Jonkin aikaa olen iPodin omistanut, sain sen siis isältäni, mutta koneellemme ei voi ladata iTunesia, koska se on äitini työkone, ja siihen tulee sellainen laatikko että pitäisi kirjautua jonain ylläpitäjänä tms.
Mutta miten muuten saisin iPodiini musiikkia kuin iTunesin kautta, ja onko mahdollista ladata suoraan iPodista musiikkia, ilman tietokonetta ?
iPodissani on kyllä iTunes mutta siellä kaikilla albumeilla ym. on hinta ?
Eli voinko suoraan iPodista ladata musiikkia siihen ?
Apua iPodin käytössä !
7
126
Vastaukset
- häh?
no jos et halua maksaa musiikkilatauksista, niin missä sinulla on ilmaista musiikkia?
äitisi työkoneelle ei tosiaan kannata itunesia tai muutakaan huuhaata asentaa, oli se mahdollista tai ei. itunes kun on paljon ongelmia aiheuttava ohjelma. - Kalakkuna
Omien levyjesi siirtoa varten pitää asentaa se itunes, ei onnistu mitenkään muuten.
- 1stMacFinn
Se iTunes iPodissa on kauppa, siksi siellä on albumeilla hinta. Siinä on myös Musiikki-sovellus, sinne kertyvät ne ostetut albumit ja tietokoneelta ladattu musiikki.
Ilman tietokoneen iTunesia et musiikkia saa luin ostamalla iTunes-kaupasta iPodissa. - HelpMePlease?
Okei, kiitos avusta !
Ja Kalakkuna, miten niin ongelmia aiheuttava ?- Kalakkuna
En minä sellaista ole sanonut, ei itunes itsellä mitään ongelmia ole aiheuttanut, pelaa ihan hyvin kyllä.
- HelpMePlease?
Kalakkuna kirjoitti:
En minä sellaista ole sanonut, ei itunes itsellä mitään ongelmia ole aiheuttanut, pelaa ihan hyvin kyllä.
Eikun anteeks kamalasti, sekoitin tuohon ylempään viestiin !
Sori ! :)
- noapple
Se on Ipadin yksi ominaisuus eli 100 prosenttinen sidos Itunesiin. "Normaali" padin voisi kytkeä koneeseen ja siirtää musiikit ilman apuohjelmia. Yksi hyvä syy erossa Ipadistä ja muista Applen tuotteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.173938- 373731
- 223150
- 881951
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361782voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****161669Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171647Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2451609Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.
Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k1921159Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.201099