toimivat nesteenpoistajat? onko näistä kokemusta?

nesteenpoisto

eli onko jostakin seuraavista kokemusta?

Antisalt
Nestemin
Ananas Strong
Vitatabs Kalium

24

16439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh.

      Ei toimi, paitsi siten että rahat lähtevät typeryksiltä markkinamiesten taskuun.

      Furesis toimii, ja Hydrex, ja Diurex, onhan niitä tusinoittain.

    • iseeviot1

      Suostuuko lääkäri määrämään Furesista normaalipainoiselle?

      Sain tutultani puoli purkkia tuota lääkettä, kun hän ei itse sitä käytä ja huomaan että nestettä on ollut todella reipaasti kropassa.

      Liikun paljon, juon vettä 1-2l päivässä, syön kasviksia ja hedelmiä paljon, herkkuja olen syönyt kerran viikossa mutta silti paino on juminut jo vuoden 63 kg:ssa (oon 165cm pitkä).

      Olen Furesista ottanut nyt aamuisin yhden tabletin ja paino on pudonnut 58 kiloon.
      Huomaa myös selvästi kuinka nivelet ja luut ovat tulleet esimerkiksi käsistä kunnolla näkyviin.

      Pelkään kuitenkin ehdottaa lääkärille reseptin kirjoittamista jos hän nauraa mut sieltä "pihalle", kun en kuitenkaan ylipainoinen ole ollutkaan?

      Ja kehtaako lääkärille edes sanoa "että joo, kokeilinpa tossa yhtä kaverin lääkettä...?"

      • P-.Athena20

        Hyvä, kun otit asian esille tällä laihdutuspalstalla.
        Mikä tuossa purkissa on luonnollista?
        Googlatkaa ruoka-aineita, jotka poistavat nestettä. Valitkaa mieleisenne.
        Se on LUONNOLLISTA!


      • Anonyymi

        Varokaa huijaus!


      • Anonyymi

        Ihan höhöpö tuote. Affiliaattilinkki.


    • kalmoksiko?

      Nesteenpoistolääkkeet on tarkoitettu turvotukseen, ylimääräisen nestekuorman poistaminseen elimistöstä. Se "laihtuminen" ei ole laihtumista; rasvaa ei kropasta lähde grammaakaan, vaan vettä. Kun elimistön nestemäärää keinotekoisesti ja tarpeettomasti läsketaan diureeteilla, tapahtuu kuivumista ja siinä yhteydessä mm. elektrolyyttitasapaino ennemmän tai myöhemmin heittää häränpyllyä. Siinä voi saada oiken kunnollisen sydärinkin, kun sydämen toiminna säätely ei toimi. Niin että aika isoilla panoksilla pelataan, kun nieleskellään tuttujen lääkkeitä. Toivottavasti ei ole jo liian myöhäistä...

    • pöllöneiti

      mikä nesteenpoistaja toimii? haluan eroon tästä turvotuksesta :((

    • Laihtunut normaalist

      Nesteenpoisto lääkkeitä ei saa syödä ellei lääkäri ole niitä määrännyt!!!
      Siinä touhussa voi henki lähteä!!!

    • temppis80.8

      Novelle kivennäisvesi! Sitä kun tankkaa kolmisen litraa vuorokaudessa niin ainakin minulta nesteet suorastaan valuu pois. Vichy merkkinen kivennäisvesi ei ole niin hyvää koska siinä on natriumia.

    • Ensihoitaja74

      Surullista :( kyllä ihmiset on tyhmiä. Vietiin just yks tyttö ambulanssilla päivystykseen, nätti ja hoikka. Oli vetänyt nesteenpoistajia ilman lääketieteellistä syytä siis. Päästiin perille niin hetken päästä jo jouduttiin elvyttämään. Ei selvinnyt :( kehon suola- ja kivennäisainetasot oli ihan pielessä. Sydän ei kestänyt.

      • 2202

        HöpöHöpö...


      • Anonyymi
        2202 kirjoitti:

        HöpöHöpö...

        Ei mitään höpöhöpö, näin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään höpöhöpö, näin voi käydä.

        Niin voi käydä mutta ei käynyt. Keksit tarinan ihan itse.


    • cuba libre

      Nesteenpoistajat -- Mikäli lääkäri toteaa, että nestettä on kertynyt liikaa, niin silloin ne ovat paikallaan, lääkärin ohjeiden mukaan käytettynä. Muutoin homma on niin, että se nestetasapaino vaan ailahtelee ja itseasiassa hiukka isommat nesteet on parempi, ainakin kehonkoostumusvaa'an ohjekirjan mukaan.

      Itse en ainakaan moisten kanssa rupea pelleilemään, koska 1) haluan tietää todenmukaisen tilanteen, enkä ottaa mitään nestevajari feikkipainoja sekä huijata itseäni 2) Liikuntasuoritusten kannalta on hyvä että sitä nestettä on, muutenhan sitä kramppailis heti alkumetreillä, mikä taas torpedoisi omien treenien tasoa ja näinollen kunto ei pääsisi kehittymään niin hyvin... Onko järkee..

      • 2202

        Minulle kertyy nestettä menkkojen aikaan jopa niin paljon, että se tuntuu jo tukalalta, nilkat turpoavat, sormet turpoavat ja vatsa pömpöttää... Paino saattaa nousta 4 kg.

        Tähän otan nestemin - kuurin ja huomaan ramppaavani enemmän vessassa... ja oloni on kyllä vähän parempi. Syön myös varsiselleriä, persiljaa ja ananasta silloin enemmän. Pidän siis niistä m uutenkin ja sisältyvät normiruokavalioonkin...Juon riittävästi vettä ja syön ihan monipuolisesti. Liikun säännöllisesti. Silti turvottaa ja se on kirottua!


      • cuba libre
        2202 kirjoitti:

        Minulle kertyy nestettä menkkojen aikaan jopa niin paljon, että se tuntuu jo tukalalta, nilkat turpoavat, sormet turpoavat ja vatsa pömpöttää... Paino saattaa nousta 4 kg.

        Tähän otan nestemin - kuurin ja huomaan ramppaavani enemmän vessassa... ja oloni on kyllä vähän parempi. Syön myös varsiselleriä, persiljaa ja ananasta silloin enemmän. Pidän siis niistä m uutenkin ja sisältyvät normiruokavalioonkin...Juon riittävästi vettä ja syön ihan monipuolisesti. Liikun säännöllisesti. Silti turvottaa ja se on kirottua!

        Syötkö jotain liian suolasta? Saattaa olla jokin yllättäväkin artikkeli, lykkäävät pirulaiset tarpeettoman paljon suolaa niin moneen paikkaan. Nesteet on sellainen juttu että kohtuunesteissä on hyvä olla, liika on liikaa jos sormetkin meinaa poksahtaa ja liian vähän on tosi huono juttu se. Ainakin minulla pitkäkestoinen rauhallinen liikunta sekä vähäsuolainen ruokavalio poistattaa nesteitä.

        Menkkoja ei minulla ole, joten sen suhteen on vaikea sanoa juuta tai jaata :p


      • 2202
        cuba libre kirjoitti:

        Syötkö jotain liian suolasta? Saattaa olla jokin yllättäväkin artikkeli, lykkäävät pirulaiset tarpeettoman paljon suolaa niin moneen paikkaan. Nesteet on sellainen juttu että kohtuunesteissä on hyvä olla, liika on liikaa jos sormetkin meinaa poksahtaa ja liian vähän on tosi huono juttu se. Ainakin minulla pitkäkestoinen rauhallinen liikunta sekä vähäsuolainen ruokavalio poistattaa nesteitä.

        Menkkoja ei minulla ole, joten sen suhteen on vaikea sanoa juuta tai jaata :p

        "sormet poksahtaa,," :D Ei ne kuitenkaan ihan poksahtaa meinaa, mutta sormukset kiristää kyllä. En syö mitään erityisen suolaista ja kurkistelen kyllä mielestäni tuoteselosteet esim. leipien kohdalla tarkasti. Syön kohtuudella hiilareita ja niistäkin valitsen hyvälaatuiset: täysjyvä, marjat ja rasvattomat maitotuotteet.

        Kesällä ja kuumassa tämä on ihan selkeästi pahempi kuin talvella.

        Tämän turvokkiongelman takia olen luopunut myös juustoista, paitsi raejuustosta. Labroissa kaikki oli ok, vain D-vitamiinia sain liian vähän.

        Mut kiitos vastauksestasi... Tutkin suola-asiaa vähän tarkemmin.


    • Anonyymi

      Nestemin jaloista koko kehosta lähti turvotus. Jalat olleet vuosia turvoksissa kun aloin käyttämään Nestemin tabletteja jalat eivät enään turpoa. Kannattaa kokeilla!

      • Anonyymi

        Eihän tuo oo vaa joku nestemin mainos


    • Anonyymi

      Kalium ja magnesium ovat hyväksi terveydelle.

      "Nyt suolan vähentämisen seurauksista on saatu uutta vakuuttavaa näyttöä. Kun satojen maalaiskylien asukkaat Kiinassa vaihtoivat tavallisen ruokasuolan mineraalisuolaan, vähenivät aivoinfarktit, aivoverenvuodot ja kuolemat selvästi."

      https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2105675

      Kanannahkamiehelle tiedoksi, että mineraalisuola ei ole Suomessakaan kallista, joten helppoheikit eivät pääse helposti rahastamaan. Terveysteletapit ovat olleet oikeassa myös siinä, että kalium auttaa vähentämään turvotusta kehossa, sillä se vähentää kehon natriumpitoisuutta ja edistää virtsan muodostumista. Myös magnesium auttaa poistamaan ylimääräisiä nesteitä kehosta, säätelee insuliinin määrää veressä ja auttaa ehkäisemään sydänsairauksien syntymistä. Lisäksi magnesium ehkäisee ainakin lihaskramppeja.

      • Asia on hankala koska suurin osa ihmisten saamasta suolasta tulee muusta kuin lisätystä suolasta. Jos tekee itse ruokansa ja leipänsä niin mineraalisuolaan vaihtamalla saa vähennettyä natriumin saantia reilusti mutta suurin osa ei noin tee ja silloinkin ongelmaksi muodostuu liemikuutiot, soijakastike ym..


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Asia on hankala koska suurin osa ihmisten saamasta suolasta tulee muusta kuin lisätystä suolasta. Jos tekee itse ruokansa ja leipänsä niin mineraalisuolaan vaihtamalla saa vähennettyä natriumin saantia reilusti mutta suurin osa ei noin tee ja silloinkin ongelmaksi muodostuu liemikuutiot, soijakastike ym..

        Leivästä tulee hirveästi suolaa, yhtä paljon kuin sipseistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leivästä tulee hirveästi suolaa, yhtä paljon kuin sipseistä.

        Ei nyt sentään. Lastuissa on 1.5 g suolaa per 100 g ja leivässä 1 g. Leivän voi lisäksi tehdä itse ja käyttää mineraalisuolaa.


    • Anonyymi

      Multa lähtenyt 2 päivässä 1,7kg. Nyt jumittaa paikallaan, kun eilen eilä tänään oikein suolisto tahdo toimia. Tavallisella ruoalla ja pelkällä liikunnalla kilot ei häviä. Mikä on suositeltu kesto kuurille?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2268
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1569
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1302
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      294
      825
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe