myydään popeda

itäauto

Olisi myynnissä Popeda 50- 60 luvun taitteesta, se perusmallinen. Käyntikuntoinen ja olisi ajokuntoinenkin mutta kytkin luistaa. Kaikki osat tallella ja varsin alkuperäiskuntoinen, paitsi ulkomaalaus. Paperit on kateissa. Auto Vantaalla. Hinta tarjousten mukaan. Mailaa [email protected] (HUOM hn "yksi" @ luukku.com, ei siis L) tai soita 041 / 527 1941

13

7035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nulkunpissijä

      Onkos se tamperelaisbändi myynnissä? Ei kai se sentään noin vanha vielä ole? ;-)))
      Vai tarkoitetaankos tässä Pobedaa, eli sitä itäautoa?

      • popeda

        Heh heh. Kyllä tässä autoa myydään.


    • mulle

      tarjottu 200 euroa jos ei läpimätä .

    • minä

      et pitää ootta viel kaks vuotta ennen kun saan ajokortin. Muuten hakisin pois ja lähtisin kaupungille ryyppäämään.

    • Tapu

      Mulla vm-54 Popeda. Hyvässä kunnossa. Paperit on. Hinta 2.000 ei 200.

      • Kiril

        Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.

        Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).

        Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".

        http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html

        Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!


      • Tapu
        Kiril kirjoitti:

        Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.

        Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).

        Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".

        http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html

        Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!

        Nöyrin anteeksipyyntö. Autoni merkki on todella Pobeda!!! Olishan se jo aiemmin pitänyt huomata.


      • Armando
        Kiril kirjoitti:

        Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.

        Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).

        Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".

        http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html

        Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!

        "Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda"
        Bändihän porskuttaa vielä täydellä teholla, kuten kunnossa olevat autotkin.


      • - - -
        Kiril kirjoitti:

        Vanhan kunnon neukkuauton merkki oli Pobeda, kuten tuossa 1. myyjälle jo huomautettiinkin.

        Se takavuosien suomalaisbändi oli nimeltään Popeda (kova p keskellä).

        Победа (meikäkirjaimin Pobeda) = "voitto". Suuri ja mahtava katsoi voittaneensa II maailmansodan eli heikäläisittäin "suuren isänmaallisen sodan" ja nimesi sotien jälkeen aikaansaadun ajopelin korskeasti "Voitoksi".

        http://rosweb.ru/lomakovka/Pobeda-Retro.html

        Kyllä oman auton nimi sentään pitäisi osata kirjoittaa oikein!

        Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
        Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö...


      • mutta...
        - - - kirjoitti:

        Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
        Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö...

        ...oiskohan niillä ollut vähän aihettakin maksella kalavelkoja sakemanneille. 20 miljoonaa iivanaa kylmeni sakemannien toimesta :-)


      • rs
        - - - kirjoitti:

        Eikös se veli venäläinen vienyt Opelin tehtaan mennessään ja alkoi tehtailemaan vanhaa Opelia tuolla Pobeda tavaramerkillä?
        Paremmin nimeksi sopisi Ryöstö...

        se ol kyl mosse 402 eikä pobeda. pobeda taas oli ensimmäinen sarjavalmisteinen tasakylkinen auto jota tehtiin myös puolassa varsova nimellä


      • kein moskwitch
        rs kirjoitti:

        se ol kyl mosse 402 eikä pobeda. pobeda taas oli ensimmäinen sarjavalmisteinen tasakylkinen auto jota tehtiin myös puolassa varsova nimellä

        rs, väärässä olet : http://fi.wikipedia.org/wiki/Pobeda eli Opel Kapitän


      • popeda-fani

        ja missähän popeda on bongattavissa?onko rekisterissä/ museorekisterissä/katsastettu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe