Iloa Lauluun ja Onnea Eloon vuodelle 2013.
Moikataan, jos ja/tai kun tavataan!
Uusi Vuosi
5
112
Vastaukset
- Selvis.
Sitä samaa Sinulle! Yritin kerran lähettää sähköpostiakin, mutta tuli bumerangina takaisin. Oma osoitteenikin on vaihtunut. Ei taida tulla mitään karaokevierailustasi Helsinkiin?
- Karaokekoukku
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
- Selvis.
Karaokekoukku kirjoitti:
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
- Karaokekoukku
Selvis. kirjoitti:
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
Niinpä onkin, katsoin osoitteen ja sijainnin kartasta. Oli ihan kiva pikku paikka ja hyvä lauluvalikoima ja mukava henkilökunta. Nythän sekin selvis Selvis :D
- vaasa
kiitos samoin sulle, lauluniloa jokaiselle tänne vuodelle ja onnea 2013
terkuin seija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019