Aloitteen tekemisen vaikeus...

Andy

Kuulostaa ehkä lapselliselta, mutta oon oikeasti pitkään ollut kiinnostunut/ihastunut yhteen tyttöön. Mutta en vaan tiedä mitä tekisin. Hengataan samassa kaveriporukassa, nähdään usein (porukassa) ja tullaan juttuunkin harvinaisen hyvin. Jutellaan muutakin kuin small talkia.. Mutta en vain tiedä millä asian saisi tuosta eteenpäin! Tuntuisi jotenkin liian tavanomaiselta ja läpinäkyvältä pyytää leffaan tms. Ainakin haluaisin että hän tietää mun olevan kiinnostunut. Pitäis vaan tehdä jotain ennen kuin joku muu vie sen, ja sitten kyllä hajoo pää... Neuvoja?? Jotenkin sekin tuntuu olevan este, että ollaan sitä samaa porukkaa ja on paljon yhteisiä tuttuja jne. Ollaan tunnettukkin kohta jo vuoden. Hänellä tosin meni poikki exän kanssa noin kuukausi sitten... Arghh, antaakahan nyt jotain vinkkejä, please =)

5

1842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtuoosi

iske kalu pöytään ja sano tässon

• kriz

On melkein helpompaa ottaa pystymetsästä pysäyttämällä nainen ku frendi.

Mulla oli vähän vastaava tilanne ja se ei koskaan edennyt mihinkään eikä ehtinyt kun tuli toinen nainen väliin. Mä silloin ajattelin, että sopivan paikan tullen sanon, et diggaan susta lähettäiskö kahdestaan kahville. Kahvilla sitten keskustelussa jos hyvä frendi on niin kannattaa sanoa aika suoraan se, että todella on tunteita sitä kohtaan, muutakin kuin kaveruutta.

vaarat:
      menetät hyvän frendin,

• Andy

Jees, kiitti. Suunnilleen noin mä itsekin asian näen. Pitää kait sitten vaan odottaa luontevaa tilaisuutta moiseen ilmaukseen, toivottavasti sellanen joskus tulis. En tykkää käyttää moiseen tekstaria tms.. Mutta joo, pirullisia juttuja nää kyllä on. Ite en tykkää oikein lähestyä ketään täysin tuntematonta, aina sotkeudun tällasiin tavallaan hankalampiin juttuihin...

• HTT

Samanlainen tilanne on itselläkin ollut vähän aikaa sitten. Onneksi sain kerrottua tunteistani kyseiselle henkilölle. Tietoa ei ole mihinkä päin tämä juttu lähtee etenemään. Joko kaveruus vaihtuu parempaan tai hyvä kaveruus muuttuu huonoksi. Aika näyttää

• juttu

täällä täysin sama juttu, tänään ois todennäköisesti tilaisuus kysyä, mut en tiedä uskallanko.. perseestä kun kaveriporukassa on niin mukava ja kiinnostava ihminen..!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe