Olipa kerran laskettelurinne.

ja miks

Mitä siellä on nykyään?

19

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultainen 80s

      hyvän kokosta tukkimehtää alkaa olemaan.kenen lie,sitä en tiiä

    • voe, voe

      voe voe sitäkin aikaa.

    • Siis olihan selvää ettei sinne riitä laskijoita, muuta kuin sen verran jotta alkeet kävivät oppimassa, sitten oikeisiin rinteisiin, ei ole väestöpohjaa.
      Sama kuin noissa pökköpallohalleissa joita on nyt kahdessa naapurissa ja Salmessa myös, ei riitä väestöpohja, nutkin on halli todella vajaalla käytöllä, kaupungeissa on käytössä yötä-päivää.

      Mutta eikös rinne kuitenkin toiminut omillaan, vai toimiko, en muista koska olin silloin muualla.

      • moni muukin nurin.

        nurin meni,kulut isommat kuin tulot.


    • vai mite se ol

      Mie vähän muistelen ,että sen sen ympärillä loppuaikoina kävi samantapainen kähinä kuin nyt tuon jäähallin.

    • Hiihto-ope

      Osaisiko joku kertoa entisen laskettelurinteen sijaintia tarkemmin? Haluaisin käydä katselemassa sen raunioita/jäänteitä. Harrastuksena siis hylättyjä paikkoja eritoten laskettelukeslkuksia kuvailen. Tuli käytyä siellä joskus junnuna 30vuotta sitten laskemassa ja nyt hiihdonopettajana toimin joten jotain hyvää jäänyt paikasta mieleen. Sen verran muistan että haapajärveltä päin tullessa käännyttiin oikealle jyrkähköön mäkeen, mutta mites siitä etiäpäin? Kiitokset jo etukäteen.

    • mennäänbussilla

      Leppiksen velkoja kuitattiin kaupungin varoista ainakin silloista 150 000 markkaa.??
      ???

      • mundimalek

        Niin Esko Leppäharjun velkakupruja ne oli.


    • maksumieheksi

      voi voi niitä.

      • Paukkuarpa

        Mitenkäs hissit, ravintola ja suksivuokraamotilat??


    • Hiihto-ope

      Niin siitä sijainnista tarkempaa infoa kaipailisin....

      • infotaansitten

        tuollaisen hiihto-open voisi ohjata vaikka meidän kuuluisalle lentokentälle.
        sieltä saa nopeimmat kyydit vaikkapa helsinkiin.
        Tuskin tuo hiihto-ope tietää onko alla sukset vai lentokone.


      • Hiihto-ope

        Kiitokset erittäin informatiivisesta vastauksesta.


    • enluottaisituollaiseen

      Olit siis hiihto-opena etkä muista suuntaakaan.

      • Hiihto-ope

        Kävin junnuna jne....jos vaikka lukisit vähän tarkemmin.


    • Ohiajanuy

      Hiihto-opelle tiedoksi ettei sitä pikku pulkkamäkeä enään erota edes kun siellä kasvaa tuuheaa kuusimetsää.

      • Hiihto-ope

        Näin vähän arvelinkin🤔 lähinnä olisi tosiaan kiinnostanut valokuvata sinne ehkä jääneitä rakennuksia hissirakenteita jne. Vaikeaa on näköjään täällä saada vastausta...


    • yritysalaisuuksia

      Ei toisen omaisuutta saa kuvata ilman omistajan lupaa.

      • Hiihto-ope

        Perustuen mihin lakiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe