ATN-kokemus

carambola87a

Ylläpidolle tiedoksi: tämä on sinkun kokemus treffeistä joten sinkut-palsta on mitä sopivin tälle.


Kirjoitin tänne joskus että aion laskea rimaani jotta saan panoverkostooni niin paljon naisia että jotkut kaksi heistä suostuvat seksiin yhtäaikaa, ja olen riman laskua tehnyt tässä mutta alan tulla katumapäälle tämänviikkoisen perusteella.

Periaatteen miehen tavoin (kunnostauduit kuitenkin tuolla pikavippipalstalla, sinun jutut voi näköjään kääntää moneen asiaan :D) kirjoitteluni tälle palstalle on vähentynyt tällä viikolla koska aikaa siihen ei yksinkertaisesti ole, vaikka olenkin työtön enkä opiskele. Olen siis keskittynyt tähän panoverkoston laajentamiseen.

Itse kokemukseen: kuvan perusteella ajattelin että kyseinen nainen olisi korkeintaan ktn, tiedän henkilöitä jotka kuvissa näyttävät atn:ltä mutta kasvotusten ovat vähintään ktn:ää. Noh tällä kertaa kuva ei valehdellut yhtään, päinvastoin, tapasin oikein mukavan naisen joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan haluttava. En tiedä miten onnistuin piilottamaan ajatukseni ”tuota en varmana pane, en ole niin kimppakivan puutteessa että tekisin mitä tahansa”. Naisella oli todella omalaatuinen leuka, suussa oli – tämä ei ole trollausta – vino ja harva rivi hampaita, ei uskoisi että Suomessa alle 30-vuotiaalla on hampaisto siinä kunnossa kuin se oli.

Puolen tunnin perusjuttelun jälkeen, mahdollisuuksia olisi ollut vielä jatkaa, päätin että tämä saa riittää atn-kokeiluista ja sanoin näkemiin. Ilmeisesti kätkin oikeat ajatukseni melko hyvin koska nainen vielä laittoi viestiä että oli mukava tavata.

Tätä kokemusta viisaampana teen nyt periaatepäätöksen että en tapaa naisia joita en voisi kuvitella panevani koska totuus on joissain tapauksissa kuvaa karmeampi. En kellota kauanko minulla tuhlaantui tehokasta työaikaa kyseiseen naiseen mutta puhutaan vähintään 5-8 tunnin panoksesta (ennen tapaamista). Olisin voinut senkin ajan lämmitellä/etsiä lupaavampia tapauksia.

42

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitisi

      Miksi olet työtön?

    • http://keskustelu.su
      • carambola87a

        Miksi pitäisi olla työpaikka ennenkuin tapaa naisia? Jotta nainen voi leveillä miehen työstatuksella? Koska ei ole muuta tarjottavaa naiselle kuin päteminen jossakin työssä?

        "äidille" vastaan että keskeytin opinnot yliopistolla koska en halunnut lukea sitä alaa ja olen miettimässä tässä uusia vaihtoehtoja. Töissä en käy koska minulla ei ole mitään koulutusta minnekään ja niistä töistä joihin ei koulutusta tarvita minulla on jo opiskeluajalta kokemusta. Rahaa en tarvitse, enkä asu vanhemmilla, enkä nosta tukia.


      • ja pillua riittää?
        carambola87a kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla työpaikka ennenkuin tapaa naisia? Jotta nainen voi leveillä miehen työstatuksella? Koska ei ole muuta tarjottavaa naiselle kuin päteminen jossakin työssä?

        "äidille" vastaan että keskeytin opinnot yliopistolla koska en halunnut lukea sitä alaa ja olen miettimässä tässä uusia vaihtoehtoja. Töissä en käy koska minulla ei ole mitään koulutusta minnekään ja niistä töistä joihin ei koulutusta tarvita minulla on jo opiskeluajalta kokemusta. Rahaa en tarvitse, enkä asu vanhemmilla, enkä nosta tukia.

        noh, elämä ei ole reilua.


      • 3tgsfgfgdg

        Sattuipa somasti. Mähän tuon kyseisen viestin heitin. Pitää paikkaansa edelleenkin. Ei sitä kehtaa baarista tai edes netistä ketään iskeä, ellei käy töissä tai koulussa. But that's just me. Tottakai voi työttömänä naisia metsästellä ja hyvä homma ku Carambola kehtaa. Ei se väärin oo :D

        Me ollaankin Carambolan kanssa vanhoja tuttuja, ku meidänhän piti se yks klubikin perustaa...tuolla yhellä toisella palstalla meinaan :) Tää kappale oli siis Carambolalle.


      • carambola87a
        3tgsfgfgdg kirjoitti:

        Sattuipa somasti. Mähän tuon kyseisen viestin heitin. Pitää paikkaansa edelleenkin. Ei sitä kehtaa baarista tai edes netistä ketään iskeä, ellei käy töissä tai koulussa. But that's just me. Tottakai voi työttömänä naisia metsästellä ja hyvä homma ku Carambola kehtaa. Ei se väärin oo :D

        Me ollaankin Carambolan kanssa vanhoja tuttuja, ku meidänhän piti se yks klubikin perustaa...tuolla yhellä toisella palstalla meinaan :) Tää kappale oli siis Carambolalle.

        Miksei kehtaa? Taidan tietää palstan josta puhut, en olekaan siellä vähään aikaan käynyt. Mites se klubi edistyy, onko minimipituusraja päätetty? :D


      • työtön n
        3tgsfgfgdg kirjoitti:

        Sattuipa somasti. Mähän tuon kyseisen viestin heitin. Pitää paikkaansa edelleenkin. Ei sitä kehtaa baarista tai edes netistä ketään iskeä, ellei käy töissä tai koulussa. But that's just me. Tottakai voi työttömänä naisia metsästellä ja hyvä homma ku Carambola kehtaa. Ei se väärin oo :D

        Me ollaankin Carambolan kanssa vanhoja tuttuja, ku meidänhän piti se yks klubikin perustaa...tuolla yhellä toisella palstalla meinaan :) Tää kappale oli siis Carambolalle.

        Kehtaisitko iskeä työttömänä edes työtöntä naista?


      • carambola87a kirjoitti:

        Miksei kehtaa? Taidan tietää palstan josta puhut, en olekaan siellä vähään aikaan käynyt. Mites se klubi edistyy, onko minimipituusraja päätetty? :D

        Eeei...kyllä se klubi jäi silloin yllättäen ihan idean asteelle :D


      • carambola87a kirjoitti:

        Miksei kehtaa? Taidan tietää palstan josta puhut, en olekaan siellä vähään aikaan käynyt. Mites se klubi edistyy, onko minimipituusraja päätetty? :D

        Niin, ja olen saanut käsityksen, että naiset yleensä on aika vaativia tuon asian suhteen, että miehellä tulisi joku suunta olla elämässään. Eli töissä tai koulussa olisi hyvä olla. Itsekin kyllä vasta jäin työttömäksi, ettei tässä ole vielä kerennyt (okei myönnetään, en ole jaksanut) töitä hakemaan. Työtön saattaa vaikuttaa vähän päämäärätiedottomalta tai laiskalta tapaukselta tapaukselta, eikä sellainen ole oikein naisten mieleen.

        Mutta kuten sanottua, that's just me. Kun kerran vaikutat saavan naisia haaviisi työttömänäkin, niin annahan palaa vaan.


      • työtön n kirjoitti:

        Kehtaisitko iskeä työttömänä edes työtöntä naista?

        Eipä noista yleensä oikein tiedä kuka on työtön, työssäkäyvä, opiskelija tai vaikka sossupummi :)


      • työtön n
        g-z kirjoitti:

        Eipä noista yleensä oikein tiedä kuka on työtön, työssäkäyvä, opiskelija tai vaikka sossupummi :)

        Minä olen työtön sossupummi kutosen vartalolla. Kelpaako?


      • työtön n kirjoitti:

        Minä olen työtön sossupummi kutosen vartalolla. Kelpaako?

        Voisit kelvatakin. Mutten tällaisen esittelyn perusteella kyllä osaa luvata :)


      • työtön n
        g-z kirjoitti:

        Voisit kelvatakin. Mutten tällaisen esittelyn perusteella kyllä osaa luvata :)

        No minkälainen esittely tässä pitäisi tehdä... tarvitseeko sanoa ikää... Menen nyt päiväunille välillä, kun alkoi väsyttämään tämä vastausten odottelu!


    • kyuyljhh

      Saitko selville syytä miksi hänen leukansa oli tuossa kunnossa? Oliko joku exä lyönyt vai mistä oli kyse?

      • carambola87a

        En ole mikään "monenko nussima on huoranvittusi" tai " miksi leukasi on epämuodostunut, mitä hampaillesi on käynyt" jne kyselijä vaikka jutuista tällä palstalla voisi saadakin kuvan että sanoisin törkeyksiä päin naamaa.


      • carambola87a

        Jaaha vastaukseni katosi kun siellä oli maagiset sanat "huoranvittu".

        Todettakoon uudelleen etten ole sellainen törkyturpa että kyselisin toisen erikoisesta ulkonäöstä, vaikka hampaistakin olisi voinut kysyä että mitä oikein on tapahtunut.


      • carambola87a
        carambola87a kirjoitti:

        Jaaha vastaukseni katosi kun siellä oli maagiset sanat "huoranvittu".

        Todettakoon uudelleen etten ole sellainen törkyturpa että kyselisin toisen erikoisesta ulkonäöstä, vaikka hampaistakin olisi voinut kysyä että mitä oikein on tapahtunut.

        Ja nyt näytän idiootilta kun viesti ei kadonnutkaan vaan selain tms jumitti :D


      • Lepo vain
        carambola87a kirjoitti:

        Ja nyt näytän idiootilta kun viesti ei kadonnutkaan vaan selain tms jumitti :D

        Ei siihen selainhäiriöitä tarvita.


      • I aiska
        carambola87a kirjoitti:

        Ja nyt näytän idiootilta kun viesti ei kadonnutkaan vaan selain tms jumitti :D

        Yksinpuheluja on mukava lukea. Itse en vaivautuisi.


    • ----

      Olipa kohtelias nainen kun sanoin vielä, että oli mukava tavata. Sinä sen sijaan päätit tänne tulla haukkumaan.

      • carambola87a

        Pakkohan minun on jossain päästellä höyryjä tai kohta olen loukkaamassa ihmisiä tuolla oikeassa maailmassa.


      • wdegfasdfg
        carambola87a kirjoitti:

        Pakkohan minun on jossain päästellä höyryjä tai kohta olen loukkaamassa ihmisiä tuolla oikeassa maailmassa.

        jos nainen oli miellyttävä luonteeltaan ja fyysisesti hampaita lukuunottamatta ni alotat suhteen ja hankit tän tytön hammashuoltoon. :) happy end. paitsi sen jälkeen se kelpais jyystärikarjuille. aijai...


      • mäoon 7v
        carambola87a kirjoitti:

        Pakkohan minun on jossain päästellä höyryjä tai kohta olen loukkaamassa ihmisiä tuolla oikeassa maailmassa.

        ai caramba!!!!! ai carambaaa!!! tota miks hankitte kavereita toisista palstakäyttäjistä?
        oon nyt vähän mustis ku sä ja it-mies yritätte yhtä 21 vuotiasta palstatyttöä.
        onko teillä sama tarkotus ku mulla, eli saada palstan kautta pimppaa?


      • carambola87a
        wdegfasdfg kirjoitti:

        jos nainen oli miellyttävä luonteeltaan ja fyysisesti hampaita lukuunottamatta ni alotat suhteen ja hankit tän tytön hammashuoltoon. :) happy end. paitsi sen jälkeen se kelpais jyystärikarjuille. aijai...

        Ei ollut naamastakaan kovinkaan miellyttävä, normaalipainoinen kyllä. Luonne vaikutti ihan mukavalta mutta koska miehet on visuaalisia niin edellytän kyllä (kuten monet naisetkin, tosin puhuvat usein kemiasta tai "siitä jostakin") että naama yms. miellyttää.

        Ei tämä arvostelu hyvältä tunnu mutta haluan naisen joka on haluttava, kuten panorinkini naiset ovat.


      • 54y7trjhh
        carambola87a kirjoitti:

        Ei ollut naamastakaan kovinkaan miellyttävä, normaalipainoinen kyllä. Luonne vaikutti ihan mukavalta mutta koska miehet on visuaalisia niin edellytän kyllä (kuten monet naisetkin, tosin puhuvat usein kemiasta tai "siitä jostakin") että naama yms. miellyttää.

        Ei tämä arvostelu hyvältä tunnu mutta haluan naisen joka on haluttava, kuten panorinkini naiset ovat.

        Oliko hyvä perse edes? Koska saatuasi tuon huonohampaisen leidin koukkuusi, voisit ehdottaa hänelle, ettette suutelisi ollenkaan (oletan, ettet halua) tai mahdollisesti edes panisi edestäpäin. Takaapäin pannessahan on aivan sama miltä naisen naama näyttää :D


      • carambola87a
        54y7trjhh kirjoitti:

        Oliko hyvä perse edes? Koska saatuasi tuon huonohampaisen leidin koukkuusi, voisit ehdottaa hänelle, ettette suutelisi ollenkaan (oletan, ettet halua) tai mahdollisesti edes panisi edestäpäin. Takaapäin pannessahan on aivan sama miltä naisen naama näyttää :D

        Toivot kyseiselle naiselle selvästi hyvää, että pääsisi kokeilemaan 18-senttistä edes kerran elämässään. Vaikutelma oli ettei ole paljon miehiä tavannut.

        Valitettavasti en voi säälimunaa antaa koska eiväthän naisetkaan pane itseään alempitasoisia miehiä, ainakin jokainen joka minulle on levittänyt haaransa on ollut vähintään omalla tasollani (ulkonäöstä puhutaan), joitain harvoja poikkeuksia on että ihmettelen että onko tasoni korkeampi kuin olen ajatellut vai mitä tapahtui.

        Tämä ketju on palstan atm-miehille opetus siitä että kun tasoa pudottaa niin seuraa kyllä saa. Eri asia on kelpaako sellainen seura sitten. Tosin olen luultavimmin ktm joten tässä ei tapahtunut sinällään mitään ihmettä (atm=atm=atm), muuta kuin että tapaaminen oli 2 päivässä ensikontaktista.


      • 21-vee
        mäoon 7v kirjoitti:

        ai caramba!!!!! ai carambaaa!!! tota miks hankitte kavereita toisista palstakäyttäjistä?
        oon nyt vähän mustis ku sä ja it-mies yritätte yhtä 21 vuotiasta palstatyttöä.
        onko teillä sama tarkotus ku mulla, eli saada palstan kautta pimppaa?

        It-mies tippuu kisasta heti pois kuvan lähetettyään. Oon näin kuullu, ettei pärställä pääse pätemään. Lisänä jättimäinen maha. Kokoa siis löytyy sellasena löllönä, ei missään harteikas korsto-muodossa.


      • carambola87a kirjoitti:

        Toivot kyseiselle naiselle selvästi hyvää, että pääsisi kokeilemaan 18-senttistä edes kerran elämässään. Vaikutelma oli ettei ole paljon miehiä tavannut.

        Valitettavasti en voi säälimunaa antaa koska eiväthän naisetkaan pane itseään alempitasoisia miehiä, ainakin jokainen joka minulle on levittänyt haaransa on ollut vähintään omalla tasollani (ulkonäöstä puhutaan), joitain harvoja poikkeuksia on että ihmettelen että onko tasoni korkeampi kuin olen ajatellut vai mitä tapahtui.

        Tämä ketju on palstan atm-miehille opetus siitä että kun tasoa pudottaa niin seuraa kyllä saa. Eri asia on kelpaako sellainen seura sitten. Tosin olen luultavimmin ktm joten tässä ei tapahtunut sinällään mitään ihmettä (atm=atm=atm), muuta kuin että tapaaminen oli 2 päivässä ensikontaktista.

        No, eipä tuo 18 cm niin paljon ole (ainakaan näin 19 -senttisen omistajan näkökulmasta), mutta ympäryysmittasi on suht hulppea. Näin vaatimattoman HK sinisen paksuisen omistajan näkökulmasta meinaan. Jaa, tää ei taidakaan olla ihan oikea palsta näille jutuille... :D

        Sen kyllä ymmärrän, ettei säälimunan antaminen kiinnosta, koska sulla tota haaremia löytyy sen verran jo ennestäänkin. Itse kyllä annan munaa miettimättä sitä kuinka syvällä atn-kuilussa joku leidi on. Raja mene lähinnä siinä, että kuinka kamalan suohirviön kanssa sitä saa enää seisomaan :)


      • carambola87a
        g-z kirjoitti:

        No, eipä tuo 18 cm niin paljon ole (ainakaan näin 19 -senttisen omistajan näkökulmasta), mutta ympäryysmittasi on suht hulppea. Näin vaatimattoman HK sinisen paksuisen omistajan näkökulmasta meinaan. Jaa, tää ei taidakaan olla ihan oikea palsta näille jutuille... :D

        Sen kyllä ymmärrän, ettei säälimunan antaminen kiinnosta, koska sulla tota haaremia löytyy sen verran jo ennestäänkin. Itse kyllä annan munaa miettimättä sitä kuinka syvällä atn-kuilussa joku leidi on. Raja mene lähinnä siinä, että kuinka kamalan suohirviön kanssa sitä saa enää seisomaan :)

        Kuvasi varmaan löytyy jo onko koolla väliä palstalta mittanauhan yms. kanssa? tervetuloa 5% klubiin :)


      • carambola87a kirjoitti:

        Kuvasi varmaan löytyy jo onko koolla väliä palstalta mittanauhan yms. kanssa? tervetuloa 5% klubiin :)

        Jaa, no jos pituudesta puhutaan, niin itehän ajattelin kuulua johonkin 3-4 % klubiin ;) Paksuudessa teitillä on eittämättä paremmat klubisijoittumiset.


      • Voi olla tai sit ei
        21-vee kirjoitti:

        It-mies tippuu kisasta heti pois kuvan lähetettyään. Oon näin kuullu, ettei pärställä pääse pätemään. Lisänä jättimäinen maha. Kokoa siis löytyy sellasena löllönä, ei missään harteikas korsto-muodossa.

        Puhumattakaan ulosannista, joka saa ihmettelemään miten miehellä on ollut työllistymisen kanssa ongelmia, sillä niillä jutuilla moni aikataulujen kanssa tuskaileva rakennustyömaa palkkaisi hänet puhumaan seinille nopeuttaakseen maalin kuivumista.


      • Voi olla tai sit ei kirjoitti:

        Puhumattakaan ulosannista, joka saa ihmettelemään miten miehellä on ollut työllistymisen kanssa ongelmia, sillä niillä jutuilla moni aikataulujen kanssa tuskaileva rakennustyömaa palkkaisi hänet puhumaan seinille nopeuttaakseen maalin kuivumista.

        Vai tällaisia arvuutteluja menossa... mut tosi on kuiteskin et tipahdan kyydistä kuvan jälkeen tai sitten en? Vaan muiden asioiden takia, sen tarkemmin erittelemättä asioita.


      • mäoon 7v kirjoitti:

        ai caramba!!!!! ai carambaaa!!! tota miks hankitte kavereita toisista palstakäyttäjistä?
        oon nyt vähän mustis ku sä ja it-mies yritätte yhtä 21 vuotiasta palstatyttöä.
        onko teillä sama tarkotus ku mulla, eli saada palstan kautta pimppaa?

        Voi taivaan vallat...


    • mangostan61684654HV

      18-senttinen peli ja kaveri kehuskelee sillä pitkin internetiä niinkuin se olisi joku saavutus? Hommaa elämä.

      Regards: isompi kuin sulla

      • carambola87a

        Laita kuvat mittanauhan kanssa tuonne seksi/onko koolla väliä palstalle ja tervetuloa 5%-klubiin :)


      • säälimuna

        Seisooko sinulla kuitenkin napakkana? Yleensähän jättikalut ovat sellaisia puolijäykkiä, jotka taipuvat keskeltä, kun yrittää laittaa sisään hirveän voitelun jälkeen.


      • Namemuumi
        säälimuna kirjoitti:

        Seisooko sinulla kuitenkin napakkana? Yleensähän jättikalut ovat sellaisia puolijäykkiä, jotka taipuvat keskeltä, kun yrittää laittaa sisään hirveän voitelun jälkeen.

        Sit se täytyy vaan työntää silleen kaksinkerroin sisään. Eiköhän se sisällä ollessaan oikene :)


      • ............
        säälimuna kirjoitti:

        Seisooko sinulla kuitenkin napakkana? Yleensähän jättikalut ovat sellaisia puolijäykkiä, jotka taipuvat keskeltä, kun yrittää laittaa sisään hirveän voitelun jälkeen.

        Vielä muutaman vuoden saattaa seistä, mutta kuten toisessa aloituksessaan ilmenee, niin carambolalla on verenpaineongelmia jo nuorella iällä, joten tuskin montaa vuotta enää kun joutuu heiluttelemaan puolivelttoaan ja kertoen vain tarinoita menneestä kunniasta.


      • carambola87a
        ............ kirjoitti:

        Vielä muutaman vuoden saattaa seistä, mutta kuten toisessa aloituksessaan ilmenee, niin carambolalla on verenpaineongelmia jo nuorella iällä, joten tuskin montaa vuotta enää kun joutuu heiluttelemaan puolivelttoaan ja kertoen vain tarinoita menneestä kunniasta.

        Ei nyt sentään ongelmia, enkä mitään mittaillut, verenpaineeni on aina mitattaessa ollut ihan normaali :D Se vain nostaa pulssia kun näen ulkomaalaistaustaiset ähkijät kauniiden suomalaisten naisten kanssa romanttisissa merkeissä.


      • 543ujgfdjgfuru
        carambola87a kirjoitti:

        Ei nyt sentään ongelmia, enkä mitään mittaillut, verenpaineeni on aina mitattaessa ollut ihan normaali :D Se vain nostaa pulssia kun näen ulkomaalaistaustaiset ähkijät kauniiden suomalaisten naisten kanssa romanttisissa merkeissä.

        Mutta eikö se ole hyvä, että joku niitäkin naisia panee, ku ATMit ei kuitenkaan uskalla?


    • carambola87a

      Miten kertoa naiselle että olen pinnallinen paska enkä halua tätä enää tavata?

      • minulle sanottu

        Sanot, ettet taida enää olla vapailla markkinoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      84
      1792
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      366
      1494
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      65
      1202
    4. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1055
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      37
      966
    6. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      187
      897
    7. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      826
    8. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      795
    9. Se mitä näytän ulospäin

      Ei ole koko totuus - tietäisitpä mitä tunteita kätken kulisseihin.
      Ikävä
      64
      738
    10. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      705
    Aihe