Olen 16v ja haluaisin kysyä miten saa parran kasvamaan kunnolla.
ns "poskipartaa" kasvaa mutta ei näy kunnolla noin viikon kun yritän kasvataa näyttää vaan hyttysen jaloilta. amisviikset kasvaa ja leuassa on tummaa haiventa mutta ei näy kun valon edessä. leikö parta kasva sen takia kun en kuntoile tai syö riittävän terveellisesti ja oon myös alipainoin 168cm ja 50kg vaan. Help me
Parta Haivenet
8
1459
Vastaukset
- .....
Parta kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Ei siihen voi mitenkään vaikuttaa. 16-vuotiailla ei yleensäkään kovin voimakasta parrankasvua ole, tosin se on yksilöllistä. Itse aloin ajaa partaa 17-vuotiaana, kun harvat leukakarvat kasvoivat turhan pitkiksi ja rumiksi ja siitä alettiin huomautella.
- Haiib16v
Saako kasvua nopeutettua jos ajelee päivittäin lyhyttä sänkiä?
- ....
Ei, mutta kun partakarva leikkautuu poikki, se ei ohene loppua kohti, joten karva näyttää paksummalta.
- haib16v
kuinka kauaa pitää ajella että rupee kasvaa kunnolla meneekö parivuotta?
- .............
Riippuu yksilöstä. Ei kaikilla ole yhtä voimakas parrankasvu. Joillakin parta kasvaa eniten leukaan, toisilla kasvaa poskissakin.
Itse asiassa miesten karvoituksessa tapahtuu muutoksia pitkin ikää. Vanhemmilla miehillä alkaa usein kasvaa korvista karvoja, samoin esim. kulmakarvat kasvavat pidemmiksi ja voi tulla kaljuuntumista.
- 18+8
Itsellä kasvaa vain amisviikset ja amisparta vieläkin vaikka olen 26v, poskissa ei ollenkaan. Riippuu täysin perintötekijöistä. Harmi vaan, omaan babyfaceen olisi varmasti auttanut hyvännäköinen sänki
- haib16v
Mun isällä ainakin kasvaa partaa aika hurjasti jo hänellä kasvo noin 16v jo täyttä vauhtia. sänki hänelle tulee jo aamulla. eli mulla sitte kasvaa varmaa yhtä nopeet sitten. Kysymys vielä. miten haiveneita trimmataan miten sais ns. ohkaiset pulisongit
- nimetönnn
Pystyykö pulisongeja kasvattaa haiveneilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379