Miesystävä jätti minut 10kk sitten aika yllättäen ilman kummempia selityksiä. Eron jälkeen katkaisin välit häneen tyystin enkä ole ollut häneen minkäänlaisessa yhteydessä.
Nyt tuli yllättäen postiluukusta kirje, jossa oli joululahja ja -kortti. Joululahja oli seurusteluajoiltamme sellainen hassu juttu, jollaisen aina toivoin saavani. Lähetin hänelle kiitosviestin, en muuta. Hän rupesi lähettelemään viestejä jossa kyseli kuulumisia. Vastailin sen verran viileästi ja lyhyesti, että keskustelu tyrehtyi aika nopeasti.
Nyt olen kuitenkin ollut koko päivän ihan sekaisin. En tajua, tarkoittiko tuo, että hän ehkä haluaisi lämmitellä välejä? Ikävöi? Tai ehkä vain hetkellisesti yksinäinen? Mitäs luulette? En haluaisi suoraan häneltä itseltään kysyä, koska ero sattui minuun aika lailla, enkä haluaisi hänen saavan sitä tyydytyksen tunnetta, että hän saisi tietää minun ikävöivän häntä vielä melkein vuoden jälkeenkin.
Janottaako exää?
2
324
Vastaukset
- 13+1
Ootkos saanut jo vastauksen exältä? Janottiko? Mulla sama tilanne, jätettiin 5 kk sitten ja 2 vkon välillä tulee mitä kuluu viesti. vastailen kans kylmän viileästi, katotaan koska viestit loppuu vai onkohan jotain asiaa ? :)
- Harkinta?
Vähän sairasta ajatella toisesta, että et haluaisi hänen saavan sitä tyydytyksen tunnetta, että hän saisi tietää sinun ikävöivän häntä vielä melkein vuoden jälkeenkin.Eiks olis parempi vastata heti toisen viestiin, kiinnostaako sinua alkaa uudelleen vai onko luukut lopullisesti kiinni, koska jätti sinut. Sama itelläni, jätin 10 kk sitten, nyt tajuton ikävä välillä ollut ja oma elämäntilanne selkeä uuden aloituksen suhteen. Joskus elämässä tarvitsee aikalisää ja tilaa itselleen jonkun asian takia. Meidän eroomme ei liittynyt siis ketään kolmatta osapuolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127