Olisi myynnissä Popeda 50- 60 luvun taitteesta, se perusmallinen. Käyntikuntoinen ja olisi ajokuntoinenkin mutta kytkin luistaa. Kaikki osat tallella ja varsin alkuperäiskuntoinen, paitsi ulkomaalaus. Paperit on kateissa. Auto Vantaalla. Hinta tarjousten mukaan. Mailaa [email protected] (HUOM hn "yksi" @ luukku.com, ei siis L) tai soita 041 / 527 1941
myydään popeda
13
7035
Vastaukset
- Nulkunpissijä
Onkos se tamperelaisbändi myynnissä? Ei kai se sentään noin vanha vielä ole? ;-)))
Vai tarkoitetaankos tässä Pobedaa, eli sitä itäautoa?- popeda
Heh heh. Kyllä tässä autoa myydään.
- mulle
tarjottu 200 euroa jos ei läpimätä .
- minä
et pitää ootta viel kaks vuotta ennen kun saan ajokortin. Muuten hakisin pois ja lähtisin kaupungille ryyppäämään.
- Tapu
Mulla vm-54 Popeda. Hyvässä kunnossa. Paperit on. Hinta 2.000 ei 200.
- Kiril
Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.
Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).
Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".
http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html
Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein! - Tapu
Kiril kirjoitti:
Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.
Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).
Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".
http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html
Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!Nöyrin anteeksipyyntö. Autoni merkki on todella Pobeda!!! Olishan se jo aiemmin pitänyt huomata.
- Armando
Kiril kirjoitti:
Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.
Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).
Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".
http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html
Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!"Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda"
Bändihän porskuttaa vielä täydellä teholla, kuten kunnossa olevat autotkin. - - - -
Kiril kirjoitti:
Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.
Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).
Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".
http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html
Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö... - mutta...
- - - kirjoitti:
Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö......oiskohan niillä ollut vähän aihettakin maksella kalavelkoja sakemanneille. 20 miljoonaa iivanaa kylmeni sakemannien toimesta :-)
- rs
- - - kirjoitti:
Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö...se ol kyl mosse 402 eikä pobeda. pobeda taas oli ensimmäinen sarjavalmisteinen tasakylkinen auto jota tehtiin myös puolassa varsova nimellä
- kein moskwitch
rs kirjoitti:
se ol kyl mosse 402 eikä pobeda. pobeda taas oli ensimmäinen sarjavalmisteinen tasakylkinen auto jota tehtiin myös puolassa varsova nimellä
rs, väärässä olet : http://fi.wikipedia.org/wiki/Pobeda eli Opel Kapitän
- popeda-fani
ja missähän popeda on bongattavissa?onko rekisterissä/ museorekisterissä/katsastettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522