Iloa Lauluun ja Onnea Eloon vuodelle 2013.
Moikataan, jos ja/tai kun tavataan!
Uusi Vuosi
5
151
Vastaukset
- Selvis.
Sitä samaa Sinulle! Yritin kerran lähettää sähköpostiakin, mutta tuli bumerangina takaisin. Oma osoitteenikin on vaihtunut. Ei taida tulla mitään karaokevierailustasi Helsinkiin?
- Karaokekoukku
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
- Selvis.
Karaokekoukku kirjoitti:
Kyllä minä olen käynyt laulamassa Helsingissä viime syksynäkin, Kuparikulmassa (olikohan se muuten Pasilassa, minut haettiin ja tuotiin takaisin asunnolle):) Olen tutustunut muutamiin naisiin Helsingistä, jotka harrastavat karaokea, heidän kanssaan kävin viimeksi. Asuuhan mun tyttäreni Hesassa, joten käyn siellä aina joskus. En tiedä miksi sähköposti ei toimi, käytän kyllä enempi toista, mutta en ole tätäkään lopettanut. Hyvää Uutta Vuotta Sinulle.
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
- Karaokekoukku
Selvis. kirjoitti:
Kuparikulma on Lassilassa - tai epätarkemmin sanottuna Pohjois-Haagassa - aivan Pohjois-Haagan rautatieaseman vieressä. Olen itse asiassa käynyt siellä pari kolme kertaa vuosien mittaan, joten paikka on tuttu.
Niinpä onkin, katsoin osoitteen ja sijainnin kartasta. Oli ihan kiva pikku paikka ja hyvä lauluvalikoima ja mukava henkilökunta. Nythän sekin selvis Selvis :D
- vaasa
kiitos samoin sulle, lauluniloa jokaiselle tänne vuodelle ja onnea 2013
terkuin seija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1827742Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1415312Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/974168Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y622821- 2822449
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1352347Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5762170Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont812142Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi102074Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.41309