Onko melianet aiheuttanut...

Tiina

..kenellekään vatsavaivoja.Huomasin,että tuolla aiemmin on keskusteltu kyseisestä merkistä, mutta en löytänyt kysymääni asiaan vastausta.
Syön toista listaa, ja on ollut muutamaan otteeseen ripulia.Onko muilla ollut vatsavaivoja, ja jos on, niin onko kestänyt kauan? En haluaisi vaihtaa merkkiä,kun ei muita ongelmia ja nämäkin lieviä.Kiitos jos joku viitsii vastata:) p.s.pakkausselosteessa luki, että voi olla vatsavaivoja, tietty se on jokaisén kohdalla eri asia, mut ois kiva kuulla kokemuksia.

4

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shine

Mullakin on ollut lieviä vaivoja, mutta ne on aika lailla menossa jo ohi (viitisen kuukautta nyt syönyt meliane pillereitä). Olen niin tyytyväinen merkkiin, etten ala vaihtamaan varsinkin kun tuo "sivuoire" helpottanut jo:)

• satu

Melianen alottamisen jälkeen oli vatsavaivoja, en edes aluksi ajatellut niiden johtuvan pillereistä. Nyt kuitenkin oon jo yli vuoden niitä syönyt, ja alkanut jäädä vähemmälle.. Tuntuu kyllä että maha menee hieman herkemmin sekaisin kun ennen pillereitten alottamista.

• Tiina

..vastauksista:) kiva kuulla tai ei nyt kiva mut kuitenkin, että muillaki on ollu samanlaista vaivaa, ja se menee ohi tai voi mennä.Mäki ihmettelin ensin, et mikä mulla oikein on, mut sit osasin yhdistää pillereihin, muuten ei kyllä mitää haittavaikutuksia ole ollut.Tarvii vielä odotella, jos tää menis ohi, ni ei tarvis alkaa vaihtaa merkkiä.

• Kati

Melianet aiheuttivat joskus alussa vatsan herkkyyttä, mutta ovat sittemmin loppuneet. Olen syönyt jo yli kaksi vuotta eikä muita oireita ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe