Viime vuonna kirjoittelin mm. parin sellaisen miehen kanssa joiden kohdalla kävi jossain vaiheessa ilmi että olivat valehdelleet ikänsä. Toinen oli olevinaan 3 v ja toinen 4 v nuorempi kuin oli.
Jos tuo iän valehtelu on jo noin yleistä (kun samaan aikaan sattuu useampi valepukki hollille), niin olettavatko S24:n asiakkaat automaattisesti että jokainen ihminen tekee niin? Tällöinhän itseänikin luullaan vanhemmaksi kuin olen, kun olen ilmoittanut ihan oikean syntymäaikani tietoihini...
Täytän 44 v, pitäisikö siitä napsaista vaikkapa neljä vuotta pois ettei luulla vanhemmaksi kuin on... Lisäksi usean miehen ikähaku naisten suhteen päättyy juurikin 40 v paikkeille. Aivan kuten nuo mainitsemani miehet minäkin uskon ja oletan että olen ikäistäni "nuorekkaampi", koska olen nähnyt varsin väsähtäneen ja läskiintyneen näköisiä ikäisiäni naisia ja varsinkin miehiä, enkä pysty millään tavoin samaistumaan noihin ihmisiin...
Mutta olenpa nähnyt itseäni nuorekkaammankin näköisiä ikäisiäni.
Että eipä tee juurikaan mieli mistään nuorekkuudesta hihhuloida. Naurettava sanakin. Mutta tottavieköön en tosiaan halua että minua luullaan esim. 47-vuotiaaksi jos kaikki jo valehtelevat ikänsä...!
Ikänsä valehteleminen
337
9733
Vastaukset
- Ei enää...
Olen tapaillut kolmea ikänsä valehdellutta miestä, ja opetus oli tämä: Jos mies valehtelee ikänsä, juokse karkuun ja lujaa, koska silloin se mies on läpimätä muutenkin.
Olisin säästynyt paljolta, jos olisin oppinut jo kahdesta kerrasta...- 57 v gool
jos valehtelee ikänsä,valehtelee olevansa vapailla markkinoilla.on epärehellinen joka asiassa.itse en viitsi valehdella ikääni.olen 57 v .ja olen nuoremman oloinen kuin 40v
- 54 v
57 v gool kirjoitti:
jos valehtelee ikänsä,valehtelee olevansa vapailla markkinoilla.on epärehellinen joka asiassa.itse en viitsi valehdella ikääni.olen 57 v .ja olen nuoremman oloinen kuin 40v
57 v on 57 v. Turha valehdella. Jostain se aina näkyy. Saa näkyäkin. Useimmilla se tuntuu korvien välissä, kun viisastuu.
Oletko niitä itseään nuorempia jahtaavia ällöjä? - Tarkoitatko
54 v kirjoitti:
57 v on 57 v. Turha valehdella. Jostain se aina näkyy. Saa näkyäkin. Useimmilla se tuntuu korvien välissä, kun viisastuu.
Oletko niitä itseään nuorempia jahtaavia ällöjä?Niinistöjä siis?
- sinkku-skorpioni
Nyt kun näitä lukee, niin tulee tunne, että pitäiskö jatkossa pyytää ensi-treffeillä nähtäväksi henkkarit?
Tosin itsekin tiedän ikäiseni naisen, joka on valehdellut ikänsä jopa pidemmässä parisuhteessa. Surullista. :( - ikämies
54 v kirjoitti:
Oletko niitä itseään nuorempia jahtaavia ällöjä?Se on näillä deittipalstoilla yleensäkin sama meininki tuossa ikäasiassa sekä miesten että naisten suhteen, että jos henkilöllä on ikää yli 40 v. niin deittimahikset vähenevät heti huomattavasti. Kaikki alkavat silloin ajatella että kyseessä on jo melkein rupsahtanut vanhus, vaikkei oikeasti niin olisikaan. Yhteiskunnan yleinen nuoruuden ihannointi vaikuttaa nykyisin kaikkialla varsin petollisella tavalla asioita vääristävästi.
- nuori muori
Tarkoitatko kirjoitti:
Niinistöjä siis?
Taiteilija Pablo Picassollakin oli 40 vuotta nuorempi vaimo,
vain yhden toimivan esimerkin mainitakseni. - iem
Jos haluaa huijata, niin itseään hän huijaa. Jossain välissä se tulee kuitenki ilmi, niin eiköhän tuota huijaria vähän nolota, kun jäi huijarin viitta harteille.
- Kohtuullisen terve
Kyllä, jos on jo iässään epärehellinen, niin on kaikesa muussakin.
Ikä on yksi elämän vähäpätöisimmistä asioista.
Itse olen 67v hyvä säkä kävisi edelleen, mutta en lähde kenen tahansa mukaan.
Terveysmittauksen mukaan elimistöni on 52 vuotiaan kunnossa. En osaa itse arvioida omaa olemustani muihin verraten.
Tärkeintä ihmisessa on kai kuitenkin se että rehellisyyden lisäksi on henkisesti sekä fyysisesti hyvässä kunnossa. - ikänainenn
ikämies kirjoitti:
Se on näillä deittipalstoilla yleensäkin sama meininki tuossa ikäasiassa sekä miesten että naisten suhteen, että jos henkilöllä on ikää yli 40 v. niin deittimahikset vähenevät heti huomattavasti. Kaikki alkavat silloin ajatella että kyseessä on jo melkein rupsahtanut vanhus, vaikkei oikeasti niin olisikaan. Yhteiskunnan yleinen nuoruuden ihannointi vaikuttaa nykyisin kaikkialla varsin petollisella tavalla asioita vääristävästi.
Mikään ei ärsyttänyt näillä deittipalstoilla niin paljon kun nuoret juipit (20-30v) jotka väkisin yrittivät saada seuraa minusta yli 50 vuotiaasta naisesta. Eli se siitä nuoruuden ihannoinnista. Kyse oli tietenkin osalla vaan seksiseuran halusta mutta niinhän on vanhemmillakin. Osa olisi haluunnut ihan parisuhdetta.
En todellakaan ole kiinnostunut omia lapsiani nuoremmista kumppaneista. - Numeron numerot
nuori muori kirjoitti:
vain yhden toimivan esimerkin mainitakseni.Laitanpa vaikka tähän väliin kommettini..Itselläni on 20v nuorempi vaimo,enkä kyllä ole valehdellut ikääni missään vaiheessa,päätelkää siitä. Ja ikähän on vaan numeroita,turha tehdä siitä numeroa.
- qwq
sinkku-skorpioni kirjoitti:
Nyt kun näitä lukee, niin tulee tunne, että pitäiskö jatkossa pyytää ensi-treffeillä nähtäväksi henkkarit?
Tosin itsekin tiedän ikäiseni naisen, joka on valehdellut ikänsä jopa pidemmässä parisuhteessa. Surullista. :(Ei, kun ensin henkkarit pitää skannata ja lähettä deitille s-postina.
- Baarikroisos
Melkein kaikki naiset valehtelevat ikänsä keskimäärin 10 vuotta nuoremmiksi kuin mitä pärstästä ja läskeistä näyttää. En enää käytä näitä ketusruoaksi kelpaavia haaskoja kuin hätätilassa. Tämä ilmoitus pitää ja paljon parempia saan ilmaiseksi baareista.
- valehtelematta
niin ikä ja minä ja minussa muitakin muutoksia todellisuus ikäisekseni parasta kokeilla kaikki mitä lisääntymiseen tulee /koko ja ikä/ ei muutoksia, vaan uudestaan ja uudestaan, muistamatta kysymyksessä olevan huuhaa huuhaa
- Enpä ole kyllä
57 v gool kirjoitti:
koskaan nähnyt ihmistä, joka näyttäisi 20v nuoremmalta kuin on.
Enkä kyllä uskokaan ennenkuin näen, sorry unelmiesi murskaamisesta. - firebee
nuori muori kirjoitti:
vain yhden toimivan esimerkin mainitakseni.Niin, ja Hugh Hefnerin nykyine vaimo on 60 vuotta miestään nuorempi. Eli ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos mies on vaimoaan vanhempi.
- Monenmoista...
firebee kirjoitti:
Niin, ja Hugh Hefnerin nykyine vaimo on 60 vuotta miestään nuorempi. Eli ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos mies on vaimoaan vanhempi.
Joo ei kait siinä mittään jos tykkää vielä wanhana paappanakin juoda pussikaljaa teinien kans teinicorollassa karvanopat ja wunderbaumit heiluen :D
- Paappana1
Monenmoista... kirjoitti:
Joo ei kait siinä mittään jos tykkää vielä wanhana paappanakin juoda pussikaljaa teinien kans teinicorollassa karvanopat ja wunderbaumit heiluen :D
Pussikalja maistuu hyvin,karvanopatkin löytyy, mutta toi corolla....pitääks mun hankkia sellanenkin?Eiks toi mun mersu kelpaakaan?
- Sama juttu
ikänainenn kirjoitti:
Mikään ei ärsyttänyt näillä deittipalstoilla niin paljon kun nuoret juipit (20-30v) jotka väkisin yrittivät saada seuraa minusta yli 50 vuotiaasta naisesta. Eli se siitä nuoruuden ihannoinnista. Kyse oli tietenkin osalla vaan seksiseuran halusta mutta niinhän on vanhemmillakin. Osa olisi haluunnut ihan parisuhdetta.
En todellakaan ole kiinnostunut omia lapsiani nuoremmista kumppaneista.Olen 40v ja S24:sta ottaa pääasiassa yhteyttä alle 30v miehet: mistä on kyse? Jotain todella komeannäköisiäkin, joille luulisi löytyvän ikäistään seuraa. Ennen deittipalstalle siirtymistä kokemukseni on ollut, että kaikenikäisille miehille kelpaa ainoastaan alle 35v naiset. Olen ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen mutta heti ja vasta iän tullessa esille, alkaa perääntyminen. Hakevat ilmeisesti tulevien lasten äitiä. Ja puuttuuko noilta miehenaluilta sitten taas äiti-hahmo tai jotain. Isäni ikää lähentelevät tyypitkin ottaa ahkerasti yhteyttä. Ei iällä sinänsä niin väliä mutta itselleni on vaikeaa löytää ikäistäni miesseuraa.
- Numeron numerot
Paappana1 kirjoitti:
Pussikalja maistuu hyvin,karvanopatkin löytyy, mutta toi corolla....pitääks mun hankkia sellanenkin?Eiks toi mun mersu kelpaakaan?
Änkeän tähän väliin tälläkertaa..Tiedän,että eksyin eilen väärälle palstalle,täällähän keskustellaan deittailusta.Mutta kuitenkin...sanonpa miks se ei toimisi mun tapauksessa,kun kerran halusin nuoremman vaimon,en ole varakas,enkä edes hyvin toimeentuleva,ei ole muuta antaa kuin kurttunen oma itteni,niin silloin se ei vaan toimi netissä.
- rhnamies
Numeron numerot kirjoitti:
Laitanpa vaikka tähän väliin kommettini..Itselläni on 20v nuorempi vaimo,enkä kyllä ole valehdellut ikääni missään vaiheessa,päätelkää siitä. Ja ikähän on vaan numeroita,turha tehdä siitä numeroa.
Www.vippiilmanluottotietoja.com
- mittausvääristymä
Kohtuullisen terve kirjoitti:
Kyllä, jos on jo iässään epärehellinen, niin on kaikesa muussakin.
Ikä on yksi elämän vähäpätöisimmistä asioista.
Itse olen 67v hyvä säkä kävisi edelleen, mutta en lähde kenen tahansa mukaan.
Terveysmittauksen mukaan elimistöni on 52 vuotiaan kunnossa. En osaa itse arvioida omaa olemustani muihin verraten.
Tärkeintä ihmisessa on kai kuitenkin se että rehellisyyden lisäksi on henkisesti sekä fyysisesti hyvässä kunnossa.OT menee, mut menköön.
Nuo terveysmittaukset on syvältä. Harrastan triathlonia, veriarvot , keuhkokapasiteetti ym tod hyvät. Osaan jakaa elämäni harrastukseen, työhön ja lepoon. Mutta terveysmittaus vaan näyttää, että mun elimistö on 55v tasolla, vaikka olen 39v.
Miksikö? No, siksi kun mun rapajuoppo isä sai eläessään pari sydäriä. Laskee pinnoja seuraavaan polveen. - Toisilleok
Tarkoitatko kirjoitti:
Niinistöjä siis?
Hyvä huomio! Tarkoititko
Olen huomannut,että monet naiset paheksuvat miehiä jotka ottavat nuoren vaimon,mutta jos on rahaa tai valtaa se on ok.
Sehän kertoo siitä,että tekisivät itse saman jos mahdollista. - Lainaks vaan
qwq kirjoitti:
Ei, kun ensin henkkarit pitää skannata ja lähettä deitille s-postina.
Keltähän tästä lähtis kyselee henkkaria lainaks.
- Sama juttu
Sama juttu kirjoitti:
Olen 40v ja S24:sta ottaa pääasiassa yhteyttä alle 30v miehet: mistä on kyse? Jotain todella komeannäköisiäkin, joille luulisi löytyvän ikäistään seuraa. Ennen deittipalstalle siirtymistä kokemukseni on ollut, että kaikenikäisille miehille kelpaa ainoastaan alle 35v naiset. Olen ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen mutta heti ja vasta iän tullessa esille, alkaa perääntyminen. Hakevat ilmeisesti tulevien lasten äitiä. Ja puuttuuko noilta miehenaluilta sitten taas äiti-hahmo tai jotain. Isäni ikää lähentelevät tyypitkin ottaa ahkerasti yhteyttä. Ei iällä sinänsä niin väliä mutta itselleni on vaikeaa löytää ikäistäni miesseuraa.
Lisäys edelliseen. Teini-ikäisten poikien äitinä ei todellakaan halua elämäänsä kolmatta miehenalkua joka vasta etsii paikkaansa elämässä. Mitään seikkailija-kokeilijoitakaan ei jaksa tapailla. Samaten, seurustelin pitkään itseäni 13v vanhemman miehen kanssa ja suuressa määrin totean, ikä on vain numeroita. Mutta eron jälkeen tuli hämmästyttävä tunne siitä, että nuorenin ne 13v takaisin. Tätä taustaa vasten, haluan ikäistäni seuraa mutta miksi sitä ei ole tarjolla?
- Sama juttu
Sama juttu kirjoitti:
Lisäys edelliseen. Teini-ikäisten poikien äitinä ei todellakaan halua elämäänsä kolmatta miehenalkua joka vasta etsii paikkaansa elämässä. Mitään seikkailija-kokeilijoitakaan ei jaksa tapailla. Samaten, seurustelin pitkään itseäni 13v vanhemman miehen kanssa ja suuressa määrin totean, ikä on vain numeroita. Mutta eron jälkeen tuli hämmästyttävä tunne siitä, että nuorenin ne 13v takaisin. Tätä taustaa vasten, haluan ikäistäni seuraa mutta miksi sitä ei ole tarjolla?
Vieläkin lisättävää: kaikki ne profiilit joissa mies etsii huomattavasti itseään nuorempaa naista hyppään automaattisesti ohi. Osoittaa lähinnä vallitsevaa tyyppiä, jotka ennemmin tai myöhemmin vaihtaa taas nuorempaan JA joilla ei riittävästi liiku muita elämäntekijöitä päässä. Puuttuu lisäksi suhteellisuuden tajua.
- Läpeensä tyytyväinen
Noh...onkos sitten näitä lukemattomia läpimätiä naisiakin vältettävä....nainenhan se ikänsä aina kertoo ;-)
- Stadin Starba
nuori muori kirjoitti:
vain yhden toimivan esimerkin mainitakseni.No joo, oli Picassolla huimasti itseään nuorempi vaimo, mutta oliko vaimo onnellinen, sitä emme tiedä. Edith Piafilla puolestaan oloi itseään huimasti nuorempi mies, mutta emme siitäkään tiedä muuta sanoa.
Ikä on numeroita, toki niin, mutta jossain vaiheessa se näkyy. Tietysti tällä tavalla tulee niitä nuorehkoja iloisia ja rikkaita leskiä:-)) - No joo...
Paappana1 kirjoitti:
Nippa nappa menee jos räppäät mersussa tuota pallien paukutus kappaletta
- No joo...
Änkeän tähän väliin tälläkertaa..Tiedän,että eksyin eilen väärälle palstalle,täällähän keskustellaan deittailusta.Mutta kuitenkin...sanonpa miks se ei toimisi mun tapauksessa,kun kerran halusin nuoremman vaimon,en ole varakas,enkä edes hyvin toimeentuleva,ei ole muuta antaa kuin kurttunen oma itteni,niin silloin se ei vaan toimi netissä.
http://www.youtube.com/watch?v=D6qXLO3mydg - Paappana1
No joo... kirjoitti:
Täytyy heti ladata,toimiiks varmasti?Muita hyviä ideoita?
- Jores
Enpä ole kyllä kirjoitti:
Enkä kyllä uskokaan ennenkuin näen, sorry unelmiesi murskaamisesta.Minun setä kun täytti viimevuonna 100 vuotta, olisi kyllä voinut näkönsä puolesta ihan hyvin viettää 8 kymppisiä eli kyllä noita löytyy muualtakin kuin sarjakuvista.
- Ljudmila25
Toisilleok kirjoitti:
Hyvä huomio! Tarkoititko
Olen huomannut,että monet naiset paheksuvat miehiä jotka ottavat nuoren vaimon,mutta jos on rahaa tai valtaa se on ok.
Sehän kertoo siitä,että tekisivät itse saman jos mahdollista.Jos mies on rikas ja seksikäs, niin korkea ikä ei merkkaa mitään.
- toyboy22
Sama juttu kirjoitti:
Olen 40v ja S24:sta ottaa pääasiassa yhteyttä alle 30v miehet: mistä on kyse? Jotain todella komeannäköisiäkin, joille luulisi löytyvän ikäistään seuraa. Ennen deittipalstalle siirtymistä kokemukseni on ollut, että kaikenikäisille miehille kelpaa ainoastaan alle 35v naiset. Olen ikäistäni huomattavasti nuoremman näköinen mutta heti ja vasta iän tullessa esille, alkaa perääntyminen. Hakevat ilmeisesti tulevien lasten äitiä. Ja puuttuuko noilta miehenaluilta sitten taas äiti-hahmo tai jotain. Isäni ikää lähentelevät tyypitkin ottaa ahkerasti yhteyttä. Ei iällä sinänsä niin väliä mutta itselleni on vaikeaa löytää ikäistäni miesseuraa.
Kyseiset nuoret miehet haluavat opetella kokeneen naisen kanssa kaikki seksitemput läpi ja sitten toteuttaa ne varsinaisesti nuorten naisten kanssa saatuaan seksuaalista kokemusta ja lisää itsevarmuutta omalle Urostelulleen.
- Mualainen1
Ljudmila25 kirjoitti:
Jos mies on rikas ja seksikäs, niin korkea ikä ei merkkaa mitään.
Se on korkemmassa kädessä kuka täältä milloinkin lähtee.
- ???????????
Mualainen1 kirjoitti:
Se on korkemmassa kädessä kuka täältä milloinkin lähtee.
Parahin Ljudmila,jos se varakkuus kerran ratkaisee,niin tiedätkö minkä teet itsestäsi?
- kaikkeekanssa
Enpä ole kyllä kirjoitti:
Enkä kyllä uskokaan ennenkuin näen, sorry unelmiesi murskaamisesta.Mistäs tiedät? Kysytkö jokaiselta vastaantulijalta iän?
- ikänainenn
toyboy22 kirjoitti:
Kyseiset nuoret miehet haluavat opetella kokeneen naisen kanssa kaikki seksitemput läpi ja sitten toteuttaa ne varsinaisesti nuorten naisten kanssa saatuaan seksuaalista kokemusta ja lisää itsevarmuutta omalle Urostelulleen.
Varmaan pitää paikkansa JOISSAKIN tapauksissa. Nainenkin voi pitää nuorta miestä lelunaan. Kyse on kuitenkin yleisemmin ihan normaalista seksistä eikä mistään temppukoulusta. Iso osa nuorista miehistä haluaa normaalia parisuhdetta. Tiedän kokemuksesta. Itse en halua ruveta enää elämän opettajaksi nuorelle miehelle.
Vanhempi mies haluaa ehkä opettaa nuorelle naiselle kaikki seksitemput vai miksi vanha mies haluaa nuorta? Turha sanoa että siksi koska nuori nainen seksikkäämpi yms. koska vanhempaa naista haluaa moni nuori mies. - jamboo
Lainaks vaan kirjoitti:
Keltähän tästä lähtis kyselee henkkaria lainaks.
Se deitti varmaankin tajuaa että kyseessä väärä henkilö jos tapaatte väärien henkkareiden lähettämisen jälkeen, vai mikä sinun tapauksessasi on väärien henkkareiden tarkoitus?
muuten vaanko lähettelet puolivieraille ihmisille toisten henkkareita joita väität omiksesi.. - valintalato
mittausvääristymä kirjoitti:
OT menee, mut menköön.
Nuo terveysmittaukset on syvältä. Harrastan triathlonia, veriarvot , keuhkokapasiteetti ym tod hyvät. Osaan jakaa elämäni harrastukseen, työhön ja lepoon. Mutta terveysmittaus vaan näyttää, että mun elimistö on 55v tasolla, vaikka olen 39v.
Miksikö? No, siksi kun mun rapajuoppo isä sai eläessään pari sydäriä. Laskee pinnoja seuraavaan polveen.älähän naurata
- Sama juttu
ikänainenn kirjoitti:
Varmaan pitää paikkansa JOISSAKIN tapauksissa. Nainenkin voi pitää nuorta miestä lelunaan. Kyse on kuitenkin yleisemmin ihan normaalista seksistä eikä mistään temppukoulusta. Iso osa nuorista miehistä haluaa normaalia parisuhdetta. Tiedän kokemuksesta. Itse en halua ruveta enää elämän opettajaksi nuorelle miehelle.
Vanhempi mies haluaa ehkä opettaa nuorelle naiselle kaikki seksitemput vai miksi vanha mies haluaa nuorta? Turha sanoa että siksi koska nuori nainen seksikkäämpi yms. koska vanhempaa naista haluaa moni nuori mies.'Varttuneena' naisena olen kyllä ihan tyytyväinen: tiedän mitä olen, tarvitsen ja haluan, osaan ilmaista sen ja tasavertaisessa suhteessa hyvinkin antaa. Työn ja uran suhteen olen saavuttanut sen, minkä pitää. On aikaa ja rauhaa muullekin elämässä. Eikä lapsentekoon paineita, vaikka onnellista se olisi, jos sellaisen vielä saisi. Onneksi on sitten edes tämä ikä joka pitää kaikki turhakkeet loitolla.
Se on miehen ikäkriisi, kyvyttömyys hyväksyä vanheneminen ja illuusio siitä, että nuorison parissa nuortuu? Noita papparaisia nuorten naisten perässä on ihan mielettömissä määrin. En ymmärrä, eivätkö koe mitään epäsuhtaa asiassa? Tai, eivät omanikäiselle naiselle ei mene nää 'kokeneen' miehen jutut läpi? - leiklauksen
firebee kirjoitti:
Niin, ja Hugh Hefnerin nykyine vaimo on 60 vuotta miestään nuorempi. Eli ei siinä ole mitään ihmeellistä, jos mies on vaimoaan vanhempi.
Www.pikavippiluottotiedottomalle.com
- Kassu
Laitanpa vaikka tähän väliin kommettini..Itselläni on 20v nuorempi vaimo,enkä kyllä ole valehdellut ikääni missään vaiheessa,päätelkää siitä. Ja ikähän on vaan numeroita,turha tehdä siitä numeroa.
Sinulla on tuon ikäisenä, 20 v kumppaniasi vanhempana, oletettavasti asemaa, varallisuutta, statusta. Niillä asioilla on nuoremmille naisille yllättävän paljon painoa kun kumppania valitaan. Jos olisit samanoloinen, mutta tyhjätasku asematon pallon tallaaja, mahtaisitko kiinnostaa kumppaniasi samalla tavalla...
Statusta, asemaa...ne nuoremmat naiset hakevat itseään vanhemmista miehistä. Eivät toki kaikki, mutta yllättävän suuri merkitys niillä asioilla näyttää olevan jos naisten puheisiin ja hakumarkkinoihin on luottamista.
- Mies vm69
Eipä se hyvää kuvaa ihmisestä anna, jos pitää ikänsä valehdella, ja
kuten aloittajakin totesi niin tulee se jossain vaiheessa ilmi.
Minäkin täytän 44 v. eikä tässä enää nuorru, kaikki me vanhetaan päivä-päivältä
eikä ole tullut mieleenkään laittaa muuta syntymäaikaa, kuin se oikea kun
olen kirjautunut treffi palstalle.
Sanotaan vielä että minulla oli ikähaku 38-46 v. ja 47 vuotiaan kanssakin
seurustelin. en tiedä sitten niistä joilla ikähaku päättyy 40v paikkeille.- hei sun heiluvilles
Kyllä se jotenkin niin ääliömäiseltä tuntuisi että pitää alkaa esittää jotain semmoista mitä ei ole. Ymmärrän toisaalta sen että nuo ikänsä valehdelleet ovat tuskastuneet siihen että eivät ole saaneet vastauksia ja ovat kuvitelleet että heidät arvioidaan jotenkin "väärin" ikänsä perusteella, mutta jos he ovat oikeasti ikäistään nuorekkaampia, niin silloinhan sen pitäisi oikeastaan olla hyvää mainosta että oikea ikäluku näyttää suurempaa lukemaa kuin mitä kuvasta päätellen luulisi. - Ellei sitä kuvaa sitten luulla nuoruudenkuvaksi...
Mielenkiintoista voisi olla semmoisella deittisaitilla jossa ikä ei näy ollenkaan, mutta kaikilla on kuva.
Itse suurinpiirtein saman ikäistä miestä kuin minkä ikäistä naista sinä haet. Se vaan tuntuu jotenkin luontevimmalta oman ikäisen kanssa monet asiat, on eletty samaa aikakautta ja on niitä aiheita mistä jutella. Mutta kovin ovat harvassa netissä ikäiseni miehet, hakevat ilmeisesti baareista seuransa. - rumamies
hei sun heiluvilles kirjoitti:
Kyllä se jotenkin niin ääliömäiseltä tuntuisi että pitää alkaa esittää jotain semmoista mitä ei ole. Ymmärrän toisaalta sen että nuo ikänsä valehdelleet ovat tuskastuneet siihen että eivät ole saaneet vastauksia ja ovat kuvitelleet että heidät arvioidaan jotenkin "väärin" ikänsä perusteella, mutta jos he ovat oikeasti ikäistään nuorekkaampia, niin silloinhan sen pitäisi oikeastaan olla hyvää mainosta että oikea ikäluku näyttää suurempaa lukemaa kuin mitä kuvasta päätellen luulisi. - Ellei sitä kuvaa sitten luulla nuoruudenkuvaksi...
Mielenkiintoista voisi olla semmoisella deittisaitilla jossa ikä ei näy ollenkaan, mutta kaikilla on kuva.
Itse suurinpiirtein saman ikäistä miestä kuin minkä ikäistä naista sinä haet. Se vaan tuntuu jotenkin luontevimmalta oman ikäisen kanssa monet asiat, on eletty samaa aikakautta ja on niitä aiheita mistä jutella. Mutta kovin ovat harvassa netissä ikäiseni miehet, hakevat ilmeisesti baareista seuransa.itse ne valehtele ikää enkä muutakaan. Monet valehtelee monesta asiasta siksi että pääsisivät edes treffeille. Itse en ole päässyt treffeille koska en ole valehdellut.
Niin se vaan on et valehtelemalla pääsee helpommin treffeille. - osku
Itse suurinpiirtein saman ikäistä miestä kuin minkä ikäistä naista sinä haet. Se vaan tuntuu jotenkin luontevimmalta oman ikäisen kanssa monet asiat, on eletty samaa aikakautta ja on niitä aiheita mistä jutella. Mutta kovin ovat harvassa netissä ikäiseni miehet, hakevat ilmeisesti baareista seuransa.Jokaisella lienee oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa.Itse olen
ollut näillä treffi sivuilla jo melko kauan.Olen aina ollut oikean ikäinen,
en voisi aloittaa minkäänlaista suhdetta väärillä tiedoilla.Kirjoitankin ,
siksi,että minä en etsi lähellekään oman ikäistä seuraa, vaan huomat-
tavasti nuorempaa, syyt jääkööt vielä selvittämättä. Ikänsä valehtelussa
ovat pahimpia juuri 40v lähestyvät naiset, ymmärrän sen kyllä täysin,
piolokinen kello tikittää,ja olis saatava mies ja äkkiä. Tosi nuoret ovat
taas puolestaan tosi reiluja ja ennakkoluulottomia. - osku14v
osku kirjoitti:
Jokaisella lienee oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa.Itse olen
taas puolestaan tosi reiluja ja ennakkoluulottomia.Vai että piolokinen kello... mikä hel..tti se on?
- pimpelipomm
osku kirjoitti:
Jokaisella lienee oikeus hakea sellaista seuraa kuin haluaa.Itse olen
taas puolestaan tosi reiluja ja ennakkoluulottomia.Minun piolokinen kello pysähtyi. Siksi ei tarvitse valehdella mitään.
- Emävale paperilla
Kirjoittelin aikoinani miehen kanssa (aikana jolloin ei vielä ollut nettiä), joka vaikutti alkuun ihan mukavalta maalaismieheltä. Sitten hän lähetti kuvansa, ja tajusin siitä että hänhän on oikeasti paljonkin vanhempi kuin esitti olevansa. Kuva oli mustavalkoinen, valokuvaajalla otettu, ja siinä oli 50-luvun tyyliset, valkoiset lainereunat - luultavasti rippikuva. Uskomatonta. Lähetin itsestäni kuvan vastaavalta ajalta, pikkutyttönä. Tarpeetonta kai sanoa, että en viitsinyt lähteä tapaamaan tuota kaveria.
- m,e
Jospa hällä ei vain ollut parempaa kuvaa itsestään :)
- Emävale...
m,e kirjoitti:
Jospa hällä ei vain ollut parempaa kuvaa itsestään :)
No joo, kolmekymppinen lähettää nuoren pojan kuvan... Olisi nyt jotain vähän parempaa keksinyt.
- Tässä syytä
Ehkä jotkut miehet ovat huomanneet, että eivät useinkaan mahdu oman kohdeikäryhmänsä hakukriteereihin, ja joutuvat sen takia valehtelemaan ikänsä nuoremmaksi. Monet miehet haluavat itseään paljonkin nuoremman naisen, ja pelkäävät että sen ikäiset naiset pitäisivät häntä liian vanhana, jos tietäisivät oikean iän.
- Ei kelpaa syyksi
Jaa että "joutuvat valehtelemaan"... Sellainen tervejärkinen johtopäätös siitä, että ei mahdu kohderyhmänsä hakukriteereihin olisi, että suuntaa hakunsa kohderyhmänsä niihin tapauksiin, joiden hakukriteereihin mahtuu. Ja jos ei mahdu kenenkään kohderyhmänsä hakukriteereihin, kannattaisi ehkä katsoa peiliin. Se valehtelu ei muuta sitä tosiasiaa, että ei oikeasti täytä niitä sen naisen hakukriteereitä.
Jos on oikeasti nuorekas, kohdeikäryhmäänsä vetoava mies, sen vaikutuksen pystyy kyllä tekemään olemalla rehellisesti mikä on. Se valehtelu kun voi vesittää koko jutun, vaikka se oikea ikä ei loppujen lopuksi este olisikaan.
Itse en tuijota kovinkaan tarkasti miehen numeroina ilmaistaviin ominaisuuksiin. Rehellisyys ja luotettavuus sen sijaan on ehdottomia edellytyksiä, joten peli on menetetty siinä vaiheessa, jos ilmenee miehen valehdelleen tuollaisia perusjuttuja itsestään. - ttyyyuyyt
Ei kelpaa syyksi kirjoitti:
Jaa että "joutuvat valehtelemaan"... Sellainen tervejärkinen johtopäätös siitä, että ei mahdu kohderyhmänsä hakukriteereihin olisi, että suuntaa hakunsa kohderyhmänsä niihin tapauksiin, joiden hakukriteereihin mahtuu. Ja jos ei mahdu kenenkään kohderyhmänsä hakukriteereihin, kannattaisi ehkä katsoa peiliin. Se valehtelu ei muuta sitä tosiasiaa, että ei oikeasti täytä niitä sen naisen hakukriteereitä.
Jos on oikeasti nuorekas, kohdeikäryhmäänsä vetoava mies, sen vaikutuksen pystyy kyllä tekemään olemalla rehellisesti mikä on. Se valehtelu kun voi vesittää koko jutun, vaikka se oikea ikä ei loppujen lopuksi este olisikaan.
Itse en tuijota kovinkaan tarkasti miehen numeroina ilmaistaviin ominaisuuksiin. Rehellisyys ja luotettavuus sen sijaan on ehdottomia edellytyksiä, joten peli on menetetty siinä vaiheessa, jos ilmenee miehen valehdelleen tuollaisia perusjuttuja itsestään.Eikö sitä sanota että itseään pitää kehittää, tehdä haluttavammaksi. Vaatteet voi ostaa, painon laihduttaa yms. mutta tuota ikää ei oikein voi muuten muuttaa. Ikävä kyllä monelle nuo maagiset numerot merkitsevät paljon.
- Edellinen
Itse en tuijota kovinkaan tarkasti miehen numeroina ilmaistaviin ominaisuuksiin. Rehellisyys ja luotettavuus sen sijaan on ehdottomia edellytyksiä, joten peli on menetetty siinä vaiheessa, jos ilmenee miehen valehdelleen tuollaisia perusjuttuja itsestään.Jatkan vielä...
Ja sellainen mies, joka "joutuu valehtelemaan" saadakseen väkisin vastapuolen toiveista piittaamatta haluamansa naisen, jonka hakukriteereihin ei oikealla iällään mahdu, on myös omahyväinen ja itsekäs, eikä silloin kanssaihmisten kunnioituskaan todennäköisesti kuulu miehen arvomaailmaan.
Itse olen elämässäni oppinut sen, että terveen ja kestävän parisuhteen tärkeimmät elementit rakkauden lisäksi ovat kunnioitus ja luottamus. Vastaavasti omahyväisyys ja itsekkyys ovat omiaan murentamaan terveen ja kestävän parisuhteen perusteita.
Ikänsä valehteleminen kumppanin saadakseen kertoo miehestä siis niin perustavanlaatuisia raskauttavia asioita, että sellaiseen mieheen en yksinkertaisesti halua sekaantua millään tasolla (enää). Sellaisilla miehillä tavoitteena ei varmaan edes ole tervehenkinen ja kestävä parisuhde, vaan itsekäs omien etujen tavoittelu.
Jos minulle siis selviää, että mies on valehdellut ikänsä, niin se suhde loppuu tasan siihen. Se kertoo miehestä kaiken olennaisen sen johtopäätöksen tekemiseen.
Kirjoitin aiemmin tuolla tuon kommentin nimimerkillä "Ei enää" (2.11. klo 12.38), ja olen tosiaan kolmeen ikänsä valehdelleeseen mieheen yrittänyt tutustua. Kaikki kolme osoittautuivat jossain vaiheessa (parissa viikossa-parissa kuukaudessa) epäluotettaviksi, omahyväisiksi, itsekkäiksi ja epäkunnioittaviksi. Se kolmas paljastui vielä lisäksi muutoinkin ihan häiriintyneeksi, minkä johdosta tapahtui asioita, mistä tuli poliisiasia. Sen jälkeen viimein opin, että ikänsä valehtelevaan mieheen ei parisuhdemielessä kannata tutustua (enpä sellaista kyllä ystäväksenikään haluaisi). Ja tarpeen tullen valistan kyllä muitakin siitä, mitä kaikkea niinkin "pieni" asia kuin ikänsä valehteleminen voi kertoa, kun arvioidaan miehen kelvollisuutta parisuhteeseen.
Ja jos joku haluaa nähdä mustavalkoisesti minun leimaavan kaikki ikänsä valehtelevat vakavasti häiriintyneiksi, niin korjaan heti, että se ei ole tarkoitus. Niin nyt oli vain sen yhden kohdalla, joka nyt oli myös sattunut ikänsä valehtelemaan (niistä kolmesta kaikkein härskeimmin kylläkin). Kyseessä oli jonkinlainen äärimmäinen yksittäistapaus. Pelkkä iän valehteluhan ei ihmisestä häiriintynyttä tee, vaikkei varsinaisesti mitään hyvää kerrokaan. - Edellinen
Edellinen kirjoitti:
Jatkan vielä...
Ja sellainen mies, joka "joutuu valehtelemaan" saadakseen väkisin vastapuolen toiveista piittaamatta haluamansa naisen, jonka hakukriteereihin ei oikealla iällään mahdu, on myös omahyväinen ja itsekäs, eikä silloin kanssaihmisten kunnioituskaan todennäköisesti kuulu miehen arvomaailmaan.
Itse olen elämässäni oppinut sen, että terveen ja kestävän parisuhteen tärkeimmät elementit rakkauden lisäksi ovat kunnioitus ja luottamus. Vastaavasti omahyväisyys ja itsekkyys ovat omiaan murentamaan terveen ja kestävän parisuhteen perusteita.
Ikänsä valehteleminen kumppanin saadakseen kertoo miehestä siis niin perustavanlaatuisia raskauttavia asioita, että sellaiseen mieheen en yksinkertaisesti halua sekaantua millään tasolla (enää). Sellaisilla miehillä tavoitteena ei varmaan edes ole tervehenkinen ja kestävä parisuhde, vaan itsekäs omien etujen tavoittelu.
Jos minulle siis selviää, että mies on valehdellut ikänsä, niin se suhde loppuu tasan siihen. Se kertoo miehestä kaiken olennaisen sen johtopäätöksen tekemiseen.
Kirjoitin aiemmin tuolla tuon kommentin nimimerkillä "Ei enää" (2.11. klo 12.38), ja olen tosiaan kolmeen ikänsä valehdelleeseen mieheen yrittänyt tutustua. Kaikki kolme osoittautuivat jossain vaiheessa (parissa viikossa-parissa kuukaudessa) epäluotettaviksi, omahyväisiksi, itsekkäiksi ja epäkunnioittaviksi. Se kolmas paljastui vielä lisäksi muutoinkin ihan häiriintyneeksi, minkä johdosta tapahtui asioita, mistä tuli poliisiasia. Sen jälkeen viimein opin, että ikänsä valehtelevaan mieheen ei parisuhdemielessä kannata tutustua (enpä sellaista kyllä ystäväksenikään haluaisi). Ja tarpeen tullen valistan kyllä muitakin siitä, mitä kaikkea niinkin "pieni" asia kuin ikänsä valehteleminen voi kertoa, kun arvioidaan miehen kelvollisuutta parisuhteeseen.
Ja jos joku haluaa nähdä mustavalkoisesti minun leimaavan kaikki ikänsä valehtelevat vakavasti häiriintyneiksi, niin korjaan heti, että se ei ole tarkoitus. Niin nyt oli vain sen yhden kohdalla, joka nyt oli myös sattunut ikänsä valehtelemaan (niistä kolmesta kaikkein härskeimmin kylläkin). Kyseessä oli jonkinlainen äärimmäinen yksittäistapaus. Pelkkä iän valehteluhan ei ihmisestä häiriintynyttä tee, vaikkei varsinaisesti mitään hyvää kerrokaan.Eli jatkoin siis tuota "Ei kelpaa syyksi" -nimimerkillä kirjoittamaani juttua. Tein tässä muita juttuja välillä, niin oli ehtinyt tuo ttyyyuyyt:n kommentti tulla tuohon väliin.
- vankake57
Itse en tuijota kovinkaan tarkasti miehen numeroina ilmaistaviin ominaisuuksiin. Rehellisyys ja luotettavuus sen sijaan on ehdottomia edellytyksiä, joten peli on menetetty siinä vaiheessa, jos ilmenee miehen valehdelleen tuollaisia perusjuttuja itsestään.Olen mikä olen, ota tai jätä. Siinä on minun "mottoni".
Eli jos valehtelee vaikka vain ikänsä (puhumattakaan muista tiedoista) se ei osoita ainakaan rehellisyyttä ja jos tyypin rehellisyyteen ei voi luottaa niin voiko sitten minhinkään muuhunkaan hänessä?
PS. omassa nimimerkissäni näkyy syntymävuoteni, rehellisesti. - 196511
Edellinen kirjoitti:
Jatkan vielä...
Ja jos joku haluaa nähdä mustavalkoisesti minun leimaavan kaikki ikänsä valehtelevat vakavasti häiriintyneiksi, niin korjaan heti, että se ei ole tarkoitus. Niin nyt oli vain sen yhden kohdalla, joka nyt oli myös sattunut ikänsä valehtelemaan (niistä kolmesta kaikkein härskeimmin kylläkin). Kyseessä oli jonkinlainen äärimmäinen yksittäistapaus. Pelkkä iän valehteluhan ei ihmisestä häiriintynyttä tee, vaikkei varsinaisesti mitään hyvää kerrokaan.Olen tässä pari kuukautta tapailut naista joka alun perin valehteli ikäänsä 5 vuotta. Pitäsköhän jättää se?
- feministipaskaa
ttyyyuyyt kirjoitti:
Eikö sitä sanota että itseään pitää kehittää, tehdä haluttavammaksi. Vaatteet voi ostaa, painon laihduttaa yms. mutta tuota ikää ei oikein voi muuten muuttaa. Ikävä kyllä monelle nuo maagiset numerot merkitsevät paljon.
Tämä koskee vain miehiä. Naisilta ei saa koskaan, missään tilanteessa vaatia mitään.
- Onnittelut kun
vankake57 kirjoitti:
Olen mikä olen, ota tai jätä. Siinä on minun "mottoni".
Eli jos valehtelee vaikka vain ikänsä (puhumattakaan muista tiedoista) se ei osoita ainakaan rehellisyyttä ja jos tyypin rehellisyyteen ei voi luottaa niin voiko sitten minhinkään muuhunkaan hänessä?
PS. omassa nimimerkissäni näkyy syntymävuoteni, rehellisesti.sulla on kohta synttärit!!
- Rehellinen Nainen
196511 kirjoitti:
Olen tässä pari kuukautta tapailut naista joka alun perin valehteli ikäänsä 5 vuotta. Pitäsköhän jättää se?
Kyllä!
- 196511
Rehellinen Nainen kirjoitti:
Kyllä!
Niin ajattelinkin jättää mutta vasta keväällä. Toisaalta on hänellä aika tiukka römpsä. Hän saa luvan olla mun "kaamoshoito".
- zxxccxz
Mitä sitten, joillain voi olla jonkinlainen lievä keski-iän kriisi meneillään. Itse voin sanoa ettei vaikuta millään lailla jos nainen vaikka vähentää iästään tuon neljä vuotta.
- Joku 31 v
Tekisi mieli laittaa omaksi iäksi vuoden vähemmän kuin oikeasti olen, eli 30 v. Näyttää siltä, että suurimmalla osalla, esim. jopa 26-27-vuotiaisista naisista ikäkriteeri loppuu tuohon kolmeenkymmeneen.
Onko puuma-muoti vai äärimmäisen suuri tarjonta johtanut siihen, että ikäkriteerit laitetaan järjettömän tiukalle? Jos baarissa juttelisin tuon ikäiselle ja kertoisin ikäni, ei kukaan nainen pitäisi minua liian vanhana itselleen, mutta netissä pitää.- Mies 30
27-vuotias nainen on jo aika vanha kolmikymppiselle miehelle. Itse en edes harkitsisi. Naisen pitää olla ikäiselleni adonikselle noin 21 - 25-vuotias. Ups... olenko puuma vai onko tuota tarjontaa yli tarpeen :)
- oujee2
Älkää pelätkö naiset .. Olen sanonut muuallakin kun tässä että ..: enala alle viisikymppisen naisen kanssa millekkään .. Aikunen nainen uskaltaa elää ja Rakastaa/tella ,,?? Molemmat nauttii kun ei tarvi pelätä mitään ,, &&&&&&&&&&&&.. ---------------- Olen 68 si Liikun , luistelen Teen vatsa treenit päivittäin Olen vilkas huomioin leidini ? jos sellaisen joskus löydän .. Hei naiset olenko liian vanha ... Tukka kammattuna siistit vaatteet päällä ,, ..% % % ja yritä saada profiilin näille sivuille
- saariston mies
Onkohan tuolla iällä niin väliä?? Itse olen jo hyvän matkaa yli 50v. ja silti pahimmat naiset ovat juuri noita 30 molemmin puolin. Jotenkin vain tuntuu että naiset katsovat ennemmin vain ulkonäköä kuin ikää. Kun täytän joskus jotain 80 tai 90 ja jos olen yhä tälläinen hoikka farkuissa liikkuva ukko niin varmaan ne naiset kiusaa minua yhä edelleen. Minusta ikää tärkeämpi seikka on se että pitää itsestään huolta ja pyrkii olemaan kaukana turhista seurustelukumppaneista, eikä polta tupakkaa eikä myös juo liikaa tuota alkoholia. Pitää vain elää ja olla meren saaristossa niin hyvin pärjää tässä elämässä vaikka täyttäisi 100 vuotta. Että silleen...
- Minä erehdyin
Mies 30 kirjoitti:
27-vuotias nainen on jo aika vanha kolmikymppiselle miehelle. Itse en edes harkitsisi. Naisen pitää olla ikäiselleni adonikselle noin 21 - 25-vuotias. Ups... olenko puuma vai onko tuota tarjontaa yli tarpeen :)
parikymppisenä naimisiin 3-kymppisen miehen kanssa.
Meni muutama vuosi ja aikuistuin itse. Ei se mies tuntunutkaan sitten enää niin fiksulta...
Ero tuli kun olin 26 ja mies 36. - Liisa
oujee2 kirjoitti:
Älkää pelätkö naiset .. Olen sanonut muuallakin kun tässä että ..: enala alle viisikymppisen naisen kanssa millekkään .. Aikunen nainen uskaltaa elää ja Rakastaa/tella ,,?? Molemmat nauttii kun ei tarvi pelätä mitään ,, &&&&&&&&&&&&.. ---------------- Olen 68 si Liikun , luistelen Teen vatsa treenit päivittäin Olen vilkas huomioin leidini ? jos sellaisen joskus löydän .. Hei naiset olenko liian vanha ... Tukka kammattuna siistit vaatteet päällä ,, ..% % % ja yritä saada profiilin näille sivuille
oujeelle: äitini on nyt 67v ja hän meni juuri kihloihin miehen kanssa, joka on 68v.
(Itse olen 40v, ja aviomieheni on 36v) - heila meren takaa
oujee2 kirjoitti:
Kunhan opettelet ensin kirjoittamaan =).
- treffailija.......
Täältä löytyy kymmeniä naisia, jotka sexin puutteessa valehtelevat ikänsä,,,Ei kannata yleistää että vaan miehet valehtelee...Useita tavannut....
- ei lepsu
Vaikea tietää kun ei itse tapaile naisia.
- rjuhani67
Enpä kyllä jaksa ymmärtää mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka valehtelevat ikänsä ja hakevat vielä parisuhdetta. Varmaan vielä profiilissa on teksti, että luotettava ja rehellinen. Jos pitää pienissä asioissa valehdella heti alkuun, niin eipä ole suhteella minunkaan silmissä mitään tulevaisuutta.
- miten on
Ajattelitko pyöristyssääntöjä käyttää? Sen logiikan perusteella vuoden päästä sun täytyy laittaa 50v. heh heh
- Valehtelijat!!!!!!
Mua suorastaan vituttaa kun naiset alkavat valehtelemaan heti ikäänsä! MIKSI? Kertokaa auliisti oikea ikänne ja ottakaa vastaan mitä tarjotaan! PISTE!!!
- Kokemusta on...
Siitä se epärehellisyys alkaa...
- Just1
Minä tapasin miehen, joka asuu pääkaupunkiseudulla, ja profiilissa ikä on 54v ja luki vielä että on komea :D
Oikeaksi iäksi paljastui 59v ja vähän muitakin asioita oli muistanut väärin...
Jos lempibändinä on Rolling Stones, niin sekin paljastaa iän olevan -60v.
(Omat vanhempani ovat faneja 60 ) - Pappasuodatin
Miehet valehtelee ihan yhtä paljon tai enemmänkin. Täällä se tuntuu olevan maan tapa. Miksi itsekään kertoisi omaa ikäänsä kun muutkin valehtelevat?
- tapasin älykkään ♀
Just1 kirjoitti:
Minä tapasin miehen, joka asuu pääkaupunkiseudulla, ja profiilissa ikä on 54v ja luki vielä että on komea :D
Oikeaksi iäksi paljastui 59v ja vähän muitakin asioita oli muistanut väärin...
Jos lempibändinä on Rolling Stones, niin sekin paljastaa iän olevan -60v.
(Omat vanhempani ovat faneja 60 )"Jos lempibändinä on Rolling Stones, niin sekin paljastaa iän olevan -60v.
(Omat vanhempani ovat faneja 60 )"
Jos lempiruoka on lihapullat ja muusi, niin sekin paljastaa iän olevan pitää 200 , sillä keksijä James Meat-Balls keksi lihapullat jo v. 1787. - Teemu40v
tapasin älykkään ♀ kirjoitti:
"Jos lempibändinä on Rolling Stones, niin sekin paljastaa iän olevan -60v.
(Omat vanhempani ovat faneja 60 )"
Jos lempiruoka on lihapullat ja muusi, niin sekin paljastaa iän olevan pitää 200 , sillä keksijä James Meat-Balls keksi lihapullat jo v. 1787.Se on kyllä totta, että noista fanituksista voi paljon päätellä: ei nykynuoret edes tiedä mikä on Rolling Stones, saatikka tunne heidän musiikkiaan. Eikös ne olleet suosittuja v66 -70 jo? Minua vasta suunniteltiin silloin ;)
- Exxon Valdez
Teemu40v kirjoitti:
Se on kyllä totta, että noista fanituksista voi paljon päätellä: ei nykynuoret edes tiedä mikä on Rolling Stones, saatikka tunne heidän musiikkiaan. Eikös ne olleet suosittuja v66 -70 jo? Minua vasta suunniteltiin silloin ;)
Rolling Stones on edelleen monen suosikki,vauvasta vaariin!
Bändi on ollut kasassa jo 50 vuotta,kuinkahan moni nykypäivän tilulilun soittaja pystyy samaan?
- nuari1
40 tai 44, ihan sama. Ymmärtäisin paremmin, jos joku olisi 40-vuotias ja valehtelisi olevansa 36, koska 36 tosiaan kuulostaa vähän nuoremmalta kuin 40 vaikka todellisuudessa se on melkein sama ikä.
- Wanha!
Minullekin on ihan sama onko joku 75 vai 85 v, mutta siinä iässä sitten voi ehkä ajatella ettei olekaan. :P
- hon nest
Wanha! kirjoitti:
Minullekin on ihan sama onko joku 75 vai 85 v, mutta siinä iässä sitten voi ehkä ajatella ettei olekaan. :P
Hyvä huomio ;D
- umra_jamis_neroow
Eiköhän ne, jotka valehtelevat ikänsä hae vain lyhyt aikaista seuraa. Ei kai kukaan voi tosissaan luulla, että ikänsä valehteleminen parantaa seurustelukumppanin saamista? Aivan varmasti olivat ainakin aloittajan tapauksessa vain seksiseuraa vailla.
Itse voisin valehdella oman ikäni -10v ja saattaisin mennä aika hyvin vielä lävitse... mutta ei oma luonne anna valehdella, vaikka "hampaat irvessä" joutuukin sanomaan oikean ikänsä. (näin, koska aikomukseni on elää nuorena/nuorekkaana ajattelematta vanhenemista)- hei sun heiluvilles
Olen aika moneen seksiseuranhakijaan törmännyt, ja ainakaan nämä jotka suostuivat paljastamaan ikänsä valehdelleensa eivät siltä vaikuttaneet. Herää tietysti kysymys että kuinka moni seksiseuranhakijoista, joiden kanssa en ala pelehtimään kun kumppania haen, lieneekään loppujen lopuksi sitä ikäänsä narraillut... Ei voi tietää, kun ei lähde tapaamaan.
Tuskinpa itse valehtelisin ikääni, mutta mietin vain että ovatko porukat käymässä jo todella epätoivoisiksi kun eivät löydä ketään, että kaikki kikat pitää ottaa käyttöön ja pidetäänkö niitä tosiaan sellaisina että "kaikkihan näin tekevät"...
Aiemmin on käynyt yhden kolmannen tyypin ikäsekoilut ilmi siitä että satuin näkemään hänen kuvansa jollain deittisaitilla sen jälkeen kun oli minuun ottanut yhteyttä (ja kiukutellut kun totesin että valitettavasti hän on liian vanha). Oli siellä saitilla sitten ropsaissut iästään pari vuotta pois. Että ihan sitten väen vängälläkin pitäisi päästä tekemisiin alta viisikymppisten naisten kanssa, vaikka naiset sanoisivat kuinka että sori 50 mies ei kiinnosta. Huijaamalla sitten, jos ei muuten?
Kyseisen tapauksen kohdalla ulkonäkö ei olisi viehättänyt vaikka olisi väärentänyt ikänsä miksi hyvänsä. Että ei se aina iästäkään ole kiinni.
---
Taitaakin olla eka kerta kun kirjoitelmani on päätynyt saitin pääsivulle. Kohta tässä on varmaan 200 vastausta ja puolessa niistä asia on ymmärretty päin mäntyä ja minua nimitellään vaikka miksi, kun luullaan että minä tässä aion alkaa puhumaan lööperiä sen minkä ehdin. Tai sitten tulee näitä ukkojen ymmärtäjiä jotka pitävät minua ilkeänä ämmänä kun en perusta itseäni yli 5 v vanhemmasta miehestä. Joutuuhan miesparat valehtelemaan kun ei muuten kelpaa...
Luen jos jaksan, jos en niin en... - Samanikäinen kiitos.
Olen aika moneen seksiseuranhakijaan törmännyt, ja ainakaan nämä jotka suostuivat paljastamaan ikänsä valehdelleensa eivät siltä vaikuttaneet. Herää tietysti kysymys että kuinka moni seksiseuranhakijoista, joiden kanssa en ala pelehtimään kun kumppania haen, lieneekään loppujen lopuksi sitä ikäänsä narraillut... Ei voi tietää, kun ei lähde tapaamaan.
Tuskinpa itse valehtelisin ikääni, mutta mietin vain että ovatko porukat käymässä jo todella epätoivoisiksi kun eivät löydä ketään, että kaikki kikat pitää ottaa käyttöön ja pidetäänkö niitä tosiaan sellaisina että "kaikkihan näin tekevät"...
Aiemmin on käynyt yhden kolmannen tyypin ikäsekoilut ilmi siitä että satuin näkemään hänen kuvansa jollain deittisaitilla sen jälkeen kun oli minuun ottanut yhteyttä (ja kiukutellut kun totesin että valitettavasti hän on liian vanha). Oli siellä saitilla sitten ropsaissut iästään pari vuotta pois. Että ihan sitten väen vängälläkin pitäisi päästä tekemisiin alta viisikymppisten naisten kanssa, vaikka naiset sanoisivat kuinka että sori 50 mies ei kiinnosta. Huijaamalla sitten, jos ei muuten?
Kyseisen tapauksen kohdalla ulkonäkö ei olisi viehättänyt vaikka olisi väärentänyt ikänsä miksi hyvänsä. Että ei se aina iästäkään ole kiinni.
---
Taitaakin olla eka kerta kun kirjoitelmani on päätynyt saitin pääsivulle. Kohta tässä on varmaan 200 vastausta ja puolessa niistä asia on ymmärretty päin mäntyä ja minua nimitellään vaikka miksi, kun luullaan että minä tässä aion alkaa puhumaan lööperiä sen minkä ehdin. Tai sitten tulee näitä ukkojen ymmärtäjiä jotka pitävät minua ilkeänä ämmänä kun en perusta itseäni yli 5 v vanhemmasta miehestä. Joutuuhan miesparat valehtelemaan kun ei muuten kelpaa...
Luen jos jaksan, jos en niin en...En minäkään haluaisi yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa tapailla. Olen näillä treffipalstoilla hämmästellyt joidenkin miesten ikätoiveita, naisen pitäisi olla vähintään 5 vuotta nuorempi. Mut kai jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä, vaikka luulisi että vehkeetkin alkavat jo reistailla.
- Mies 30
Samanikäinen kiitos. kirjoitti:
En minäkään haluaisi yli 5 vuotta vanhemman miehen kanssa tapailla. Olen näillä treffipalstoilla hämmästellyt joidenkin miesten ikätoiveita, naisen pitäisi olla vähintään 5 vuotta nuorempi. Mut kai jotkut naiset tykkää vanhemmista miehistä, vaikka luulisi että vehkeetkin alkavat jo reistailla.
Käsittääkseni yksikään mies ei halua ikäistään naista. Ihan oikeasti.
- ,.,
Mies 30 kirjoitti:
Käsittääkseni yksikään mies ei halua ikäistään naista. Ihan oikeasti.
Niin harvoin sattuu just ikäinen, monesti nainen on jonkun vuoden vanhempi tai nuorempi ;)
- the mummy
,., kirjoitti:
Niin harvoin sattuu just ikäinen, monesti nainen on jonkun vuoden vanhempi tai nuorempi ;)
Ei juuri koskaan miestä vanhempi. Vain jos miehessä on jokin paha geenivirhe, joka aiheuttaa sen, että mies tykkää muumioista.
- osku
---
Luen jos jaksan, jos en niin en...Höpö Höpö
Kun lukee noita haku kriteereitä,suurin osa noin 40v naisista
haluavat nuoremman miehen seuraa,(minkähän takia).
Niin myös miehet hakevat nuorempaa seeuraa Tämähän ei
näin voi toteutua.Toisen on muutettava hakukriteereitä,jotta
jonkunlaista kontaktia syntyy - ,,,,,,,,,,.
the mummy kirjoitti:
Ei juuri koskaan miestä vanhempi. Vain jos miehessä on jokin paha geenivirhe, joka aiheuttaa sen, että mies tykkää muumioista.
Miks naiset sitten valittaa seksipalstalla nuorista???
- Nuorempi kiitos
,,,,,,,,,,. kirjoitti:
Miks naiset sitten valittaa seksipalstalla nuorista???
Kokeilisit vanhempaa,niin tietäisit,ei olisi luulon varassa.
Minä kyllä tuossa tilanteessa valehtelisin olevani 50-vuotias. Voi sitä riemunkiljahdusten määrää, kun paikalle ilmestyisikin paljon nuorekkaamman oloinen ihminen. ;-)
- hei sun heiluvilles
Kieltämättä olen tuotakin joskus miettinyt.
Jos haluaa vain seksiä ja haluaa olla puuma, voikin tehdä juuri noin. Esittää 50-vuotiasta naista ja hakee 25-vuotiasta miestä. Vai pääseekö poitsulta parku kun ei nainen olekaan kuin vasta 44 v? hei sun heiluvilles kirjoitti:
Kieltämättä olen tuotakin joskus miettinyt.
Jos haluaa vain seksiä ja haluaa olla puuma, voikin tehdä juuri noin. Esittää 50-vuotiasta naista ja hakee 25-vuotiasta miestä. Vai pääseekö poitsulta parku kun ei nainen olekaan kuin vasta 44 v?Voihan siinä niinkin käydä.
Ei vaan, oikeasti olen samaa mieltä useimpien vastaajien kanssa, eli valehtelu alussa antaa aihettua epäilykseen, että se jatkuu tulevaisuudessa isommissakin asioissa. Rakenna siinä sitten luottamuksellista suhdetta.- ja heh heh
Mille paikalle? Jos hakee 4-kymppistä, niin ei lähde tapaamaan 5-kymppistä. Jos taas hakee 5-kymppistä, niin 4-kymppinen on pettymys.
- öölkjhgfdsa
Ilmeisesti he olivat Kokomuksen kannattajia?
- Kaikille jtk
Ootteko huomanneet että naiset hakevat käytännössä vai nuorempaa seuraa. Puumia. Melaa saa grillijonostakin, mutta eivät kehtaa. Terv Hra 44
- yäk
Kaikille jtk kirjoitti:
Ootteko huomanneet että naiset hakevat käytännössä vai nuorempaa seuraa. Puumia. Melaa saa grillijonostakin, mutta eivät kehtaa. Terv Hra 44
Kuka sitä nyt juoppolallien kanssa... Tai läskien. Kumpaakin sorttia grillijonot väärällän.
- minna
Onpa taas hyvä syy pysyä pois näiltä sivuilta. Ap ja vastaajat vain feikkejä :)
- pohjoisen tyttö
Ikähän on vain numeroita, sano vain suoraan ikäs, niin mieki sanon :) Kemiat ne on jotka pelllaa :) Ja toinen osapuoli kyllä sen vaistoaa, kun olet oma itsesi! Niin mie ainakin olen ja löysin kumppanin, valehtelematta ommaa ikkääni. Ja suhde toimii toistaiseksi hyvin :) Onne vain sinulle ja kaikkea hyvää :)
- _ei_pala_totuus
- rehellisyys on parasta! Eikä ikä ole ainoa aihe: yksi mies 'muutti' itsensä naiseksi, yhdellä näyttää olevan eri profiileissa kotiseutu Pirkanmaa, Uusimaa tai Päijät-Häme. - Moni unohtaa asuvansa jonkun naisen kanssa. -Ja ovat rehellisiä, siistejä herrasmiehiä. - Minäkään en pidä mieheistä, jotka nostavat housunsa ja lahtevät vaimonsa luo. - Kaikki muukin saattaa olla valhetta, jos ikää viilataan.
- Mies 30
Huonoin iskuohje ikinä; ole oma itsesi. Olet sinkku juuri sen takia, että olet oma itsesi. Älkää siis missään tapauksessa olko omia itsejänne netissä tai treffitilanteessa.
Tämä koskee siis miehiä. Naiset voi olla miten haluaa, he kyllä saavat miehen. - Ei toimi
Mies 30 kirjoitti:
Huonoin iskuohje ikinä; ole oma itsesi. Olet sinkku juuri sen takia, että olet oma itsesi. Älkää siis missään tapauksessa olko omia itsejänne netissä tai treffitilanteessa.
Tämä koskee siis miehiä. Naiset voi olla miten haluaa, he kyllä saavat miehen."Älkää siis missään tapauksessa olko omia itsejänne netissä tai treffitilanteessa."
Kuinkahan siinä sitten mahtaa käydä, kun ensin on päässyt suhteeseen olemalla jotain muuta kuin oma itsensä, ja sitten suhteessa ei enää pidemmän päälle pystykään esittämään jotain muuta kuin on? Sillä keinoin tuskin saavutetaan mitään kestävää ja hyvää parisuhdetta.
Mutta jos ainoa tavoite onkin saada ansioluetteloon edes muutamat toteutuneet treffit tai pari kuukautta kestäneitä suhteita, niin ehkä se sitten on hyvä taktiikka. Aika säälittävää touhua joka tapauksessa. - hei jne.
Kiitos, jos en itseni käy, niin parempihan se on kun ei sitten ala mitään. Jos esittäisi muuta kuin on, sitä saisi esittää sitten hautaan asti ja kokoajan ottaisi päähän kun kumppani rakastaa mielikuvitushahmoa.
- Mister 41v
Ei toimi kirjoitti:
"Älkää siis missään tapauksessa olko omia itsejänne netissä tai treffitilanteessa."
Kuinkahan siinä sitten mahtaa käydä, kun ensin on päässyt suhteeseen olemalla jotain muuta kuin oma itsensä, ja sitten suhteessa ei enää pidemmän päälle pystykään esittämään jotain muuta kuin on? Sillä keinoin tuskin saavutetaan mitään kestävää ja hyvää parisuhdetta.
Mutta jos ainoa tavoite onkin saada ansioluetteloon edes muutamat toteutuneet treffit tai pari kuukautta kestäneitä suhteita, niin ehkä se sitten on hyvä taktiikka. Aika säälittävää touhua joka tapauksessa.Olemalla oma itsensä ei pääse edes yrittämään.
Naisilla on varaa valikoida ja jos ei osu hakuehtoihin, ei ole mitään mahdollisuutta. - Ei toimi
Mister 41v kirjoitti:
Olemalla oma itsensä ei pääse edes yrittämään.
Naisilla on varaa valikoida ja jos ei osu hakuehtoihin, ei ole mitään mahdollisuutta.Onko se sitten parempi, että pääset epärehellisyydellä treffeille, mutta tulet dumpatuksi totuuden paljastuessa?
Jos omana itsenään ei seuraa löydy, niin sitten kannattaisi vilkaista peiliin, miettiä rehellisesti ne omat heikkoutensa, mitkä sitä kumppanin saantia vaikeuttaa ja kehittää niitä. Perusulkonäköään toki ei voi muuttaa, mutta ulkoiseen olemukseen voi kuitenkin vaikuttaa monella tavalla. Ja niitä tärkeimpiä, eli asennetta ja itsetuntoa voi kehittää. Siitä se monesti onkin enemmän kiinni kuin niistä ulkoisista jutuista.
Minua pyysi hiljattain treffeille puolituttu mies. Mies on ihan mukava, eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa, mutta kun jo treffeille pyydettäessä tulee kommentteja, että "olen sulle kuitenkin liian vanha", "mä oon niin ruma, ettei sua kuitenkaan kiinnosta", "en mä ole ennenkään kelvannut" jne., niin noi on niitä juttuja, mihin se homma tyssää. Ei se ulkonäkö ja ikä. Lisäksi sen miehen olemus huonoine ryhteineen ja huonosti istuvine vaatteineen on sellainen anteeksi-että-olen-olemassa -tyyppinen, mikä vaan ei vedä puoleensa. Mutta noi on asioita, mihin voi vaikuttaa, jos haluaa ja yrittää.
Tuokin mies olis ihan kelpo mies jollekin, kun tekis noille asioille jotain. Itse se näemmä pitää kelpaamattomuutensa syynä "rumuuttaan" ja mun tapauksessa ikäänsäkin, mutta se ei näe sitä, missä vika on oikeasti. Niin kauan kuin se jatkaa tuolla tyylillä, se ei ketään löydäkään. Se on kylmä fakta. - Eikös tuossa
Ei toimi kirjoitti:
Onko se sitten parempi, että pääset epärehellisyydellä treffeille, mutta tulet dumpatuksi totuuden paljastuessa?
Jos omana itsenään ei seuraa löydy, niin sitten kannattaisi vilkaista peiliin, miettiä rehellisesti ne omat heikkoutensa, mitkä sitä kumppanin saantia vaikeuttaa ja kehittää niitä. Perusulkonäköään toki ei voi muuttaa, mutta ulkoiseen olemukseen voi kuitenkin vaikuttaa monella tavalla. Ja niitä tärkeimpiä, eli asennetta ja itsetuntoa voi kehittää. Siitä se monesti onkin enemmän kiinni kuin niistä ulkoisista jutuista.
Minua pyysi hiljattain treffeille puolituttu mies. Mies on ihan mukava, eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa, mutta kun jo treffeille pyydettäessä tulee kommentteja, että "olen sulle kuitenkin liian vanha", "mä oon niin ruma, ettei sua kuitenkaan kiinnosta", "en mä ole ennenkään kelvannut" jne., niin noi on niitä juttuja, mihin se homma tyssää. Ei se ulkonäkö ja ikä. Lisäksi sen miehen olemus huonoine ryhteineen ja huonosti istuvine vaatteineen on sellainen anteeksi-että-olen-olemassa -tyyppinen, mikä vaan ei vedä puoleensa. Mutta noi on asioita, mihin voi vaikuttaa, jos haluaa ja yrittää.
Tuokin mies olis ihan kelpo mies jollekin, kun tekis noille asioille jotain. Itse se näemmä pitää kelpaamattomuutensa syynä "rumuuttaan" ja mun tapauksessa ikäänsäkin, mutta se ei näe sitä, missä vika on oikeasti. Niin kauan kuin se jatkaa tuolla tyylillä, se ei ketään löydäkään. Se on kylmä fakta.miehessä olisi ollut hyvä haaste tehdä siitä mieleisensä. Jos kerran ulkonäkö ja luonne sattuvat, ovat pukeutuminen ja vähän heikohko itsetunto kuitenkin melko helposti korjattavissa. Olisit saattanut saada siitä kelpo miehen.
Ei toimi kirjoitti:
"Älkää siis missään tapauksessa olko omia itsejänne netissä tai treffitilanteessa."
Mutta jos ainoa tavoite onkin saada ansioluetteloon edes muutamat toteutuneet treffit tai pari kuukautta kestäneitä suhteita, niin ehkä se sitten on hyvä taktiikka. Aika säälittävää touhua joka tapauksessa.No näinhän siinä käy...
No miksi nuoret parit eroo parin vuojen jälkeen vihkimisestä... tietysti just siks että esitetään olevansa jotain muuta, päästään vihille ja sitten huomataan että toinen osottautuu aivan toisenlaiseksi ihmiseksi mitä on alunalkaen ollut olevinaan...
harmi vaan että suurin osa kerkee tehtailla kakaroita ennen kuin tajutaan että mikä sika tai lehmä se kumppani on.
- Nainen 62v
Jotenkin noloa, että vielä tuon ikäisenä joutuu hakemaan mies-/ naisystävää itselleen. Itselläni on ollut sama puoliso jo 40 vuotta. Jos nyt jäisin leskeksi, en kyllä alkaisi uutta miestä itselleni haeskelemaan.
- hei jne.
On se minustakin kovin noloa että mies jätti minut yli vuosikymmenen liiton jälkeen toisen naisen takia. Pitäisiköhän minun nyt pyhittää loppuelämäni eksän muistolle?
Jännää miten naisilta aina riittää tuota niin sanottua myötätuntoa ja just tuollaisessa muodossa. "Minullapa on ukko ollut jo 40 v läl läl lää." No sinullapa on ollut, mutta kaikillapa ei ole ollut. Kaikille ei osu heti välittömästi vastaan sellainen mies jonka kanssa on kiva olla ja johon voi LUOTTAA. - Jotenkin noloa...
hei jne. kirjoitti:
On se minustakin kovin noloa että mies jätti minut yli vuosikymmenen liiton jälkeen toisen naisen takia. Pitäisiköhän minun nyt pyhittää loppuelämäni eksän muistolle?
Jännää miten naisilta aina riittää tuota niin sanottua myötätuntoa ja just tuollaisessa muodossa. "Minullapa on ukko ollut jo 40 v läl läl lää." No sinullapa on ollut, mutta kaikillapa ei ole ollut. Kaikille ei osu heti välittömästi vastaan sellainen mies jonka kanssa on kiva olla ja johon voi LUOTTAA.Älä sure, kyllä senkin mies on sitä pettänyt, se ei vaan TIEDÄ itse sitä ja se vasta on NOLOA.
- voihan mummo
Mitäs noloa siinä on, että kuuskymppisenä etsii kumppania? Sinä olet aina ollut parisuhteessa, etkä ole joutunut kokemaan yksinolon surullisuutta. Aika lapsellinen näkemys kuuskymppiseltä naiselta....
- zxc vzxc vzxcv zxc v
hei jne. kirjoitti:
Jännää miten naisilta aina riittää tuota niin sanottua myötätuntoa ja just tuollaisessa muodossa. "Minullapa on ukko ollut jo 40 v läl läl lää." No sinullapa on ollut, mutta kaikillapa ei ole ollut. Kaikille ei osu heti välittömästi vastaan sellainen mies jonka kanssa on kiva olla ja johon voi LUOTTAA.Jos mies jättää, se tarkoittaa, että nainen on huono. Eli nolo olet.
- hei jne.
zxc vzxc vzxcv zxc v kirjoitti:
Jos mies jättää, se tarkoittaa, että nainen on huono. Eli nolo olet.
Joo olin tosi tylsä nainen kun en juonut enkä tupakoinut, enkä huorannut vieraissa kuten miehen minua edeltänyt nainen oli tehnyt. Minun kanssani liitossa mieskin lopetti tupakoimisen ja joi hyvin harvoin, mutta nykyään hän pääsee taas olemaan onnellinen kun harrastaa kumpaakin.
- Kyseenalaistaja
Oletpas sinä keskiaikainen ja suvaitsematon. Entäs jos aika olisi jättänyt ukostasi 20 vuotta aikaisemmin? Olisiko kiva olla yksin? Elä ja anna toisten elää. Mitä noloa siinä on? Ei ero ole epäonnistumista ja vaikka olisikin, ihmisellä on oikeus tehdä virheitä. Vain virheitä tekemällä oppii. Ja on hienoa, että enää ei ole pakko kitua huonossa liitossa niin kuin joskus silloin, jota aikakautta sinun ajatusmaailmasi edustaa. En ole sinua kovinkaan monta vuotta nuorempi, mutta ajatusmaailmassa on sukupolven ero.
- vai niin...
"tselläni on ollut sama puoliso jo 40 vuotta"
No mitä jos ukko olisi jättänyt sinut 15 vuotta sitten? Olisitko 47 vuotiaana ollut sitä mietlä että uutta kumppania on turha enää hakea? Täss on se sinkkuuden ydin: kaksikymmentä kaksi ei kestä toisenlaista mielipidettä jos se on erilainen kuin omansa ja on fanaattisesti ihan fanaattista ja tyylitajutonta mielipidettä kannattamassa. Olen eri mieltä sekä nainen 62V:n kanssa että hei jne:n kanssa, mutta en laita mitään mihinkään. Naimisissa olen saman miehen kanssa,jonka kanssa aloin seurustella 21v.
Jotain rauhallisuutta kehiin, niin menee paremmin. Ihan totta.- Mummi
voihan mummo kirjoitti:
Mitäs noloa siinä on, että kuuskymppisenä etsii kumppania? Sinä olet aina ollut parisuhteessa, etkä ole joutunut kokemaan yksinolon surullisuutta. Aika lapsellinen näkemys kuuskymppiseltä naiselta....
Hyvä mummo... ite kans 40v SAMAN MIEHEN KANS. ja kolme lastaki samalle miehelle. Olen vähän olevinaan. Pusi kaikki.
- on... on.
Ihminen on juuri sen ikäinen kuin itse tuntee olevansa. Minäkin sain .. " TESTISSÄ " 4. v. , "anteeksi". .. 62.v. Eli 58.v. Olen hyvin elinvoimainen ja "pystyvä" mies .. vieläkin. Tervet-tuloa vaan luokseni. .. Niin katsotaan. .. Naiset. Ei se aina tarvii olla, " SARVI " pystyssä. Naiselle voi osattaessa olla muutenkin "hyvänä", kuin .. n....n. , elikkä "survoen".
- hmh
Minkäköhän takia vanhat miehet aina uhoavat seksuaalisella kyvykkyydellään? Luuletteko te että naiset muuttuvat kiimaisiksi nymfoiksi vanhemmiten?
Mitenkä lienee sen kanssa että osaa jutella ihan normaalisti toisen kanssa, on kiinnostunut siitä miltä hänestä tuntuu, on halukas puuhastelemaan kaikenlaista kivaa yhdessä kuten liikkumaan luonnossa, nauttimaan kulttuurista jne.? Yksikään vanha mies ei ole koskaan tarjonnut yhtään mitään tuollaista, aina se on vaan seksi seksi seksi! - zxcv zxc vzxc vzxcv
hmh kirjoitti:
Minkäköhän takia vanhat miehet aina uhoavat seksuaalisella kyvykkyydellään? Luuletteko te että naiset muuttuvat kiimaisiksi nymfoiksi vanhemmiten?
Mitenkä lienee sen kanssa että osaa jutella ihan normaalisti toisen kanssa, on kiinnostunut siitä miltä hänestä tuntuu, on halukas puuhastelemaan kaikenlaista kivaa yhdessä kuten liikkumaan luonnossa, nauttimaan kulttuurista jne.? Yksikään vanha mies ei ole koskaan tarjonnut yhtään mitään tuollaista, aina se on vaan seksi seksi seksi!Seksi on ainoa, mikä kiinnostaa. Tunteet, puuhastelu ym. turha kakka on vain taakaksi. Mieluummin kassit tyhjäksi ja menoksi!
- Elämänkokemuksella
hmh kirjoitti:
Mitenkä lienee sen kanssa että osaa jutella ihan normaalisti toisen kanssa, on kiinnostunut siitä miltä hänestä tuntuu, on halukas puuhastelemaan kaikenlaista kivaa yhdessä kuten liikkumaan luonnossa, nauttimaan kulttuurista jne.? Yksikään vanha mies ei ole koskaan tarjonnut yhtään mitään tuollaista, aina se on vaan seksi seksi seksi!Miksi vanhat miehet uhoaa seksikkyydellään? No, kun ne kuvittelee, että viagralla valloittaa nuorenkin naisen. Ei ole muulla muka väliä. Minua piirittävät tuskissaan noin 15v vanhemmat papat. Kelpaisin itseäni nuoremmillekin, jollen paljasta ikääni, mutta heidänkin joukossaan on paljon ennenaikaisesti lässähtäneitä tylsimyksiä.
Hieman olen kiinnostunut yhdestä papasta. Hän on hoikka ent. kilpaurheilija. Luonne ja tavat ratkaisevat, annanko periksi. En aio nirsoilla ikäerosta, jos mies muuten osoittautuu luotettavaksi ja kunnioitettavaksi. Hieman häiritsee se seksiin pyytely, vaikka tökerön painostava ei olekaan. Jos nuorena tuli hypättyä punkkaan estottomasti, ei se toimi enää. Ihan eri kriteerit nyt. Ensin järki, sitten tunteet ja lopuksi halu. Siinä järjestyksessä syntyy jotain pysyvämpää. Jos jostain pitää luopua niin seksistä. - Akat on sikoja
hmh kirjoitti:
Mitenkä lienee sen kanssa että osaa jutella ihan normaalisti toisen kanssa, on kiinnostunut siitä miltä hänestä tuntuu, on halukas puuhastelemaan kaikenlaista kivaa yhdessä kuten liikkumaan luonnossa, nauttimaan kulttuurista jne.? Yksikään vanha mies ei ole koskaan tarjonnut yhtään mitään tuollaista, aina se on vaan seksi seksi seksi!"Minkäköhän takia vanhat miehet aina uhoavat seksuaalisella kyvykkyydellään?"
Ehkä heidät on jätetty ja yhdeksi syyksi on sanottu miehen seksikyvyttömyys. - Halut 1:een Kalut 2
Elämänkokemuksella kirjoitti:
Miksi vanhat miehet uhoaa seksikkyydellään? No, kun ne kuvittelee, että viagralla valloittaa nuorenkin naisen. Ei ole muulla muka väliä. Minua piirittävät tuskissaan noin 15v vanhemmat papat. Kelpaisin itseäni nuoremmillekin, jollen paljasta ikääni, mutta heidänkin joukossaan on paljon ennenaikaisesti lässähtäneitä tylsimyksiä.
Hieman olen kiinnostunut yhdestä papasta. Hän on hoikka ent. kilpaurheilija. Luonne ja tavat ratkaisevat, annanko periksi. En aio nirsoilla ikäerosta, jos mies muuten osoittautuu luotettavaksi ja kunnioitettavaksi. Hieman häiritsee se seksiin pyytely, vaikka tökerön painostava ei olekaan. Jos nuorena tuli hypättyä punkkaan estottomasti, ei se toimi enää. Ihan eri kriteerit nyt. Ensin järki, sitten tunteet ja lopuksi halu. Siinä järjestyksessä syntyy jotain pysyvämpää. Jos jostain pitää luopua niin seksistä."Ensin järki, sitten tunteet ja lopuksi halu. Siinä järjestyksessä syntyy jotain pysyvämpää. Jos jostain pitää luopua niin seksistä"
Tee palvelus "piirittäjä-papalle" äläkä ala mihinkään hänen kanssaan. Suurta tragediaa testopapalla tiedossa kaltaisesi lahnan kanssa. - totuus on tämä
Akat on sikoja kirjoitti:
"Minkäköhän takia vanhat miehet aina uhoavat seksuaalisella kyvykkyydellään?"
Ehkä heidät on jätetty ja yhdeksi syyksi on sanottu miehen seksikyvyttömyys.Ei, ei, ei.
Iästä riippumatta seksitaidoilla uhoavat ovat KAIKKI totaalisen huonoja sängyssä. Eivät taatusti tyydytä naista.
Siksi ne uhoavat. Yrittävät esittää hyvää rakastajaa.
Kukaan hyvä rakastaja ei uhoa. Heidän ei tarvitse.
Naiset hyvät, tehkää itsellenne palvelus. Älkää ikinä menkö sänkyyn uhoajan kanssa. Voitte vain pettyä.
- EiNeUlkomaalaisetkaa
Valhe paljastuu nopeasti, kun pyytää tuoreen valokuvan. Jos ei sitä saa, voi lopettaa homman siihen, ellei halua tarkistaa sokkotreffeillä, vastaako ulkonäkö sitä mitä ikäväittämä antaa olettaa. Treffeillä voi sitten tarkistaa vielä paperitkin :D Mutta turhaa vaivaahan toi pyöritys on alusta loppuun niin kuin monet muutkin aihepiiriin liittyvät reissut...
- 29v
Miksi ihmeessä aikuinen ihminen kuten sinä haluaisi aloittaa minkään laista ihmissuhdetta valheiden pohjalta. Pysy itse rehellisenä ja se on niiden miesten häpeä, jos eivät itse siihen pysty. Ikä on vielä pieni asia valehdella, mutta jos siihen pystyy, niin pystyy varmaan vakavampiinkin. Jos et halua kertoa tarkkaa ikääsi tai haluat esimerkiksi itseäsi nuorempia miehiä, niin kerro olevasi vaikka 40 ja nuorekas ja kerro toki suoraan jos tähtäimessä on nuoremmat kollit.
- hei jne.
Voin kyllä ikäni kertoa, mutta mietityttää että onko se ikä sitten nimenomaan profiilien lukijoille joku ongelma, kun aika harvoin tulee ikäisiltäni miehiltä vastauksia. Ja siksihän olinkin vähän pettynyt kun itseäni vuotta nuorempana esiintynyt mies ilmenikin itseäni kolme vuotta vanhemmaksi... :P
Ja mietityttää seuraavaksi että senkö takia miehet (siis ne jotka kumminkin hakeava kumppania, eivätkä iänikuista seksiä) valehtelevat nykyään ikänsä kun hekin kokevat että ilmoituksia katseleville ihmisille heidän ikänsä ei käy.
Vaikuttaa vain siltä, kuten taisin aloituksessanikin miettiä, että miehet valehtelevat ikänsä saadakseen itseään NUOREMMAN naisen, kun taas naisen pitäisi valehdella ikänsä saadakseen IKÄISENSÄ miehen.
Jokin tässä nyt mättää!
- Nyt kun aloitustani on miinustettu, niin olisi kiva tietää että mitä nämä miinustajat ajattelevat minun tekevän tai sanovan väärin. Pitäisikö minun alkaa heidän mielestään valehtelemaan ikäni, koska on väärin asiaa arvostella, vai mitä he oikein ajattelivat? - Mies 30
hei jne. kirjoitti:
Voin kyllä ikäni kertoa, mutta mietityttää että onko se ikä sitten nimenomaan profiilien lukijoille joku ongelma, kun aika harvoin tulee ikäisiltäni miehiltä vastauksia. Ja siksihän olinkin vähän pettynyt kun itseäni vuotta nuorempana esiintynyt mies ilmenikin itseäni kolme vuotta vanhemmaksi... :P
Ja mietityttää seuraavaksi että senkö takia miehet (siis ne jotka kumminkin hakeava kumppania, eivätkä iänikuista seksiä) valehtelevat nykyään ikänsä kun hekin kokevat että ilmoituksia katseleville ihmisille heidän ikänsä ei käy.
Vaikuttaa vain siltä, kuten taisin aloituksessanikin miettiä, että miehet valehtelevat ikänsä saadakseen itseään NUOREMMAN naisen, kun taas naisen pitäisi valehdella ikänsä saadakseen IKÄISENSÄ miehen.
Jokin tässä nyt mättää!
- Nyt kun aloitustani on miinustettu, niin olisi kiva tietää että mitä nämä miinustajat ajattelevat minun tekevän tai sanovan väärin. Pitäisikö minun alkaa heidän mielestään valehtelemaan ikäni, koska on väärin asiaa arvostella, vai mitä he oikein ajattelivat?Aika harva mies varmaankaan haluaa ikäistään naista. En minä ainakaan halua.
- -------
Mies 30 kirjoitti:
Aika harva mies varmaankaan haluaa ikäistään naista. En minä ainakaan halua.
Olet kuitenkin vasta 30 v??? Eli minkä ikäsen haluat?
- Minulla on
Mies 30 kirjoitti:
Aika harva mies varmaankaan haluaa ikäistään naista. En minä ainakaan halua.
itseäni vuotta nuorempi supervaimo, ollut jo yli 30 vuotta. En vaihtaisi. Tähän ikään seksiäkin on saanut jo tarpeeksi ja saa tietysti vieläkin.
- huuaaaah
Juuri niin kuin nti 29 kirjoitti. Mutta miksi kaikilla naisilla on harrastuksena bodypump, sali, jooga, pilates, jne. kannattais alkaa vaikka tanssii
- takuuMureaKomistus
Minusta juuri tuon ilmoittaminen on ollut reilua. Pikkusen olen vierastanut naisia, joilla harrastuksena ruumispumppaus ja jatkuva käsien pesu. Pilates viitannee Pontius Pilatukseen ja sitä kautta jatkuvaan käsien pesuun.
- Mies 30
Jos nainen (tai mies) mainitsee harrastuksekseen jonkin urheilulajin, salillakäynnin tms., sen tulisi myös näkyä kropassa - kilometrin päähän. Jos siis olet löysä nahjus, älä väitä harrastavasi mitään liikuntaa.
- oomai
Onko lumenluonti muuten harrastus, vai aamujumppaa ? No oli miten oli,
mutta näin on.
Minun ei tarvitse valehdella syntymävuottani, kun näytän ihan ikäiseltäni.
Todella huvittavaa, miten aikuisilla ihmisillä on pokkaa jokalähtöön,
kuten tehdä nuorennusleikkaus ihan omalla koneella.
Niin tiede kehittyy.
- Service Unavailable
Service Unavailable
--------------------------------------------------------------------------------
HTTP Error 503. The service is unavailable. - world1
niinhän se on että ikää ja painoa vedetään hieman alakanttiin..no vastapainoksi pituutta lisätään..eikös se sitten ole balanssissa :D
- Kokemusta on.
Jos aikoo tavata silmätysten niin kyllä kannattaa kertoa perusasiat; ikä, pituus ja paino ainakin rehellisesti. Itselläni ainakin luottamus toiseen menee heti jollei edes noita perusasioita voi kertoa, jotka on kuitenkin heti todettavissa kun toisen näkee.
- Näinhän se on
Juuri näin nimim. Kokemusta on. Valheella on lyhyet jäljet. Minäkin tapasin netissä naisen, jolla oli profiilissa paino 65, ei tupakoi, ei käytä alkoa, pukeutuminen trendikäs ja urheilullinen. Todellisuudessa paino lähemmäs 80, tupakkaa kului vähintään toppa päivässä ja alkoa kului joka päivä. Ollut katkaisuhoidossa ja polttanut korttinsa. Vaatteet oli kyllä trendikkäät, mutta sopivat paremmin 20 kg hoikemmalle. Joka paikka pursui. Ainut asia missä hän oli rehellinen oli ikä. No loppuihan se aika nopeasti. En voi käsittää miksi pitää valehdella. Varsinkin kun etsii totuus paljastuu varsin nopeasti.
- Ikisinkku M
Tuostkohan se johtuu kun jos haen ikäisiäni tai vain muutaman vuoden nuorempia naisia niin ne näyttää jo turhan iäkkäiltä, pitäisi kai sitten itsekin alkaa vedättämään jotta löytäisi ulkonäöltään sopivanlaisen naisen. Enpä kyllä muutenkaan ole enää pitkilleen edes yrittänyt tuolta löytää niin ei taida jaksaa ruveta muuttamaan.
- Pappasuodatin
Sama juttu minulla miesten kanssa. Omanikäiset näyttää ja vaikuttaa muutenkin kauhean vanhoilta, ja vielä lisäksi monet ovat sitä mieltä, että naisen pitäisi olla muutaman vuoden nuorempi kuin itse ovat. Pakko laittaa oma ikä vähän nuoremmaksi kuin olen, ja kaiken lisäksi näytän vielä nuoremmalta.
Yleensä periaatteena on, että en valehtele ikääni. Eihän kukaan silloin pidä minua hyvinsäilyneenä ikäisenäni vaan ikäiseni näköisenä. Jos jonkun kanssa on päästy yhtään pitemmälle, olen kertonut oikean ikäni ja laittaneeni profiiliin väärän siksi, kun kaikki tekevät niin, jopa sellaiset jotka ovat muuten rehellisiä ja luotettavia - kokemusta on sellaisistakin.
Kun aloitin täällä, minulla oli oikeat tiedot ja tutustuin mieheen, joka oli profiilinsa mukaan minua 6 vuotta nuorempi. Kun tapasin hänet, näin että ei voinut olla, vaikka en aina osaakaan arvioida ihmisten ikiä hyvin. Kävi ilmi, että hän oli vuoden vanhempi kuin minä. Ajan mittaan kävi myös ilmi, että ikä oli pienin asia mitä se mies valehteli. Aivan kuin hän ei olisi osannut totta puhuakaan. Patologinen valehtelija siis. Kun kysyin, miksi hän valehtelee, selitys oli, että hän luuli, etten huoli häntä, eikä kukaan mukaan, jos hän kertoo totuuden. Sanoin, että juuri sen valehtelun vuoksi joku voi olla haluamatta, eikä iän tai muiden tosiasioiden perusteella. Taisi pitää minua tyhmänä kun kuvitteli että kaikki ne jutut menee läpi. Oli kai aikaisemmin mennyt. Ja oli itse tyhmä kun kuvitteli niin. Eikä se ollut ainoa asia missä se tyhmyys ilmeni. - Ikisinkku M
Pappasuodatin kirjoitti:
Sama juttu minulla miesten kanssa. Omanikäiset näyttää ja vaikuttaa muutenkin kauhean vanhoilta, ja vielä lisäksi monet ovat sitä mieltä, että naisen pitäisi olla muutaman vuoden nuorempi kuin itse ovat. Pakko laittaa oma ikä vähän nuoremmaksi kuin olen, ja kaiken lisäksi näytän vielä nuoremmalta.
Yleensä periaatteena on, että en valehtele ikääni. Eihän kukaan silloin pidä minua hyvinsäilyneenä ikäisenäni vaan ikäiseni näköisenä. Jos jonkun kanssa on päästy yhtään pitemmälle, olen kertonut oikean ikäni ja laittaneeni profiiliin väärän siksi, kun kaikki tekevät niin, jopa sellaiset jotka ovat muuten rehellisiä ja luotettavia - kokemusta on sellaisistakin.
Kun aloitin täällä, minulla oli oikeat tiedot ja tutustuin mieheen, joka oli profiilinsa mukaan minua 6 vuotta nuorempi. Kun tapasin hänet, näin että ei voinut olla, vaikka en aina osaakaan arvioida ihmisten ikiä hyvin. Kävi ilmi, että hän oli vuoden vanhempi kuin minä. Ajan mittaan kävi myös ilmi, että ikä oli pienin asia mitä se mies valehteli. Aivan kuin hän ei olisi osannut totta puhuakaan. Patologinen valehtelija siis. Kun kysyin, miksi hän valehtelee, selitys oli, että hän luuli, etten huoli häntä, eikä kukaan mukaan, jos hän kertoo totuuden. Sanoin, että juuri sen valehtelun vuoksi joku voi olla haluamatta, eikä iän tai muiden tosiasioiden perusteella. Taisi pitää minua tyhmänä kun kuvitteli että kaikki ne jutut menee läpi. Oli kai aikaisemmin mennyt. Ja oli itse tyhmä kun kuvitteli niin. Eikä se ollut ainoa asia missä se tyhmyys ilmeni.Siinä vähn tuossa vedätyksessä se ongelma vaikka sen kuinka perustelisi että "kun muutkin" niin siitä on sitten lyhyempi matka vedättää jossakin muussakin asiassa, sikäli voisi olla paras laittaa se oikea kuitenkin. Sitäpaitsi, jos korjaat alaspäin vaikkapa 5v. niin sitten joku joka oikeasti on vaikka 5v. sinua vanhempi ei välttämättä viitsi ottaa yhteyttä kun ajattelee ikäeroa olevan liikaa.
- näinnyt
Pappasuodatin kirjoitti:
Kun aloitin täällä, minulla oli oikeat tiedot ja tutustuin mieheen, joka oli profiilinsa mukaan minua 6 vuotta nuorempi. Kun tapasin hänet, näin että ei voinut olla, vaikka en aina osaakaan arvioida ihmisten ikiä hyvin. Kävi ilmi, että hän oli vuoden vanhempi kuin minä. Ajan mittaan kävi myös ilmi, että ikä oli pienin asia mitä se mies valehteli. Aivan kuin hän ei olisi osannut totta puhuakaan. Patologinen valehtelija siis. Kun kysyin, miksi hän valehtelee, selitys oli, että hän luuli, etten huoli häntä, eikä kukaan mukaan, jos hän kertoo totuuden. Sanoin, että juuri sen valehtelun vuoksi joku voi olla haluamatta, eikä iän tai muiden tosiasioiden perusteella. Taisi pitää minua tyhmänä kun kuvitteli että kaikki ne jutut menee läpi. Oli kai aikaisemmin mennyt. Ja oli itse tyhmä kun kuvitteli niin. Eikä se ollut ainoa asia missä se tyhmyys ilmeni.Niin ?? Olen mies Aikuinen .... Valehtelin ikäni 6 v nuoremmaksi teimme trffit tapasimme ihastuimme molemmat ,, ............... Sitten laitoinhälle viestin ja kerroin totuuden ,,,,,, Päivään ei kuulunut mitään sitten tuli viesti ,,,;;; Ei haittaa oot tosiaan paljon ikäiästäsi nuoremman oloinen/näköinen .. ............... Jälestä hän sanoi ettei olis vastanu mulle jos olisn laittanut oikean ikäni ,,, nyt menee todella hyvin ,,,,,,,,,,,, Niin että mikä oike menettely ???????????? ja se ykskin asia on tosi hyvin aikuinen mies ei enää hätäile nautitaan pitkästä rauhallisesta ,,hmm tiedätte kyllä
- hei jne.
Paukahti mieleeni että se 40-vuotiaaksi itsensä ilmoittanut mies jonka kanssa viime vuonna kävin treffeillä näytti kyllä vanhemmalta. Oli ihan hyväkuntoisen oloinen (ei lihava), mutta jotenkin vaan varttuneemman oloinen kuin jopa minä joka olin silloin siis 43. Ajattelin että tupakointi vanhentaa, hän kun veti aikalailla tiuhaan tahtiin tupakkaa (siirtyi kohteliaasti aina loitommalle savuttelemaan, kun olimme ulkotiloissa).
Pirustako näistä tietää. Hänkin kyllä vaikutti ihan mukavalta ja luotettavalta mieheltä, joten ei minun mieleeni juolahtanut että olisi vilppiä asiassa. - Pappasuodatin
Ikisinkku M kirjoitti:
Siinä vähn tuossa vedätyksessä se ongelma vaikka sen kuinka perustelisi että "kun muutkin" niin siitä on sitten lyhyempi matka vedättää jossakin muussakin asiassa, sikäli voisi olla paras laittaa se oikea kuitenkin. Sitäpaitsi, jos korjaat alaspäin vaikkapa 5v. niin sitten joku joka oikeasti on vaikka 5v. sinua vanhempi ei välttämättä viitsi ottaa yhteyttä kun ajattelee ikäeroa olevan liikaa.
Miesten mielestä naiset eivät koskaan ole liian nuoria eikä ikäeroa koskaan ole liikaa. Vaikka ihannekumppanin tiedoissa olisi mikä ikähaarukka, ihan kaikenikäiset ottaa yhteyttä. Hämmästyttävintä, että myös sellaiset nuoret miehet, joiden äiti voisin olla. Miehillähän se menee useimmiten niin, että 60-vuotias mies etsii 40-50-vuotiasta naista ja yli 50-vuotiaana olen heille liian vanha.
- IKisinkku M
Pappasuodatin kirjoitti:
Miesten mielestä naiset eivät koskaan ole liian nuoria eikä ikäeroa koskaan ole liikaa. Vaikka ihannekumppanin tiedoissa olisi mikä ikähaarukka, ihan kaikenikäiset ottaa yhteyttä. Hämmästyttävintä, että myös sellaiset nuoret miehet, joiden äiti voisin olla. Miehillähän se menee useimmiten niin, että 60-vuotias mies etsii 40-50-vuotiasta naista ja yli 50-vuotiaana olen heille liian vanha.
Ei se nyt ihan noinkaan ole, itse näkisin että oikeasti 3-10v nuorempi nainen olisi minulle passeli kumppani fyysisesti ja henkisesti. Jos oikein hyvin säilynyt niin tuo kolmisen vuotta riittää eroa mutta jos ei niin sitten saisi olla likempänä kymmentä mutta yli sen ei saisi olla kun on sitten niin paljn eri maailmassa kasvanut, on sekin tullut nähtyä.
Hauska ilmaisu tuo "äiti voisin olla" tässä nyt viimeaikoina kun jossain baarin tiskillä ruvennut jotain naista jututtamaan ei iskemis vaan ihan ajanvietemielessä niin nämä melkein kärkeen tuumaa että "voisin olla äitisi", sitten kun iät tarkistetaan niin eipä sitä montaa vuotta yllättäen eroa olekaan, kaitpa se valaistus sitten hämää. Kieltämättä tosin ikätovereista miesten puolella osa vaikuttaa itsestäkin jotenkin urautuneilta ja rapistuneilta, liekö sitten syynä liika ryyppääminen, stressi vai muuten huonot elämäntavat mutta jotenkin sitä on ilmeisesti nuorekkaampi vaikken erityisesti siihen pukeutumisella tms. pyrikään. - knock-out X
IKisinkku M kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan ole, itse näkisin että oikeasti 3-10v nuorempi nainen olisi minulle passeli kumppani fyysisesti ja henkisesti. Jos oikein hyvin säilynyt niin tuo kolmisen vuotta riittää eroa mutta jos ei niin sitten saisi olla likempänä kymmentä mutta yli sen ei saisi olla kun on sitten niin paljn eri maailmassa kasvanut, on sekin tullut nähtyä.
Hauska ilmaisu tuo "äiti voisin olla" tässä nyt viimeaikoina kun jossain baarin tiskillä ruvennut jotain naista jututtamaan ei iskemis vaan ihan ajanvietemielessä niin nämä melkein kärkeen tuumaa että "voisin olla äitisi", sitten kun iät tarkistetaan niin eipä sitä montaa vuotta yllättäen eroa olekaan, kaitpa se valaistus sitten hämää. Kieltämättä tosin ikätovereista miesten puolella osa vaikuttaa itsestäkin jotenkin urautuneilta ja rapistuneilta, liekö sitten syynä liika ryyppääminen, stressi vai muuten huonot elämäntavat mutta jotenkin sitä on ilmeisesti nuorekkaampi vaikken erityisesti siihen pukeutumisella tms. pyrikään.Itselläni asia menee toisinpäin. Viimeksi 34-vuotias nuorimies esitteli itsensä sanoen "minähän olen tällainen vanha mies jo..." ajatellen, etten kelpuuta itseäni niin paljon vanhempaa miestä luullen minua 26-vuotiaaksi.
Mitä minä siihen. On minulla ollut nuorempiakin. :D
Myös nykyinen miesystäväni avasi ikäkeskustelun varsin varovasti. Katsoi huolestuneena minua kertoen olevansa jo yli neljänkymmenen. Hänkin näyttää ikäistään reilusti nuoremmalta, siksi varovaisuus. Arveli minun kauhistuvan ikäeroamme. Tiesin hänen ikänsä jo etukäteen. Hän ei minun. Oli luullut minua kolmikymppiseksi. Aivan kuten kaikki muutkin.
Näytän noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta. De facto. SILTI en torju nelikymppisiä miehiä vedoten omaan hyvin säilyneeseen ulkonäkööni. Sehän olisi naurettavaa.
Sen sijaan torjun kaikki miehet, joille ulkonäköni ja nuorekkuuteni merkitsee liikaa. Aivan kuten torjuisin myös sinut. - Ikisinkku M
knock-out X kirjoitti:
Itselläni asia menee toisinpäin. Viimeksi 34-vuotias nuorimies esitteli itsensä sanoen "minähän olen tällainen vanha mies jo..." ajatellen, etten kelpuuta itseäni niin paljon vanhempaa miestä luullen minua 26-vuotiaaksi.
Mitä minä siihen. On minulla ollut nuorempiakin. :D
Myös nykyinen miesystäväni avasi ikäkeskustelun varsin varovasti. Katsoi huolestuneena minua kertoen olevansa jo yli neljänkymmenen. Hänkin näyttää ikäistään reilusti nuoremmalta, siksi varovaisuus. Arveli minun kauhistuvan ikäeroamme. Tiesin hänen ikänsä jo etukäteen. Hän ei minun. Oli luullut minua kolmikymppiseksi. Aivan kuten kaikki muutkin.
Näytän noin kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmalta. De facto. SILTI en torju nelikymppisiä miehiä vedoten omaan hyvin säilyneeseen ulkonäkööni. Sehän olisi naurettavaa.
Sen sijaan torjun kaikki miehet, joille ulkonäköni ja nuorekkuuteni merkitsee liikaa. Aivan kuten torjuisin myös sinut.Tavallaan ymmärrän tuon varovaisuuden, toisaalta en sitä itse harrasta vaan pamautan numerot pöytään mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ettei käy niin että nuori nainen änkeää iholle ja tavallaan pettyy sitten myöhemmin kun kysyy ja kuulee iän, parempi kun on faktat heti tiedossa niin sitten ei haittaa jos edelleenkin haluaa lähempää tuttavuutta.
Joo en minäkään muuten välttämättä torjuisi vanhempiakaan mutta kun tahtovat jo olla niin mummomaisia valtaosa, joskus nuorempana jonkinaikaa seukkailin 15v vanhemman naisen kanssa eikä mitään kitkaa ollut siinäkään eipä sillä. Juu, anna vaan pakit, kestän sen kyllä :D - Pappasuodatin
Ikisinkku M kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän tuon varovaisuuden, toisaalta en sitä itse harrasta vaan pamautan numerot pöytään mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ettei käy niin että nuori nainen änkeää iholle ja tavallaan pettyy sitten myöhemmin kun kysyy ja kuulee iän, parempi kun on faktat heti tiedossa niin sitten ei haittaa jos edelleenkin haluaa lähempää tuttavuutta.
Joo en minäkään muuten välttämättä torjuisi vanhempiakaan mutta kun tahtovat jo olla niin mummomaisia valtaosa, joskus nuorempana jonkinaikaa seukkailin 15v vanhemman naisen kanssa eikä mitään kitkaa ollut siinäkään eipä sillä. Juu, anna vaan pakit, kestän sen kyllä :DAioinkin tuon aikaisemmin kirjoituksesi perusteella kysyä, mikä siinä olisi niin kauhean kamalaa, jos nainen olisi 2-4 vuotta vanhempi?
Itse voisin sanoa ihan samaa ikäisistäni ja muutaman vuoden vanhemmista miehistä, ovat niin pappamaisia lähes kaikki, että ovat ihan eri paria minun kanssa ja muutenkin heidän ajatusmaailmansa ja elämäntavat on ihan eri, enkä voisi kuvitellakaan mitään heidän kanssaan. Onneksi on poikkeuksiakin. Aina on poikkeuksia. - Ikisinkku M
Pappasuodatin kirjoitti:
Aioinkin tuon aikaisemmin kirjoituksesi perusteella kysyä, mikä siinä olisi niin kauhean kamalaa, jos nainen olisi 2-4 vuotta vanhempi?
Itse voisin sanoa ihan samaa ikäisistäni ja muutaman vuoden vanhemmista miehistä, ovat niin pappamaisia lähes kaikki, että ovat ihan eri paria minun kanssa ja muutenkin heidän ajatusmaailmansa ja elämäntavat on ihan eri, enkä voisi kuvitellakaan mitään heidän kanssaan. Onneksi on poikkeuksiakin. Aina on poikkeuksia.Aina on poikkeuksia sehän on selvä, kyllähän sitä pötkähdetäänkin eri tahtiin. Luulen että tuohon vaikuttaa aika paljon geenit, ruokailutottumukset ja esim. työskentelyolosuhteet, yksi kaverini joa ikänsä ollut ulkotöissä on naamaltaan paljon kuluneempi kun on ollut jatkuvaan auringossa, tuulessa ja tuiskussa, kroppa kyllä on kunnossa, riski jutikka. Itsellä taas mennyt niinpäin että olin fyysisissä töissä alkuun joissa tuli kohtalaisesti liikuntaa ja monipuolisia työskentelyasentoja niin sai perusfysiikan kuntoon. Ruokailuhan kanssa kuluttaa aika paljon kroppaa jos syö paljon&epäterveesti ja vaikka liikkuisikin läskin pois niin kuluttaa se silti elimistöä.
Jotkut vaan on nuorekkaampia olemukseltaan eikä siihen välttämättä edes pukeutuminen hirveästi vaikuta, miehillä varmaan se että tukka pysyy päässä eikä ole ryppyjä silmäkulmissa tekee aika paljon.
- Rehellinen mies
Naiset ne vasta valehtelevatkin.
Olen todella pettynyt treffipalstojen naisten valehteluun.
Toisaalta sitten mieheltä vaaditaan niin kovia juttuja, ettei vahvimmallakaan itsetunnolla varustettu mies uskalla ottaa yhteyttä. Ne jotka eivät halua mukavaa yhdessäoloa, ovat nymfomaaneja eli nykyisen termin mukaan hyperseksuaaleja. "Minulla ei ole aikaa sellaiseen" he sanovat.
Ihminen, yhdessäolo ja seksi. Näin se pitää olla. - Mies vm. 1965
Eipä ole ikääni koskaan tarvinnut nuoremmmaksi väittää kuin olen, mut siitä huolimatta näyttää vientiä riittävän.... Jopa itseäni nuorempien seuraan.... Jokainen toimii tavallaan, siis jopa huijaten ikänsä.....
- Pirteä vanhus
Hullua touhua.
Olen huomannut että moni kuvittelee olevansa nuoremman näköinen kuin on. Hirveetä yrittää vastailla semmoisille jotka kysyy, että arvaa mun ikä! Sitten sitä kohteliaasti vetää niin alas kun suinkin kehtaa, ja kaikki menee läpi! Pösilöt uskoo ja kehrää tyytyväisyyttään.
Eli jos luulet itseäsi nuorekkaaksi, muista että et aina seiso poseerausasennossa oman peilin edessä. Myös kysyjälle voidaan valehdella.
Ihan sama onko 44 vai 47 ja puoli. On tyhmää valehdella ikäänsä kun se kuitenkin lopulta tulee ilmi. Itse olen juuri täyttänyt 51v, niin kuin naamasta näkyy :)
- lyhyet jäljet
Ei kannata valehdella ikäänsä, ikinä.
Jos olet hakemassa seuraa ja haluat pidemmän suhteen kuin yhden illan jutun, niin ei todellakaan kannata valehdella ylpäätänsä mitään! Valheilla on lyhyet jäljet ja näin vain osoitat, että olet epäluotettava ja valehtelet. Toiselle tulee mieleen, että mitä muuta kaikkea voitkaan sitten valehdella.
Jos näen, että treffi-ilmoituksessa on valehdeltu ikä ja tiedän, että se ikä ei ole totta, niin pointsit kyllä laskee siinä määrin silmissä etten ikinä voisi kuvitellakaan olevani sen henkilön kanssa, siis IKINÄ.
Ihan naurettavaa valehdella ikänsä. Oikeasti. Se toinen henkilö joko tykkää susta tai sitten ei, ei siinä iällä ole mitään tekemistä. Kukaan ei kuitenkaan halua valehtelevaa kumppania itselleen. - Nainen 40++
On hyvinkin eri asia, onko nainen 40 vai 45. Toinen voi vielä saada lapsia ja toiselle se on hyvin harvinaista.
- Mies 1965
Aivan, totta sekin... Mut itse olenkin tavannut kaikki livenä.. Ei siis ole tarvinnut huijata ikääni...Mies vm. 1965....
- Ruksia ruutuun
Mulla oli profiili treffeissä ja kyllä se sitten olikin hupaisaa, kun huomasi että 9/10 naisista, minun tapaamisistani, olivat täyttäneet profiilinsa tiedot varmaan R-kioskilla. Ikää valehdeltiin, molempiin suuntiin, harrastuksia lisäiltii miten sattuu, ja mikä ihme siinä on, että jos pituus 160cm, paino on 75kg, naisella, ja vartaloksi merkattu normaali/tai jopa hoikka? :D Naamakuva profiilissa ja kun kahvipöytään istuudut niin et edes penkillesi mahdu.. vieläkö normaali? En paheksu pyöreyttä, pidän naisesta jolla on muotoa. Mutta ei ihme ettei uutta rakkautta kohtaa jos ei omana itsenään voi ihmisiä tavata. Kun tiedät ikäsi, mittasi, harrastuksesi yms, ja kun tunnet itsesi ja olet sujut itsesi kanssa niin se rakkauskin sieltä tulee. Minulle tuli joka kerta pienempi tai suurempi pettymys, sillä odotin jotain mitä minulle ilmoitettiin, eikä nainen vastannutkaan odotuksia. Ei sellainen rakkauteen johda. Mielummin kannattaa vähätellä, mutta aivan hieman vain ja yllätä positiivisesti uusi tuttava!
- EI VOI OLLA TOTTA
"Ruksia ruutuun" ja muillekin, jotka netistä haette herra- ja daamiseuraa.. Minkä ihmeen takia te sieltä sitä haette? Pelkkiä pettymyksiä yksi toisensa jälkeen.. Eikä onnistu luonnostaan deittailu vaan pitää "salaa" ja valehtelemalla yrittää bongata joku NETIN KAUTTA? Ettekö käy missään ulkona (oikein livenä), että löytyisi se sydänystävä, josta näkee heti iän (melkein), pituuden, painon, värin jne. että heti pääsisi toisesta "jyvälle" naamatusten?
- muille
EI VOI OLLA TOTTA kirjoitti:
"Ruksia ruutuun" ja muillekin, jotka netistä haette herra- ja daamiseuraa.. Minkä ihmeen takia te sieltä sitä haette? Pelkkiä pettymyksiä yksi toisensa jälkeen.. Eikä onnistu luonnostaan deittailu vaan pitää "salaa" ja valehtelemalla yrittää bongata joku NETIN KAUTTA? Ettekö käy missään ulkona (oikein livenä), että löytyisi se sydänystävä, josta näkee heti iän (melkein), pituuden, painon, värin jne. että heti pääsisi toisesta "jyvälle" naamatusten?
Mistäs se sitten pitäisi hakea? Baarista? Sydänystävä raittiille ei löydy viinanhuurujen seasta. On neuvottu että hae sieltä joku joka ei siellä viihdy, mutta eikös se ole jo aika naurettavaa että raittiiden pitäisi hengailla baarissa epäviihtymässä että löytäisivät toisensa... Ja kyllä siellä live-elämässäkin onnistuu valehtelu. Varsinkin ukkomiehiltä. En lähde sinne mieltäni pahoittamaan.
Jos ei satu olemaan tuttavapiirissä vapaita miehiä, niin yksinpä olet sitten jos netistä ei löydy.
- Blondi42
Jos minulle selviää että mies on valehdellut yhdenkin asian, kuten esim ikänsä, on se good bye saman tien. Kerran valehtelee, tekee sen toisenkin kerran
- kuinka ehdotonta
Kunka ehdoton olet? Jos vaikka 38 vuotias laittaa treffi-ilmoon iäkseen 36 vuotta, ei siksi että halauaisi esittää nuorempaa, vaan siksi että kaverit eivät tunnistaisi, niin onko se sitten kerrasta poikki?
- juuri näin
kuinka ehdotonta kirjoitti:
Kunka ehdoton olet? Jos vaikka 38 vuotias laittaa treffi-ilmoon iäkseen 36 vuotta, ei siksi että halauaisi esittää nuorempaa, vaan siksi että kaverit eivät tunnistaisi, niin onko se sitten kerrasta poikki?
Jos on niin itsestään epävarma rassukka, että pelkää kavereiden reaktiota, niin ei kannata tutustuakaan.
Kerrasta poikki, jos valheita ilmenee.
Olen sanonut jo vähän aikaan kuusikymppiseksi itseäni....keväälhä tuo on ees.....meinaan tuo tasakuuskymmentä.....
Valehdellut en ole koskaan ikääni.....
Kuvat jotka on esillä on otettu viime viikon sisällä kaik`......
Pahus kun jonnii ihmisen mielest` bikini kuvani olivat liian "jotain" et` ne poistettiin profiilistain.....
On aivan sama minkänäköiseks` minua noteerataan tai minkä ikäiseks`.....
Olen ainoastaan kirjoittelijana vain tääl` suomi kaksneloses`.....Hienot kuvat sishill
Ja hieno kroppa - toivon, että itselläni olisi eds tuonne päin, kun olen vajaa 20 vuoden kuluttua sinun iässäsi.
Tsemppiä :-)
- ---
Olen 28vuotias mies enkä ole ikinä nähnyt tarpeelliseksi valehdella ikääni. Oletan myös, että kumppanin kertoma ikä pitää paikkansa.
- misut2
Miksi etsit kumppania netistä, jalkaudu ihmeessä nuori mies jonnekin muualle, misää misut kehrää.!
- niin no....
Ei kait ikänsä valehtelu teikäläisten ikäluokassa vielä "tarpeeellista" olekaan. Ainoastaan ne 28v jotka alaikäisiä varhaisteinejä hakevat, joutuvat valehtelemaan.
- Kuutamollakos
Ehdottaisin, että lisäisit ikääsi muutaman lisävuoden ja näyttäisit sen jälkeen "ikäistäsi" nuoremmalta :)
- ikkremimiNvarattu
No sehän riippuu ihan minkälainen on. Jos on tehty vanhoihin nahkoihin niin voi olla parempi että valehtelee ikänsä yläkanttiin ja vastaavasti nuorekkaampi voi liioitella alaspäin. Yhtä kaikki mitä välii? Kaikkihan pyörii sen yhden asian ympärillä ja jos Maikilla vielä sokeri suussa sulaa niin onhan se varmaan ehtaa tavaraa. Kuten hevosmiehillä on tapana sanoa: "hyvässä ajolihassa".
Joka on pienessä rehellinen on suuressakin rehellinen.
- Vanhoja ukkoja
Jep, kyllä miehet tuntuvat valehtevan ikänsä. Viimeksi muutama päivä sitten tapasin nettideitin, joka oli taatusti ainakin 3-4 v vanhempi kuin mitä oli maininnut iäkseen profiilissa. Siitäkin sen jo arvaa, ettei ole puhtaat jauhot pussissa, kun hlö ei suostu lähettämään kuvaansa.
- Pappasuodatin
On niissä varmasti jotain muutakin vikaa, jotka ei suostu lähettämään kuvaansa, vaan inttää, että kyllä voidaan treffata sokkona. Mutta siihen minä vuorostani ilmoitan, että ei voida.
- ^^_
Tosia asia kuitenkin on, että aina on niitä, jotka poikkeavat keskiarvosta. Osa näyttää ikäistään selvästi vanhemmilta, osa selvästi nuoremmalta. Pelkkä katsahdus ei kerro kaikkea. Henkkarit esiin, niin saa varmuuden :)
- entä jos
Voihan joku näyttää nuoremmalle mutta valehtelee ikänsä. Ikävää sekin.
- Järki käteen
Miksi olisi pakko lähetellä kuviaan jo mahdollisten sekopäisten naisten takia suojellakseen yksityisyyttään? Eivät kaikki roiku edes facebookissa tai muissa sosiaalisissa foorumeissa.
On muitakin tapoja näyttää naamansa, kuviansa jos on vähänkään tekniikasta perillä! Toisekseen kaikilla ei edes ole ajantasaisia kuvia, jos ei nyt satu olemaan "linssilude". No jos sitten lähetät vaikka ei niin tuoretta kuvaa, on sekin taas "valehtelua" ja "ei puhtaat jauhot pussissa.
Monilla naisilla tuntuu olevan tarve vain keräillä kuvia. Mikä siinä on että ihmistä ei voi kohdata naamatusten jossain kahvilassa ja esittäytyä vaikka henkilöpaperiden perusteella jolloin varmasti selviää onko toinen rehellisillä aikeilla.
Moni aivan kunnollinen mies kyllästyy näihin ihme pellenaisiin joilla on tavattoman kovat luulot itsestään ja vaatimukset sen mukaisia. Ja jos olet itse vielä rehellinen ja tuot esiin todellista elämänkokemustasi ilman paskapuheita, on se liikaa. Moni on väkisinkin elämässään nähnyt yhtä ja toista jos ei ole ihan tumpelo ummikko. - hei jne.
Järki käteen kirjoitti:
Miksi olisi pakko lähetellä kuviaan jo mahdollisten sekopäisten naisten takia suojellakseen yksityisyyttään? Eivät kaikki roiku edes facebookissa tai muissa sosiaalisissa foorumeissa.
On muitakin tapoja näyttää naamansa, kuviansa jos on vähänkään tekniikasta perillä! Toisekseen kaikilla ei edes ole ajantasaisia kuvia, jos ei nyt satu olemaan "linssilude". No jos sitten lähetät vaikka ei niin tuoretta kuvaa, on sekin taas "valehtelua" ja "ei puhtaat jauhot pussissa.
Monilla naisilla tuntuu olevan tarve vain keräillä kuvia. Mikä siinä on että ihmistä ei voi kohdata naamatusten jossain kahvilassa ja esittäytyä vaikka henkilöpaperiden perusteella jolloin varmasti selviää onko toinen rehellisillä aikeilla.
Moni aivan kunnollinen mies kyllästyy näihin ihme pellenaisiin joilla on tavattoman kovat luulot itsestään ja vaatimukset sen mukaisia. Ja jos olet itse vielä rehellinen ja tuot esiin todellista elämänkokemustasi ilman paskapuheita, on se liikaa. Moni on väkisinkin elämässään nähnyt yhtä ja toista jos ei ole ihan tumpelo ummikko.Itse en lähde sinne kahviloihin kuvaa näkemättä, koska kuvaa pihtaavat miehet saattavat olla ukkomiehiä jotka pelkäävät että jää todisteita tapaamisesta naisen tietokoneelle jos kuva on annettu. Enkä myöskään tykkää ajatuksesta että mies kuvittelee omahyväisesti olevansa niin sutki suustaan että puhuu minut nuri halusin tai en.
Jos ei sen vertaa voi vaivautua että edes yhden kuvan laittaa ennen tapaamista, saattaisi varmaan kaikki muukin olla ylivoimaisen vaikeaa miehelle.
Tympäisee kun saa taas kerran kuulla että "nyt en pysty laittamaan kuvaa", "koneessa on vikaa ettei onnistu" jne. Välillä yritetään sopottaa että ei pysty laittamaan kuin kännykän kautta, annatko numerosi.
No en takuulla anna. Anonyymi s-posti on ainoa mitä oman pärstäkuvani lisäksi irtoaa ensialkuun. - Järki käteen
hei jne. kirjoitti:
Itse en lähde sinne kahviloihin kuvaa näkemättä, koska kuvaa pihtaavat miehet saattavat olla ukkomiehiä jotka pelkäävät että jää todisteita tapaamisesta naisen tietokoneelle jos kuva on annettu. Enkä myöskään tykkää ajatuksesta että mies kuvittelee omahyväisesti olevansa niin sutki suustaan että puhuu minut nuri halusin tai en.
Jos ei sen vertaa voi vaivautua että edes yhden kuvan laittaa ennen tapaamista, saattaisi varmaan kaikki muukin olla ylivoimaisen vaikeaa miehelle.
Tympäisee kun saa taas kerran kuulla että "nyt en pysty laittamaan kuvaa", "koneessa on vikaa ettei onnistu" jne. Välillä yritetään sopottaa että ei pysty laittamaan kuin kännykän kautta, annatko numerosi.
No en takuulla anna. Anonyymi s-posti on ainoa mitä oman pärstäkuvani lisäksi irtoaa ensialkuun.Höpö höpö!
Juuri tuollaisella asenteella et taatusti löydä ketään kunnollista. Minäkin olin deittaillessani vapaa mies ennen sitoutumista mutta en silti jaellut kuviani ympäriinsä. Tuollaisia naisia on onneksi kuitenkin vähemmistö ja saavat sinkuiksi jäädäkin.
Kaikki tapaamani naiset jotka eivät olleet ihmeellisiä venkoilijoita vaan tulivat tapaamaan reilusti ja juttelivat ensin puhelimessa alkuun, olivat tosimielellä liikkeellä. Tapailin paljon myös kuvaa näkemättä / vaihtamatta ihmisiä. Ja pelkästään hyvää sanottavaa näistä rohkeista naisista. - hei jne.
Järki käteen kirjoitti:
Höpö höpö!
Juuri tuollaisella asenteella et taatusti löydä ketään kunnollista. Minäkin olin deittaillessani vapaa mies ennen sitoutumista mutta en silti jaellut kuviani ympäriinsä. Tuollaisia naisia on onneksi kuitenkin vähemmistö ja saavat sinkuiksi jäädäkin.
Kaikki tapaamani naiset jotka eivät olleet ihmeellisiä venkoilijoita vaan tulivat tapaamaan reilusti ja juttelivat ensin puhelimessa alkuun, olivat tosimielellä liikkeellä. Tapailin paljon myös kuvaa näkemättä / vaihtamatta ihmisiä. Ja pelkästään hyvää sanottavaa näistä rohkeista naisista.Sepä kiva.
Olen kuitenkin käynyt treffeillä kunnollisten miesten kanssa jotka ovat antaneet kuvansa. Ei se ole paljoa pyydetty KUNNOLLISELTA mieheltä. Kunnottomille se on semmoinen kompakysymys josta eivät selviä millään ilveellä. Ja "asennekasvattajat" joiden pitää heti alusta asti alkaa määräilemään naista ja yrittää näyttää mistä se kukko pissii ja missä kaappi seisoo.
Yhdeltä mieheltä sain vain epäselvän kuvan josta ei oikein saanut tolkkua ja tapaaminen oli heti alkusekunneilla pettymys, koska tajusin etten pystyisi tuntemaan häntä kohtaan mielenkiintoa kuten naisena ja miehenä tunnetaan. Muuten ihan ok mies (tosin se joka oli sanonut olevansa 40 v ja näytti 50-vuotiaalta).
Ei pidä niin kärkkäästi olla nimittelemässä venkoilijoiksi naisia joilla on periaatteeita. Juuri siksi että olen tosimielellä liikkeellä en tuosta noin vaan ryntää muutaman s-postin tai puhelun perusteella tapailemaan miehiä joilla on heti alusta asti jotain niin ihmeellisiä ongelmia ettei muka edes kuvaa voi laittaa. Kaikillahan on nykyään kamera, ja tietokone varsinkin kun kerta yhteyksissä ollaan.
Jonkun umpikorvessa jalasmökissä asuvan jäärän kohdalla voi olla toisin, mutta epäilen että emme sopisi yhteen. Pidän luonnosta, mutta en alkeellisissa olosuhteissa asuvista pesulla käymättömistä peikoista. - hahaa, kiinni jäit
hei jne. kirjoitti:
Itse en lähde sinne kahviloihin kuvaa näkemättä, koska kuvaa pihtaavat miehet saattavat olla ukkomiehiä jotka pelkäävät että jää todisteita tapaamisesta naisen tietokoneelle jos kuva on annettu. Enkä myöskään tykkää ajatuksesta että mies kuvittelee omahyväisesti olevansa niin sutki suustaan että puhuu minut nuri halusin tai en.
No en takuulla anna. Anonyymi s-posti on ainoa mitä oman pärstäkuvani lisäksi irtoaa ensialkuun.Ei ole puhtaita jauhoja pussissa jos ei voi antaa puhelinnumeroa...
- hei jne.
hahaa, kiinni jäit kirjoitti:
Ei ole puhtaita jauhoja pussissa jos ei voi antaa puhelinnumeroa...
Höh. Numero annetaan siinä vaiheessa kun suunnitellaan tapaamista; jos ei sitten pääsekään niin voi sentään soittaa asiasta. Jotkut myös haluavat kuulla toistensa äänen ennen tapaamista (ettei tarvitse siihenkin sitten pettyä, yksi mies sanoi kerran että hän oli ennen minua tavannut naisen jolla oli ärsyttävä ääni).
Numeroa EI anneta ENSIALKUUN. Ymmärrätkö nyt? Monet miehet jotka ottavat yhteyttä laittavat ensimmäisessä viestissään etunimensä tai lempinimensä ja puhelinnumeronsa, eikä mitään muuta. Tarkoitus on ilmeisesti että nainen soittaa ja sitten lähdetään kutemaan?
- oosiisf
Pakko kommentoida!
Haluaisin ehkä saada vielä jälkikasvua lisää ja etsin sillä silmällä sen ikäistä naista tosissani siis!! Olen itse 47 jne.
Tapsin Suomi24 jässä 38 vuotiaan naisen jonka kanssa vielä siis ehtisi..toki muiden edellytyksien tulee olla kunnossa eli SE suhde!
Haha nainen olikin 44 vuotias ja perusteli ikänsä valehtelemista sillä, että häntä luullaan aina paljon nuoremmaksi mitä on!! Ja kyllä myös sitten muuten ensi kertaa tavatessamme (naisia ennenkin nähneenä) sanoin heti mielessäni, että yli 40 mennään ;)
Näköjää kusetusta harratetaan siis puolin ja toisin!! No samalla osastolla mennään myös kyllä siinä kun sanotaan olevansa urheilullinen jne. ja mikä muuten on normaali varatalon määritelmä? Jos itse on muutaman kilon siitä vielä yli niin kuka helvetti meistä itseään sillä mainostaa jos ei ole pakko!!?
Tsemppiä kuitenkin kaikille parinhakuun ja älkää ottako niin vakavasti vaikka vakavasti haluattekin löytää sen kumppanin!!- ....................
Luin juuri taannoin jostain (Tieteen Kuvalehti? Tiede-lehti?) että vielä 44-vuotiaankaan naisen lapset tutkimusten mukaan eivät ole sen sairaalloisempia kuin muidenkaan.
Mutta hedelmällisyyshän toki on tuossa iässä jo laskenut, ja vammaisuuden riski nousee.
Oli miten oli, niin minkä ihmeen takia 47-vuotiaan pitäisi enää ryhtyä iäksi, vaikkei sairauksien riskiä olisikaan? Jos sinulla on lapsia jo entuudestaan, eikö heistä tunnu siltä että eivät kelvanneetkaan sinulle kun vieläkin pitäisi saada lisää, isoisä-iässä? - Miss Mennään
.................... kirjoitti:
Luin juuri taannoin jostain (Tieteen Kuvalehti? Tiede-lehti?) että vielä 44-vuotiaankaan naisen lapset tutkimusten mukaan eivät ole sen sairaalloisempia kuin muidenkaan.
Mutta hedelmällisyyshän toki on tuossa iässä jo laskenut, ja vammaisuuden riski nousee.
Oli miten oli, niin minkä ihmeen takia 47-vuotiaan pitäisi enää ryhtyä iäksi, vaikkei sairauksien riskiä olisikaan? Jos sinulla on lapsia jo entuudestaan, eikö heistä tunnu siltä että eivät kelvanneetkaan sinulle kun vieläkin pitäisi saada lisää, isoisä-iässä?Mikä vitun ikäsäätö tässä vanhemmaksi tulossa oikein on? Varmaan tuossa iässä isähahmo ainakin pysyy perheessä eikä lähde luistamaan kuten nuoret sällit.
- Kirahvitar
Ikää ei (kai) ole mulle valehdeltu, mutta silloin pari vuotta sitten kun vielä nettideiteillä kävin niin kasvokkain tavatessa kävi ilmi että muutama tyyppi oli valehdellut profiiliinsa pituutensa. Mikä on musta hölmöä jo senkin takia että senhän huomaa sitten aivan välittömästi kun ensimmäisen kerran näkee. Olen pitkä nainen ja eihän sitä voi olla noteeraamatta että mies joka oli kertonut pituudekseen 5cm enemmän kuin omani olikin ihan tuntuvasti itseäni lyhempi... Enkä edes harrasta mitään korkkareita vaan semmoisia lättäpohjaisia tennareita ja balleriinoja.
Koskaan ei kyllä syttynyt tällaisten tapausten kanssa minkäänlaista hinkua lähteä toisille rehveille. En nyt sano että johtui aina juuri tuosta pituuden huijaamisesta, mutta eihän siitä kieltämättä jää hyvää kuvaa ihmisestä jos heti tuttavuuden alkumetreillä valehdellaan jostain. Ei se ainakaan rehellisestä luonteenlaadusta kerro.
Eikä muuten ollut mulle se pituus ikinä mikään merkittävä tekijä jonka perusteella oisin ketään karsinut pois. Nykyään olen onnellisesti avoliitossa 4cm itseäni lyhemmän miehen kanssa. :) KLUPS..
- Aman
Onko deittailu juuri noin totista touhua? Olen itse harrastanut sitä "pilke silmässä" ja ei ole haitannut /- 10 vuotta suuntaan tai toiseen. Jos ei kuvan perusteella mahdollisen partnerin ikää voi todeta, voihan sen varmistaa kysymällä. Tuskin siitä kukaan loukkaantuu. Jos loukkaantuu, niin siirtyy seuraavaan. Relax.
- merjam11
eipä ole sullekkaan aivoja annettu, mitä hyödyt tosta paska valehtelullas, tommosen ei koskaan tarvi saadakkaan ketään, ja et tosissass kyl ole varmaan Ikinä edes saannut huijaten etkä muutenkaan tu saamaan. Omaa ikääs täys veltto et oo sanonut tai huijaten aina joko sä oot Vanha Äijä ja/ tai sekopää kakara.!
- simbad.hellsinki
Valheella on lyhyet jäljet piste
Itse olen sen ikäinen kuin olen, kait se näkyy jossain tiedoissanikin, mitäs sitä peittelemään. Tosin jotkut tuttavani sanovat minun olevan todella nuorekas - suorastaan lapsellinen; miten tuokin nyt sitten pitäisi oikein ottaa...:-)
Intissä joskus muinoin pituudekseni mitattiin "täydet" 178 cm, josta se on saattanut sentin - pari pudota. Monille naisille omassa pituusessa tuntuu riittävän ongelmaksi asti. Omasta mielestäni pitkä, kookaskin nainen on yksinomaan tyylikäs; melkein isompi ongelma on se, miten "olemuksensa kantaa". Se on lyhkästen oloisten miesten ongelma, jos saavat vierellään kulkevan naisen näyttämään jotenkin epävarmalta. Ei naisten. Monta tyylikästä paria, jossa nainen on pidempi on kävellyt vastaan hyvin luonnollisesti.
Toisaalta naisen lyhyyskään ei ole ongelma. Oma äitinikään ei aikoinaan näyttänyt mielestäni pieneltä vielä siinäkään vaiheessa, kun olin varttunut häntä jo parikymmentä senttiä pidemmäksi.
Eli, älkää hyvät naiset ottako pituudestanne yms asioista ongelmaa ja valitkaa mm. kenkännekin sen mukaan mikä tuntuu sopivan, olevan viihtyisä ja tyylikäs.
Kyllä se siitä...:-)Ihan lyhyesti, valheella on lyhyet jäljet,,miksi elää valheessa, jos voippi olla rehellinen?
- honestythebestpolicy
Rehellisyys on paras käytäntö.
- hei vain sinunkin
Omituinen kysymys!
Valehtelet jos olet epärehellinen. Kerrot todellisen jos olet rehellinen.
Kirjoittelin ja treffailin kolmen naisen kanssa syksyllä. Kaksi heistä oli valehdellut ikänsä selvästi nuoremmaksi. Toinen asuinpaikkansakin. Eivätkä kumpikaan tunteneet yhtään väärin tehneensä kun asia selvisi.
Itsestään väärän kuvan luominen on väärin, tietenkin...
P.S et ole niiin kauhean kaukana siitä 47 iästä enää. - meneekö perille
Olen seuraillut noita treffi palstoja jo jonkun aikaa. Kirjoitellut ja etsinyt
kontakteja. Koskaan en ole lähtenut sille tielle,että olisin valehdellut
ikääni tai muutakaan asiaa. Pulmana tuntuukin olevan, ettei minua
uskota.Pitäisikö ruveta valehtelemaan ja olla oikea satusetä.
Sen sanon kuitenkin, että tosi nuoret ovat olleet kaikista parhaita.
Huomautan ,että itse en ole enää nuori. - ikä on vain numero
Se ikähän paljastuu jollain tavalla joka tapauksessa, joten turha on sitä valehdella. Ja ikä todellakin on vain numero - nykyään on vielä vaikeampi arvioida ihmisten ikiä, koska osa porukasta näyttää ikäistään nuoremmalta ja osa taas ikäistään vanhemmalta.
Kyllä kemiat loppupeleissä ratkaisee, ja usein se ikäkysymys jää taka-alalle, jos kemiat pelaa. Itsekin kohta viisikymppinen, mut ei tunnu siltä - en tiedä, pitäskö jotenkin alkaa käyttäytyy ikäsensä tavalla vai mitä, mä olen aina samanlainen persoona, vain kokemusta on karttunut elämän varrella, eikä se ole haitaksi.
Minusta on jo aika imartelevaa, jos sanotaan karismaattiseksi, energiseksi ja aidoksi, ja kumma kyllä ilmeisesti nuo ominaisuudet vetää nuorempaakin miestä puoleensa tai jokin muu, vaikea itse päätellä, mutta naisystävä sanoo, että kasvot säteilee. Oikeastaan paljon kivempi olla tämän ikäinen kuin 3- tai 2-kymppinen, 40 eteenpäin oikeasti osaa nauttia elämästä kaikkine mausteineen, ja myös miehistä aivan eri tasolla kuin nuorena.
Huvittaa tämä ns puuma-nimittely, kyllä se on niin, että ne nuoret miehet meitä puumia metsästää, ei tarvitse tyrkyttää, karkuun pitää juosta, jos totta puhutaan - no, kaipa pitää tästäkin metsästyskaudesta nauttia, vaikka onkin saaliina ;))
Mutta ymmärrän toki, että pesimisikäistä nuorta ei kannata ottaa niin vakavasti, saattaa itse haavoittua siinä, kun mies huomaa, että pitäs pesä rakentaa ja linnunpoikasia alkaa tekemään:)) - Kilroy 1
Olen jo oikeastaan aika vanha mies, mutta koskaan en ole kertonut naisille ikääni.
Juuri tämän takia. Silti minulla on aina ollut paljon naisia, 25-50 väliltä.
Nyt tuli mieleeni, että olenkohan minäkin valehtelija, kun en ole kertonut mitään
iästäni. Olen hyväkäytöksinen, hyvä juttelemaan kaikenlaista, niin ja hyvä tanssimaan. Voiko olla, että naiset eivät kehtaa kysyä ikääni em. syistä. Kukaan
ei ole lopettanut suhdettamme, sen olen tehnyt itse. Kai omatunto on kolkutellut.
Taidan jatkaa samaan tyyliin, sillä meillä on aina ollut niin kivaa yhdessä fiksujen
naisten kanssa. Alkoholia käytän vain harvoin, koska liikun autolla.
Lue hymyssä suin!- Naisen mietteitä
Tässähän onkin kyse iän valehtelusta nettitreffeillä, missä profiilia luodessaan ikänsä on ilmoitettava, ja se näkyy kaikille ilmoituksia selaaville. Live-elämässähän onkin sikäli helpompaa, että ne numeeriset arvot eivät ole häiritsemässä sitä ihmisestä saatavaa ensivaikutelmaa, kun niitä ei tiedetä. Silloin se vaikutelma muodostuu puhtaasti sen ihmisen olemuksen ja käytöksen perusteella, ja niissä tilanteissa oikeasti nuorekkaalla vanhemmalla miehellä on parempi mahdollisuus hurmata niitä nuorempiakin, jotka netissä torjuisivat heti jo iän perusteella.
Luulen, että tällainen ajatuksenkulku on monella itseään nuorekkaana pitävällä sen iän valehtelun taustalla. Silti se on mielestäni väärin, eikä anna hyvää kuvaa ihmisestä. Itselläni tutustuminen pysähtyisi tuollaisen epärehellisyyden selviämiseen. Toisaalta itse en niitä numeroita tuijotakaan niin tarkasti, kun arvioin ihmistä kokonaisuutena, enkä niiden numeroiden perusteella.
Ja tuosta itseään ikäistään nuorempana pitämisestä sanoisin omien kokemusteni perusteella, että usein ne miehet kuitenkin omaan silmääni ovat olleet ihan oman ikäisensä näköisiä. Silloin sillä ihmisellä on ongelmana sen valehtelun lisäksi myös vääristynyt omakuva. - Kilroy1
Naisen mietteitä kirjoitti:
Tässähän onkin kyse iän valehtelusta nettitreffeillä, missä profiilia luodessaan ikänsä on ilmoitettava, ja se näkyy kaikille ilmoituksia selaaville. Live-elämässähän onkin sikäli helpompaa, että ne numeeriset arvot eivät ole häiritsemässä sitä ihmisestä saatavaa ensivaikutelmaa, kun niitä ei tiedetä. Silloin se vaikutelma muodostuu puhtaasti sen ihmisen olemuksen ja käytöksen perusteella, ja niissä tilanteissa oikeasti nuorekkaalla vanhemmalla miehellä on parempi mahdollisuus hurmata niitä nuorempiakin, jotka netissä torjuisivat heti jo iän perusteella.
Luulen, että tällainen ajatuksenkulku on monella itseään nuorekkaana pitävällä sen iän valehtelun taustalla. Silti se on mielestäni väärin, eikä anna hyvää kuvaa ihmisestä. Itselläni tutustuminen pysähtyisi tuollaisen epärehellisyyden selviämiseen. Toisaalta itse en niitä numeroita tuijotakaan niin tarkasti, kun arvioin ihmistä kokonaisuutena, enkä niiden numeroiden perusteella.
Ja tuosta itseään ikäistään nuorempana pitämisestä sanoisin omien kokemusteni perusteella, että usein ne miehet kuitenkin omaan silmääni ovat olleet ihan oman ikäisensä näköisiä. Silloin sillä ihmisellä on ongelmana sen valehtelun lisäksi myös vääristynyt omakuva.Kiitos!
Hieno vastaus
heheee miksi valehdella ikää.. Jos nainen valehtelee sen kyllä yleensä huomaa heti kun vähänkin pärstää vilkasee...
Mitä muka hyötyä siitä on? Tuleehan se ilmi kuitenkin jos osapuoli sattuu kiinnostumaan. Sit ainakin loppuu HETI.- Jukka.
Viisasta kysyä sitä jonka haluaa saada selville. Tosiasia on että ihminen elää hyvin eripituisia aikoja. 60-105 vuoteen on hyvin tyypillistä. 45 vuotta toiselle on 15 vuotta aikaa jäljellä ja toisella 60 vuotta.
Todennäköisesti sama pätee seksuaaliseen kyvykkyyteen.
Mitä ihme arvoa sinulle on jollakin numerolla. Kysyisit mielummin vaikka osaatko Venäjää, Espanjaa, Norjaa yms. Osaatko tanssia tai soittaa. Tai vaikka hitsata ja sorvata. Tai seisooko sinulla. - aivan sama koko ikä
Pääasia et kundi on hyvännäköinen, ja vetävä, ja sitä vois vaikka panna, niin aivan sama minkä ikäinen, kunhan hänessä on karismaa ja vetovoimaa, ja sytyttää. Yksi paskan hailee se ikä.
- rehti44
Valehtelijat on valehtelijoita, mutta eivät kaikki niin tee.
- Onneksi irti päässyt
Muutaman vuoden deittiä kokeilleena miehenä voin kyllä sanoa, että aika paljon tuli vastaan erilaisia valheita.Paljon siis muustakin kuin vain iästä tai mitoista.
Jotenkin alkoi tuntumaan,että taisi kohtaamillani deiteillä olla vain ja ainoastaan se yksi asia mielessä, vaikkakin ilmoituksien mukaan hakivat mukamas jotain pysyvämpää. Ja toisaalta tuntui että osa oli tainnut addiktoitua deitissä roikkumiseen,kun vuosi tolkulla ilmotukset pyörivät netissä.- meneekö perille
Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Profiilit ei kerro mitään ,etsitään
jotain mitä ei ole olemassakaan jne. Itse kerron aina kaikessa
totta,mutta yllätys ,ei minua uskota,luullaan varmaan joksikin
satusedäksi.
- kjljmkl
Se on varmaankin sellaista valehtelemista ettei se haittaa mitään - paitsi silloin kun sillä on väliä. Silloin sitä ei voi ottaa takaisin.
- nnbb
Tapasin miehen, jolla oli ikä aika reippaasti alakanttiin profiilissa. Hän oli kyllä ikäistään nuoremman näköinen, joten en tavatessakaan huomannut juksausta, eikä hän paljastanut oikeaa ikäänsä. Juttu ei lähtenyt muista syistä kulkemaan, mutta olisi kyllä tökännyt tuohon ikävilunkiinkin.
- vääränikäinen
Aikanaan koulussa oli luokalla näitä pissiksiä, joilla piti olla jo 14 vuotiaina vähintään 18v autoileva poikakaveri, kun olivat niin "aikuisia" itsekin. Samanikäistä tai nuorempaa poikaa katsottiin kuin halpaa makkaraa.
Nyt samat tyypit vetää paksusti pakkelia naamaansa ja hakevat 10 vuotta itseään nuorempaa kun ovat niin "nuorekkaita" itsekin. Samanikäinen ei kelpaa edelleenkään.
Ikärasismi on valitettavaa, mutta minulle se kertoo jo tarpeeksi vastapuolen arvomaailmasta. En haluaisikaan tutustua siihen naiseen, jolle en kelpaa omana itsenäni, siis omilla mitoillani ja iälläni. - Naisia riittää
En ole koskaan tarvinnut seuralaispalvelua.
Piste. - fdgfdgfdg
Ikänsä valehtelussa ole mitään järkeä, se paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Luottamus menee vaan samantien.
- So...Not...so - not
Mä laitoin ikäni pari vuotta nuoremmaksi profiiliin, että pienellä paikkakunnalla mua ei tutut tunnistaisi. No kun treffasin miehen niin kerroin treffeillä heti oikean ikäni. Miehen kasvot valahtivat samantien ja homma lässähti siihen. Ihme kumma, koska olen kyllä min 10v nuoremman näköinen ja lisäksi heti kerroin oikean iän. Joten sellainen saivartelija sai kyllä mennäkin.
- No, huh huh
Just...
- artemisfowl1
Menkää xenhotel.nettiin sielt löyätte niitä 12v pentuja
- säälittävää...
On kyllä elämä vaikeata joillekkin miehille kun pitää valehdella ikänsä että saisi edes juttuseuraa.. Ei siitä mitään hyötyä ole. Itse en voisi luottaa henkilöön joka on valehdellut ikänsä minulle ja epäilisin jokaista hänen sanomaansa lausetta kusetukseksi..
- Stanley Ford
Minä en valehtele ikääni. Olen muutenkin juuri se, joka sanonkin olevani. Ei ole mitään tarvetta valehdella. Hyväkuntoinen, hyvin toimeentuleva, itsenäinen ja elämästään nauttiva vähän päälle nelikymppinen eronnut upean pojan isä.
Keskimäärin miehet etsivät itseään nuorempaa naista ja naiset etsivät itseään vanhempaa miestä. Sekään ei ole mikään uutinen. Muutenkin naiset tuntuvat etsivän itseään pidempää, isompaa, vanhempaa, vahvempaa, isotuloisempaa miestä. Alfa-urosta. Ja miehet ihan vastaavasti lyhyempää, hoikempaa, nuorempaa jne. naista.
Aika perinteisiä olemme - keskimäärin. Tuskin kukaan mies saa kovin paljon huomiota naisilta, jos kertoo olevansa lyhyt, hintelä, töissä lähihoitajana ja asuvansa isoäitinsä kanssa. Mitä tällaisen miehen pitäisi tehdä? Pitääkö miehen valehdella? Tai katsoa peiliin? Onko jonkin sortin tulo-, paino- tai muuta rasisimia, että naiset eivät yleensä viehäty tällaisesta miehestä. Minusta ei ole. Suuri valhe olisi se, että ei seuraisi omia mieltymyksiään sen vuoksi, että joku ajattelee sitten siitä sitä taikka tätä. Joku ehkä keksii valehdella itsestään, jotta vastaisi paremmin toisten ihanteita. Eihän se hyvää kerro ihmisestä, mutta minkäs teet, jos et muuten tunnu kelpaavan. Suomi24:ssahan haetaan jotain haavekuvaa muutenkin - ei todellista ihmistä. Minäkin haen jotain muuta kuin sellaista, jonka kanssa kuitenkin elin lähes 20 vuotta. Pitää olla rehellinen itselleen. En ole rasisti vaikka en tykkää itseäni 10 vuotta vanhemmista ja 10 kiloa painavammista naisista. Ja jos en kelpaisi kuin sellaisille, joista en itse pidä, pitäisikö minun katsoa peiliin ja pakottaa itseni seurustelemaan sellaisten kanssa? Eikö se olisi valhe?
Emme kuitenkaan ole etsimässä jotain numeromittoja (senttejä, euroja, kiloja, vuosia) täyttävää ihmistä? Ne vain antavat hiukan suuntaa. Uskon rakkauteen ja rakastumiseen. Ihmisten pitäisi tavata ja tutustua ja olla rehellisiä itselleen ja toisilleen. Mitä se on, kun katsoo toista silmiin ja näkee vain tähtien kimmallusta. Kun erotessa ei malta odottaa, milloin näkee toisen uudestaan. Tiedättehän te sen tunteen? Sitä kai olemme kuitenkin enemmän etsimässä? Ja pitkän toimivan parisuhteen perusta on kai vielä jossain muualla - siellä, että on hyvä elää toisen kanssa.- hei jne.
Nimenomaan.
"En ole rasisti vaikka en tykkää itseäni 10 vuotta vanhemmista ja 10 kiloa painavammista naisista. Ja jos en kelpaisi kuin sellaisille, joista en itse pidä, pitäisikö minun katsoa peiliin ja pakottaa itseni seurustelemaan sellaisten kanssa? Eikö se olisi valhe?"
En minäkään voi väkisin muuttaa mieltymyksiäni, jotka ovat samat kuin sinulla, sukupuolet vaihtaen. En pidä iäkkäämmistä enkä ylipainoisista miehistä.
Ja kun yritän selittää tätä itse itseäni yli 5 v vanhemmille miehille, ei mene perille. Ja näemmä turvaudutaan vaikka vilppiin että pääsisi kanssani tekemisiin väkisinkin.
Ei se mies muutu valehtelemalla sellaiseksi kuin haluan, enkä minä voi muuttua sellaiseksi miksi en halua, eli ikämiehen morsiameksi.
Mutta ottaisin riemusta kiljuen tuollaisen lyhyen, hintelän lähihoitajan, jos hän ei asu isoäitinsä kanssa... - nainen46vvv
Keskimäärin naiset etsivät itseään vanhempaa miestä? Mä olen kai poikkeus keskimääräisestä, koska etsin oman ikäistä miestä. En missään tapauksessa vanhempaa. Saman ikäisen kanssa yleensä synkkaa joka tasolla, seksi mitä mahtavinta. Mutta miksi mua lähestyy jopa 20 v vanhemmat miehet? MIksi ne suuttuu, kun sanoo, että sä olet liian vanha mulle?
Huoliiko kukaan 46 v mies saman ikäistä naista, joka tietää mitä tahtoo? Vai pitääkö tyytyä vanhoihin ukkoihin? - Iällä ei väliä?
nainen46vvv kirjoitti:
Keskimäärin naiset etsivät itseään vanhempaa miestä? Mä olen kai poikkeus keskimääräisestä, koska etsin oman ikäistä miestä. En missään tapauksessa vanhempaa. Saman ikäisen kanssa yleensä synkkaa joka tasolla, seksi mitä mahtavinta. Mutta miksi mua lähestyy jopa 20 v vanhemmat miehet? MIksi ne suuttuu, kun sanoo, että sä olet liian vanha mulle?
Huoliiko kukaan 46 v mies saman ikäistä naista, joka tietää mitä tahtoo? Vai pitääkö tyytyä vanhoihin ukkoihin?Kysy niiltä 20 vuotta vanhemmilta seuraavan kerran, että kiinnostaisiko treffit äitisi kanssa joka on 86-vuotias. Ja sitten ihmettelet miksi sama logiikka ei toimikaan..
- pettynyt5
Kyllä se on niin valitettava asia että suomi24 deitissä myös Naiset valehtelevat ikänsä.Siellä on ainakin neljä Venäläistä Naista mitkä ovat vanhempia kuin profiilissa sanovat olevansa.Ei pidä aina yleistää että miehet valehtelevat ikänsä.
- pettymys_
Olen 33v. nainen ja aina saan kuulla olevani ikäistäni nuorempi. Ikinä en ole valehdellut ikääni, mutta esimerkiksi jos ravintolassa tapaan jonkun niin se toinen luulee, että olen nuorempi kuin oikeasti olen ja nimenomaan siis etsimässä sellaista kaksikymppistä. Olenkin sitten joko valhetelija tai todellinen pettymys kun olenkin oikeasti yli kolmenkymmenen=)
Ja mitä tulee nettideittailuun, niin aina joku voi lähettää jonkun toisen henkilön kuvan, photoshopata kuvan tai vaikkapa lähettää 10 vuotta vanhan kuvan, mesessä voi laittaa jonkun toisen olemaan siinä kuvassa tai vaikkapa laittaa nauhoitetun videon pyörimään.
Jos on netissä toisen tavannut niin kannattaa tavatamahdollisimman pian ja jossain turvallisessa ympäristössä yleisellä paikalla.
- ........
On väärin mikäli huijaa esim. ilmasen/halvemman bussimatkan (seuraus jää metsätaipaleelle tai poliisien käsiin).
Olen 29 enkä näe mitään häikkää siinä, että on rehellinen iästään netissä. Päin vastoin, se osoittaa että sinulla on vähemmän salattavaa, ja että olet avoin ja rehellinen.
Antaapa se vielä mahdollisuuden oikaista muiden väärinkäsityksiä ja ennakkoluuloja, joka ikäluokkaasi kuuluu. Yhtäkkiä oletkin siten yksi paikan "cooleimmista" henkilöistä, mikäs sen hauskempaa!
Ole siis rehellinen, äläkä anna muiden asenteen pilata niitä hyviä juttuja, joita siitä syntyy.- Niin tai näin
Mul on miäs,joka näyttää kolmevitoselta,aina haluaa "rehennellä" olevansa 62 ja oikeesti on50:) Rakastan tota höppänää:)
- dsfgfdgfdgfdsgf
Olen mieluummin se ikäistään nuoremman näköinen nainen kuin valehtelija, joka on muka sen ikäinen kuin ulkonäkönsä puolesta luulisi.
Valehtelin kyllä kerran ikäni parilla vuodella ylöspäin. Halusin karistaa joukosta itseäni nuorempia miehiä. Löysinkin sitten sen itseäni 17 vuotta vanhemman setäkullan. Joku kirjoitti hyvin tuolla jossain keskivaiheilla, että vanhat miehet yleensä uhoavat seksillä ja sillä, että he muka ovat viriilejä. Viekö mikään romantiikan tehokkaammin kuin papparaisen vehtaus viagrojensa kanssa? Yhdessä olo, halailu, puuhailu arjessa, yhteiset suunnitelmat ovat sata kertaa tärkeämpiä kuin seksi, hyväkin seksi. Kyllähän sitä joskus tietysti kaipaa... - m-44
Tuohan on aika ikuinen ongelma: koska oletetaan että kaikki valehtelevat alakanttiin (eikä pelkästään ikäasioissa) oletetaan myös totuudensanojan valehtelevan.
Itse olen sen verran idealisti, etten suostu tuollaisissa asioissa valehtelemaan, ja jos eli kun selviää toisen valehtelu, niin se on sitten loppu slut over jne.
En voisi kuvitellakaan suhdetta niin epärehellisen ihmisen kanssa, joka valehtelee heti ensimetreillä.
Itselläni tuo ikähaku loppuu myöskin 40v kieppeillä, mutta siihen on puhtaasti biologiset syyt: haluan tulla vielä isäksi.
Muutenhan nainen on parhaimmillaan yli nelikymppisenä.- en mä ainakaan
Miksi ihmeessä? Sinähän olet jo liki 50, kun pulla olisi ulkona.
Kukaan järkevä ihminen ei ala alta kahden vuoden tunkea sitä pullaa uuniin, joten... Siinä ja siinä ehtiikö kakara edes täysi-ikäiseksi.
Siksi toisekseen. Kuka nainen haluaa olla miehelle ensisijaisesti vain synnytyskone? Välikappale. - m-44
en mä ainakaan kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Sinähän olet jo liki 50, kun pulla olisi ulkona.
Kukaan järkevä ihminen ei ala alta kahden vuoden tunkea sitä pullaa uuniin, joten... Siinä ja siinä ehtiikö kakara edes täysi-ikäiseksi.
Siksi toisekseen. Kuka nainen haluaa olla miehelle ensisijaisesti vain synnytyskone? Välikappale.Mikä ihmeen synnytyskone?
En voi ymmärtää miten aikuisille kymmenisen vuotta olisi jotenkin iso ikäero, paitsi tosi nuorten mielestä. Sitäpaitsi en pidä ollenkaan todennäköisenä, että kuolisin ennen kuin lapseniolisi vanhempi kuin sinä tällähetkellä (päättelen ikäsi lähinnä kirjoituksesi tasosta).
Lapset eivät muuten ole kakaroita.
Mutta mitäs jos porukat alkaisikin massoittain harrastelemaan liikuntaa...tai vaik` käsitöit` jokaiselle löytyy sopiva laji!
Harrastuksista löytyy jos millaisia ihmisiä, ja joka lähtöön ja makuun. Ei tarvitsisi roikkua netissä treffipalstoilla....näkisi het` livenä. Ja se hyvä puoli on että voisi "vaivihkaa" tarkkailla ja funtsia et` minkäköhän ikäinen tuo oliskaan....ja se viel` et` näkee het` onko niit` ylikiloi vai ei....ja kuis` paljo.....
Minuukin vois luulla et` oon nuorempi joistain kohtiiiii.....mut` kyllä "kuluneisuus" jo paistaa monis` kohtiiiii täl` kuuskymppisel`....Jos valehtelee ikänsä niin valehtelee helposti muutakin. Mitä älyä on yleensä valehdella, sillä ikä on vaan numeroita. Kyllä muut asiat on tärkeämpiä kuin ikä.
- NännitvsNäppylät
Ei sellaista voi kutsua mieheksi joka valehtelee ikänsä, se on akkojen touhua.
Naiset valehtelevat ikänsä, kun heitä painaa tämä lapsettomuusuhka vanhemmiten ja rupsahtelu naamasta ja lörtsystä.
Miehet sentään komistuvat iän myötä ja pystyvät saamaan lapsia koko elämänsä ajan, vaikka 100-vuotiaanakin.- pyh.
Ja mitähän iloa niistä lapsista on vanhainkodissa istuvalle kääppänälle? Eivät ne kuitenkaan ehdi vierailemaan.
Toiset meistä haluavat vertaisensa kumppanin, eivät kakaralaumaa.
- Kokemusta on!
Kokemuksesta voin sanoa, että melkein kaikki miehet valehtelevat ikänsä. Paras oli, kun ukko sanoi olevansa 65 ja oli oikeasti 72 vuotias. Itse olen 58 vuotias. Kannattaa googlettaa sähköpostilla, näin saa usean kiinni. Monet olivat myös kirjoilla seksipalstalla, hakemassa seksiseuraa. Kannattaa pikkuisen nähdä vaivaa ja selvittää mahdollisimman paljon tietoja. Sitten miehiä on kiva kiusata ja laittaa linkkejä heidän seksi-ilmoituksista ym. Kaikki ovat hakeneet seuraa tositarkoituksella. Että nän netissä!
- Treffailija...
Oli loistopanoja tiedossa, joten valehtelin ikäni muutaman kerran 3v vanhemmaksi..
Hieman taitaa olla perässä vedettäviä nysväkkeitä nuo ikänsä valehtelevat miehet. Tosimies on se mitä sanoo olevansa, vaikka sitten vanha. Pitää ottaa itseään vanhempi nainen.
- kuuskolmonen
Samaan olen törmännyt usein!
Miesystävänikin kertoo olevansa vapaa ja ikää todellista 10 v. vähemmän, viriili, elokuvatähti tyyppiä jne. mikä ei pidä ihan paikkaansa!!!
Työkaverin ex-mieskin oli nuorentunut 10 vuodella ja tukka tumma vaikka kuvakin kertoi muuta... ja näitä riittää.. - I'm a dreamer...
Ennen treffejä kannattaa mesettää. Kun näkee kuvan webcamissa, niin säästyy paljolta turhalta, kun ei tule tehtyä turhia treffejä. Jos ei uskalla itse olla webcamin edessä, niin toinen vaihtoehto on vaatia pari kuvaa. Jokaisella on nykypäivänä kamerakännykkä tai digikamera. Jos nettideittailua meinaa harrastaa, niin kuva on tavalla tai toisella saatava.
Itse olen myös silmät pyöreänä ihmetyksestä katsonut tuota valehtelun määrää. Itse olen ollut rehellinen ja saanut kehuja siitä, kun olen ollut iloinen yllätys (olen sanonut suoraan olevani ylipainoinen, mutta sain treffeillä kuulla, että menisin ihan kevyesti alempaan kategoriaan eli pyöreään).
Eräs treffikumppani valehteli ikänsä n. 5-v nuoremmaksi, pituuden reilut 5 cm pidemmäksi, ammattinsa ja koulutuksensa yläkanttiin (korkeakoulututkinto olikin vain keskenjäänyt ammattikorkea...), harrastuksetkin olivat vain kerran kesässä tapahtuvia juttuja jne. Myös valokuvat olivat vanhoja ja paino oli niistä vuosista kasvanut aika lailla. Olin tosi pettynyt. Miksi pitää valehdella? Miksei voi suoraan treffi-ilmossa sanoa, että: "Haluaisin laihtua 5-v takaisiin mittoihin ja innostua uudelleen olemaan aktiivinen harrastaja" sen sijaan, että huijaa treffeille naisia väittämällä olevansa sitä, mitä vain haluaisi olla.
En jaksa valehtelun vuoksi enää nettideittejä. En jaksa pettyä enää. En jaksa, että minun pitää valmistautua treffeille, kaunistautua, matkustaa miehen luokse löytääkseni vain taas kerran yhden valehtelijan lisää. Ehkä joskus jossain elämääni kävelee mukava mies, ehkä hymyilee, hymyilen takaisin, vaihdamme pari sanaa, mies pyytää minua kahville, käymme kahvilla ja vaihdamme puhelinnnumeroita...Olen täysin samaa mieltä! Miksi aloitetaan valheilla?!Teintenkään kukaan ei mainosta huonoja puoliansa, en minäkään mutta en maalaa itseäni sen kummemaksi kun olen. Olen deitannut paljon täällä ruotsissa ja myös miehet kertovat miten valheellisia ihmiset ovat netissä. Yksi mies meni deitille ja katsoi ympärilleen ja haki naista jolta hän oli saannut valokuvan. Yksi nainen ilmestyi virnuillen että "tässä mä oon" ja oli laittanut nettiin kaverinsa kuvan joka oli kaunis! Jos itseluottamus pettää niin pahasti että tarvii parantaa itseensä valheilla niin aivoissa on pahasti vikaa! Itse kun olen deitannut olen useamman kerran saannut kuulla hämmästyneen miehen sanovan "sinähän olet sellanen kun kirjoitit!". Itsestään selvä asia minulle, jos en kelpaa tällaisena kun olen niin turha edes yrtiiää. Mitä ihmiset oikein luulevat? että tällä valehtelumeiningillä sais suhteen onistumaan? Tuskinpa!
- älä huoli
Monet valehtelee ikänsä. Esimerkiksi FACEBOOKissa on eka luokkalisia jotka väittävät olevansa 13v tai enemmän. Suurin osa ihmisistä valehtelee ikänsä.
- gfhfghdf
on sulla ongelmat...
- .....
Olen 6 vuotias Mikko ja kysyn ensitreffeillä aina naiselta kuinka monelle hän on vittuaan jakanut.
- just........
äitis on susta varmaan ihan ****ylpee....mikä lie amisviiksi sitten oletkin...
Rehellisyys kannattaa! Jos aloittaa esim. suhteen valehtelemalla niin en uskoisi miestä muissakaan asioissa. Asun ruotsissa ja täälläkin valehdellaan. Itse sanon ikäni avoimesti häpeämättä ja ilahdun kun hämmästyvät että olen niin "iäkäs" (53). Minua luullaan paljon nuoremmaksi. Minusta ikä on vaan numero. Jos pidät itsestäsi huolen, liikut nuorekkaasti, pukeudut omaan tyyliisi sopivasti ja olet sociaalinen kaikkien ikäluokkien parissa niin ikä ei merkitse mitään. En valehtele siis, jos en kelpaa näin kun olen niin olkoot!
aika typerää valehdella ikänsä, jää kiinni joka tapauksesaa jos suhde etenee, ja voi jopa kaatua siihen pahimmassa tapauksessa...
itse olen 33 ja kohta 34,,,tunnen itseni vanhaksi mutten silti aio ikääni ruveta valehtelemaan...- Mies 55 v
Iällä ei saisi olla niin ratkaisevaa osuutta kuin nykyisin näyttää olevan. Minun iässäni huomaa selvästi, miten paljon geneettiset seikat ja siihenastinen elämä ovat vaikuttaneet ihmisen ulkonäköön joko positiivisesti tai (yleensä) negatiivisesti. Itsellä käynyt hyvä tuuri geenien suhteen ja omat elintavat, savuttomuus ja olematon alkoholin käyttö sekä säännöllinen urheilu ovat pitäneet minut sellaisessa kunnossa että näytän kelpaavan joskus nuorille naisille jotka voisivat olla lapsiani. Tekee muuten hyvää itsetunnolle ajella urheiluautolla pelipaikoilla kyydissä kolmikymppinen missin näköinen ystävätär.
- Rehellinen mies
"Iällä ei saisi olla niin ratkaisevaa osuutta kuin nykyisin näyttää olevan."
Joo, ehkä ei niin, mutta ei se oikeuta valehtelemaan ikäänsä. Valehtelu paljastuu lopulta ja antaa todella huonon kuvan ihmisestä. Rehellisesti vaan tiedot ilmoituksiin, jos oikeasti haluaa jotain vakavampaa suhdetta. Jos tarkoitus on vain pitää hauskaa ja pönkittää omaa itsetuntoa näyttäytymällä nuoremman seurassa, niin olisi hyvä myös mainita ilmoituksessa, että ei hae pidempää suhdetta.
- dfdazsa<
aika huonolta näyttää mahdollisen alkavan suhteen kannalta jos toinen tai molemmat osapuolet valehtelevat ikänsä. ennemmin tai myöhemmin se oikea ikä paljastuu, ja se sitten noloa onkin, mutta onneksi vain sille joka valehtelee. Jos on valmis valehtelemaan ikänsä, niin silloin valehtelee helposti muustakin. totuus itsestä peittyy valheisiin. onko silloin ihan ok alkaa edes parisuhteeseen, jos ei ole sinut edes itsensä kanssa? mielestäni ei.
itse sanon reilusti ikäni jos kysytään, 32 vuotta eikä 25 tai 27.. ei ole tarvetta esittää olevani ikuisesti kaksvitonen, vaikka elämäntilanne oli silloin tosi huono, ja sen takia voisin nyt elää sitä parikymppisen elämää uudestaan.
On se vaan ihme, että ihmisten pitää jämähtää sinne menneeseen. Iän valehtelu voi viitata myös siihen, että elämässä ei ihan kaikki ole hyvin tai haluamalla tolalla, halutaan elää sitä mennyttä aikaa uudelleen.
jos treffipalstalla etsitään tarkoituksella nuorempaa seuraa, niin sen voisi reilusti sanoa, useimmiten ikänsä valehtelee sellaiset miehet jotka tahtovat sen parikymppisen naisen, mutta itse ovat jo hyvää vauhtia päälle neljänkymmenen, mitä ei tietenkään sille parikymppiselle voi myöntää. Tai naiset jotka pelkäävät että kaikki miehet ovat kiinnostuneita vain nuorista naisista. jos mies ei usko naisen oikeaa ikää, niin omahan on mokansa, eipä sitten ole minkään arvoinen tapaus.- qwq
Yli 40-vuotiaat julkkisnaiset ja miehet ovat kuumaa tavaraa USA::ssa, just tuli ohjelma JIM-kanavalta muistaakseni, päihittävät ainakin sporttisilla kropillaan monet kaks- ja kolmikymppiset, suomessa mm. Baba on tälläinen sporttilady.
- Ukkeli3
No, on sanottava, että valehtelen itsekin ikääni kolme vuotta. Eikä se ole häirinnyt treffaamista. Pituutta ja painoa en ole valehdellut, en myöskään tuloja enkä olematonta koulutustaustaani. Tuli tuossa alkukesästä vastaan nainen, joka oli hänkin valehdellut ikänsä. Mutta kun valhe pomppasi yli kymmenen vuotta, niin juttu ei käynnistynyt. Luulin kohtaavani vähän alle 5-kymppisen, en vähän yli 6-kymppistä. Utuinen kuva valehteli sekin.
Ikävintä minusta ovat nämä normaalivartaloisiksi ilmoittautuvat tynnyrin muotoiset naiset. Sen jo tietääkin, että jollei kuvaa tule, en lähde treffeillekään. Ja onhan noita saatu nähdä 20 vuotta vanhoja kuviakin.- naisetkinhuijaa
Jep ja liikunnalliset naiset jotka painavat yli 100 kg ja oikeasti liikunta on autolla kioskille tasoa.
- hei jne.
Ylempänä joku mies oli sitä mieltä että kunnollisen miehen kanssa naisen pitää lähteä treffeille ilman kuvaakin, taikka on venkolija.
Päteeköhän tämä nyt toisinpäinkin? Eli koska sinä kehtaat vaatia naiselta kuvaa, sinun ASENTEELLASI et tule koskaan blaa blaa blaa. xD
Höpön löpön. Kyllä ihmisillä on oikeus asettaa haluamiaan ehtoja. Eikä kuvan vaihtaminen ole mikään suurensuuri juttu. Kaikkihan sen tajuaa että yksi potretti on vain räpsäys yhtenä tiettynä hetkenä. Mutta suurinpiirtein siitä näkee ne peruspuitteet, vartalotyypin (jos vartalo kuvassa) ja kallonmuodon, joka jälkimmäinen on itselleni kauhean tärkeä kohta että viehätyn miehestä.
- mies 40 v.
Ikä on numeroita ja paino kiloja. Eli miehet valehtelevat ikänsä ja naiset painonsa. Osa naisista ei edes suostu kertomaan painoaa, joten miesten ei sitten pitäisi suostua kertomaan ikäänsä. Vetoaisi vaikka johonkin sananlaskuun kuten "Miehen ikää ei saa ikinä kysyä ja se on sitäpaitsi törkeää."
Paino ja ikä ovat vähän eri asia. Paino voi johtua eri asioista ja siihen vaikuttaa mm. pituus, lihasmassa, läski, ruumiinrakenne ym.. paino ei edes mielestäni ole kauhean merkitävä asia tietää toisesta ihmisestä. Kiinnostaako sua mitä sun naisesi painaa??? Voin hyvin ymmärtää, jos sua kiinnostaa miltä hän näyttää, mutta jos kysyt painoa annat itsestäsi jo siinä aika pöljän kuvan itsestäsi.
Minä sanon painoni vain silloin kun sitä on asiallista kysyä esim. laskettelumonoja vuokrattaessa. Ihmettelisin kyllä jos joku ketä haluaa tutustua minuun kysyisi painoani. Ikää kyllä sopii kysyä. Luulin, että mitä vanhemmaksi jhminen tulee, sen vähäpätöisemmäksi asiaksi ikä muuttuu. Mutta se ei näytäkään olevan niin kun siitä täytyy valehdella. Tosi noloa kyllä, jos jää iän valehtelusta kiinni. Jos oma ikäkin täytyy valehdella niin kuulostaa siltä että valehtelee kaiken muunkin.- en ole
valehtelijoiden klubin jäsen, mutta voi halvatun palsta, täällä kirjoitellaan ikänumeroista ja lihakiloista, menkää ihmeessä sen ihmisen eteen katsomaan miltä hän näyttää, samalla selviää sekin kumpi teistä on se valehtelija.
- W. Atson
en ole kirjoitti:
valehtelijoiden klubin jäsen, mutta voi halvatun palsta, täällä kirjoitellaan ikänumeroista ja lihakiloista, menkää ihmeessä sen ihmisen eteen katsomaan miltä hän näyttää, samalla selviää sekin kumpi teistä on se valehtelija.
Pitäisikö tosiaan rynnätä treffeille jokaisen kanssa jota epäilee valehtelijaksi tai joka myöntää sellainen olevansa?
No shit, Sherlock?
- Älä valehtele
No minä ainakin henkilökohtaisesti arvostan rehellisyyttä niin paljon, että en ikänsä valehdelleen kanssa viitsi kovin pitkälle edetä.
- kevättä rinnassa
Joopa!
Onko ihminen siis pelkkiä numeroita? Eikö vitaalisuus, halu elää ja rakastaa ole tärkeämpiä!
Luoja ei ole jakanut kaikkia asioita tasapuolisesti: Miehet eivät menetä (yleensä) vanhemmalla iällä suvunjatkamiskykyään. Se osaltaan monimutkaistaa naisen löytämistä tässä pinnallisessa kulttuurissa. Shoppailevat naiset haluavat nuoremman tai samanikäisen, laadusta ei niin väliä?
Jos mies on kovin paljon vanhempi, hankalimmaksi ongelmaksi jäänee, ettei mahdollisesti perustettavan perheen lapset saata nähdä tilastojen valossa muutenkin lyhyemmmän elämän elävää miestä hirmuisen pitkään.
Ihmiset eivät ole tuotteita, jotka kuluvat ja vanhanaikaistuvat jonkin määrätyn kaavan mukaan. En puolustele iän valehtelemista millään lailla, mutta ikänumeroiden valehtelemiseen lienee ainakin yksi syy. Markkinatalous! Numerot ovat nykyisin tärkeämpiä kuin ihminen. Ihmiseenkin voidaan panna hintalappu, ja se on ikä.- höööö
Eivät vanhat miehet halua lisää lapsia kuin aivan poikkeustapauksissa. Eli suvunjatkamisselitys ei oikein toimi, vaikka miehet yrittävät sillä kaikkea selittää.
- Wanhakettu..
Ukkomiehet laittaa ikänsä muutamalla vuodella väärin, ettei oma muija tunnista seuranhakuilmoituksesta. Ja jos valehtelee ikänsä, niin ehkä mielummin alakanttiin kuin yläkanttiin, varsinkin jos hakee itseään nuorempaa seuraa.
PS. sinkut ja juuri eronneet tai eroamassa olevat eivät todellisuudessa ole yksin ;) - EI VOI OLLA TOTTA
Jaahas, mitähän tuohonkin sanoisi.. olisihan se aika raskasta olla kaksvitonen seuraavat 30 vuotta.. Yleensäkään en ymmärrä tuota iän valehtelmista, se on ihan tosiasia että kaikki vanhenevat ja joku on 5-kymppisenä 6-kymppisen näköinen tai toisin päin. Eihän tuohon voi muuta sanoa, että kyllä ihmiset ovat turhamaisia. Onko tuo joku muoti-ilmiö vai eivätkö ihmiset hyväksy tosiasioita, että ikää tulee.. kauneus on katoavaista mutta rumuus senkun lisääntyy..
- AkuAnkka
Valehtelu ei ole hyvästä. Nauti iästäsi.
Omat kokemukset rajoituu siihen että eräs USAlainen nainen jonka tunsin yhdeltä foorumilta joka olisi mielellään halunnut lähempää tuttavuutta kuin nettikaveruus valehteli ikänsä alaspäin reilusti koska luuli että olen 27 tai jotain vaikka ikää on yli 40. No kyllähän sitten totuus paljastui. Heiman valehtelu häiritsi minua mutta ei se ollut se syy miksi ystävyys kuihtui pois. Olisi nainen vaan halunnut hieman enemmän kuin ystävyys ja jotenkin itse koin olevani enemmänkin varaventtiili siinä hankalassa elmäntilanteessa mikä hänellä oli.
Jokskus nautin siitä että ikä alkaa lähentyä viittäkymppiä ja silti on lapsenkasvot. Aika usein kovin nuoret - parikympin molemmin puolin - tuntuvat flirttailevan ja on kiva kysyä neidin ikää ja kerota oma ikänsä. Hauskoja ilmeitä. On siinä lapsille kiva opetus että äidin neuvo "don't talk to strangers" oli ihan aiheellinen. - indecent13
Iän valehteleminen tuntuu pikkujutulta sen rinnalla, kun jotkut aivan pokkana valehtelevat siviilisäätynsä! Jotain rajaa valehtelullakin pitäisi olla.
- jkpoo
nuiinkkö
- näin se on
Ikänsä valehteleminen alaspäin on lähinnä pikkutyttöjä ja -poikia vikittelevien perverssien hommaa.
- 47.v
Mitä järkee on valehdella ikänsä taikka muutenkaan mistään asioista ylensäkään,koska aina niistä jää kiinni.Jos ihminen ei voi olla rehellinen niin sit on parasta olla hiljaa!!
- pasi.p83
Olen ihan mukava akateeminen mies joka on aina näyttänyt ikäistään nuoremmalta. Lonkeroakaan en kaupasta saanut ilman papereita ostettua ekan kerran kuin vasta 25 vuotta täytettyäni. Koskaan ikäiseni naiset eivät ole olleet minusta kiinnostuneet vaan vain itseäni joko vanhemmat ja sitten huomattavasti nuoremmat. Yöelämässä tästä ei niinkään ole haittaa, mutta netissä ihmiset nyt vain tuijottavat joskus noita numeroita vähän liiankin tiukasti.
Tällä hetkellä mittarissa on 28 vuotta ja etsin naista joka olisi iältään n. 20-25v. Mutta harmikseni olen huomannut netissä että hyvin monella näistä naisista on hyvin tarkat ikärajat miehelle mitä tulee nettideittailussa edes viestittelyyn. Toki se oman iän valehtelu ei anna kovinkaan hyvää pohjaa tulevalle suhteelle, mutta koska olen netissä liikenteessä enemmänkin puolivakavissani, niin olen sitten aina joskus sortunut valehtelemaan ikäni 2-3 vuodella jotta olen saanut sovittua treffit esim. 24 vuotiaan sinkkunaisen kanssa.
Ekoilla treffeillä en ole koskaan ikääni paljastanut, ellei siitä ole sitten tullut ihan suoraan puhetta, vaan yleensä vasta siinä vaiheessa kun se deittailu on alkanut muuttumaan vähän vakavammaksi/säännöllisemmäksi tapailuksi. Vain yksi nainen on tähän mennessä suuttunut minulle tuollaisesta käytöksestä, vaikka olen aina ajatellut että niin kävisi useamminkin.
Yökerhoissa ja muualla "oikeassa elämässä" naiset eivät yleensä edes kysy ikääni ja ovat aina yllättyneitä kun asiasta tulee puhetta, joten aion jatkaa valitsemallani tiellä vielä jonkin aikaa, kunnes joko vakiinnun tai sitten vanhennun ulkonäöllisesti huomattavasti lyhyessä ajassa.- mies 40v näyttää 45v
Mulle kävi juuri noin. Olin nuorena todella nuoren ja kauniin näköinen mies. Käytännössä menin naimisiin ja ketään ei ikä enää kiinnosanut.
Nyt näytän vähintään 5-10 vuotta ikäistäni vanhemmalta.
- faktaaaaaaaaaaaaaaaa
No, se on vähän eri juttu miehillä kuin naisilla, miehet pääsäätöisesti näyttävät nuoremmilta kuin ovat. Suomalaiset naiset taas näyttävät lähes poikkeuksetta kolmevitosina viiskymppisiltä. En edes harkitse seurustelevani suomalaisen naisen kanssa.
- pompom_13
Miten on mahdollista, että lähes kaikki miehet näyttävät nuoremmilta kuin ovat? Eikö käsitys tietynikäisestä muodostu sen perusteella, miltä suurin osa tietynikäisistä näyttää? Sama naisten kohdalla.
- antakaa armoa
Voi että, kun minä olen ollut tyhmä. Pyydän anteeksi, etten ole valehdellut
ikääni. Tunnen olevani vieraalta planeetalta, enkä kuulu joukkoon. - Vielä kykenen
Minä olen ny 65 vuotias mies ja olen valehdellut nykyiselle tyttöystävälleni(jo 2vuotta yhdessä) että olen 55vuotias ja olen näyttänyt veljeni ajokorttia todistuksena :) Ja tiedän että kun valhe selviää niin homma oli siinä sitten, mutta nyt on kuitenkin nautintojen aika ja huomista en murehdi :)
- hallelujaasulle
65 vuotiaalla tyttöystävä, elä kehtaa.
mä täytän pian 18 ja nyt jo on paineet vanhenemisesta
- Rauhaasunriippuville
Niinpä minäkin ajattelin etten koskaan täytä 50. Mutta tyystin yllättäen niin kävikin.
No, kun ikä alkaa 5:llä ja pituus on 'vain' keskimitta, eipä täällä nirppanokkaisten naisten keskellä oikein suosiota jaeta. Kuten joku sanoikin, reaalimaailmassa tilanne on eri; muut ominaisuudet kuin numerot vaikuttavat.
Kuitenkaan en kauaa katsele jos toinen paljastuu valehtelijaksi ilman katumuksen häivääkään. Sehän kertoo että kaikessa mihin vain keksii hyvän selityksen, saa valehdella. Huolimatta noista 'virtuaalimaailman handicapeistani' en ala valehtelemaan.
Nyt voisi olla oikea paikka alkaa selittää nuorekkuuttaan jne. Vai mitenkä? - wd48v
Meikä on 48 v mies enkä ole valehdellut ikääni koskaan. 44 v nainen on nainen parhaassa iässään.
- kysympähän vaan
tuosta päätellen 45v onkin sietten jo parhaan iän ohittanut...vai mitä sä yrität selittää
- vastaanpahan vaan
kysympähän vaan kirjoitti:
tuosta päätellen 45v onkin sietten jo parhaan iän ohittanut...vai mitä sä yrität selittää
Keskusteluketjun alkuperäinen kirjoittaja ilmoitti olevansa 44-vuotias, joten viesti lienee tarkoitettu viittaamaan hänen ikäänsä.
- 40 v mies kuin 45 v
Ikä on jännä juttu. Et ole koskaan oikean ikäinen.
En ole koskaan valehdellut ikääni, mutta jättänyt tietoisesti kertomatta tarkkaa ikääni. Näytin aikaisemmin tosi nuorelle, joten yritin näyttää vanhemmalta. Nyt vanhenin 5 vuoden aikana vähintään 10-15 vuotta, joten yritän tiedostamattani näyttää nuoremmalta.
Oikeastaan on tärkeintä olla sinut itsensä kanssa. Itsevarmuus tihkuu ihmisestä - jombbe1
Ikähän on vain numeroita. Eikä kerro vielä paljon todellisesta iästä. Jotkut vanhenee nopeammin kuin toiset syystä tai toisesta. Tai ilman syytä.
Mutta turhaan kai sitä valehteleekaan. Mieluiten jättää vastaamatta tai jotain sinne päin. Itse sanon joskus olevani vähän yli 20..eikä siinä ole valetta yhtään vaikka 28 vuotta yli meneekin.... mikä on paljon ja paljonko on vähän.
Ainahan iällä ei ole merkitystä kuitenkaan (täysi-ikäisenä). - viisauden neuvo...
Toistan, ikä on numeroita! Jokainen vanhenee fyysisesti geeniensä perusteella. Jos suvussasi on paljon vahoja ihmisiä, joka ovat hyvässä kondiksessa, voit itsekin olla vanha ja hyväkuntoinen. Ja jos valehtelee ikänsä, ja se tulee kumppanille selväksi, voiko hän enää luottaa sinuun missään? Mieti, ennen kuin teet. Valehteleminen ei ole koskaan hyvästä.
- Viirua tarvis...
Olen 64v ja varattu, se on ihan oikea ikäni!!! Deittipalstoilla ei tunnu olevan vientiä, vaikka ilmoitan aina olevani ns. etäsuhteessa ja erittäin viriili. Onkohan niin, että naisilla häviää vanhemmiten halut kokonaan ja se mies olisi saatava ainoastaan esittelyä varten???
- safe place
Nainen tarvitsee turvallisen rehellisen kumppanin. So simple.
- N40
Miksi ottaa vanhaa kurppaa seksiä varten, kun tarjolla on nuorempiakin?
Siksi toisekseen, viriileyttään mainostava mies on lähinnä säälittävä. Poikkeuksetta tällaiset miehet ovat sängyssä ihan hiton huonoja. Niin sinäkin. - yäk
Minkä takia pitäisi ottaa varattu mies, jos haluaa ihan ikioman miehen jota ei tarvitse jakaa?
Minulla olisi haluja vaikka miten paljon rakastavaa ja uskollista miestä kohtaan. Ei ketkuja.
No eikai siinä pahaa ole, jos vain nettituttavuudeksi jää. Itsehän en paljasta täällä oikeastaan kenellekkään ikääni. Ja siis jos paljastankin, niin pyrin tarkastelemaan vastakkaisen henkilön tietoja ensin - ja pitkään.
- Maisa58
Voi hyvänen aika sentään. Kun sen oikean kohtaa, ei iällä ole merkitystä. Voit tavata itseäsi nuoremman tai vanhemman ja jos kolahtaa niin hyvä juttu!
- ilm. yksin jäävä
Haa, minäkin olen valehdellut ikäni. Olen oikeasti 50v nainen, mutta valehtelin ikäni vuoden vanhemmaksi, koska en halua, että minua tunnistettaisiin. Näytän ikäistäni nuoremmalta, olen aina näyttänyt. Yleensä ihmiset esim. töissä eivät millään ota uskoakseen, että olen oikeasti jo näin vanha. Olen siis tehnyt pöyristyttävän virheen valehtelemalla ilmoituksessani VÄÄRÄÄN suuntaan.
Itse haen miestä ikähaitarilla 45-55 vuotta, koska kovin paljon eri ikäinen tuntuisi jo eri sukupolven edustajalta. Minusta todennäköisyys yhdessä viihtymiseen kasvaa, jos on suurin piirtein saman ikäinen kumppaninsa kanssa.
Mutta minun ikäisistäni miehistä suurin osa näyttää hakevan itseään huomattavasti nuorempaa naista. Jotkut hakevat jopa 16-vuotiaasta lähtien, mutta 40-vuotias on yläraja, vaikka mies itse olisi 55. Naurettavaa. Ei ole sitten ihme, että jäädään yksin puolin ja toisin. Luuletteko tosiaan, että kovinkaan montaa naista oikeasti kiinnostaa itseään 20 vuotta vanhempi mies.
Parin kanssa olen kirjoitellut, mutta heikolta näyttää: Eläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, luottotiedot menneet, kaikesta katkerana uhrina, ei liikuntaa, kaljoitellaan, ihraa kertynyt 30kg, ihmissuhteet pielessä, lapset huostassa... huh huh. Mutta nämä ovat sentään osanneet kirjoittaa. Sitten on näitä, jotka eivät edes sitä osaa. Kahden virheitä täynnä olevan lauseen jälkeen pitäisi ehdottomasti jo lähettää kuva ja tavata tanssin merkeissä jossain humppaladossa. - VoI EtTä
Suomalaiset tunnetaan rehtinä ja rehellisinä ihmisinä, mutta netissä
tuntuu kokoontuvan oikea emävalehtelijoiden kerho.
Suurin vitsi on iän valehtelu ja se, että ollaan korkeakoulun käyneitä,
vaikka tosiasiassa on kävelty oppikoulun ohi ja kerran käyty yliopistolla
kuuntelemassa Ahtisaaren luentoa.
Paino putoaa alaspäin ja pituus kasvaa ja sitten ollaan tietysti urheilullisia
vimpanpäälle.
Tulee treffit, juostaan karkuun, kadotaan vittuun**taan ja kostetaan.
Kaikki tämä turha pask* vain valehtelun vuoksi.
Niin miksi ei löydy kumppania, no kannattaako edes kysyä. - Näinkin
Minulle kävi kerran niin, että kirjoittelin ihan ikäiseni kanssa.
Oli oikein mukava mies kirjoittelun perusteella, jossa tulikin selville kaikki olennainen. Nelikymppisiä siis molemmat.
Kerran sitten satuin vilkaisemaan profiiliaan ja yllätys oli suuri, kun hakukriteereissä oli 18-25. :)
Arvannet, että jäi siihen se kirjoittelu. Ilmeisesti nuoret eivät vastanneet ja päättikin siirtyä ikäisiinsä jne. Joka tapauksessa todellisen halunsa ilmaisi, enkä sellaisen kanssa sitten ole kiinnostunut jatkamaan yhtään mitään.
Itse koen sen ikäiset itselleni melko lapsellisina, vaikka täytyy myöntää, että tosi paljon nuoremmatkin miehet ovat kiinnostuneita usein ja todella ihania persooniakin olen tavannut, mutta minua tuo ikä on rasittanut mielessäni. Ehkä syyttäkin. Kaikki ovat niin ykslöitä. Olen törmännyt kyllä todella keskenkasvuisiin viisikymppisiinkin ja silloin ihmetellyt, että kuinka 25 v olikin niin aikuinen. Vanha sielu tai jotakin.
Ikä on vaan lukuja, mutta jännää, että se kuitenkin määrittää sopivuusrajoja.
Kerran juttelin yhden vanhemman miehen kanssa. Hän sanoi, että kaikki miehet haluavat ja ovat kiinnostuneita 20 v naisista. Jos muuta väittävät niin valehtelevat. Olisiko näin kuitenkaan? - PenttiTyönnä Vielä S
Luullaan.
- vanharokkikone
Olen 42v mies ja viihdyn baareissa klubeilla,missä on nuorempaa porukkaa (valitettavsti enemmän) silloin kun viihteelle lähden.Lähes aina minua luullaan joitakin vuosia nuoremmaksi,en yritä mitään tämän osalta,olen mitä olen.On totta että parikymppiset tytöt ovat kauniita,mutta monesti vielä niin lapsia koska kokemus puuttuu.Tämän vuoksi teen ikäni AINA selväksi,jos sitä kysytään koska edellytän mahdolliselta kumppanilta tiettyä kypsyyttä ,jos sellainen sattuu kohdalle.Tämän teen siis siksi että nämä nuorukaiset ymmärtäisivät pitää sen tietyn "turva välin" tunteidensa kanssa. :)
- vale auttaa......
Naisten kannattaa oikeasti valehdella ikänsä, mutta ei nuoremmaksi.
Jos nainen sanoo olevansa 40 v. vaikka onkin 45 v.niin ihmiset ajattelevat että ompas rupsahtanut nelikymppinen, näyttää ihan nelivitoselta.
Mutta jos sanookin olevansa 50 v. vaikka onkin 45 v. niin ihmiset ajattelevat että ompas pirtsakka viiskymppinen, näyttää ihan nelivitoselta ja kanssasisaret ovat kateellisia. - vanharokkikone
Vale auttaa...Joitakin. Tuohon on tullut törmättyä näiden parikymppisten kohdalla toisinaan,kun juomat alkaa tehdä tehtävänsä.Itse en oikein tuolle touhulle lämpene:Se on jokatapauksessa valehtelua,ja jos tällä yritetään saada syvempää kontaktia niin missä muussa myös sitten valehdellaan?Kyllä se ikä on "vain numeroita",mutta molempiin suuntiin ja itseeni tekee kyllä enemmän vaikutuksen kun se sanotaan rehellisesti.Kyllä niitä 50v naisiakin on tullut nähtyä,joilla on ns. palat kohdillaan,niin fyysisesti kuin henkisesti.Mutta jokainen tyylillään,toisista iän valehtelu on ok,minusta vaan ei.
- arrara 1
Miksiköhän näillä palstoilla spekuloidaan niin paljon yleisessä ja "kaikki samanlaisia" hengessä, koska meitä on niin monenlaisia ja olemme monen kokemuksen summia.
Ihmisiä, niin miehiä kuin naisia ei voi pakottaa samaan muottiin ja kaikkia ajattelemaan samansuuntaisesti.
Parempaan tulokseen pääsee, jos ei odota, eikä vaadi toiselta paljon, vaan antaa toiselle tilaa olla rehellinen, korjata pikku valheet, antaa anteeksi ja yrittää ymmärtää mistä hänen käytös johtuu........voi paremmassa tapauksessa tapahtua kohtaaminen, muutoinkin, kuin fyysisellä tasolla.
Toivottavasti me ei olla vierauduttu siitä, mikä on elämää ylläpitävä voima ja tuo meille terveyttä ja nuorekkuutta ilman kirurgeja ja kemikaaleja!
Ottakaamme toisemme lahjoina, eikä ns."onnentuojina", jotka pönkittävät meidän keskeneräisyyttä ja antavat aiheen "kiukun pitoon"!- hei sun heiluvilles
"Yleinen henki" johtuu siitä että jos omalle kohdalle osuu useampi samantapainen ihminen pötkössä peräkkäin kohdalle, niin alkaahan sitä ihmettelemään että mikä juttu tämä on, tekevätkö kaikki näin.
Itse en todellakaan pyytänyt ylläpitoa laittamaan aloitustani pääsivulle, ei tämä oma ihmettelyni mielestäni ollut niin merkittävä tapaus että tästä olisi pitänyt alkaa satamäärin kommenttia vääntämään!
Ja mitä tulee siihen iän valehteluun, niin kuten moni on sanonut: kun valehtee pikkuasiassa, on helpompi valehdella myös isossa asiassa. On minulle miehet muustakin valehdelleet, asioista joista olen saanut tietoa ja varmasti asioista joista en ole. ;( - joulumeni
Eihän sellainen ole mikään lahja, joka valehtelee jopa ikänsä.
Se on taakka, kivireki ja riippa kintussa, kun pitää arpoa milloin
tuo henkilö puhuu totta, tai ihan puutaheinää laittaa tulemaan.
Pienet valheet, kuten vieraissa käynti, joo nehän voi pyyhkäistä
mielestään ja sanoa sattuuhan sitä. Kun usein sattuu, niin tottuu.
Tosiasiassa itse olen joissain asioissa pitkävihainen, kun loukataan
tietentahtoen, niin anteeksi en anna, kuten tuo vitsiksi tarkoitettu
pettäminen.
Joillakin on sellainen huumori, että valehteleminen menee (pienet)
sen piikkiin mukamas, mutta sitten se kehä suurenee ja poksis.
- 24vuotias(KO)?
Tää keskustelu on säälittävä
- Terve4
Säälihän on SAIRAUTTA!
- n-44
Onhan se tosi jees juttu ja jännää kun 49v. salilla käyvä hyväkroppainen (nähty kuvissa, jotka siis hieman vanhentuneet) mies tulee treffipaikalle ja onkin yllättäen eläkkeellä, hahhah... voi termosjeeveli :D
-eli ikä olikin sitten 62, oli tainnu papalle dementia iskeä? - ilomootus
Täällä livepuolella ois viellä muutama paikka vapaana...Tervetuloa
todellisuuteen. - kylanmies
http://kaikentakanaonnainen.blogspot.fi/ asiaa ihmissuhteista
- Kaarlo.
Ihmisiä on kahta koulukuntaa. Toisten mielestä henkilöauton ajokortin vähimmäisikä on 18 vuotta ja toisten mielestä ajokortin voi myöntää vaikka vauvalle jos hän läpäisee tentit.
Tätä ei nyt ehkä tajua sellaiset ihmiset joiden mielestä on seisottava pelkästään päällään jos laki kerta niin määrää.
Jos sinulla ei ole parempia keinoja kuin aika, mikä on kulunut henkilön syntymästä, arvostaa ihmistä niin se ei ole kovin paljon.
Se että joudut tapaamaan niitä henkilöitä joidan kanssa yrität rakentaa suhdetta
on kovin erikoisen tuntuista ainakin minun mielestäni. Jos itse olisin tuossa sinun tilanteessa olisin valmis tapaamaan sotoja ihmisisiä löytääkseni mahdollisimman toimivan parin. Minä en ainakaan kyselisi mitään ikää niinkuin joku viinakaupan myyjä vaan tapaisin ihmisen ja kertoisin hänelle rehellisesti miltä tuntuu.
Sinä luet treffipalstaa kuten jotain postimyyntyiluetteloa ja kuvittelet että ihmiset ovat jotain tuotteita joita sinä ostat. Koita nyt käsittää ettei puoliso tule sinulle misään postipaketissa etkä sinä edes voi tietää millinen se puoliso on.
Jos jäkätys jatkuu niin sitten jatkuu . Ei muuta kuin onnea. - Komea mies!
Totuus on kuitenkin se että yli 40 vuotiaat naiset ovat kaikki siis todella vastenmielisen näköisiä alasti ollessaan. Kaikki paikat rupsahtaneita ja on ihraa, suonikohjuja, löllöä ja veltostunutta ihoa, hirveitä ruttuja naamassa ja koko vartalossa, tissit roikkuvat kuin kärpäslätkät, selluliitti hyllyy ja hirveitä raskausarpia yms yms. Kyllä siinä mies vähintään kolme viagraa tarvitsee että seisokin saa. On nimittäin nähty jos jonkinlaisia vartaloita tämän elämän aikana ja siksi tiedän mistä puhun.
- lätkäfani
Olet siis nähnyt KAIKKI yli 40 vuotiaat alasti..
- jep jep
Kunnansonni eli jakorasia koska ollut Suomen kaikkien 40 naisten kanssa...
Ja tuo liittyi iän valehteluun mitenkä? - Isle of Man
Kyllä komea mies oikeassa on. Kuka nainen sitä omaa rupsahtamistansa huomaa. Kuvittelee olevansa ikinuori, vaikka todellisuus on kaukana, niin myös ihailevat katseet. Turhaa on 40 täyttäneen etsiä enää omaa ikäluokkaa, ei sitä yksinkertaisesti saa....vaan jää yksin etsimään prinssiään loppuelämäkseen. Katse kuin sydänkin on vuosien saatossa kovettunut ja lasittunut eikä siinä ole enää sitä elämän sykettä, jota mies haluaisi nähdä.
Voi vain ihmetellä mitä vanha (yli 40) nainen hakee, mies ei kelpaa. Mies ei toisaalta varmasti kehtaa sanoa kohteliaana, että ei hän ainakaan sänkyyn halua. Ei vaikka Viagraa tarjottaisiin. - Ota nuorukainen
Isle of Man kirjoitti:
Kyllä komea mies oikeassa on. Kuka nainen sitä omaa rupsahtamistansa huomaa. Kuvittelee olevansa ikinuori, vaikka todellisuus on kaukana, niin myös ihailevat katseet. Turhaa on 40 täyttäneen etsiä enää omaa ikäluokkaa, ei sitä yksinkertaisesti saa....vaan jää yksin etsimään prinssiään loppuelämäkseen. Katse kuin sydänkin on vuosien saatossa kovettunut ja lasittunut eikä siinä ole enää sitä elämän sykettä, jota mies haluaisi nähdä.
Voi vain ihmetellä mitä vanha (yli 40) nainen hakee, mies ei kelpaa. Mies ei toisaalta varmasti kehtaa sanoa kohteliaana, että ei hän ainakaan sänkyyn halua. Ei vaikka Viagraa tarjottaisiin.""Turhaa on 40 täyttäneen etsiä enää omaa ikäluokkaa""
Niinpä, sen yli 40 vuotiaan naisen kannattaakin OTTAA NUORI mies!
- Äxällä rakas
Olen pyöreä 33-vuotias nainen ja ikikuuna päivänä ei ole ollut ongelmia löytää seuraa seksin merkeissä, eikä pidempäänkään seurusteluun.
En ole ajatellutkaan valehtelevani ikääni tai kokoani, mitään muutakaan. Nykyisen mieheni kanssa olen ollut nyt 2-vuotta ja hän on hyvin liikunnallinen ja kiva katsella. Viimevuonna aloimme yhteisen liikuntaharrastuksen mieheni innoittamana.
Mieheni isä taas, lähemmäs kuuttakymmentä, löysi myös hiljan itselleen naisystävän. Tyylikäs pari ja kumpikin rehellisiä toisilleen. Ihanaa katsella heidänkin onneaan.
Tsemppiä jokaiselle alkaneeseen vuoteen. - tui51
Ei tulisi mieleenkään kertoa oikeaa ja nimeä uudelle tuttavuudelle, pitää vähän tuntea ennen kuin uskallan sellaista tehdä.
Monestakin syystä. - la-laaa
sinäkö luulet olevasi kaikki!!
- Ota Nuori jos saat
– Ikäero on vanhemman osapuolen näkökulmasta positiivinen asia. Länsimaissa ihannoidaan nuoruutta, ja suhde nuorempaan on vain yksi esimerkki tästä ilmiöstä, toteaa seksuaali- ja hahmoterapeutti Heidi Lindgren.
Parin viime vuoden aikana paljon huomiota saanut puumailmiö on tehnyt myös vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteesta tunnetumman.
Moni nainen on vasta yli 40-vuotiaana seksuaalisuutensa kukoistusvaiheessa. Tällöin raskas pikkulapsivaihe on ohitettu ja suhde omaan vartaloon on tuttu ja mutkaton. Samanikäinen mies sen sijaan saattaa kokea, että seksielämän parhaat vuodet ovat jo takanapäin. Tässä elämänvaiheessa moni parisuhde päättyy.
– Noin 25-vuotias mies puolestaan kokee usein olevansa seksielämänsä huipulla. Hänellä on halua ja kykyä. Sen sijaan samanikäinen nainen ei ole usein vielä sinut kroppansa kanssa.
Tässä mielessä yli 40-vuotiaan naisen ja nuorukaisen seksihalut voivat kohdata ja seksi voi toimia erinomaisesti. Naista voi kiehtoa nuorukaisen viriiliys, miestä vanhemman naisen kokemus, varmuus ja halukkuus, seksuaali- ja hahmoterapeutti Heidi Lindgren selittää puumailmiön taustoja. - Se on makuasia
""Kerran juttelin yhden vanhemman miehen kanssa. Hän sanoi, että kaikki miehet haluavat ja ovat kiinnostuneita 20 v naisista. Jos muuta väittävät niin valehtelevat. Olisiko näin kuitenkaan?""
Ei todellakaan pidä paikkaansa...
Tässäkin eräs nuorukainen joka kaipaa vanhempaa naista:
"Olen nuorehko mies ja olen jo teini-iästä lähtien haaveillut itseäni 20-30-vuotta vanhemmasta naisesta. Tämä fantasia mulla on ollut jo ainakin 6-vuotta. Haaveilen siitä että pääsisin jonkun vanehmman naisen toy boyksi.
Kiinnostun aina suunnattomasti kun näen seksikkään vanhemman naisen ja ajattelen minkälaista olis hänen kanssaan. Mistähän löytäisin vanhemman naisen?
Deittipalstoilla on ihan liikaa miehiä naisiin nähden joten seuran löytäminen sieltä on lähes mahdotonta."
Makuasioista ei voi kiistellä.
Niinkun vanha kansa sanoo: toinen tykkää tyttärestä toinen äidistä ;) - siihen on syynsä
Naiset tykkää valehtevista paskanjauhajista.
Ei rehellinen mies saa naista.
Näin se vaan on. - jaaha1
alun alkaen siis valehteluako,...hah..hah...hyvin taitaa mennä
- Ikä on asenne
Itse ole eläkeikää lähestyvä, hyvässä asemassa oleva nainen. Kävin muutama vuosi sitten treffeillä ja olipa pari suhdettakin muutaman miehen kanssa, jonka olin löytänyt nettipalstalta. Yllätyin siitä, miten moni valehteli ikänsä. Siis miehet! Sitten löysin pohjoisemmasta perusrehellisen 60-vuotiaan "ukon" , jolla ei ollut mitään tarvetta vääristellä ikäänsä tai muitakaan asioita. Nyt olemme olleet yhdessä kaksi vuotta.
- Nainen-45
Itse en kyllä koskaan ole valehdellut ikääni. Mitä hyötyä siitä olis? :o En ehkä ole nettideittirintamalla kovin ahkera, vaikka nyt ilmo onkin. Ei minua haittaa, jos joku skippaa iän tms. takia. Olen huomannut, että kyllä niitä kiinnostuneitakin löytyy, iästä huolimatta. Eikä minua haittaa itseäni nuorempi mies. :)
(jos se nyt on jossain järellisessä suhteessa omaan ikääni). - Hjuumoria...
Käykääpä välillä hauskuuttamassa itseänne...
Ittee ainakin nauratti niin maan pirusti...
http://j.gs/3032462/funnyvideos - Paappajaksaaheiluu
Itse olen myös ihmetellyt tätä ikäkeskustelua ja analysointia. Kun olen käynnyt ns."sokkotreffeillä", niin usein juuri 20-25 vuotiaat naiset ovat "huomauttaneet" kohteliaasti kyllä , että en minä mikään 18-vuotias ole, että olenko "narrannut" ikäni. Kerron heille aina rehellisesti, että se -18 on syntymävuoteni, olen rehellinen. Ei siinä mitään, parin oluen, sotamuistojeni kertomiseni ja nuoruuteni hurjien merilläolo vuosien muisteloiden jälkeen, on "misut" yleensä lähteneet jatkoille meikäläisen "kämpille" Ja mukavaa on ollut.hihhih!; ). Kyllä se taitaa olla miehestä kiinni, tuo naisen saanti , eikä iästä."Vanhassa vara parempi" niinkuin vanhankansan viisaus sanoo. : )
- totta on
Haisee tänne asti, skeidaa, höpölöpö ja kikkelis kukkelis . LOL.
- oikki
Suurin osa väestöstä ei valehtele ikäänsä, se vähän riippuu missä seurassa aikaansa viettää.
- rehellinen puuma
Kerran eräs mies väitti kuultuuaan ikäni, että et ole niin vanha. Sanoin että miksi nyt sellaista valehtelisin. Hän melkein suuttui. Kysyin, että mistä päättelet minua nuoremmaksi? Hän vastasi , että silmistä näkee naisen iän. Voi voi! Äijää taisi harmittaa, että en ollutkaan sen ikäinen kuin kuvitteli minun olevan. Eipä uskonut.
Kerroin oman ikäni rehellisesti ja jos se ei riitä, ei riitä mikään mukaan.
Ainakaan minulle. :) - JOoo
TULI SELVÄKSI, että netistä en hae kumppania. Riiv*tun paljon näyttä noita
huijareita olevan liikkeellä. - juuu
Vanhoillakin miehillä voi olla tarve saada nuori nainen, mutta ongelmana on, että nuoret naiset ovat rajanneet heidät pois kohdeikäryhmästään. Ajatellaan ehkä niin, että aluksi hiukan huijaamalla saadaan nainen kiinnostumaan, jonka jälkeen mies voisi kelvata vaikka ei aivan halutun ikäinen olisikaan. Ilman ikähuijausta nainen torjuisi suoraan iän perusteella. Todellisuudessa saattaa vain käydä niin että nainen hermostuu valehtelusta, ja homma loppuu siihen kuitenkin.
- Reino..
Totuus on kyllä se että iän valehteleminen on ihan sieltä lievemmästä päästä.
Kaunis/komea, varakas, raitis, huumorintajuinen, hyväkuntoinen, kielitaitoinen, ammatillisesti pätevä, henkisesti sekä fyysisesti terve on lähes poikkeuksetta
näiden vastakohta.
En ole etsinyt kuin harrastus kaveria joten ja nekin ovat oleet ihan toivottomia.
Muista tämä. Ei netistä ja EI ravintolasta!
Kyllähän sen käsittää että ei kukaan täyspäinen ihminen millään nettikirjeenvaihto ilmoituksella voi saada kunnollista seuraa ja olen sivumennen sanottuna aika skeptinen sinunkin suhteesi.
Vielä sitä suuremmalla syyllä kun jonkun noinkin helposti todettavan asian
taika olet ihan hiilenä. On ihan toisenluokan ongelma selvittää esimerkiksi onko
henkilö vaikka alkoholisti.- 196511
Tai narsisti..
- hei jne.
"Ihan hiilenä"... missähän kohtaa? Eiköhän tässä ketjussa ole enempi monet muut nimimerkit tuominneet minua voimallisemmin ikänsä väärentelijät. Itselleni se oli vain sellainen anekdootti mistä vääntää satunnainen keskustelu joita tulee ja menee - minkäs minä sille voin että ylläpito paiskasi aiheen pääsivulle ja se keräsi paljon kommentoijia. Ja minä olen sitten hiilenä... älä viitsi.
Kyllä ne alkoholistit tosiaan enemmän pelottaisivatkin, oikeasti.
- ´jk
niiinkkö
- naisen mieli
Tätä juttuahan riittää kyllä , on niin monta mieltä kuin on miestäkin ( tai naista).
Jos ihmiselle on tärkeää , että kaikki tiedot on niin kuin on , niin hän tekee siitä johtopäätöksensä ja toimii niiden mukaan.
Joku vekkuli , joka hilaa ikäänsä hieman ala taikka ylös saadakseen tietyn ikäluokan huomion kääntymään itseensä , on oikeastaan aika kekseliäs.
Kohderyhmä jakaantuu sitten niihin , jotka eivät moista hyväksy ja niihin , joita moinen naurattaa - "narraaja " saa , mitä tahtookin.
Onko se keneltäkään pois ?
Mikä tuossaa noin ärsyttää ?
Treffinettipalstoilla mielikuvitus ja fiktiot aina kukoistavat voimalla. - sua kuakka ja Jussi
Kukaan muu kuin finski ei voi olla noin tyhmä... En ole miehenä pitänyt ikää minään valintaperusteena. Eivätkä ole minua lähestyneet naaraatkaan, ikäeroa on ollut - 20 vuotta suuntaan ja toiseen. Täältä ovat saaneet elämänsä parhaan t-u-n-n-e-ä-l-y-n, parhaat seksikokemukset, parhaan kuuntelijan ja harrastuskaverin.
- Ehkä tulevaisuudessa
Nettideittalu taitaa olla hauskaa http://bca63552.linkbucks.com :) Mutta ei saa säikyttää..
- ei kiinnosta enää
MITÄ TÄSSÄ ASIASSA on enää jankkaamista. Mikään ei muuksi muutu.
Jotka valehtelee, niin ne valehtelee. - Hoitoon vai ei.
Jos ihminen on koko ikänsä pelkästään valehdellut,katsotaanko hänet henkisesti sairaaksi vai krooniseksi valehtelijaksi? Onko avohoito tai laitoshoito silloin parempi vaiko katsotaan ettei yhteiskunnassamme muuta olekkaan kuin valehtelijoita eli sopii joukkoomme yhteiskuntaan hyvin kuten muutkin.
- Puumaillaan pikkasen
Puuman ei tarvitse valehdella ikäänsä, päin vastoin, kypsä ikä on edellytys useille nuorille miehille:
http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/mita-nuori-mies-saa-puumasta.html
http://puumatar.blogspot.fi/2013/01/miksi-puumailla.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983