Joo tos ladan bensatankinkorkki on ruostunu kiinni. Oli ehkä tyhmä kysymys, mutta totta. Ei viitti väkisin ottaa pois. Jos sitä ei saakkaa enää takas.
Kuinka tankata auto jonka bensatankin korkki on kiinni?
4
390
Vastaukset
- tippa bensaa
Samarassani sama vika,lekan kanssa joutuu välillä avaamaan.
Samaran korkkia joutuu niin harvoin avaamaan. - Ras va ri-kurssi
Kokeile sakaramallisella öljynsuodattimen avaajalla http://www.kamasatools.com/fi/Produkter/Ajoneuvotyokalut/Oljynsuodatinavaimet/Oljynsuodatinavain--45-75-mm/, saat räikkäavaimella taikka muulla vääntimellä voimaa korkin vääntämiseen kummakseen. Ennen irroitusyrityksiä voit koettaa ruiskuttaa "korjaamohajua" (esim. CRC) sinne kierteisiin taivutetun pillin avulla. Ladan bensakorkissa on niin tiukat kierteet, että ne hapettuvat aika karheiksi, tankin kierteet on rautaa ja korkissa jotain seosmetallia, purevat toisiaan vasten aika kovaan.
- ladasamara1
no minä kokeilin ja tilasin tommosen avaimen. Kiitos neuvosta.
- ;,DD
Mun pappal oli joskus Samara :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu571201Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin78823- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795