille töihin? Viime kesän vietin Kanadassa ja nyt olis kova hinku päästä taas maailmalle, vaikka sitten ilman palkkaa tai huonalla sellaisella. Kaikkia ideoita otetaan vastaan...Kiiitoos!
töitä ulkomailla alle 18v
jdrtkjyrkytk
3
230
Vastaukset
- hdhfasdsahs
niin ja vain kesäksi
- immeinen
Matkaopas, mutta täytyy varmaan olla 18v. Deturille pääsee helposti :)
- tattoo_marie88
www.nuorisovaihto.fi sieltä voisi löytyä jotain =)
Vaikka oonkin muutaman vuoden vanhempi mutta tiedän tunteen =) Itse vietin 1,5v au pairina usassa heti toisen asteen koulun jälkeen ja nyt vuorostaan kesäsesongit Turkissa matkaoppaana. Paikallaan ei pysytä ja Suomen rajojen ulkopuolelle on päästävä ja mieluiten töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607