miten on mahollista..

nainen22v.

..että olen onnistunut törmäämään vain seksinnälkäisiin miehiin tällä treffipalstalla.
miehet kyllä väittävät haluavansa muutakin kuin sitä,mutta kun treffataan niin silloin jo alkaa nämä ehdottelut.
onko kyse vaan sattumasta vai mistä? pettynyt kyllä olen tosi paljon.
onko kohtalontovereita?

12

421

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 40+

      Huomannut saman... Ehkä joillekin treffipalsta = seksipalsta...

    • Miesmies

      Mitä sinä etsit tältä treffipalstalta?
      Elämänkumppania vai vain treffiseuraa????????????????????
      Sinun täytyy tehdä selväksi, että treffeihin ei kuulu seksi.
      Jos taas olet tosimielellä liikkeellä, käsittääkseni seurusteluun ja yhdessäoloon kuuluu seksi,,,ainakin 3-kuukautta, sen jälkeen voit laittaa jalat ristiin.

    • Treffeillä

      Jokainen treffeillä tapaamani mies on halunnut seksiä, osa sanonut suoraan ja osa ei tuo niin selvästi asiaa esille, mutta ajatus on selvästi vireillä.

      Kaikki ovat ollet perusfiksuja ja puhuneet ihan täyspäisiä aluksi, mutta
      jossain vaiheessa asia on tullut ilmi ja nämä miehet jopa kuvittelivat, että
      tapaamme uudestaan ja tästä kehittyy jotain.
      Oltiin siis ensimmäisillä treffeillä!

      Torjuin jokaisen kohteliaasti, on sen verran hyvä pokka kehittynyt, ja toivottelin hyvää jatkoa.

      Onnea siis vaan niitten seksinvonkaajien kanssa ja muuten osalla on oikeasti mt-ongelmia eikä niitä kuulemma heti huomaa.

    • liian lyhyt sinkku37

      Kyllä se vaan on niin että suurin osa suomi 24 treffien miehistä etsii ainoastaan seksi seuraa ja yleensä ne miehet on myös varattuja. Sitten on mutamia kunnon vapaita sinkku miehiä kuten minä, jotka haluavat parisuhteen mut jos on liian lyhyt vaikka niin silloin ei kukaan nainen vastaa eikä halua tutustua. Yksin nainen sanoi et olen muuten täydellinen mutta olen liian lyhyt. Nainen oli itse 160 cm ja etsi 180 cm miestä. Se vaan on niin et en ole komea pitkä tai rikas, mut enole mikään heti panoja ehdotteleva idiootti joita kaikki naiset tapailevat ja ihmettelevät kun ei ketään löydy

    • mies maalta

      Ovatko nämä miehet ottaneet sinuun yhteyttä vai sinä heihin? Koitappa hakea välillä vähän ujompia miehiä, ne kyllä tunnistaa profiilista, omassani ainakin kerron olevani vähän ujo :D

    • jotain fiksumpaa

      Omia kokemuksia suomi24-treffeiltä: Miehet lähettävät kalunsa mittoja, toiset ilmaisevat hieman peitellysti että panemaan pitäisi päästä, osa kuvailee seksin tuskaansa, ilmeisesti luulevat, että tuntisin myötätuntoa... Oubois, ei voisi vähempää kiinnostaa. Oma profiilini on todella asiallinen, joten millaisia viestejä mahtaa tulla naisille, joiden profiilissa on itsessään jo jotain seksiin viittaavaa...

      On paljon myös ihan asiallisia viestejä.

    • niin nähty

      Aika säälittäviä tapauksia myös 40v miehissä. Sama myös tuolla chatin 40 ikähuoneessa. Treffailevat monia naisia yhtäaikaa ja heti pitäsi päästä pukille. Ennen tapaamista udellaan kuppikoot ym. En minä ainkaan ole koskaan mieheltä kysynyt kalun mittoja ennen treffejä....
      Ja sitten miehet ihmettelevät miksi naisille ei kelpaa kukaan - tässä vai kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Naiset haluavat tapailla ja tutustua sekä lähentyä tunnetasolla. Miehet haluavat vain panna. Hohhoijaa...

    • Hohhoijjaa. Ikinä en ole seksistä naisen kanssa jutellut tai tarjonnut mitään kuvia vehkeistä. Säälittävien miesten säälittävää touhua.

    • Se tärkein

      Kalun kuvan lähettäjä on vähäisellä järjenjuoksulla varustettu m.ulkku, kuka nyt sellaista haluaisi tavata. Sellaiselle kelpaa kuka vaan, vaikka kiertopalkinnot, joita löytyy kyllä ravintoloistakin.

    • tavis taavi

      Jos mies sanoo haluavansa parisuhdetta niin ei naiset mitään vastaa. Turha itkee kun ette naiset edes vastaa sellasille jotka haluaa parisuhteen. Mulla ainakin lukee profiilis et haluun suhteen enkä ole mitään seksi ehdotuksia ikinä kirjoittanut naiselle. Naisilla kyllä lukee kans et haluavat suhteen mutta eivät siltin vastaa. En mä niin ruma tai mikään juoppo ole et sen takia ei vastata.

    • joka sormelle

      kyl maar taitaa olla aikas uus avuttomia nykyää nää immeiset ku tääl sivuilta pitää katella kaveria ääk taitapi olla kaik omia nurkkia kiertäviä laput silmillä he he ja vanhemmat viel kieltäny käymästä ns kirkolla hu huu

    • n-44

      Kahdeksan kymmenenstä on seksiä hakemassa. Vaikka profiilissa lukis, että ei halua yhden illan juttuja, en tykkää vonkaamisesta, eikä tarvitse kuvia alapäästä laittaa (näin lyhyesti sanottuna), niin silti tulee viestejä (ja kuvia ala-ei yläpäästä)), et kiinnostaisko seksi :O
      Taitaa olla suurimmalla osalla ymmärryksessä vikaa tai sit eivät osaa lukea.
      Joten jätän sellaiset omaan arvoonsa, en jaksa enää ees vastata kohteliaasti , että ei kiitos. Ja suurin osa näistä on joko nuoria miehiä tai sitten reilusti vanhempia ukkoja...
      Keskitynkin tutustumaan niihin kahteen kymmenestä, jotka ovat ehkä hieman hiljaisempia, mutta kuitenkin sitä oikeaa kumppania hakemassa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe