helmikuun puolessa välissä lähössä ulkomaille,joten pitäs löytää bikinit.
missä kaupoissa ( en tarkoita nyt nettikauppoja) löytyis tähä aikaa vuodesta?
Mistä kaupasta bikinit talvella?
8
2918
Vastaukset
- Monestakin
Etsi löytyiskö seppälästä,h&m:stä,vero modasta,lindexistä tai ginatricotsista.
- Fashion lover
Ainakin sellon ginassa näin eilen:D
Voi kuule...bikinejä löytää jopa vähittäistavaramyymälöistä. :D Siis vähän isommista. Esim. S-marketeista ja K-Citymarketeistakin. Itse olen ainakin nähnyt kuntani myymälöissä niitä näihin aikoihin.
Bikinejä löydät kaikkina vuodenaikoina. :)- Ongelmii moneksi
Hei.OOtko kokeilu vaatekauppaa ehkä turhaa hakee ruokakaupasta.Jos ei millään natsaa nii mitä suotta panikoit vaan ostat sitten sieltä ulkomailla paikan päältä.
- stockis
Stockalta taitaa löytyä läpi vuoden.
- topless
Lappubikineitä pikkutissisille löytyy,mutta kun etsii D koon tisseille vähän tukevaa yläosaa,niin kyllä vähissä on näin talviaikaan.Ainakin tampereella..Stocka,Sokos ja pari pikkupuljua ni ei löydy
- Patsy123
Stadiumissa on yleensä ollut bikinejä myynnissä myös talvella. Monenlaisia, ei pelkkää nirunarua, koska kyseessä on urheiluliike.
- sirpa84
itelläni tuli vastaan www.bikinit.fi sielt löyty ihan hyvin kaikenlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011352
- 1337020
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385118- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303999- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793030