Heil Kuitunen!
4
1142
Vastaukset
- Veronkerääjä
Kuten "Neuvotteleva virkamies" oheisen linkin takana olevassa viestissä todistaa, Kuitunen on vain harhautusmaali ja todellinen klikki on suurempi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000122&posting=22000000004264319- Neuvoja
Ei tästä asiasta nyt sen kummemmin väittelemään päästä, kyllä Kuitunen on ihan oikea maali, avainvirkamies joka on jarruttanut tarpeellisia uudistuksia niin että tuhansia suomalaisia on kuollut ja loukkaantunut turhaan. Jos hän on itselleen luulotellut tekevänsä työtään Suomen kansan parhaaksi niin hän ei ole ainoastaan haitallinen vaan lisäksi harhainen.
Nimimerkki "Virkamies saa itsekin erota jos kokee muuten joutuvansa syntipukiksi muiden järjettömistä päätöksistä" - Autoilija
Neuvoja kirjoitti:
Ei tästä asiasta nyt sen kummemmin väittelemään päästä, kyllä Kuitunen on ihan oikea maali, avainvirkamies joka on jarruttanut tarpeellisia uudistuksia niin että tuhansia suomalaisia on kuollut ja loukkaantunut turhaan. Jos hän on itselleen luulotellut tekevänsä työtään Suomen kansan parhaaksi niin hän ei ole ainoastaan haitallinen vaan lisäksi harhainen.
Nimimerkki "Virkamies saa itsekin erota jos kokee muuten joutuvansa syntipukiksi muiden järjettömistä päätöksistä"Totta puhut , kuitunen on syyllinen
tuhansiin ylimääräisiin loukkaantumisiin ja kuolemiin. Tehdään ryhmäkanne oikeuteen!
Kuitusen on aika mennä pois..... - lakkovahti
Autoilija kirjoitti:
Totta puhut , kuitunen on syyllinen
tuhansiin ylimääräisiin loukkaantumisiin ja kuolemiin. Tehdään ryhmäkanne oikeuteen!
Kuitusen on aika mennä pois.....voi jumalauta mitä ääliöitä tänne kirjoittaa! Vai syyllinen, höpö höpö höpö höpö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497