Iggy Pop on mahtavaa. Itse olen jo iät ja ajat kuunnelut iggy popia, se alkoi itseasiassa jo Iggy Pop & the stooges ajoilta. On sitä jo aika pappana tullu ihmeteltyä näitä uusia ns. punk bändejä kuten Ripsipiirakka ja olen tullut siihen lopputulokseen että ei todellakaan yllä vanhojen kunnon punk-bändien tasolle kuten the damned, The clash ym..
Kertokaa mielipiteitä iggyn musasta.
Iggy Pop
6
678
Vastaukset
- Pauline
Raw Power on yksi kaikkien aikojen parhaista rock-albumeista. Ei ainuttakaan huonoa biisiä koko levyllä.
- kalvotaiteilija
Ja New York Dolls ja Johnny Thunders & The Heartbreakers oli kanssa kunnon rokänrollia.
- W_S
Ajatella, että jätkä teki tuollaista musaa jo 60-luvun puolella. Mahtoi olla ihmetyksen aihe monille.
Itse Iggyyn tutuistuin brittipunkin nousun myötä. Raw Power ja Kill City alkoivat soida meikäläisen grammarissa 70-luvun lopulla.
Raw Power'in lisäksi nostaisin kärkisijoille Bowien kanssa tehdyt levyt Idiot ja Lust for Life. Ne ovat kestäneet aikaa hyvin.
Viime aikojen tuotannossa ei paljon kohokohtia ole, vai onko minulta mennyt ohi jotain merkittävää?
Iggy on esikuva, ikoni. Kunnioitusta herättävä hahmo, jolla on ollut iso merkitys musiikin kehitykseen.
Poika kuunteli vielä vähän aikaa sitten uuspunkkia, etupäässä Offspringiä. Ihan hyvin rämisi sekin. Nyt tuo roikale osti Guns'n'Rosesin CD:n. Mikä pettymys.
Ai niin, tänäänkin autossa soi iloisesti vanha punkki. Kirjastossa käteen osui vuonna 1976 äänitetyistä Buzzcocks-demoista kasattu CD Time's Up.- Objektiivinen
kuunteleppas levyjä New Values-79, Brick by brick-90, American Caesar-93, Naughty Little Doggie-96, Avenue B-99, tai tää viimeisin skull Ring-03.. vai ei oo kohokohtia uralla viimeaikoina.. joka ainut näistä svengaa kuin se kuuluisa hirvi!
- ...
Enpä tiedä kuin tuon Cock in my pocket ja sekin on Eppujen versiona mielestäni hiukan parempi, ainakin nopeampi...
- kix
Iggy on elukka. Raw Power on todellaki yks parhaista levyistä mitä on. Uuh.
Iggyä kuunnellessa tunnen olevani elossa. Edes puoliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711