Mitä ajattelette miehet naisesta, joka seurustelee vain maahanmuuttajien tai ulkomaalaisten kanssa? Ajatteletteko herkästi, että nainen on ns. "kevytkenkäinen"? Olen itse nainen, joka alkoi seurustella jo yläasteella kurdimiehen kanssa. Tämä suhde päättyi eroon. Tämän jälkeen oli vähän hiljaisempaa. Sittemmin on tullut seurusteltua vain 2 maahanmuuttajan ja yhden ulkomaalaisen kanssa. Tällä hetkellä olen sinkku. Olen saanut kuulla usein halveksivaa puhetta. Minua on nimitetty "mamupatjaksi" ym. solvaavilla nimillä. Onko nainen, joka seurustelee ulkomaalaisten / maahanmuuttajien kanssa mielestänne vähempiarvoinen? Toivon asiallisia kommentteja enkä lapsellista solvausta, kiitos.
Nainen, joka seurustelee vain maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten
53
1326
Vastaukset
- ATM-aisurille jämät
Kyllähän käytetty nainen on aina käytetty huora.
Mutta erityisen nöyryyttävä aviomiehelle on nuolla mustan miehen sperman jämiä vaimonsa huoranpillusta.- Aisuri Ti**
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Kyllähän käyttävä mies on aina käyttäjä ja varsinkin jos ei käytä kumia ja käyttää Thaimaan transuja ja käytettyjä huorija rahasta sekä tuo tuliaiset Suomeen. Mutta erityisen nöyryyttävää on Thaimaan naisen pillusta valuvan koko maailman sperman periytyminen esinahkasi alle.
- Loskaritari
Jos minulle selviäisi treffikumppanista tällainen tieto, niin lähtisin salamana pöydästä enkä katsoisi taakseni.
Tämä ilmiö on muuten suomalaisnaisille jotenkin tyypillinen, kelpaa ruma ja köyhäkin, kunhan on ulkomaalainen. No, hulluutta on kaikenlaista. Minua oksettaa.- JEE77346763476
Kyllä mä olen huomannut että naisille kelpaa suomalainenkin mies vaikka se ois ruma ja köyhäkin. Että tosiaan, hulluutta on kaikenlaista. Yhtälailla sitä rakastaa rikasta kun köyhää, että tasa-arvo tilalle ja rasismi pois rakkaat naiset: rakastakaa vain rikkaita ja vähintään hyvätuloisia, ja hyvännäköisiä! Ihan ikään ja rotuun katsomatta!
- Anonyymi
Jos minulle selvisi treffikumppanista että käynyt huorissa ja maanut Thaimaan transujen ja horojen kanssa Thaimaan reissulla niin lähtisin salamana pöydästä enkä katsoisi taakseni ja ottaisin etelän miehen ennemmin tai vaikka sitten tuon ählyn. Tämä ilmiö on muuten suomalaismiehille jotenkin tyypillinen, kelpaa entinen mies ja köyhäkin huora, kunhan on thaimaalainen. No, hulluutta on kaikenlaista. Minua oksettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulle selvisi treffikumppanista että käynyt huorissa ja maanut Thaimaan transujen ja horojen kanssa Thaimaan reissulla niin lähtisin salamana pöydästä enkä katsoisi taakseni ja ottaisin etelän miehen ennemmin tai vaikka sitten tuon ählyn. Tämä ilmiö on muuten suomalaismiehille jotenkin tyypillinen, kelpaa entinen mies ja köyhäkin huora, kunhan on thaimaalainen. No, hulluutta on kaikenlaista. Minua oksettaa.
Hah! Tää oli hyvä veto 😄👍
xLiner
- no jaa...
En mä tiedä. Kaipa sitä jotenkin ajattelee, että nainen on vähän epätoivoinen ja erikoisuushakuinen. Riippuu vähän millaisia nämä miehet ovat, jotain oikeasti työssäkäyviä ja kunnollisia vai pelkästään sosiaalietujen varassa eläviä.
- Anonyymi
Jos on kunnollisia niin todennäköisesti parempia kuin se suomalais juoppo joten kuka sinä tai ketään muu on sanomaan kumpi on parempi. Todennäköisesti se töissä käyvä ähly on parempi kuin työtön sika tai töissä käyvä sika. Sorry. Mutta siis toki kunnon Suomi poika on eri asia erikseen.
- 1+14
Minua jotenkin huvittaa suomalaiset naiset, mieheltä vaaditaan hyvää näköä, varallisuutta, käytöstapoja ja että pitää olla hauska, nämä vaatimukset ovat siis suomalaisille miehille. Sitten nämä samat suomalaiset naiset ottavat melkein lukutaidottoman, hörökorvaisen ruman maahanmuuttajamiehen joka ei kotimaassaan kelpaisi melkein kenellekkään naiselle ja ei myöskään suurimmassa osassa muutakaan eurooppaa. Mutta Suomessa nämä kelpaavat naisille paremmin kuin oman maan miehet, eipä Suomea turhaan kutsuta mustan miehen seksiparatiisiksi. No tämähän on näiden naisten oma elmänsä ja jakakoot reikäänsä kenelle haluavat kunhan nämä naiset pysyvät kaukana minusta, en halua olla niiden kanssa missä tekemisissä
- Anonyymi
Noilla miehillä vaan seisoo paremmin on isommat ja jaksaa painaa kuin eläin ei sitä turhaan sanota että aasilla on isompi kuin sioilla. Erona on se että ne ottaa mielummin aasin tai kamelin ennemmin kuin sian. Ei voi mitään
- vvvvnb
No neljästi seurustellut taitaa olla vähän damaged goods, oli ne kumppanit sitten suomalaisia tai muun maalaisia. Useimmille sopiva puolisko löytyy ensimmäisellä, toisella tai viimeistään kolmannella kerralla.
- vanha ämmä
No huh. Et taida olla vielä täysi-ikäinen?
- vvvvnb
vanha ämmä kirjoitti:
No huh. Et taida olla vielä täysi-ikäinen?
Olen, mutta sinä et näköjään kuulu enemmistöön.
- Anonyymi
Totta. Mutta on ne neljästi panevatkin miehet pannu niitä joita on pantu vähintään neljästi. Opetellaanpas tavoille tasa-arvoisesti kukaan ei pane kaikkea mikä liikkuu vaan hillitsee itsensä sekä hakeutuu vaikka hoitoon jos kuvittelee olevansa erityis asemassa saamiseen tarvitaan antaja olet siis valmis ottamaan mutta sinulle ei saa antaa. Hmm mikä se sellainen on tulee vaan mieleen raiskarit. Mutta juu kuten sanottu tapoihin kuuluu myös se että eivät miehetkään enään vaatisi seksiä naisilta enenn avio liittoa mutta se ei taida onnistua? Miten sitä pillua saisi jossei olisi noita antajia? Ja valittavaa on se että kyllä niitä antajia joita panet on pantu vähintään sen 20 kerran jollei enemmänkin. Eli älä vaadi niin et saa ja ei naisia sitten käytetä. Simple as that.
- ei voi käsittää
Olen myös ihmetellyt samaa. Eräs kaunis tuntemani suomalainen blondinainen on alkanut seurustella itseään muutaman vuoden vanhemman tummahkon miehen kanssa. Tämä mies ei käy missään töissä vaan hakee rahaa sosiaalivirastosta. Silti tuntuu aina olevan viimeisimmät merkkikuteet päällä. On vaaleanpunaista paitaa, huivia. Tukka aina viimisen päälle sliipattu, uusimmat nokiat taskussa jne. Tällä miehellä ei ole mitään koulutusta eikä hän aio mennä töihin, koska pärjää nykyäänkin hyvin. Kyllä hieman ihmetyttää, mitä nämä naiset näissä miehissä näkevät, mutta ilmeisesti se on jonkinlainen suojeluvaisto tai jokin muu eksoottinen, mitä sieltä housuista löytyy, ken tietää?
- sossu-siskot antaa
Mä tiedän myös semmoisia suomalaisia miehiä. Ikää noin 35 vuotta. Uudet kengät, uudet farkut, laskut viedään suoraan sossuun. Itse en ymmärrä, olen nainen enkä tosiaan ole saanut sieltä edes hätäapua. En, eikä tosiaan kaikki saa, tuntuu sossun ämmät saavan niiltä suomalaisiltakin miehiltä jotain. Yksi opiskelijatuttuni, suomalainen mies, oli sossun asiakkaana ja osti mm. uudet kaiuttimet, kun "tarvitsi".
No, ei se naisten roikkuminen niissä ulkomaalaisissa yksin ole totta. Näillä miehillä on kaikilla naiset, yhdellä lapsiakin. Hänestä huolehtii myös vaimo. He ovat ikuisia pummeja, täysin ketkuja, paitsi tietty kun sossu huolehtii laskut yms. ja naiset passaa, paapoo jne. Yksikään ei ole erikoisen hyvännäköinen.
Että suojeluvaistoa veikkaisin, koska miehet tuntuvat saavat kaiken aina helpommalla, ihan ihon väriin katsomatta. Että siinä kohtaa sossun täditkin on ihan tasa-arvosia.
Ja niin! Ne naiset ja miehet, ketkä yrittää pärjätä, eli eivät anele, ruikuta, nuole jotain, ja luovuta, heiltä peritään tuet takaisin, he eivät saa jostain syystä ikinä täysmääräisiä tukia, ja heidän on turha kiikuttaa laskuja minnekään. Joten siinäkin sossu on ihan tasa-arvoinen: ne tädit oikein haluaa auttaa hyväksikäyttäjiä ja semmoisia "pikku-reppanoita" jotta tuntisivat itsensä paremmiksi. Köyhä ei saa suuttua, omata luonnetta, taistella vastaan, olla turhautunut eikä yrittää pärjätä. Sossun tädit auttaa vaan niitä Tosi Pummeja, ja tekvät sen mielellään, vain sukupuoleen katsoen.
Tämä siis vaan lohdutukseksi. - Anonyymi
Kuule puuha Pete olen kanssasi samaa mieltä mitä ne nyt mahtaa nähdä no minäpä kerron tarinan olipa kerran sika jolla oli sian käytös tavat ja sottainen tyyli ja haisi kaljalle sekä kävi joskus suihkussa esinahka kuhisi smegnaa ja kalsarit lemusi kuselle ja persvaossa oli jarru viiva sekä hiukset olivat rasvaiset ja haisivat röökille. Tyyli oli kuin suoraan uffin keräyksestä jne. No sitten tuli tuo hymyilevä yksinkertainen aasi jolla oli siisti hyvin varusteltu vehje joka vaihtoi kusiset bokserinsa joka päivä ja ui parfyymissa sekä pesi tukkansa aamuin ja illoin kun kerrankin oli puhdasta ja lämmintä vettä. Tukkakin oli laitettu ja vaikka näytti rasvaiselta niin se ei näkynyt sillä se oli geelillä sliipattu ja vaatteet olivat turkin bazaareista turisti kohteita kurdeilta ostettuja laadukkaita merkkivaatteita joihin sossun tulot riittivät hyvin sekä osasi kehua naista niin että nainen oli ilareltu ja jaksoi nussia sitä kuin viimeistä päivää koska omat ei antaneet ja lopuksi vielä tämä tärkeä antoi naisen luulla olevansa jumalatar.
- hyi helvetti niitä
Lutkia, huoria ne sellaiset ovat.
- Anonyymi
On ne lutkia nekin jotka jakaa vaan kaikille suomalaisillekin ja suomalaiselle nainen on lutka vaikka olisi vaan 2 kanssa eikö vaan mutta ei eihän sitä myönnetä. Sinä olet niitä miehiä jotka nyt haukkuu kaikkia naisia lutkaksi jotka ei sinua halua ja sitten kun haluaa niin silloinkin se on lutka
- 1+8
Mun yks kaveri näyttää aika ulkkikselta. Yleensä viihteellä naiset aina tulee kysyyn siltä, onko se ulkomaalainen. Jos se sanoo, ettei se ole, niin ne naiset ei meinaa uskoo. On aika tumma suomalaiseks. Kuulemma hyvin heruu piparia, kun puhuu huonoa suomea. Ja usein kiinnostus loppuu siihen pisteeseen kun paljastuu, että tän tyypin molemmat vanhemmat on supisuomalaisia.
- carambola87a
LOL, asiallisia kommentteja tuollaisella eriväristen ähkijöiden miestaustalla, tältä palstalta???? et voi olla tosissasi.
Kertoisitko kuitenkin mikä suomimiehessä on vikana? Ei ainakaan munan koko koska minultakin löytyisi 18cm joka päihittää monen gambialaisen 13-16 senttisen.- Lissu_______________
Eihän siitä isosta munasta mitään apua ole, jos olet muuten ns. tavis.
- Ikisinkku M
Riippuu niistä ulkomaalaisista, jos ovat ns. normaaleja itsensäelättäviä ja työssäkäyviä ihmisiä niin eipä kai tuossa sen kummempaa ajateltavaa olisi mutta jos seurustelukumppanisi ovat jotain pikkurikollisia ja sosiaalitukien hyväksikäyttäjiä silloin luokittelisin sinutkin varmaan sinne samaan kastiin ihan samoin kuin jos seurustelisit vastaavien white trash -kansalaisten kanssa. Luokitteluun enemmän siis vaikuttaisi se miten ne ihmiset elävät ja mitä edustavat kuin se minkä värisiä ovat ja se suoraan vaikuttaisi myös sinun luokitteluusi.
- .......
Ulkomaalaiselle ilmaiseksi huoraksi suostuva nainen on halveksittava eläin.
- kelpaat vaihdossa
En arvosta.
Miehen tehtävä on suojella omaa kansaansa ja kulttuuriaan. Tästä syystä mies maahanmuuttajat eivät omaksu myöskään uuden maansa kulttuuria, vaan pyrkivät säilyttämään omansa kuin valloittajasoturit konsanaan. Naiset taas omaksuvat helposti näiden valloittajasotureiden uuden kulttuurin, kuten ryhtyvät kantamaan naurettavaa säkkiä päällään, koska mies niin määrää. Siten naiset ovat kyvyttömiä puolustamaan omaa kulttuuriaan ja oman kansansa itsenäisyyttä.
Käytännössä niin suomalaiselle miehelle, kuin jokaiselle itsensä suomalaiseksi tunnustavalle, sinä olet arvoton paitsi kauppatavarana. Parhaan hinnan sinusta saisi myymällä sinut jonkun arabisulttaanin haareemiin eksoottiseksi jalkavaimoksi, ja vaihdossa voisimme saada kymmenen nöyrää ja kilttiä tummasilmäistä arabineitsyttä vaimoiksi suomalaismiehille.
Lopputuloksena kaikki olisivat onnellisia. Sinä saisit ulkkismiehen jonka kulttuurinkin voisit omaksua hänen omassa maassaan. Suomalaiset saisivat pitää oman kulttuurinsa ilman että barbaarit levittävät hulluja tapojaan tänne, ja vaihdossa saisimme vieläpä kauniita vaimoja, jotka arvostaisivat maatamme ja kulttuuriamme, ja olisivat ihqu onnellisia päästessään pois sovinistipaska sulttaanin maasta pois.- Anonyymi
Suomi juntit puhuvat kieroon ja ovat täysin samoja kuin kaikkien maan miehet mutta syyttävät muita koska pitää suojella omaa kulttuuria muilta ja naisia myös ja sitten vaihtoon haluavat juurikin tuon mitä oikeasti ihailevat noissa idän naisissa nöyrän kiltin ja ns. neitsyt, mutta koska eivät itse tajua tai halua menettää omaa kulttuuria niin kateus iskee ja haukutaan maan miehiä. Miehet ei käy mutta nainen käy 🤣 Ja sitten syytetään ulkomaalaisia miehiä jotka ajattelee samalla tavalla ja haluaa suojella omiaan. Mies ku mies se on joka maassa sama ja nainen ku nainen usein menee miehen mukaan niinhän sinäkin sanoit mutta että kun on kyseessä väärällä ajatuksella oleva mies niin ei käy. Me halutaan pitää omat ja myös ottaa teidän nainen kans koska ollaan parempia ja ei alisteta. Eikö? Mites sanat vitun huora mamau patja jakoraisia vaikka olisi vaan Suomi miehen kanssa ollut tai muutaman kanssa. Sitten sanotaan että mutta mamu nainen se ei halua kun on alistettu tai sitten ei Suomi nainenkaan halua minua kun olen suomalainen ne ihailee ählyjä no eikai se halua kun sinä haluat itsekkin sen kiltin alistetun ei aivoilla ajattelevan kun et kykene olemaan mies sille Suomi naiselle. Mamu mies kykenee olemaan vaikka eläin tarvittaessa ja se kai se yleisin syy on miksi ne menee mielummin elukan kanssa kun sun kanssa joka sana kitisee ja laukee minuutissa mutta silti vaatii että akka alistuu. No mietitään vastusta siis tähän ja se on simppeli se akka alistuu kyllä kuten aina jollain tasolla alistuvatkin koska ovat aina jonkinlaista suojaa halunneet mutta jos ovat alistuakseen niin ainakin saavat huomiota ja kiihkoisaa eläintä niin on mukavampi alistua kuin niin että ei edes huomioida tai seksuaalinen panos on nolla. Toki ettei muut käsitä tai sinä väännä tästä nyt johtopäätöksiä että tuen alistamista niin korjaan en tue mutta kirjaimellisesti kuvaan sinulle syitä miksi suostuvat vaikka siihen huvittaan jätesäkkiin ja jos miehistä muutenkin kokemus on mitä on niin kai se nyt ottaa sen miehen joka myös on kuin elukka ja huomio naistaan ja suojelee vaikka sitten olisikin kyseenalaisella tavalla eli mielummin rakastetusti ja yli suojelevasti suojeltu kuin sekä alistettu haukuttu ja ns vapaasti annettu olla mutta kavereille kans asenteella olevat ukot. Sun kaltaiset Suomi pojut on itse paskinta alistavinta ja pahinta pohjasakkaa ja pelkkiä Thaimaan transujen ja horojen rahapusseja sekä makupatjoja suomentahimakupatjat.fi 😭🤣 Hävetkää saatana ja kohdellaan edes itse omia naisianne hyvin ja osottakaa kunnioitusta sekä rakkautta niille älkääkä vaan koko aika valittako että huora sitä ja tätä.
- Anonyymi
Mitä meidän miehissä ja kulttuurissa on arvokkaampaa naiselle joka ei välttämättä edes ajattele että suomalainen kulttuuri on parempi? Oletko varma että kaikki naiset haluaa kaverille kans antaa ja olla ilkosillaan keskellä talvea kun se on sinun käsitys vapaudesta mutta kotona sitten lentelee tavarat ja nainen on ilmaa? Eli kuka sinulle takaa että juuri nyt sinun kuvailevat tähti silmät haluavat juuri sinut miehekseen ja että välttämättä sikaa syövä mies tai esinahallinen pippeli jota ei muisteta kunnolla pestä miellyttää tai sitten että persettä pyyhitään vaan paperilla ja viivoja välillä boksereissa sekä pers väli haisee paskalle. On olemassa bide mutta mitä sinun kaltaiset Suomi miehet siitä tajuaa. Noh onneksi osa jopa tajuaa ja olkoon ne sitten niitä miehiä jotka ansaitsee myös noista jonkun ei Thaimaasta tai Venäjältä tulleen naisen itselleen. Mutta valitettavasti sinä et kuulu siihen kastiin. Annan nineksesi Jere kurki ja isäsi nimeksi Seppo sekä iso isäsi on Paavo jonka veli on oi oiva Suomi poika joka on sittenkin ruotsista muuttanut suomalaistunut isänmaalinen oike Suomi leijjona. 😭
- tattoo_marie88
Tai yksinkertainen vastaus, ulkomaalaiset kiinnostavat enemmän =)
- sdfgadfg
lol sä oot suomitytön uus provo:D iha hyvä tällä kertaa
- Anonyymi
sdfgadfg kirjoitti:
lol sä oot suomitytön uus provo:D iha hyvä tällä kertaa
Koska sä sanot niin. Koska mehän ollaan koko maailman komeimpia siloposkija vai. Hei tonttu mulla on sulle ehdotus jos sulla kasvaa parta niin kasvata se niin sulla voi olla noihin ulkkisten horoihinkin saumaa. 😉
En ajattele että hän on kevytkenkäinen, mutta ajattelen hänelle eksoottisuuden olevan kovin voimakas sytyke. Jos minuun tuollainen sekoaisi jossain kohtaa, niin ei kelpaisi, ihan siksi että en haluaisi olla huolissani joka kerta kun muija tilaa pitsaa...
- Ei-aisuri
Enää puuttuu, että pyöräytät apärän tai useamman jonkun pikimustan gambian tai afrikan sarven prinssin kanssa ja sen jälkeen jäät yh:ksi. Siitä alemmas ei nainen voi enää markkina-arvossaan päästä. Ne ovat naisten pohjasakkaa, ei kelpaa kenellekkään!
- Anonyymi
No tuo on valitettavan totta mutta ei suomen miehetkään sen parempia ole vaikka niin kuvittelee. Lol
- 56789000000000000000
Itse voin sanoa että brasilialaisen exän jälkeen on hiukan vaikea asennoitua kiinnostumaan suomalaisista(kin) naisista. Eli kait se normaalia on, vaikkei ehkä järkevää.
- ftr
Niin, ajattele, jos asuisit Australiassa tai Usassa. Siellä kaikki paitsi intiaanit ja aboriginaalit ovat kotoisin alunperin, juuriltaan, jostain muualta. Eli, seurustelisit aina jonkun muunmaalaiset kanssa.
No niin on ne aboriginaalitkin jostain muualta ja intiaanit... se riippuu vain ajanjaksosta jota tarkastellaan. Amerikan asutuksesta on viime vuosien aikana muuten saata paljon uutta tietoa. Aika mielenkiintoinen juttu...
- Kunnian mies
Maahanmuuttajiin sekaantuva nainen on saastainen lutka, joka pitäisi paistaa elävältä ja syöttää sioille.
- ttyggtt
Oletko kannibaaliksi alkanut?
- sdfgadsgd
ttyggtt kirjoitti:
Oletko kannibaaliksi alkanut?
kannibalismi ei tarkoita saman lajin paistamista, vaan syömistä
- tyyyu66uu
sdfgadsgd kirjoitti:
kannibalismi ei tarkoita saman lajin paistamista, vaan syömistä
Ehkä tuossa olikin viitattu "sikaan" syöjänä.
- Anonyymi
Maahanmuuttajiin sekeentuva mies etenkin Thaimaan transuihin sekaantuvat saastaiset möhömahaiset suomalais siat pitäisi paistaa elävältä ja syöttää lehmille.
Mutta kun lehmillekkääm ei kelpaa siat.
- Nyt lentää laatta
Mihinkään viidakon villien ilmaishuoraan en kyllä suostuisi kyrpääni työntämään.
- rthtyjity
Me kunnon miehet emme koskaan suostu ottamaan pilalle saastunutta mamunpatjaa seurustelukumppaniksi..
- Anonyymi
Ja me kunnon naiset emme koskaan suostu ottamaan pilalle mennyttä Thaimaan ihmeisiin sukeltaja. Yök
- Mitä..
..helvettiä mie tekisin treffeillä semmoisen naisen kanssa, joka seurustelee vain ulkomaan pellejen kanssa? Enhän mie ole ulkomaalainen. Siis enhän pääsisi edes mamupatjan esikarsinnasta läpi, herramunjee..
Eli mitä v*tun väliä. Jakakoon pipariaan mamuille, p*skaako minnuu kiinnostaa. - 4+18
Muakaan ei hirveesti kiinnosta, mut en usko, että tollanen nainen voisi koskaan olla mun juttu ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että olen suomalainen.
- rahaa palaa...
Varmaan nainen on tosi fiksu, kun tietää, kenellä on rahaa. Tällainen tiliote oli levinnyt netissä viime keväänä.
https://suojeluskunta.com/forum/attachment.php?aid=66
Kyllä varmasti kannattaa olla tuollaisen miehen kanssa, jos koko ajan vain tulee lisää rahaa tekemättä mitään. - Ihmettelisin
Lähinnä ihmetyttäisi, että miksi hän on seurustellut vain ulkomaalaisten kanssa? Jos exissä olisi sekä suomalaisia että ulkomaalaisia niin se ei ihmetyttäisi, mutta ainostaan ulkomaalaisten kanssa seurustelevasta tulee mieleen että sillä on joku ulkomaalaisfetissi, tai sitten hän on leimannut kaikki suomalaiset miehet joksikin sioiksi tms. Jos naisella olisi tuollainen asenne, niin vaikea hänen kanssaan olisi olla edes ystävä. En minä ainakaan halua ystävää, joka pitää minua pelkän suomalaisuuteni takia jonkinlaisena sikana tms.
Jännintä on se että usein nämä tapaukset toitottavat kovaan ääneen että ei saa tuomita ulkomaalaisia joidenkin yksittäisten tapausten perusteella ja kuinka kaikki ovat yksilöitä. Sitten kuitenkin sama tyyppi leimaa ennakkolluuloisesti KAIKKI suomalaiset miehet sellaisiksi ja tällaisiksi ja ei voisi koskaan seurustella heidän kanssaan, koska ovat suomalaisia. Pata kattilaa soimaa jne :) - Anonyymi
No heti tulee sellainen fiilis että jokin heissä kiinnostaa mitä suomi miehissä ei ilmeisesti ole. Tummuus jollain tavalla tms. Jokainen tekee omat valintansa. Minulle on aivan sama.
- Anonyymi
Miksi heti oletetaan, että maahanmuuttaja tai ulkomaalainen olisi tumma? Tummat ovat vähemmistössä kaikista Suomen maahanmuuttajista.
- Anonyymi
Enpä mitään erityisempiä ajattele. Ehkä semmoinen ajatus että taitaa olla energiaylijäämää kun toiskulttuurisen ja -kielisen kanssa jaksaa vääntää. Kun muutenkin parisuhteilu on aika vaikeaa ainakin silloin tällöin.
- Anonyymi
Vanha aloitus, mutta herätti taas ajatuksia. Näitä tällaisia lukiessa minulle herää aina kysymys, että kuinka perusteellisesti ihmiset muka oikein jauhavat lävitse jotain entisiä parisuhteitaan? Mä itse en keksi tilannetta, jossa minulle koskaan kävisi ilmi, vaikka mies olisi seurustellut aiemmin vain jonkun tietynlaisten naisten kanssa. Se kävisi ilmi vain jo mies jostain syystä kokisi itse tarpeelliseksi tuodaa sen esille ja jos hän kokisi siihen tarvetta, niin siihen oletettavasti olisi jokin syy. Alkaisin kyllä suuresti kummastelemaan mistä moinen tarve kumpuaisi. Itse olen aina ollut ainoastaan tietoinen, että edellinen parisuhde tai parisuhteita on joskus ollut. Ei niistä ole sen kummemmin puhuttu tai niitä analysoitu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077726
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085921- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582918
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046