helmikuun puolessa välissä lähössä ulkomaille,joten pitäs löytää bikinit.
missä kaupoissa ( en tarkoita nyt nettikauppoja) löytyis tähä aikaa vuodesta?
Mistä kaupasta bikinit talvella?
8
3130
Vastaukset 8
- Monestakin
Etsi löytyiskö seppälästä,h&m:stä,vero modasta,lindexistä tai ginatricotsista.
- Fashion lover
Ainakin sellon ginassa näin eilen:D
Voi kuule...bikinejä löytää jopa vähittäistavaramyymälöistä. :D Siis vähän isommista. Esim. S-marketeista ja K-Citymarketeistakin. Itse olen ainakin nähnyt kuntani myymälöissä niitä näihin aikoihin.
Bikinejä löydät kaikkina vuodenaikoina. :)- Ongelmii moneksi
Hei.OOtko kokeilu vaatekauppaa ehkä turhaa hakee ruokakaupasta.Jos ei millään natsaa nii mitä suotta panikoit vaan ostat sitten sieltä ulkomailla paikan päältä.
- stockis
Stockalta taitaa löytyä läpi vuoden.
- topless
Lappubikineitä pikkutissisille löytyy,mutta kun etsii D koon tisseille vähän tukevaa yläosaa,niin kyllä vähissä on näin talviaikaan.Ainakin tampereella..Stocka,Sokos ja pari pikkupuljua ni ei löydy
- Patsy123
Stadiumissa on yleensä ollut bikinejä myynnissä myös talvella. Monenlaisia, ei pelkkää nirunarua, koska kyseessä on urheiluliike.
- sirpa84
itelläni tuli vastaan www.bikinit.fi sielt löyty ihan hyvin kaikenlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459