helmikuun puolessa välissä lähössä ulkomaille,joten pitäs löytää bikinit.
missä kaupoissa ( en tarkoita nyt nettikauppoja) löytyis tähä aikaa vuodesta?
Mistä kaupasta bikinit talvella?
8
3060
Vastaukset
- Monestakin
Etsi löytyiskö seppälästä,h&m:stä,vero modasta,lindexistä tai ginatricotsista.
- Fashion lover
Ainakin sellon ginassa näin eilen:D
Voi kuule...bikinejä löytää jopa vähittäistavaramyymälöistä. :D Siis vähän isommista. Esim. S-marketeista ja K-Citymarketeistakin. Itse olen ainakin nähnyt kuntani myymälöissä niitä näihin aikoihin.
Bikinejä löydät kaikkina vuodenaikoina. :)- Ongelmii moneksi
Hei.OOtko kokeilu vaatekauppaa ehkä turhaa hakee ruokakaupasta.Jos ei millään natsaa nii mitä suotta panikoit vaan ostat sitten sieltä ulkomailla paikan päältä.
- stockis
Stockalta taitaa löytyä läpi vuoden.
- topless
Lappubikineitä pikkutissisille löytyy,mutta kun etsii D koon tisseille vähän tukevaa yläosaa,niin kyllä vähissä on näin talviaikaan.Ainakin tampereella..Stocka,Sokos ja pari pikkupuljua ni ei löydy
- Patsy123
Stadiumissa on yleensä ollut bikinejä myynnissä myös talvella. Monenlaisia, ei pelkkää nirunarua, koska kyseessä on urheiluliike.
- sirpa84
itelläni tuli vastaan www.bikinit.fi sielt löyty ihan hyvin kaikenlaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251