2T bensaa Warreen

Prut, Prut ...

Mistä tuota kakstahti bensaa saa ja paljonko se maksaa?

Entä jos itse sekoittaa, niin mitä bensaa ja mitä öljyä, entä seossuhde?

Paljonko 2T maksaa?

5

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Warren ent. omistaja

      Warreen voi tankata ihan tavallista 98 okt. bensaa ja kaataa perään tankkiin 2-tahtiöljyä 1:50 suhteessa. Jollei kukaan ole irroittanut tankin korkin kieppeillä olevaa seosohjetta, niin siinä mainitaan selvästi ohjeet. Tavaratilassa on teline öljypulloille.

      Eli öljyä menee 1 litra 50 litraan bensaa ja jos öljy maksaa n. 5€ litra on hintaa 2-tahtisella bensiinillä n. 1,72€/litra

      • EX Warren omistaja

        Miksi 98 oktaanista, eihän Warressa ole venttiileitä, joita pitäisi suojella ja puristussuhe ei vaadi edes 95 oktaanista, jopa petrooliakin voi käyttää


      • a(2)
        EX Warren omistaja kirjoitti:

        Miksi 98 oktaanista, eihän Warressa ole venttiileitä, joita pitäisi suojella ja puristussuhe ei vaadi edes 95 oktaanista, jopa petrooliakin voi käyttää

        2-tahtiöljyt ei pysy hyvin alkoholibensassa sekaisin, jos haluaa ajaa 95e10 kannattaa joko käyttää täyssynteettistä öljyä, joka on kalliimpaa, mutta pysyy paremmin sekaisin, tai risiiniöljyä, joka saattaa tukkia, tai sekoitella tankkia riittävän usein. Sinällään warrelle saattaisi käydä hyvinkin joku halpa synteettinen moottoriöljy, tai jopa käytetty moottoriöljykin.


    • Yritystä löytyy

      Hienoa jos joku pitää Warrea hengissä. Oikein kulttiauto. Se on Trabin paras kaveri.
      Mulla oli monta vuotta 353 W Tourist. Voi sitä juhlaa kun kesä perjantai ruuhkaan heitti tankkiin 4:50 seoksen. Savuverho takana oli sitä luokkaa ettei juuri ohittajia ollut :o) . Kun takaa ei nähnyt oliko vastaantulijoita.
      Aina sitä haukutaan mutta eihän se auton vika ole jos järjestelmä on sisäänlämpeävä. Kaatuisi siihen mikä tahansa merkki.

      • Warren ent. omistaja

        Joo, eipä ollut Warren vika, että "harppi-Saksa" oli mitä oli. Warre oli kuitenkin paljon mainettaan parempi ja kuljetti suhteellisen tilavasti halvalla paikasta A paikkaan B. Itselläni ehti olemaan 2 kpl 353W sedan ja 2 kpl 353 W Tourist mallia, en nyt niillä niin paljoa ajellut, kun olivat hieman "kakkosautona", mutta kaipaamaan olen jäännyt tuota mainiota laitetta.
        Warre oli niin halpa ostaa uutenakin, että mielestäni mitään vastaavaa ei löydy markkinoiltamme tällä hetkellä, jolla taittaisi työmatkaa taikka kuljettaisi perhettä tavaroineen mökille yhtä halvalla.
        Hieman asennettahan tuo Warrella ajaminen vaati, ei soveltunut kaikille. Muistan yhden kaverin, joka osti Warren sen vuoksi, kun sai ostettua jostain halvalla coctail-bensaa melkoisen määrän (bensan joukkoon oli sekoitettu vahingossa jotain öljyä ja sitä ei voinnut myydä enään normaalisti huoltoasemalla), mustaa se bensa oli, mitä kaveri Warreensa tankkaili ja hyvin kulki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe