Kuka kuvassa?
18
90
Vastaukset
Onko se sinun kuva? :)
Siisti nuori pukutakkimies..Tajusin just äsken, et jostain syystä tykkään (ainakin kuvissa) kallon paljastavista tai pitkäleteistä.- ..........
Kukkomies on n. 40v. Miten vanha olet. jos häntä ajattelet nuorena?
.......... kirjoitti:
Kukkomies on n. 40v. Miten vanha olet. jos häntä ajattelet nuorena?
Ajattelin häntä aina toisen näköiseksi. Yli neljäkymmentä, et nyt voi lopettaa musta haaveilun :) Sori, jos sun uusi vuosi meni pilalle :D
- hhhhm
sxthsens kirjoitti:
Ajattelin häntä aina toisen näköiseksi. Yli neljäkymmentä, et nyt voi lopettaa musta haaveilun :) Sori, jos sun uusi vuosi meni pilalle :D
Oletko yli 50?
Olishan se mukavaa, jos Kukkomies pitkästä aikaa vierailisi palstalla :)
sxthsens kirjoitti:
Minäkin pidin kukkomiehestä. SIllä oli aina jotainkivaa puuhaa palstalla :)
Mulle on jäänyt mieleen Kukkomiehen "radio-ääni", josta laittoi joskus linkin :) Tais aloittaa silloin ton vocaroo-buumin..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mulle on jäänyt mieleen Kukkomiehen "radio-ääni", josta laittoi joskus linkin :) Tais aloittaa silloin ton vocaroo-buumin..
Ai niin! Se oli i.h.a.n.a.! No just siitä muodostin ihan eri kuvan hänestä! Minäkin laitoin vocaroo jouluviestin palstalle, mut joku oli poistanut sen :)
- määmy
sxthsens kirjoitti:
Ai niin! Se oli i.h.a.n.a.! No just siitä muodostin ihan eri kuvan hänestä! Minäkin laitoin vocaroo jouluviestin palstalle, mut joku oli poistanut sen :)
Menes nyt betonimies muualle feikkaamaan.
- Laitoitko?
sxthsens kirjoitti:
Laita uus, haluan kuulla äänesi!
sxthsens kirjoitti:
Höh, en huomannut/kuullut :( Itse en viitsi laittaa palstalle, koska musta on mukava pitää tätä anonymiteetin pehmoista suojapumpulia ympärilläni;) Vaikka tuskin sitä sellaisesta epäselvästä kohinasta kukaan tuttu tunnistaisi (ei ole kuin läppärin mikki), jos ei ole muuten tunnistanut.. Eikä se edes haittais..Mut silti:)
Höh, en huomannut/kuullut :( Itse en viitsi laittaa palstalle, koska musta on mukava pitää tätä anonymiteetin pehmoista suojapumpulia ympärilläni;) Vaikka tuskin sitä sellaisesta epäselvästä kohinasta kukaan tuttu tunnistaisi (ei ole kuin läppärin mikki), jos ei ole muuten tunnistanut.. Eikä se edes haittais..Mut silti:)
Mulla oli tosi tyhmä ääni! Oli mukava huomata, et se oli poistettu :'D Vocaroo muuttaa ääntä, mut tuskimpa "määin" sen kummemmin livessäkään :D
sxthsens kirjoitti:
Mulla oli tosi tyhmä ääni! Oli mukava huomata, et se oli poistettu :'D Vocaroo muuttaa ääntä, mut tuskimpa "määin" sen kummemmin livessäkään :D
Oon mä sitä joskus kokeillut, mutta en huomannut hirveästi äänen muuttumista, mutta varmaan mikistä kiinni jne.
Oon mä sitä joskus kokeillut, mutta en huomannut hirveästi äänen muuttumista, mutta varmaan mikistä kiinni jne.
Mulla on tässä koneessa integroituna. Ei varmaan mikään paras :) Mut onhan se ihan se ja sama miltä kuulostaa, kun se on kuitenkin se oma :)
- Arhis on haba
Toi on Kataisen kätyri. Varokaa jos näette.
- ftyryrgdgd
Arhinmäenpäs.
Alivaltiosihteerin next generation?
- Joku
paksuposkinen homo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237