Parta Haivenet

Haib16v

Olen 16v ja haluaisin kysyä miten saa parran kasvamaan kunnolla.
ns "poskipartaa" kasvaa mutta ei näy kunnolla noin viikon kun yritän kasvataa näyttää vaan hyttysen jaloilta. amisviikset kasvaa ja leuassa on tummaa haiventa mutta ei näy kun valon edessä. leikö parta kasva sen takia kun en kuntoile tai syö riittävän terveellisesti ja oon myös alipainoin 168cm ja 50kg vaan. Help me

8

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Parta kasvaa sellaiseksi kuin kasvaa. Ei siihen voi mitenkään vaikuttaa. 16-vuotiailla ei yleensäkään kovin voimakasta parrankasvua ole, tosin se on yksilöllistä. Itse aloin ajaa partaa 17-vuotiaana, kun harvat leukakarvat kasvoivat turhan pitkiksi ja rumiksi ja siitä alettiin huomautella.

    • Haiib16v

      Saako kasvua nopeutettua jos ajelee päivittäin lyhyttä sänkiä?

      • ....

        Ei, mutta kun partakarva leikkautuu poikki, se ei ohene loppua kohti, joten karva näyttää paksummalta.


    • haib16v

      kuinka kauaa pitää ajella että rupee kasvaa kunnolla meneekö parivuotta?

      • .............

        Riippuu yksilöstä. Ei kaikilla ole yhtä voimakas parrankasvu. Joillakin parta kasvaa eniten leukaan, toisilla kasvaa poskissakin.

        Itse asiassa miesten karvoituksessa tapahtuu muutoksia pitkin ikää. Vanhemmilla miehillä alkaa usein kasvaa korvista karvoja, samoin esim. kulmakarvat kasvavat pidemmiksi ja voi tulla kaljuuntumista.


    • 18+8

      Itsellä kasvaa vain amisviikset ja amisparta vieläkin vaikka olen 26v, poskissa ei ollenkaan. Riippuu täysin perintötekijöistä. Harmi vaan, omaan babyfaceen olisi varmasti auttanut hyvännäköinen sänki

    • haib16v

      Mun isällä ainakin kasvaa partaa aika hurjasti jo hänellä kasvo noin 16v jo täyttä vauhtia. sänki hänelle tulee jo aamulla. eli mulla sitte kasvaa varmaa yhtä nopeet sitten. Kysymys vielä. miten haiveneita trimmataan miten sais ns. ohkaiset pulisongit

    • nimetönnn

      Pystyykö pulisongeja kasvattaa haiveneilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1510
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      696
    Aihe