Pitkä avioliittomme on nyt loppu, petollinen mies särki sydämeni ja minuuteni, sekalainen omaisuus pitäisi jakaa ja sopia lapsista, ei voimia yksin hoitaa eroa.
Jos tiedät avukseni pätevän juristin turun seudulta, neuvo please...
Tiedän että ovat kalliita, haluaisin myös vastineen kuluilleni.
Neuvokaa tosihyvä juristi turusta
13
2545
Vastaukset
- Soittokierros,
Soittokierros juristeille ja tiedustele heidän avioeron hoitamisen taitojaan sekä hintoja.
- onneton5
Kiitos. Olisiko jollain omakohtaisia kokemuksia/suosituksia?
- hkjhskjhkha
En tunne, mutta ainakin näiden nettisivut vaikuttavat päteviltä. Myös Turusta löytyy toimisto.
http://www.jurinet.fi/fi/palvelut/yksityiset/perheoikeus- minsku123
Jurinetia ei voi suositella. Eivät ole luotettavia, voivat koska vain ilman mitään syytä lopettaa yhteistyön ja laskuttaa silti olemattomasta työstä.
- Anonyymi
minsku123 kirjoitti:
Jurinetia ei voi suositella. Eivät ole luotettavia, voivat koska vain ilman mitään syytä lopettaa yhteistyön ja laskuttaa silti olemattomasta työstä.
Just näin. Omakohtainen kokemus tukee minskun tekstiä. Älä käytä Jurinetia.
- Anonyymi
Sanoo auttavansa rikosten uhreja,mutta auttaakin rikollisia !!! Huonot kokemukset!
- Anonyymi
minsku123 kirjoitti:
Samat kokemukset on minulla.
- Anonyymi
minsku123 kirjoitti:
Eivoi tosiaankaan suositella Kenellekään.
- Anonyymi
minsku123 kirjoitti:
Juuri näin
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Vahvistit sitten viisi kertaa paikkansapitämättömän väitteesi :-D
- Jape712
Moi Onneton5!
Olen ollut joskus samassa tilanteessa:( Voimia jaksamiseen!
Minä voisin lämpimästi suositella turkulaista toimistoa avuksesi. Et ainakaan häviä mitään jos kysyt. Silloin en eroa hoitanut näiden kanssa mutta muissa asioissa olen heidän kanssa ollut tekemisissä ja uskon että aivan varmasti osaavat hoitaa myös tuon sinun asiasi.
www.kainulainenkroneld.fi- onneton5
Kiitos teille! Jokainen viesti ja vinkki antaa voimia, etten ole aivan yksin murheeni kanssa. Tsekkaan nämä vinkit ja lisäkokemukset yhä tervetulleita..
- Jaatinen
Meillä on hirviporukassa pätevä kaveri, se joka nylkee hirven, vetää nahat pään yli, Arska nimeltäään. Arska voisi käydä juttelemassa sen ex. ukkos kanssa, homma vois ratketa ihan ilman juristiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716