Pettäminen on syntiä, joten katukaa kaikki jotka tällaiseen Jumalan silmissä kauhistuttavaan tekoon ryhdytte!!
Rukoilkaa anteeksiantoa ja voimaa, jolla hillitä halujanne!
Sillä Isän luokse vain Hurskaat saavat suunnata askeleitaan!
PETTÄMINEN ON SYNTIÄ!!
8
558
Vastaukset
- ruma mies
joka ei vierasta saa ees maksamalla..on se hirveetä olla ruma?
paiskahasehan vaikka volttia taaksepäin ja häivy! - WhiteWolf
Jos ei osaa olla uskollinen niin ei pitäisi seurustellakkaan.. Tuon pitäisi jokaisen oma pää jo sanoa ilman että siihen tarvitaan kiihkouskovaista lyömään Raamatulla päähän. Pettäminen on aina väärin - Ei ole mitään syytä, ei yhtään oikeaa syytä, pettää omaa kumppaniaan.
- Yxs
..pointti ja pitänee paikkaansa uskovien kohdalla, mutta uskottomia tuo ei hetkauta suuntaan tai toiseen, koska miten muka uskoton voisi tehdä syntiä, mieti vähän?
Ja turhaan sä jannu olet huolissas meistä ateisteista, kun ainakaan mulla ei ole mikään kiire pelastusveneisiin ja mieluusti annan paikkani jollekulle muulle. Sovittaan vaiks niin, et mä meen suosiolla helvettiin ja mäiskin siellä turpiin jokaista vastaantulevaa kusipäätä, piru ensimmäisten joukossa. Sen jälkeen mä tulen sinne toiselle osastolle ja teen tarvittavat muutokset lafkan top management-ryhmään.
Summasummaarum, taivahassa tavataan ja pääset mun puheille koodilla "kissanviikset". Pyydät vaan ovimiestä tuomaan ton viestin mulle niin jatketaan tätä paskanjauhamista ajan X päästä. Nähdään myöhempänä!
-Yxs- - Mietityttää
Kyllähän Raamattu sanoo yhtä ja toista, mutta kaipaisin sulta Hurskas kommenttia siihen, mikä on sitten sen "toisen naisen/miehen" kohtalo ja tuomio?
- Iisak
Jos hän katuu syntejään ja ottaa vastaan Herramme Jeesuksen Kristuksen, hänen on Taivasten Valtakunta.
- Iisakki
Jumala antoi 10 käskyä, joista viimeisessä on kohta: älä himoitse lähimmäisesi puolisoa. Syntiä on sekä pettäminen että toisena naisena/miehenä oleminen.
Mutta syntinen saa anteeksi, jos uskoo ja vain jos uskoo.
- Mac
Jesus died for your sins. Make it worth his time.
- matti
Mutta hieman tarkennusta.
Isän luo saavat tulla kaikki katuvat syntiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082834Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672511Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait271952Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768