HOPEA SHAMPPOO Vaaleisiin =

Lilat hiukset.

Minulla on vaaleaksi värjätyt hiukset, ja juuri jää aina aavistuksen tipukeltaiseksi, ja muutenkin hiuksissa vähän keltaista sävyä.

Hopeashampoota ostin kampaamosta, myyjä suositteli Matrix merkkiä, ei kuulemma pigmenttiä ole liiaksi, mutta pitäs vaalentaa kellertäviä kohtia.

Noh tänään ekaa kertaa kokeilin, tuloksena LILA tukka :( Kuuluuko tosiaan jäädä lilaa hiuksiin ( REILUSTI !!!!) . Miten ihmeessä sen saa pois, pesin jo norm shampoolla 2x ja kahta hoitoainetta laitoin, edellen ihan lilat :(

Miksi kampaamossa ei myyjä tästä sanonut mitään, nimenomaan tahdoin keltaista pois, en liloja hiuksia! :/

13

3460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huohh

mene kampaajalle ja kysy

• pannukakkuko

itse olen värjännyt schwarzkopfin blonde värillä platinum lightener...siinä on mukana sellanen anti-yellow aine mukana...ikinä ei ole tullut keltaista tulosta.itsellä ei helposti vaalene...kampaamossakin on saatu aikaan vai kellertävä hius. mutta hiuksista kiinni ja kyllä kampaamossa on ammatti taitosta väkeä mutta itse olen tullut tulokseen joka mulla passaa. oli myös jotain hiusten pesuainetta mutta se jätti aavistuksen sinisyyttä ja se oli ostettu kampaajalta . ..annoin sen pois.

• lilat hiukset

Tuo siis tuli Hopeashamppoosta, jota kampaaja suositteli... :(
      eli lähteeköhän irti tuo lila väri??

Hiusväri siis ei jätä mtn laikkuja tms , vaan aavistuksen kellertävä sävy jää hiuksiin , ja siis tämän hopeashamppoon pitäs taittaa keltaisuutta pois ( mulla siis ihan aavistus ).

Mutta tää kyllä teki ihan lilaks..

• 20 9

ihan siihen alkusymykseen viitaten, hopeashampoo ei vaalenna. Kyse on siis keltaisuuden taittamisesta, eli hopeashampoo tuo hiukseen lisää pigmenttiä, sitä lilaa, joka on keltaisen vastaväri. Neutraloiden näin värisävyä. Shampoo ei siis vaalenna.
        Riippuen niin hiuksen kunnosta, kuin pohjasävystäkin, se "imee" lilapigmenttiä eri tavoin. Ilmeisesti hiuksesi ottaa sävyä shampoosta liikaa. Shampoon tuoma mahdollinen liika värisävy kyllä peseytyy melko helposti myös pois.

Kellertävään tyveen ei siis mitään näppäriä kotikonsteja ole. Toki voit vaaentaa sitä itse lisää, mutta seuraavan tyvikäsittelyn yhteydessä voit myös kertoa kampaajallesi, etei väri ollut riittävän vaalea. Kampaaja tietää, mitä hiuksiisi on laitettu ja päättelee siitä, onko tarpeen voimakkaampi vaalennus vai pidempi vaikutusaika.

• lilat hiukset

Kiitos, pesen siis ahkeraan hiuksia norm shampoolla, jos lila katoais, eikä joutuisi taas vaalentaa uudelleen että saa lilan pois.

• Hellureiij

Annoitko shampoon vaikuttaa hiuksissa? Vai pesitkö heti pois? Voi olla, että jos oot antanu vaikuttaa niin on sun hiukselle ollu liikaa. Ens kerralla nopea pesu ilman sen kummempia vaikutusaikoja. Tosin en tiedä kerkeekö siinä taittamaan keltaisuutta, mut ainaki vähän kirkastaa ilmettä.

• lilat hiukset

Jo0o, tyhmänä annoin pari min vaikuttaa :(

Kai maar tuo lähtee normaaleissa pesuissa tuo lila? vai pitäskö vaalealla värillä värjätä?

Nyt pessyt 3 kertaa ja vielä on lilat :D

• lilat hiukset

Nyt eilen illlalla öljyhoidon jätin päähän, ja aamulla vasta pesin pois, ja pesin hiukset kerran shampoolla hoitoaina... ja nyt pesin illalla ennen saunaa norm shampoolla kerran. sit hoitoaine shamppoineen päähän saunana, saunan jälkeen pesin 2x shampoolla ja taas hoitoaine... mut edelleen lilaa, ääärght,.

• neuvo1

jos hiukset edelleen liilat. kokeile fairya. toimii syväpuhdistavan shamppoon tavoin, siis jos sulla ei oo syväpuhdistavaa shamppoota. Sitruunamehuakin voi kokeilla jos fairy ei tehoo. Sitruunamehu ei vahingoita hiuksia, eikä se fairykaan. :)

• Mulle kelpais!

Tai siis niin, itselläni on nyt suht. keltainen tukka, ja mullakin on just toi Matrixin So Silver -hopeashampoo, kolme kertaa käyttänyt, en oo mitään järeetä muutosta huomannut :/

Että silleen kelpais mielummin se lila tukka kun sehän kuitenkin lähtee pesussa :)

Uskoakseni muuten se violettisuus johtuu et pidit liian kauan ?

• muumipeikko

ja kauankohan mahdoit pitää hopea shampoota päässäs? ja oliko aine todella tumman sinistä vai vaalean liilaa? Tumman sininen aine on eerittäin vahvaa ja sillä saattaa saada helposti 2minuutissa täysin siniset hiukset, sinisyys lähtee muutamalla pesulla ja myöskin sitruunalla..

• nnv..

paras on ainakin mulla ollut syväputsarina REDKENIN syväputsari maksaa 30e mutta riittoisa ja liiat lilat lähtee hellävaraisesti.

• tyhymä...-

eikai normaali blondeille hiuksille joita ei oo värjätty, nii tapahu mitää et niistä tulis liloja, koska aijon koitttaa ekaa kertaa ja on luonnollisen blondit, mut aika keltaset... o:

koska en haluis todellakaa mitää liiloja hiuksia...
      ja se on se four 24 reasons silver shampoo

?`??????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6798
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1011
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe