Lohdutusta

---x---x----

Onko nyt ihan mahdotonta löytää joku ystävä kenen kanssa edes puhua. Olen keskiikäinen naimisissa oleva mies enkä halua nyt erota vaikka ei mene hyvin. Olen ysinäinen ja niin näyttää moni nainenkin täällä oleva.Voisimme mailata ja soitella salaisella numerolla turvallisesti.
Sinä nainen,ota nyt yhteyttä. Olen hyvä kuuntelia.
[email protected]

6

152

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.T.

      Miksi etsit naispuolisia kavereita? Miksei mieskaverit kelpaa? Taitaa olla hakusessa kakkonen tai uusi ykkönen kun ei ole pokkaa lähteä vanhasta (huonosta) suhteesta. Voi huoh teitä ihmiset!

      • 12+6

        Veikkaan että hänestä ei nyt ole kiinnostavaa vertailla autojen tai kännyköiden teknisiä ominaisuuksia. Myöskään liigajalkapallo tai jääkiekko ei oikein kiehdo. Kyllä empaattinen kuuntelija yleensä on nainen. Hän etsi siis ystävää, se on ihan OK mielestäni (naisena). En voi enkä halua tuomita.
        Omalla miesystävälläni on monia luottoystäviä molemmista sukupuolista (hän on vertaistukitoiminnassa) ja pääsääntöisesti en ole edes mustasukkainen.


      • ---x---x----
        12+6 kirjoitti:

        Veikkaan että hänestä ei nyt ole kiinnostavaa vertailla autojen tai kännyköiden teknisiä ominaisuuksia. Myöskään liigajalkapallo tai jääkiekko ei oikein kiehdo. Kyllä empaattinen kuuntelija yleensä on nainen. Hän etsi siis ystävää, se on ihan OK mielestäni (naisena). En voi enkä halua tuomita.
        Omalla miesystävälläni on monia luottoystäviä molemmista sukupuolista (hän on vertaistukitoiminnassa) ja pääsääntöisesti en ole edes mustasukkainen.

        Kiitos sinulle 12 6 :)


      • ---x---x---
        12+6 kirjoitti:

        Veikkaan että hänestä ei nyt ole kiinnostavaa vertailla autojen tai kännyköiden teknisiä ominaisuuksia. Myöskään liigajalkapallo tai jääkiekko ei oikein kiehdo. Kyllä empaattinen kuuntelija yleensä on nainen. Hän etsi siis ystävää, se on ihan OK mielestäni (naisena). En voi enkä halua tuomita.
        Omalla miesystävälläni on monia luottoystäviä molemmista sukupuolista (hän on vertaistukitoiminnassa) ja pääsääntöisesti en ole edes mustasukkainen.

        Siis vielä kerran kiitos sinulle 12 6. Ymmärsit mitä haluan ja mitä en.
        Olisi kiva saada sinulta maili.


    • Onnettomia haaveunia

      Parisuhteen alamäen eteen tullessa pitäisi kääntyä oman puolison puoleen, puhumaan hänelle ja kuuntelemaan häntä, eikä etsiä lohduttajia suhteen ulkopuolelta. Kun lohtua tarvitsee ja kun sitä saa, syntyy väkisinkin kiitollisuudenvelka, jota yritetään sitten "maksaa" takaisin kaikenlaisin vastapalveluksin. Parasta siis, että se kiitettävä osapuoli on oma puoliso eikä naapurin Annikki tai Matti.

      On silkkaa itsepetosta kuvitella kykenevänsä olemaan pelkkä kuunteleva, platoninen ystävä ihmiselle, joka kaipaa "lohduttajaa", sen nyt luulisi idiootinkin ymmärtävän.

    • forever_alone90

      Voisinpa kuunnelluin sun juttujas. Ihan vaan koska oon ite helvetin kyllästyny elämääni eikä mikään tunnu miltään, enkä edes tiedä onko tässä mitään järkeä. Mutta oon aika nuori, enkä usko et ketään vois kiinnostaa mun jutut..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe