Vvanhat koulukiusaajat koolla

Nikki puskat kiusaa

Sallivuuttako ,,,samanarvoisiahan ne tietty vanhat p......t koulukiusaajat, nykyisin piileskelevät sadististisen luonteen omaavat kiusaajat nimimerrkiensä takana kuin puskassa jonka muka nimimerkki siihe eteensä tekee! Pyh, sanon ala arvoista!

16

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krapu100

Just noin, samoin ajattelen koulussa kiusaaja aina kiusaaja, edes ruokaa ei saa alas jos ei ensin töki sätä ja kaivele aikansa kun se on kylmää on se valmistajan vika!

• Niin ovatkin

siellä sinisen nikin takana näkymättömissä kiusaamassa
      muita kuin kouluaikoinaan ikään.
      Ovat usein kotonaan olleet vanhempiensa ja sisarustensa tossun alla, kyllä niitä despoottivanhempia on ollut ! ja nyt sitten kostavat muille, usein yrittävät isoa joukkoa siihen mukaan ,,siitä tunnistaa.. se on koulukiusaajilla juuri yhteinen piirre ja siihen sitten liittyy raakuus. Teini ikäisiä tyttöjäkin on tuollaisissa koulukiusaajissa, ja nehän vasta raakoja tekoja ovatki tehneet.

• viipula vaapula

Täälläkin jopa naisia ylistämässä jotain vahingossa kirjoitettua tekstiä, jossain mielenhäiriössä voi onnistuakin, muutama sana.
      Sillä on päästyt hetkeksi suosioon, on vain ihmeteltävä kyllä meidän eletty elämä pitäisi olla normaaleille ihmisille oikea korkeakoulu, ja jättää paskapuheet sikseen jos muuten ei gloriaa saa.
      Vaihdetaan nikkiä ja kerrotaan kuitenkin kuka 'entinen'.

• Koulukiusaajien oi-

kein ihanneympäristö, yötkin valvovat
        kun ovat niin adrenaliini-riippuvaisia, oikein adrenaliini-addikteja, riita on saatava vaikka väkisin, jotta saa sen adrenaliinipiikin vereensä! Halpaa huvia.

• AIVAN.
        Koulukiusaajien oi- kirjoitti:

kein ihanneympäristö, yötkin valvovat
        kun ovat niin adrenaliini-riippuvaisia, oikein adrenaliini-addikteja, riita on saatava vaikka väkisin, jotta saa sen adrenaliinipiikin vereensä! Halpaa huvia.

Kun minä niin myrskyjä kaipaan! :DDD

• *Kukkahame*

Hymyilyttää, minä en tunne ainetta kun nukun 10h yöunet enkä paljon yli 9 jaksa valvoa, harvoin näen kymmenen uutiset.
      Uudenvuoden päivänä joku naapuri sanoi että koko yön paukuttivat ei voinut nukkua, en tainnut kuulla paukutuksiakaan.

• nythän niitä

on koolla jo monta ja yksi koitaa alibiksi esittää että nukkuu jo yhdeksältä.

• mukana1

Römppähousukin muka

• 31,005

Jahas, sitä on päästy taas vapaaksi bannauksesta.

• LapaTossuXXL

Bannauksen pitäisi lisääntyä aina edelliseen verraten 50%, sitten se olisi opettavaista oppisi häirikön pää laskemaan paineita vaihteeksi toisesta päästä.

• ei ala arvoista

70 plus ja aapis muistot mielessä. Minua kiusasi vain kerran opettaja, opetti vähän aikaa 3kk. O

Oli kuollut kymmeniä vuosia sitten huonoon viinaan.

• Mutta itse

kiusasit muita ison joukon kanssa koko lopun kouluaikaasi?

• auttaja aina
        Mutta itse kirjoitti:

kiusasit muita ison joukon kanssa koko lopun kouluaikaasi?

Olen aina yksin, tosin kiusuttaja olen auttanut kymmeniä vuosia liittojen kautta.

• ihmettelijä ???

johan on suuria huolia mummukoilla ja papparaisilla,

mua onneksi ei ole koskaan kukaan kiusannu, sanaki on erittäin outo miun sanastossa,

täällä näyttää joku jatkuavsti viljellä sanaa " kiusata ", eri muodoissa,

jaaaa hymmmm, miksikökähän ??

• Minuu kiusasi kansakoulussa eräs takanani istunut vanhempi poika. Hän oli myös kaukainen sukulainen. Siitä tyypistä jäi pahat muistot.
        Jopa niin, että vielä 55v myöhemmin tekisi mieli antaa kaverille muistutus luuvitosilla. Tyyppi asuu jossakin Itä-Uudellamaalla.
        Olin kouluaikoina niin arka, etten uskaltanut kertoa opettajalle, että muuttaisi tuolle kiusaajatyypille toisen pulpettipaikan.

• mummox 5

Mitä teinit saavat,kun kansoittavat vanhusten palstan?Onneksi ensiviikolla hiljenee,kun koulut alkavat.Me vanhukset joille tämä palsta on tarkoitettu,saamme taas rauhassa ärhennellä toisillemme ja kertoilla,kuinka olemme päivämme viettäneet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      257
      8870
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6176
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1320
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1277
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1091
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      75
      923
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      847
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      758
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      310
      680
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      666
    Aihe