Pakon edessä ilmeisesti nöyrryttävä ja ostettava talouteen Mauto vaikka ei mieli tekisikään. Näin varttuuneena autoilijana kahta olen koeajanut ja aivan hirveitä ovat:). No Itselle ja vaimolle yhteistäaikaa saadakseni olen taipumassa hankkimaan kilpaurheilijateinin käyttöön ko härpäkkeeen. Sylettää vaan niin vietävästi noiden hinnat kun uuden punton yms saa halvemmalla kuin käytetyn kevyen pierunkuoren. Notta kysyn teiltä onko saitteja/ yhteyksiä ostaa ko laite Euroopasta edukkaammin. Italiassa on muuta hiukan kaukana. Suomessa mainostavat Belgia/hollanti tuotuja. Onko kokemuksia omasta tuonnista/ vihjeitä.? Kiitos asiallisista vastauksista
Mopoauto Euroopasta
4
374
Vastaukset
- Aixam1
Mobilesta ja autoscoutista löytyy, haet vain merkeillä Aixam, Ligier jne.
Eivät kyllä ole halpoja Euroopassakaan, kaveri just haki auton Hollannista ja kertoi, että vierekkäin oli Relluliike ja Mautoliike, molemmilla oli tarjous 9990 uudesta autosta! - ---
pistät sen kilpaurheilijateinin harrastamaan myös hyötyliikuntaa niin ei tarvitse ostaa sitä mopoautoa.se mauton hinnalla ajaa vaikka taksilla jo aika paljon.
- Jaska Lööf
mauto menettää ensimmäisenä vuotena arvostaan 3000-4000€
vakuutukset 100€ ?
polttoaineet satoja euroja
parkkipaikka? 100€ ?
katsastus kymppejä
ajokortti satoja euroja
huollot ja korjaukset satoja euroja
renkaat kymppejä
korkokulut tai menetetyt pääomatulot satoja euroja
----------------
= taksi on halvempi - Laskutikku
Lasketko oman autosi yhtä rehellisesti, vai onko sinun liikkumismahdollisuutesi jotenkin arvokkaampi. Laskepa oma henkilöautosi samoin ja tilaa taxi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379