Olisin kiinnostunut lähtemään vuodeksi jenkkeihin au pairiksi..kertokaahan siellä olleet millaista on ollut? Pääseekö viikonloppuisin näkeen kavereita ja onko mahdollista lähtee käymään vaikka vähän juhlimassakin..baareissa..vai onko isäntäperheellä joitain rajoituksia au pairin vapaa-ajan viettotapoihin??
AU PAIR USASSA?
1
181
Vastaukset
- philly
Olen ollu Usassa au pairina 97-98 ja hauskaa oli.
Asuin Itärannikolla ja voin suositella että kannattaa lähteä jos kiinnostusta on .Matkustelin palkka rahoillani esim. Jamaikalla, Losissa ja New Yorkissa. Vaikka amerikkalaiset ovat erinlaisia kuin me suomalaiset niin kokemuksena vuosi oli erinomainen. Joo baareissa saa käydä jos on ikää 21v (laillisesti aikuinen usassa) ja baari kulttuuri on suht'koht samalaista kuin meilläkin . Kannattaa liittyä johonkin harrastus ryhmään esim. ite olin itsepuolutus kursseilla joka oli todella hauskaa, sieltä sain erittäin hyviä kavereita.
Kannattaa sopia isäntäperheen kanssa esim. vapaa päivät ja pitää huoli palkasta että sen saa ajallaan..Rohkeutta ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671