Kurdimies = itsemurha

7+6

Olen ollut kurdimiehen kanssa viitisen vuotta, joista naimisissa kaksi vuotta. Ongelmia on ollut tasaiseen tahtiin hänen ajankäyttönsä ja naisseikkailujensa vuoksi. Itse olen ehdottoman uskollinen ja rehellinen kumppani, hän ei ole. Naimisiinmenon jälkeen käytös kyllä parantui mutta silti jäi kiinni valheista usein.

Minä olen tälläinen ihan tavallinen suomalainen nainen, hieman itsepäinen ja osaan kyllä vaatia sen mikä minulle kuuluu. Riitelen ja sanon asioista suoraan mikä ei miestä miellytä. Varsinkin jos selvittelen hänen kertomiaan valheita. En käytä alkoholia ja olen muutenkin kaikin puolin ihan ok omasta mielestäni...
Mutta hänen mielestään en. Nytkin sain kuulla kuinka olen huono ihminen (tämä oli kaunistellen sanottu) kun en ole yhtä sosiaalinen kuin hän. Olen kyllä hiljainen, se on totta mutta olen ollut sitä kaikki nämä vuodet. Hän vertaa minua kavereidensa vaimoihin jotka kyllä lirkuttelevat miesten kanssa auliisti. Itse en ole sellainen. Hän sanoi että häpeää minua koska en juttele paljoa hänen kavereidensa kanssa. Viiden vuoden yhdessä olon jälkeen hän hyökkää minun persoonallisuutta vastaan, ennen ei ollut ongelmaa tässä. En voi käsittää.

Itse olen saanut kestää häneltä uskomattoman paljon ja nyt hän piinaa minua tälläisellä asialla. Tuntuu pahalta. Mies suuttuu pikku asioista ja käyttäytyy kuin kakara, pitää mykkäkoulua ja ei ole huomaavinaan. Joskus minusta tuntuu että hän purkaa sitä häpeää mikä hänellä on omista virheistään minuun, tavallaan haluaa että minäkin tunnen itseni huonoksi niinkuin hän on.

Täytyypä sanoa että jos joku on löytänyt normaalin kurdimiehen niin saa olla onnellinen. Itse en niitä ole paljoa nähnyt. Ja täytyy nyt tässä vaiheessa sanoa että en ole oleskelulupa automaatti, hänellä pysyvä oleskelulupa on ollut jo ennen minua.

115

4626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelinappulasinäkin

      Miksi et jo jätä tuota ääliömiestä? jätä hänet vaikka vain tekstiviestillä ja muuta kauas hänestä! mies selvästi piinaa sinua eikä rakasta, kukaan joka toista rakastaa ei käske vaimon jutella kaverien kanssa! päinvastoin jos lirkuttelisit miehen kavereille miehellä olisi oikeus olla hieman mustasukkainen siinä tapauksessa, ehkä miehesi haluaisi syyn että saisi raivota sinulle lisää. Tuo mies on selvästi asunut jo jonkin aikaa Suomessa ja irtaantunut omasta kulttuuristaan, hänelle sopisi tyttöystäväksi joku todellinen bitch!! Jonkalaisia hän varmaan käykin salaa tapaamassa, sinä kuulostat liian hyvältä ja kiltiltä tuolle miehelle, eroa nyt ennen kuin hankit lapsia ja jäät ikuisiksi ajoiksi kiinni tuohon hirvöön ja itsetuntosi on maton alle tallattua sitäkö haluat..

      Ja samanlaisia kokemuksia, en ole tavannut normaalejairakin kurdimiehiä koko elinaikanani, vaikka joitain suht onnellisia kurdi-suomi suhteita tiedänkin, omalle kohdalle ei osunut kun juoppoja petturikurdeja, olen onnellisempi sinkkuna.

      • 3+20

        Kurdeja ei välttämättä niin vain jätetä.


      • 9999999
        3+20 kirjoitti:

        Kurdeja ei välttämättä niin vain jätetä.

        ai miksei muka jätetä???? eikö Suomi ole vapaa maa??


      • 6666666
        9999999 kirjoitti:

        ai miksei muka jätetä???? eikö Suomi ole vapaa maa??

        Vapaahan se ja vapaina ne kurditkin täällä kulkevat. Vapautta piisaa kaikille.


      • muslimiukot rasisteja

        Voisiko islamilainen kurdinainen mennä naimisiin valkoisen "vääräuskoisen" suomalaisen miehen kanssa ja kääntyä kristinuskoon? Ei varmasti! Kunniamurha odottaisi kurdiukkojen taholta naisparkaa!


      • kokosks

        Ihmeellistä,että miehesi vaatii,että pitäisit seuraa oikein miespuolisille kavereilleen tai juttelisit auliisti.Oletan,että miehesi on muslimi?

        Ihmeellistä on siki,koska minun poikakaverini on väittänyt kiven kovaan(ja uskon häntä tässä asiassa) että heidän kulttuurissaan naista ei saisi nähdä tosiet miehet etteivät miehet katsele,Eli ei oikein juttelua ja mielellään vaikka toiseen huoneeseen JOS mies puolisia saman kulttuurin/uskonnon edustajia tulee käymään.Tämä on merkillistä sinänsä,että juuri mm.minun poikakaverini on muuten kovin "eurooppalainen" puheissaan käytöksessään.Juttelee kaikenlaisten ihmisten kanssa,vitsailee,ei pahemmin arvostele suomalaisia naisia ikävällä tavalla tai ainakaan niin usein ei arvostele joskus voi jostain yksittäisestä asiasta huomauttaa,Mutta sitten tämä juttu,että ei saisi hengenheimolaiset nähdä vaimoja tyttöystäviä on kulemma joku kunnioitus kysymys.Näin kunnioitetaan naista.


      • ite oot
        muslimiukot rasisteja kirjoitti:

        Voisiko islamilainen kurdinainen mennä naimisiin valkoisen "vääräuskoisen" suomalaisen miehen kanssa ja kääntyä kristinuskoon? Ei varmasti! Kunniamurha odottaisi kurdiukkojen taholta naisparkaa!

        Tällä asialla ei ole mitään tekemistä islamin uskon ja muslimina olemisen kanssa!


      • kaikkieiolesamanlaisia!
        muslimiukot rasisteja kirjoitti:

        Voisiko islamilainen kurdinainen mennä naimisiin valkoisen "vääräuskoisen" suomalaisen miehen kanssa ja kääntyä kristinuskoon? Ei varmasti! Kunniamurha odottaisi kurdiukkojen taholta naisparkaa!

        Kyllä voi ja kaverini isosisko meni juuri naimisiin suomalaisen kridtitynkaa.ja he olivat 3vuotta yhdessä! :)


      • muslimiukot rasisteja kirjoitti:

        Voisiko islamilainen kurdinainen mennä naimisiin valkoisen "vääräuskoisen" suomalaisen miehen kanssa ja kääntyä kristinuskoon? Ei varmasti! Kunniamurha odottaisi kurdiukkojen taholta naisparkaa!

        Kurdi ja islam kaksi eri asia ,Uskonto ei tärkeä kurdilainen ,Jos et tiedä jotain tai jotakin älä puhua ..Myös kurdi mies ei hyvää ,Siellä suomi 24 yli 73000 suomalaiset naiset he ovat sinkku tai ero ,Tarkoita onko kaikki suomalainen miehet he ovat huono no ei


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kurdi ja islam kaksi eri asia ,Uskonto ei tärkeä kurdilainen ,Jos et tiedä jotain tai jotakin älä puhua ..Myös kurdi mies ei hyvää ,Siellä suomi 24 yli 73000 suomalaiset naiset he ovat sinkku tai ero ,Tarkoita onko kaikki suomalainen miehet he ovat huono no ei

        Suomalainen läski koulupudokas, joka kirjoittaa yhtä "hyvin" kuin sinä, vai kurdistanilainen vuohi. Kumpi on parempi panopuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen läski koulupudokas, joka kirjoittaa yhtä "hyvin" kuin sinä, vai kurdistanilainen vuohi. Kumpi on parempi panopuu?

        Äiti on suomalainen ,En tiedä missä sinun äiti ,Onko hän on kotona


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen läski koulupudokas, joka kirjoittaa yhtä "hyvin" kuin sinä, vai kurdistanilainen vuohi. Kumpi on parempi panopuu?

        Mutta muista piilotta sinun sisko ja vaimo ja äiti heistä ,He voi varasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalainen läski koulupudokas, joka kirjoittaa yhtä "hyvin" kuin sinä, vai kurdistanilainen vuohi. Kumpi on parempi panopuu?

        Olisi kiva jos minulla oli nyt vuohi En taravi vähän aika mennä kauppa


    • 3+8

      Olisiko aika pistää lusikat jakoon? Vai oletko mielestäsi hyvässä parisuhteessa?

    • matsi1

      Jätä tuollainen. Miksi alunperinkään haksahdit tuollaiseen papukaijatukkaan?

    • pensselitäti

      Joko miehen todellinen luonne alkaa paljastua vieraskoreuden alta tai sitten miehellä on uutta kiikarissa, ja hän haluaa sinusta eroon niin, että syy näyttää olevan sinussa.
      Tiedät itse paremmin kuin miehesi, kuka ja mikä sinä olet.

    • ...

      Turhaan kärvistelet tämän miehen kanssa, on parempi erota. Itse olen kurdimiehen kanssa ollut naimisissa yli 7 vuotta, ja vastoinkäymisiä on koettu niinkuin kaikki muutkin, mutta kunnioitus on ollut kuitenkin kaiken a ja o. Yleensä kurdimiesten vaimot ovat taustalla ruokaa tehden ja tarjoten, ei ne ole miesten keskellä suuna päänä.

      Minunkin mies on erittäin herkkänahkainen, ja ei kestä kritiikkiä siinä missä ehkä suomalainen mies. Mykkäkoulu ei meilläkään ole mikään vieras käsite.

      • 13+17

        Minä olen ollut kurdini kanssa vajaat kolme vuotta, alusta asti niin tiiviisti, että tuntuu kuin olisimme olleet yhdessä jo paljon kauemminkin.

        Meilläkin on pyritty alusta asti kohtelemaan toista osapuolta kunnioittavasti. Kumpikaan meistä ei ole juossut vieraissa, vaan olemme alusta asti olleet sitoutuneita toisiimme. Tottakai meilläkin on riidelty ja on ollut niitä kuuluisia mykkäkouluja, mutta ap:n miehen kaltaista paskiaista en olisi vierelläni näin kauaa pitänyt! En jaksa käsittää miksi jotkut naiset nielevät ja sietävät kaikenlaista p*skaa vuositolkulla, ihan kuin se mies olisi elämänehto. Olin kyllä itsekin aikoinani väkivaltaisen alkoholistimiehen kanssa, ja pelkäsin oikeasti henkeni puolesta kun erosimme, mutta erosin joka tapauksessa.

        Jos tietäisin että oma mieheni käy vieraissa, niin ei olisi enää asiaa ovesta sisälle. Nyt ap otat itseäsi niskasta kiinni ja juokset kauas pois tuon v*ttumaisen miehen vaikutusvallan alta!


      • kale12

        Loputtomasti täysin identtisiä tarinoita, eli Ensin multa meni jalat alta, mutta voi, voi, nyt kaduttaa.


    • min21

      voi kun se mies voisi lukea tämän viestisi ja vaikka hänkin kirjoittaisi oma ajatukset sinun ja sinunlaisten suhteista.kuten kaikki suomalaiset naiset eivät ole samanlaisia ei varmasti kurdilaisetkin ole samanlaisia,kuten mäkin olen yksi niistä. on kylä paljon huonoja meikäläisiä mut ei ne kohteisi koskan naisi tuolla tavalla kuin mainitset.kute nimimerkkisi mietittä sinkö oot kuin kakkara vai mainitsemasi se mies.7 6 eli oot vielä 13vuotias.

      • 5+7

        "on kylä paljon huonoja meikäläisiä mut ei ne kohteisi koskan naisi tuolla tavalla kuin mainitset"

        Väitätkö, että aloittaja valehtelee?


      • kurdilainen
        5+7 kirjoitti:

        "on kylä paljon huonoja meikäläisiä mut ei ne kohteisi koskan naisi tuolla tavalla kuin mainitset"

        Väitätkö, että aloittaja valehtelee?

        En väita etä hän valehtelesi vaan olen varma etä valehtelee


      • BS.
        kurdilainen kirjoitti:

        En väita etä hän valehtelesi vaan olen varma etä valehtelee

        Tunnet siis henkilökohtaisesti kaikki Suomen kurdit? Vai onko sittenkin niin, että ihmiset eivät olekaan yksilöitä? Hienoahan se tietenkin on, jos yksikään kurdimies ei kohtisi naisia aloittajan kuvaamalla tavalla. Se vain tarkoittaisi sitä, että tällä palstalla on aika paljon valehtelevia naisia. Ja se tarkoittaisi myös sitä, että kurdit olisivat tässä asiassa aivan erilaisia kuin minkään muun kansan miehet.


      • KolikossaKaksiPuolta
        kurdilainen kirjoitti:

        En väita etä hän valehtelesi vaan olen varma etä valehtelee

        Voi olla,että aloitus on tekaistukkin,Mitä nyt itse seuraillut tätä asiaa.Niin kovin yksipuolisestu YLEENSÄ ulkomaalaisista miehistä saadaan niitä paskiaisia ja huonoja yms..lista on pitkä.Mutta koskaan tai harvemmin kuulee,että naiset kertoisivat suoraan millaisia itse sitten todellisuudessa ovat?

        Mutta näin se yleensä menee Suomi Suomi pareillakin.Mies on aina se pahan alku ja loppu.Vaihtoehtoisesti ajateltuna,että se paha ja se henkisenväkivallan käyttäjä jne.ei voi missään nimessä olla nainen.


      • kurdishhh
        kurdilainen kirjoitti:

        En väita etä hän valehtelesi vaan olen varma etä valehtelee

        BJI KURD U KURDISTAN! munki mielest toi vaikuttaa oudolt :) ja vittu edellee kaikki ei oo samanlaisii!!


      • kike79..............
        kurdishhh kirjoitti:

        BJI KURD U KURDISTAN! munki mielest toi vaikuttaa oudolt :) ja vittu edellee kaikki ei oo samanlaisii!!

        samaa mieltä outoa yleistystä, itse ainakin seurustelen ihan kunnollisen kurdin kanssa , kunnioittaa minua, ei piilottele puhelintaan eikä mitään mutakaan salailua...skype on niin ahkeraan köytössä meilä että ei hänellä aikaa olisikaan :)


      • kurdishhh kirjoitti:

        BJI KURD U KURDISTAN! munki mielest toi vaikuttaa oudolt :) ja vittu edellee kaikki ei oo samanlaisii!!

        Suomi halua nato ja nyt kurdi suomessa sama kuin juutalainen saksa 1939,Kaikki pahaa on kurdi .Suomalainen kyllä suomi pääse nato jos Ukraina voitta sota. Mutta jos venäjä voitta suomi nato se on bye bye ,Koska Voittaja kirjota historia ja jos venäjä voitta ei kuka uskalla sanoa venäjä ei. Turkki ei pelkää nato tai venäjä tai usa ,Mutta turkki pelkää pari kurdilainen suomessa ja ruotsissa ,Siellä Turkki asua yli 20 mil kurdi .Papukaija käytä oma pää .Papukaija kaunis lintu mutta ei käytä oma pää aina sanoa mitä toisia puhua


    • Hyviä viikonloppuja

      "Minä olen tälläinen ihan tavallinen suomalainen nainen"

      Vai tavallinen, vähän rajaa sentään. Kaikki tietää, että noitten rikastajien perään katsoo enää se suomalaisten naisten pohjimmainen mätäsakka.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Vuonna 1918 Suomessa sotkettiin vastaavat akat suohon, kun tavattiin burjaattien kanssa patjailemasta.


    • Hei!

      Tutustuin kurdimieheen puoli vuotta sitten. Kirjoittele jos haluat
      vaihtaa ajatuksia kanssani.

      • ainaaina

        Ei uskos että enää löytyy ,näitä tyhmiä suomityttöjä ,jota vehtaa kurdimiesten kanssa.


      • ainaaina kirjoitti:

        Ei uskos että enää löytyy ,näitä tyhmiä suomityttöjä ,jota vehtaa kurdimiesten kanssa.

        Pitää osata olla kaksi askelta edellä...ja...vähän kierompi... : ))


      • mitä hölmöilystä jää
        merdin kirjoitti:

        Pitää osata olla kaksi askelta edellä...ja...vähän kierompi... : ))

        Eikö elämänsä vois fiksumminkin käyttää.


      • 3+5
        merdin kirjoitti:

        Pitää osata olla kaksi askelta edellä...ja...vähän kierompi... : ))

        Joo, sehän on tosiaan jokaisen hyvän parisuhteen tunnusmerkki, että pitää osata olla kierompi kuin se kumppani, niin sitten menee hyvin. Tosi tervettä.


      • kurdustan
        merdin kirjoitti:

        Pitää osata olla kaksi askelta edellä...ja...vähän kierompi... : ))

        hahahha kurdimies on aina monta askelta suominaista edelä.


      • kurdustan kirjoitti:

        hahahha kurdimies on aina monta askelta suominaista edelä.

        niinhän sä luulet....


      • kurdustan kirjoitti:

        hahahha kurdimies on aina monta askelta suominaista edelä.

        laita viestiä jos uskallat... hhhhhh.....


      • kurdustan
        merdin kirjoitti:

        niinhän sä luulet....

        EN mä mitään luule, mä tiedän! keropa mistä olet niin varma ettei miehellä ole muita naisia suomessa tai vaimoa omassa maassa? siksi kun hän sanoo niin. ehkäpä joku päivä vielä kadut ja tulet tänne sitten itkemään kun sinua huijattiin... hhhhh harva kurdi on oikeasti suomalaisen naisen kanssa. se on totuus!


      • ...
        kurdustan kirjoitti:

        EN mä mitään luule, mä tiedän! keropa mistä olet niin varma ettei miehellä ole muita naisia suomessa tai vaimoa omassa maassa? siksi kun hän sanoo niin. ehkäpä joku päivä vielä kadut ja tulet tänne sitten itkemään kun sinua huijattiin... hhhhh harva kurdi on oikeasti suomalaisen naisen kanssa. se on totuus!

        No minulla sattuu sitten olemaan se harvinainen kurdimies, joka on oikeasti suomalaisen naisen kanssa, eikä vaimoa omassa maassa, tai mitään muutakaan. Mutta me ei ollakaan mitään nuoria aikuisia, vaan keski-ikäinen pariskunta.


      • kurdukurdu
        merdin kirjoitti:

        laita viestiä jos uskallat... hhhhhh.....

        Merdin oletko sinku? Etsitkö kurdimiestä?


      • kurdukurdu kirjoitti:

        Merdin oletko sinku? Etsitkö kurdimiestä?

        varattu eräälle kurdille...


      • peroza
        merdin kirjoitti:

        varattu eräälle kurdille...

        Missäpäin vaikutat merdin? Varsinkin Helsingissä monetkin naiset ovat varattu ERÄÄLLE kurdille mutta kurditpa ovatkin varattu ERÄILLE naiselle :)


      • kurdukurdu
        merdin kirjoitti:

        varattu eräälle kurdille...

        Oletko aivan varma ett miehesi on oikea sinulle? TAi sinä ainut hänelle?


      • kurdukurdu kirjoitti:

        Oletko aivan varma ett miehesi on oikea sinulle? TAi sinä ainut hänelle?

        Hhhhhhhhh......


      • peroza kirjoitti:

        Missäpäin vaikutat merdin? Varsinkin Helsingissä monetkin naiset ovat varattu ERÄÄLLE kurdille mutta kurditpa ovatkin varattu ERÄILLE naiselle :)

        Hhhhhhh.....


      • ..................
        merdin kirjoitti:

        Hhhhhhhhh......

        kyllä naurusi hyytyy kun joku päivä totuus paljastuu. Hyvä on suhteen alussa uskotella itselle et mies rakastaa oikeasti..


      • kurdukurdu kirjoitti:

        Merdin oletko sinku? Etsitkö kurdimiestä?

        Villi ja vapaa....


      • Shshshhshhshshhshs
        merdin kirjoitti:

        Villi ja vapaa....

        Hö miten näin kävi? :O etsitkö suomi vai kurdimiestä? :)


      • Gysy woman
        kurdustan kirjoitti:

        hahahha kurdimies on aina monta askelta suominaista edelä.

        Like :D


      • Tellmetrue
        merdin kirjoitti:

        Villi ja vapaa....

        Pakko nyt kysyä olitko kurdimiestä askeleen edellä vai jäljessä?


      • Hiljaiseksvetää
        merdin kirjoitti:

        Villi ja vapaa....

        Kerro nyt merdin taisit olla pari askelta jäljessä? Vai?


      • Hiljaiseksvetää kirjoitti:

        Kerro nyt merdin taisit olla pari askelta jäljessä? Vai?

        nimimerkillä: periksi en anna


      • Hiljaiseksvetää kirjoitti:

        Kerro nyt merdin taisit olla pari askelta jäljessä? Vai?

        .....i only believe when i see.....i do not believe words....


      • Hämmästyttävää
        merdin kirjoitti:

        .....i only believe when i see.....i do not believe words....

        Kirjoituksesi on hieman epäjohdonmukaisia.. Nytkään sit taas roikutkin miehessäsi kiinni? Ensin kerrot olevia miestäni fiksumpi ja ei helposti vietävissä, sit kuitenkin puhut miten vaan hyväksikäyttää ja sit oletkin vapaa ja taas miehen kanssa. Tätäkö sä oikeesti parisuhteelta haluut? Miehesi vie sua ihan 6-0 ja hän tietää ett saa sut aina takaisin kun oletkin niin helppo. Missä on itsetuntosi ja oma arvosi? Ja oletko aivanvarma ettet vaan oo hänelle se pelkkä suomalainen leikkikalu joka järjestää miehelle helpon elämän ja kaiken valmiiksi ja hups yhtäkkiä sä et ole miehelle enää mitn kun sua ei tarvita? Järki käteen nainen!


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        No minulla sattuu sitten olemaan se harvinainen kurdimies, joka on oikeasti suomalaisen naisen kanssa, eikä vaimoa omassa maassa, tai mitään muutakaan. Mutta me ei ollakaan mitään nuoria aikuisia, vaan keski-ikäinen pariskunta.

        Sama täällä. Yli nelikymppisiä ollaan.


      • Anonyymi
        ainaaina kirjoitti:

        Ei uskos että enää löytyy ,näitä tyhmiä suomityttöjä ,jota vehtaa kurdimiesten kanssa.

        Eikä uskoisi että löytyy kaltaisiasi suomalaisia pas....aisia kirjoittelemaan asioista joista jotain muka tietävät


    • Tarpeekseen saanut

      Minulla on kokemusta muutamasta etelämaalaisesta miehestä ja kaikilla niillä on sellainen luonne jota me suomalaiset pidämme lapsellisena. Juuri tuo kiukuttelu on yksi niistä asioista.
      Mielestäni kyse on temperamentista. Ja geenit vaikuttaa siihen millainen temperamentti ihmisellä on. Aluksi tuo temperamentti on juuri sellaista mikä noissa miehissä vetoaa, silloin kun se näyttäytyy eri tavoin. Hehän ovat sosiaalisia ja kovin tunteikkaita sekä naiselleen lirkuttelevia. Se tuntuu myös seksissä, ovat kovin kiihkeitä rakastajia. Mutta annas olla kun tulee erimielisyyttä asioissa niin jo osaavat olla koppavia, loukkaavia ja itse aina oikeassa. Heillä on hirveän suuri ego ja heillehän ei naiset kiukuttele. Kulttuuri ja kasvatus on niin erilaista kuin täällä pohjolassa.
      Et voi tehdä asialle mitään muuta kuin joko hyväksyä sen tai sitten lähteä lätkimään. Mies ei muutu tuosta koskaan miksikään lempeäksi ja tyyneksi.

      • Koulutusta!

        Totta puhut, mutta itse lisäisin, että kyllä ne yhdessäolovuodet pehmentävät miehen temperamenttia ja luonnetta. Oma mieheni ainakin on paljon "helpompi" kuin suhteen ekoina vuosina.

        Mieskin tottuu suomalaiseen vaimoonsa ja tämän temperamenttiin; ei olla miesten kynnysmattoja, annetaan sana sanasta, on vahvat mielipiteet joita ei muuteta toisen mielen mukaan, ollaan töissä, ansaitaan rahaa, on päätösvaltaa 50/50 miehen kanssa kodin hankinnoissa ja muissa tärkeissä asioissa, pukeudumme miten haluamme jä päätämme itse oman uskontomme. Viehän se jonkin aikaa ennen kuin miehen kaaliin uppoaa, ettei (valtaosaa) suomalaisista naisista saa alistettua ja tottelemaan kielenkin naksautusta, mutta kun mies sen tajuaa ja haluaa edelleen kanssasi olla, niin olet voitolla.

        Minun miestäni ei olisi varsinkaan ekan vuoden aikana saanut tarttumaan kattilaan ja kauhaan, eihän tuo halunnut itse tehdä edes leipiään! Nyt kun olemme eläneet yhdessä jo kauan, niin mies kokkaa usein koko perheelle ja todellakin väsää itse leipänsä ja muut eväänsä. Myös siivoaa ja vie roskia, mitä en olisi ikinä uskonut seurustelumme alussa, kun mies jyrkästi kieltäytyi tekemästä mitään "naisten hommia".

        Oijoi, kun alkaa muistella alkuaikoja, niin tajuaa miten kovasti tuo kultamuru onkaan muuttunut, ja nimenomaan parempaan suuntaan :)


    • en ymmärrä.....

      moi
      seurustelin kurdimiehen kanssa ihan parisen vuotta,ja hyvin samanlaiselta kuulostaa.
      hän jäi kiinni niinsanotusti mun tietokoneeni käytöstä.....luin sivuhistoriasta
      kun oli siellä käynyt esim. badoo-sivustolla ja lukenut rakkausviestejään toisilta naisilta facebook-sivuiltaan ym,ym....
      ja kun jäi kiinni tästä----minulla oli paljon miehiä,hänellä ei ole mitään tekemistä näiden naisten kanssa??????? tämä ihana episodi tapahtui porissa,joten olkaa naiset varovaisia siellä ruskeiden silmien edessä!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ette olekkaan niitä yksiä ja ainoita joille vannotaan minä rakastan sinua!!!!!

      • Puhut asiaa. Pettureita kaikki ja sit kun jäävät kiinni ni mukamas nainen petturi...ja heissä ei mitään vikaa..... Normaali kuvio ja toistuu joka kerta kun kiinni jäävät....en voisi elää miehen kanssa jonka kanssa elämä on noin epävarmaa, mutta aluksi esittävät ihanaa ja sit mukamas nainen alkaa tehdä kaikki väärin ja sit halutaan olla vain seksikavereita kun yhdessä oleminen muka ahdistaa...ja sanovat et olen demokraattinen ihminen kun en kahlitse naista vaan ollaan vain kavereita...sit asuvat omissa yksiöissään sossurahalla....ja esittävät rahattomia. Sit kun naiselta ei saa rahaa, seksiä , suomennusta tai yrityksen perustamisapua niin sit ollaan mykkäkouluu yms lapsellista kiukuttelua... Näiden kaikkien asioiden vuoksi olen käyttäytynyt yhtä tökerösti välillä...huoh...


      • vaihtoon ´+
        merdin kirjoitti:

        Puhut asiaa. Pettureita kaikki ja sit kun jäävät kiinni ni mukamas nainen petturi...ja heissä ei mitään vikaa..... Normaali kuvio ja toistuu joka kerta kun kiinni jäävät....en voisi elää miehen kanssa jonka kanssa elämä on noin epävarmaa, mutta aluksi esittävät ihanaa ja sit mukamas nainen alkaa tehdä kaikki väärin ja sit halutaan olla vain seksikavereita kun yhdessä oleminen muka ahdistaa...ja sanovat et olen demokraattinen ihminen kun en kahlitse naista vaan ollaan vain kavereita...sit asuvat omissa yksiöissään sossurahalla....ja esittävät rahattomia. Sit kun naiselta ei saa rahaa, seksiä , suomennusta tai yrityksen perustamisapua niin sit ollaan mykkäkouluu yms lapsellista kiukuttelua... Näiden kaikkien asioiden vuoksi olen käyttäytynyt yhtä tökerösti välillä...huoh...

        Voi ei, kuulostaa ihan minun "poikaystävältäni", mutta tämä tapaus asuu oulun seudulla.
        Lisäksi käänsi aina kaiken siihen, että minä olin liian mustasukkainen. Ei auta, vaikka kuinka sanoin, että pa**an päältä en tunne mustasukkaisuutta.
        Viimeinen veto oli, että hän lähtee katseleen naista itselleen, kun minä kehtasin kysyä, missä hän on ollut. On kuulemma luottamuksen puutteen osoitus kysellä. Sanoin että lycka till.
        Onnea vaan oulun naiset, kuka häneen sattuukin seuraavaksi törmäämään. Vit**maisempaa otusta saa etsimällä etsiä. kyllä sille raha ja p***u kelpaa, mutta mitään ei anna. Vit**ilut saa tältä kuppaajalta palkaksi kaikesta.
        Kyllä se tynkä osaa alussa olla niin mukava, mutta odotas kun et teekkään niitä pieniä palveluksia olemalla tulkki, ostamalla tavaroita netistä jotka hän myöhemmin maksaa takaisin, soittelemalla puheluita hänen puolestaan jne. Kyllä muuttuu ääni kellossa.

        Täytyy sanoa, että jos haluan pelkästään seksisuhteen, niin varmasti löytyy parempiakin, parisuhteesta puhumattakaan.

        Mutta kokenut kaiken tietää ja tulipahan nähtyä tuokin.


      • <333
        merdin kirjoitti:

        Puhut asiaa. Pettureita kaikki ja sit kun jäävät kiinni ni mukamas nainen petturi...ja heissä ei mitään vikaa..... Normaali kuvio ja toistuu joka kerta kun kiinni jäävät....en voisi elää miehen kanssa jonka kanssa elämä on noin epävarmaa, mutta aluksi esittävät ihanaa ja sit mukamas nainen alkaa tehdä kaikki väärin ja sit halutaan olla vain seksikavereita kun yhdessä oleminen muka ahdistaa...ja sanovat et olen demokraattinen ihminen kun en kahlitse naista vaan ollaan vain kavereita...sit asuvat omissa yksiöissään sossurahalla....ja esittävät rahattomia. Sit kun naiselta ei saa rahaa, seksiä , suomennusta tai yrityksen perustamisapua niin sit ollaan mykkäkouluu yms lapsellista kiukuttelua... Näiden kaikkien asioiden vuoksi olen käyttäytynyt yhtä tökerösti välillä...huoh...

        Kuulostaa todella tutulta tällainen. Ja itsessä usein ei vikaa ole kun kaikki johtuu siitä kun mä tein niin ja niin.. Multa myös yritetty et auttaisin yrityksen saamisessa, mutta en ala mitn yrityksiä perustaa kenenkään miehen kanssa jonka kanssa en ole naimisissa, mun päätös :) Oletko sä sit perustau miehellesi yrityksen? Ja miksi miehesi nimittää sua petturiksi? Voitko kuitenkin luottaa mieheen että on uskollinen ja ei ole vaimoja? Mä uskon siihen vielä, mut saa nähdä kuinka pitkään, ei ole ainakaan antanut viel epäillä et puuhais jotain selkäni takan i hope so..


      • Anonyymi
        vaihtoon ´+ kirjoitti:

        Voi ei, kuulostaa ihan minun "poikaystävältäni", mutta tämä tapaus asuu oulun seudulla.
        Lisäksi käänsi aina kaiken siihen, että minä olin liian mustasukkainen. Ei auta, vaikka kuinka sanoin, että pa**an päältä en tunne mustasukkaisuutta.
        Viimeinen veto oli, että hän lähtee katseleen naista itselleen, kun minä kehtasin kysyä, missä hän on ollut. On kuulemma luottamuksen puutteen osoitus kysellä. Sanoin että lycka till.
        Onnea vaan oulun naiset, kuka häneen sattuukin seuraavaksi törmäämään. Vit**maisempaa otusta saa etsimällä etsiä. kyllä sille raha ja p***u kelpaa, mutta mitään ei anna. Vit**ilut saa tältä kuppaajalta palkaksi kaikesta.
        Kyllä se tynkä osaa alussa olla niin mukava, mutta odotas kun et teekkään niitä pieniä palveluksia olemalla tulkki, ostamalla tavaroita netistä jotka hän myöhemmin maksaa takaisin, soittelemalla puheluita hänen puolestaan jne. Kyllä muuttuu ääni kellossa.

        Täytyy sanoa, että jos haluan pelkästään seksisuhteen, niin varmasti löytyy parempiakin, parisuhteesta puhumattakaan.

        Mutta kokenut kaiken tietää ja tulipahan nähtyä tuokin.

        Niin totta ja vielä Oulusta,kuulostaa tutulta


    • en ymmärrä....

      tunnen kyllä yhden kurdin joka on kohdellut mua kuin naista kuuluukin...........
      tietysti pitää ottaa heidätkin yksilöinä huomioon mutta tää yksi porissa..........
      kyllä vei uskoni heihin.
      kun on elänyt suomalaisen alkoholistimiehen kanssa ja löysi lähes absolutistin,ajatteli että nyt elämä hymyilee silläkin puolella,,,,mutta miten kävikään..
      olinkin vaan seksin kohde,sekin aina silloin tällöin,piika kotona yms.....kun herra sattui ehtimään mun luokseni,,,pesin hänen pyykkinsä,hoidin ihoaan,yms......
      kyllä hänen kelpasi,,,ja kaiken paras oli moneen kertaan kun hän sanoi...
      tehdään yksi lapsi.....luojan kiitos en suostunut. tiedän kyllä.....

    • uskomatonta1

      Kirjoitetaan ne kaupungit isolla, jookos? :)

      Miksi ihmeessä pesit aikuisen ihmisen pyykkejä, eikö ne omaa pyykkiään osaa pestä?! Kannattaa uskoa niiden juttuja, luulisi pikku hiljaa suomalaistenkin oppivan millaisia he ovat!

      No, tyhmyydestä onneksi sakotetaan.

    • Natalii'

      Mikäs siinä äijässä on sitten niin ihanaa, että vielä pitää siinä roikkua? Karvainen keho, mustat silmät ja tukka? Sekö sitten riittää, sen päätät ihan sinä itse, ap.

    • kokemusta on.

      Silloin kun miehellä/naisella on terve itsetunto, hän ei tarvitse heikompaa ihmistä rinnalleen mutta jos näin ei ole, asia on päinvastoin. Miksi kiduttaa itseään suhteessa, jossa naisseikkailuja riittää - miksi ei voi olla kaksi tasavertaista kumppania? Ei tule onnistumaan kyseisissä liitoissa - tiedän sen kokemuksesta!

    • n11n111

      Etelänmaalaiset on hieman, öhöm, lapsellisia ja olettaa, että kaikkien muidenkin olisi pitänyt jäädä lapsen tasolle ja lässyttää ja sosialisoida 24/7. Ei ne ymmärrä yhtään jos joku haluaa vetäytyä omaan rauhaan, saati että nainen!

      Sanopa ukolles että sinulla on aivot joilla ajatella ja että tarttet hiljaisuutta. Menköön mölyapina hakemaan sosiaalisempia akkoja baareista. Sieltä löytyy sopivaa seuraa.

    • niin se vaan on

      Kurdi on Euroopan somali.

      • Fiksu nainen

        Niin on ja osittain vielä pahempikin.
        Laita avioero vireille ja heitä mies pihalle.


    • Arabin eksä

      Olin piiiiiitkässä liitossa etelämaalaisen kanssa. Vuosia, vuosia olin kuin yksinhuoltaja. Alkuun kaikki näytti hyvältä, ja hyvää se alkuun olikin. Pikkuhiljaa meno alkoi muuttua. Mies ei ottanut vastuuta yhtään mistään, laskuja ei ollut huomaavinaankaan. Kaikki oli huonosti täällä Suomessa ja kaikki hänen ongelmat johtui Suomesta ja minusta. Kuuntelin vuosikaudet sitä haukkumista ja arvostelua ja yritin olla hänelle mieliksi, että hänen olonsa siitä helpottuisi. Mukaan tuli peliriippuvuus ja kaikki rahat hupeni pelaamiseen; kun omat rahat loppui, sai minulta aina jollain verukeella lisää rahaa. Jälkeenpäin tunnen itseni niin huijatuksi. Sitten sain tietää hänen naiskuvioistaan. Facebook ym:t oli uskottomuuden temmellyskenttä. Löysin keskusteluhistorioista huikeita rakkauskirjeitä omilta maannaisilta. Vaikka mieheni oli petturi, elämäni tuntui romahtavan; ei miehen takia niinkään, mutta että mua huijataan ihan 6-0. Pistin niille naisille muutaman viestin, kukaan ei vastannut, mies oli raivoissaan. Nyt olen eronnut ja asun yksin. Mutta raskasta on ollut. Miettikää hyvät naiset kaksi kertaa, mihin ryhdytte, jos suunnittelette avioliittoa eri kulttuurista tulevan kanssa. Tämä on vaan kylmä totuus.

      • 20+14

        Joo, mutta olisiko niin, että kaikki ei ole (suoraan sanottuna) ehkä niin sokeita ja tyhmiä kuin sinä. Vuosia elit kuin yksinhuoltaja ja sitten vasta heräsit? Vuosia et epäillyt mitään? Just.
        Itse olen liitossa kurdin kanssa. Ennen liittoa meillä oli ongelmia paljonkin, kun emme ymmärtäneet toisiamme. Nyt kun ymmärrämme, tulemme hyvin toimeen. En uskoisi että mieheni edes pärjäisi kurdinaisen kanssa. Ihailen mieheni arvomaailmaa ja sitä, että hän ei kerskaile minusta muille tai esineellistä. Meillä on myös samanlaiset käsitykset lasten kasvattamisesta. En tiedä miten voisin ikinä ottaa suomalaista miestä, kun en kristinuskoa enkä vapaata kulttuuria ymmärrä.


      • Arabin eksä
        20+14 kirjoitti:

        Joo, mutta olisiko niin, että kaikki ei ole (suoraan sanottuna) ehkä niin sokeita ja tyhmiä kuin sinä. Vuosia elit kuin yksinhuoltaja ja sitten vasta heräsit? Vuosia et epäillyt mitään? Just.
        Itse olen liitossa kurdin kanssa. Ennen liittoa meillä oli ongelmia paljonkin, kun emme ymmärtäneet toisiamme. Nyt kun ymmärrämme, tulemme hyvin toimeen. En uskoisi että mieheni edes pärjäisi kurdinaisen kanssa. Ihailen mieheni arvomaailmaa ja sitä, että hän ei kerskaile minusta muille tai esineellistä. Meillä on myös samanlaiset käsitykset lasten kasvattamisesta. En tiedä miten voisin ikinä ottaa suomalaista miestä, kun en kristinuskoa enkä vapaata kulttuuria ymmärrä.

        Kyllä epäilin, mutten saanut noissa naisjutuissa mistään konkreettisesta kiinni. Kun joskus mainitsin asiasta, olin vaan sairalloisen mustasukkainen hänen mielestään. Kun toinen ihminen nujertaa toiselta itsetunnon, ei jää voimia itsensä puolustamiseen. Luuletko, etten koskaan tiennyt missä mennään. Lähteminen oli vaikeaa, kun hän piti minua pelaamisellaan taludellisessa ahdingossa, heittäytyi kuin pikkulapsi "hoidettavaksi" ja arvosteli kaikessa, jos en jaksanut työpäivän jälkeen häntä passata tietokoneen ääreen. Nämä piirteet paljastui pikkuhiljaa ja pahenivat koko ajan. Olkaa vaan valppaana itse kukin niissä liitoissanne; niillä pojilla tahtoo olla aikaslailla samanlaiset vanhakantaiset käsitykset naisen ja miehen rooleista perheessä ja yhteiskunnassa. Onnea matkaan!!!


    • suomalainen nainen m

      mikä on hankalaa kurdinaisen kanssa? miten toimii ja elää sitten kurdinainen?

    • Arabin eksä

      Kyllä naimisiin kannatta mennä oman kulttuurin edustajan kanssa. Kurdi ymmärtää kurdia ja suomalainen suomalaista. Periaatteellisia kysymyksiä ei rakkaudella kuitata eikä voiteta. Muslimimaista tulevilla on ihan päinvastaiset haaveet elämästä ja arjesta kuin mihin suomalaisnainen on tottunut. Ne ovat niin ristiriidassa monesti meidän ajatusmaailman kanssa, ettei sitä voi käsittää, ennenkuin niiden kanssa joutuu silmäkkäin. Suhteen alkuhuumassa se tuntuu toisarvoiselta, mutta arki astuu väistämättä jokaiseen liittoon.

      • 20+14

        En ainakaan itse allekirjoita tuota. Ehkä 1/1000 suomalaisesta miehestä kohtaa arvomaailmaltaan ja kasvatusmetodeiltaan minun kanssani. En ajatellut alkaa etsimään neulaa heinäsuovasta. Olen vaikka ennemmin ilman miestä kokonaan.
        Mitä haaveita elämästä muslimimiehellä mielestäsi on, joka on niin ristiriidassa suomalaisen ajatuksien kanssa? Kurdin kanssa en ole huomannut nimittäin vielä yhtäkään eroavaisuutta..


      • 234324423
        20+14 kirjoitti:

        En ainakaan itse allekirjoita tuota. Ehkä 1/1000 suomalaisesta miehestä kohtaa arvomaailmaltaan ja kasvatusmetodeiltaan minun kanssani. En ajatellut alkaa etsimään neulaa heinäsuovasta. Olen vaikka ennemmin ilman miestä kokonaan.
        Mitä haaveita elämästä muslimimiehellä mielestäsi on, joka on niin ristiriidassa suomalaisen ajatuksien kanssa? Kurdin kanssa en ole huomannut nimittäin vielä yhtäkään eroavaisuutta..

        "Ehkä 1/1000 suomalaisesta miehestä kohtaa arvomaailmaltaan ja kasvatusmetodeiltaan minun kanssani. "

        "Mitä haaveita elämästä muslimimiehellä mielestäsi on, joka on niin ristiriidassa suomalaisen ajatuksien kanssa? Kurdin kanssa en ole huomannut nimittäin vielä yhtäkään eroavaisuutta.. "

        Huomaatko ristiriidan? Jos kurdin / muslimimiehen ajatusmaailma on täysin yhteensopiva suomalaisen ajatusmaailman kanssa, niin silloinhan sinun ei pitäisi sopia sen paremmin yhteen muslimin / kurdin kanssa kuin suomalaisenkaan kanssa.

        Mutta turha kait näitä loogisia häränpyllyjä on osoittaa, kun selvää on, että tuollaisia "ehkä 1/1000" -lausuntoja annetaan yleensä pelkillä fiiliksillä, siis ennakkoluuloilla.


    • Arabin eksä

      Monikulttuurisessa liitossa toisen on aina loppujen lopuksi annettava omalle kulttuurilleen periksi ja myötäiltävä vierasta kultuuria. Sitä ei jaksa normaalisti kovinkaan kauaa vaikka olis kuinka joustava. Saatat olla sitten poikkeus, ja syntynyt väärään maahan alun pitäen. Siis etkö tunne muslimikulttuuria, vaikka olet liitossa muslimin kanssa? Ensinnäkin he eivät kunnioita eurooppalaista naista KUKAAN!! He pystyvät elämään rakkaudettomassa liitossa vaikka koko ikänsä; kulissit täytyy olla ja heille se on ihan normaalia. Esim keskinäiset muslimisiesten jutut sisältävät aina kommentteja täkäläisistä huonoista naisista. Heille ei ole olemassa naisia, on vaan hyviä tai huonoja naisia. Ja heille kaikki suomalaiset naiset ovat huonoja,; sitä he eivät aina ääneen sano, mutta näin se vaan on. Voitte luottaa kokemukseeni, 20 vuotta liittoa muslimin kanssa takana.

      • 20+14

        Ilmeisesti olet ottanut mieheksesi jonkun ostarihengarin ja siitä saat vain syyttää itseäsi. Minun mieheni ajattelee minua aina ennen kuin ajattelee itseään ja hänelle avioliitto on pyhä. Mieheni monesti kehuu suomalaisia ihmisiä ja tietää että hän on löytänyt poikkeuksellisen hyvän suomalaisen naisen itselleen. Tunnen islamin uskonnon kyllä, koska uskon siihen itsekin. Ja ihan vaan tiedoksi, ettei kukaan ole pakottanut, osaan ajatella itsekin. :)


      • hyvä muistaa

        Monissa muslimimiehissä ei ole mitään vikaa, pitää vaan löytää suomalaiselle naiselle sopiva sellainen. Naisen kunnioitus on erilaista riippuen siitä mistä päin maailmaa kukin muslimimies on kotoisin!


    • Arabin eksä

      Poikkeus vahvistaa säännön, ja olet sitten se poikkeus. Eri uskonnosta tulevat ihmiset eivat yleensä saa liittoa kestämään, toisen on annettava periksi ja sinä olet näköjään joutunut antamaan. Mikäs siinä, jos olet elämääsi tyytyväinen oikeasti. Mutta luulen, ettei arki ole astunut vielä ovesta teidän elämään.

      • zohra

        Sinä tunnut olevan todella katkera ihminen?sinun täytyy ymmärtää ettei kaikki muslimit ole todellakaan samanlaisia,itse olen naimisissa Algerialaisen miehen kanssa lähes 10v eikä meillä ole alussakaan ollut minkäänlaisia ongelmia.Meidän perheessä vallitsee tasa-arvoisuus ja kunnioitus kaikkia ihmisiä kohtaan.Jokaisessa liitossa oli se sitten minkä maalainen hyvänsä niin täytyy joustaa puolin ja toisin ja se ei ole alistumista ja liittoa on hoidettava .Minun mieheni on harras muslimi mut eipä ole koskaan minua yrittänyt alistaa se joka tulkitsee koraanin oikein ja elää sen tiedon kanssa niin on tasapainossa itsensä ja elämän kanssa.On todella paljon muslimeita jotka ei tiedä oikeastaan mitä kuuluu islamilaisuuteen.Kun olen lukennut näitä tarinoita mitä naiset kirjoittavat niin heidän poikakaverinsa /aviomiehet ovat kaukana muslimeista tämä on vain minun mielipide.


    • Arabin eksä

      Kuule, olen kaukana katkerasta. Olen joutunut luopumaan niin paljosta tämän luuserin takia, kun olen kaikki voimani joutunut kuluttamaan yksin arjen pyörittämiseen, enkä ole vaatinut koskaan eksältäni mitään "takaisin". Paras palkka tästä kaikesta on se, että olen nyt vapaa. Olen vain kertonut teille, kuinka minulle kävi yhden muslimin kanssa ja en ole kuule ainoa. Tapaukseni ei ole edes pahin. Näitä tapauksia on tosi paljon ja miksikäs näitä tosiasioita ei voisi kirjoitella varoituksen sanaksi muille.

      • zohra

        Olen pahoillani puolestasi ja tiedähän minä itsekin näitä tapauksia vaikka kuinka paljon.Ihmettelen suuresti miksi sinä et ottanut aiemmin eroa miehestäsi?ettekö olleet kauan naimisissa?pääasia että,sinä olet nyt vapaa miehestäsi .


      • apuajeesus

        Arabit on yhtä paskoja miehiä kuin Kurdit- Kyllä suomi- miehelle täytyy kehua antaa. Kasvatus miellä takaa edes jonkinlaisen ihmisyyden tosin poikkeuksiakin löytyy.- Kurdit ja Arabit ovat täysiä kusettajia. Epärehellisiä ja menevät jokanaisen kanssa. Missä esim, Ovat aidot Turkkilaiset miehet? Miksi suomeen tulee vaan kurdeja mutta ei alkpp. väestöä eli turkkilaisia...? Sitä sopii kysyäkin? Paska pesii tänne Suomeen.


      • Anonyymi

        Yhdyn kirjoitukseesi täysin. Ne jotka kehuvat, ettei mitään ongelmia ikinä ole ollut niin haluavat valehdella itselleenkin. Ongelmat ovat ihan väistämättömiä kun kaksi täysin eri kulttuurista ovat yhdessä, jopa avioituneet.
        Kaveri voi olla, mutta pitää kaverisuhteenkin jokseenkin etäällä, niin ei tule ongelmia.


      • Anonyymi
        apuajeesus kirjoitti:

        Arabit on yhtä paskoja miehiä kuin Kurdit- Kyllä suomi- miehelle täytyy kehua antaa. Kasvatus miellä takaa edes jonkinlaisen ihmisyyden tosin poikkeuksiakin löytyy.- Kurdit ja Arabit ovat täysiä kusettajia. Epärehellisiä ja menevät jokanaisen kanssa. Missä esim, Ovat aidot Turkkilaiset miehet? Miksi suomeen tulee vaan kurdeja mutta ei alkpp. väestöä eli turkkilaisia...? Sitä sopii kysyäkin? Paska pesii tänne Suomeen.

        Ei pidä yleistää, mutta suomalainen mies on paras. Tietysti poikkeuksia löytyy kuten naisissakin.


    • Arabin eksä

      Oltiinhan me melkein 20 vuotta. Odotin koko ajan ihmettä tapahtuvaksi, että mieheni alkaa miehistymään ja oikeasti elämään minun kanssa, koska annoin itsestäni niin paljon. Koskaan en ole saanut kiitosta, enkä mainitaa siitä, mitä olen hänen hyväkseen tehnyt. Tätä nykyä on ihan asialliset välit, joskus soitan, ja kyselen kuulumisia ja miten elämä on lähtenyt kulkemaan. En siis kanna kaunaa, enkä jaksa vihoitella, olihan meillä hyvätkin hetkemme ja yhteinen lapsi.

      • 20+14

        Aika paksua. Kun oma arabisi on ollut täysi asshole, niin totta kai sen jälkeen yleistät kaikki MUSLIMIT samaan kategoriaan! Ajan myötä vielä huomaat että joku voi olla oikeasti onnellinen muslimin kanssa, sekä kääntyä islamiin ihan vapaasta tahdosta. En ole ikinä tuntenut kristinuskoa omakseni. Totta tosin etten islamiin olisi ilman puolisoani ainakaan näin nuorella iällä tutustunut.


    • thethin 1

      Siinä eaas yksi tyypillinen suomalainen Kielo Kananen, jolle suomimies ei kelpaa koska häneltä puuttuu eksotiikka. Niimpä tilalle on valittava Kurdi, Gambi, tai muu afrikan bambi.
      Nyt kun olet saanut haluamasi ei sinulla pitäisi olla mitään syytä valittaa, vaan elää onnesi kukkuloilla Kurdisi kanssa.

    • munirakilainen

      Mä en katselis pettävää miestä, itsellä kurdi irakista, ihana mies hieman ujo (kuin myös minä) ei haittaa vaikka en lirkuttele hänen ystävilleen, enemmänkin hän mulle suuttuis jos lirkuttelisin. Kyllä niitä hyviäkin miehiä löytyy. Mun mies sai oleskeluluvan juuri vähän aikaa sitten, emme ole naimisissa joten en vaikuttanut asiaan...

      • suomalainen nainen

        Tämmönen pieni seikka tähän välin. Mun tuttavapiirissä on aika monia suomalaisia naisia jotka baarista raahaavat mukaansa kenen vaan miehen munan toivossa tai jopa parisuhteen toivossa(mikä on aika säälittävää, että jotkut luulee saavansa miehen vakoaan raottamalla) joten en ihmettele että ulkomaalaiset miehet nauraa ja haukkuu suomalaisia naisia.

        Sitten tuttavapiirissä on näitä naisia jotka on hyden ulkomaalaisen kanssa ja vähän hänen kavereidensa kanssa ja vähän heidänkin kavereidensa kanssa.

        Sitten nainen on ollut naimisissa 4 muslimin kanssa, kaikki päättyneet jostain syystä avioeroon, syy tähän aluksi oli, kun mies hakkaa... parin avioeron jälkeen rupesi asia ihmetyttämään, että kaikki miehet hakkaa, mutta selviskin et tää nainen on itse se hakkaaja ja sekopää pillerinkäyttäjä, joka suvultaan yritti hyväksyntää saada syyllistämällä miehiä. mutta eipä mene tän ihmisen selitykset enää läpi....

        kyllä niitä vikoja suomalaisessa naisessakin on.


      • muslim-x
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Tämmönen pieni seikka tähän välin. Mun tuttavapiirissä on aika monia suomalaisia naisia jotka baarista raahaavat mukaansa kenen vaan miehen munan toivossa tai jopa parisuhteen toivossa(mikä on aika säälittävää, että jotkut luulee saavansa miehen vakoaan raottamalla) joten en ihmettele että ulkomaalaiset miehet nauraa ja haukkuu suomalaisia naisia.

        Sitten tuttavapiirissä on näitä naisia jotka on hyden ulkomaalaisen kanssa ja vähän hänen kavereidensa kanssa ja vähän heidänkin kavereidensa kanssa.

        Sitten nainen on ollut naimisissa 4 muslimin kanssa, kaikki päättyneet jostain syystä avioeroon, syy tähän aluksi oli, kun mies hakkaa... parin avioeron jälkeen rupesi asia ihmetyttämään, että kaikki miehet hakkaa, mutta selviskin et tää nainen on itse se hakkaaja ja sekopää pillerinkäyttäjä, joka suvultaan yritti hyväksyntää saada syyllistämällä miehiä. mutta eipä mene tän ihmisen selitykset enää läpi....

        kyllä niitä vikoja suomalaisessa naisessakin on.

        Erinomainen kirjoitus. Avioliitto muslimin kanssa voi periaatteessa toimiakin, mutta ei suomessa. Jokainen meistä vanhenee ja miehen vanhentuessa alkaa keskijalkaa kiinnostaa nuoremmat suomitytöt, jotka avuliaasti jakavat tavaraansa kaikille hiemankaan eksoottisille tapauksille. Tämä oli aikaisemmin arkipäivää muissa pohjoismaissa ja nyt siellä ollaan siirtymässä vahvasti takaisin alkuperäisiin suhteisiin.


      • vuosi -13
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Tämmönen pieni seikka tähän välin. Mun tuttavapiirissä on aika monia suomalaisia naisia jotka baarista raahaavat mukaansa kenen vaan miehen munan toivossa tai jopa parisuhteen toivossa(mikä on aika säälittävää, että jotkut luulee saavansa miehen vakoaan raottamalla) joten en ihmettele että ulkomaalaiset miehet nauraa ja haukkuu suomalaisia naisia.

        Sitten tuttavapiirissä on näitä naisia jotka on hyden ulkomaalaisen kanssa ja vähän hänen kavereidensa kanssa ja vähän heidänkin kavereidensa kanssa.

        Sitten nainen on ollut naimisissa 4 muslimin kanssa, kaikki päättyneet jostain syystä avioeroon, syy tähän aluksi oli, kun mies hakkaa... parin avioeron jälkeen rupesi asia ihmetyttämään, että kaikki miehet hakkaa, mutta selviskin et tää nainen on itse se hakkaaja ja sekopää pillerinkäyttäjä, joka suvultaan yritti hyväksyntää saada syyllistämällä miehiä. mutta eipä mene tän ihmisen selitykset enää läpi....

        kyllä niitä vikoja suomalaisessa naisessakin on.

        Tää on taas näitä.. Nainen joka vie baarista miehen kotiin on säälittävä hutsu. Kun taas mies on MIES. Haloo, herätys elämme vuotta 2013. Eikö nainen saa nauttia seksistä, mutta mies saa??

        Ulkomaalaiset miehet nauravat suomalaisia naisia. No suomalaiset naiset tietävät, että ulkomaalaiset lähtevät mukaan, vaikka nainen olisi änkyräkännissä. Tähän voisi lisätä Suomalaiset naiset nauravat ulkomaalaisia miehiä joilta aina saa.


      • muslim-x
        vuosi -13 kirjoitti:

        Tää on taas näitä.. Nainen joka vie baarista miehen kotiin on säälittävä hutsu. Kun taas mies on MIES. Haloo, herätys elämme vuotta 2013. Eikö nainen saa nauttia seksistä, mutta mies saa??

        Ulkomaalaiset miehet nauravat suomalaisia naisia. No suomalaiset naiset tietävät, että ulkomaalaiset lähtevät mukaan, vaikka nainen olisi änkyräkännissä. Tähän voisi lisätä Suomalaiset naiset nauravat ulkomaalaisia miehiä joilta aina saa.

        Ei tuosta ollut kysymys. On naisiakin, jotka haluavat kestävän parisuhteen ulkomaalaisen miehen kanssa ja kommentoin, että suomessa tuo ei vain toimi, johtuen helpoista nuorista naisista.

        Jos haluaa ulkomaalaisen miehen pitää, kannattaa muuttaa miehen kotimaahan asumaan, jolloin liiton kestävyys on 100 varmasti parempi.


      • kike79.............

        mulla on kanssa kurdi mies irakista :) Mutta ei ole muslimi kuten äitinsä, ei kannata niitä aatteita, muutamat sisaruksensa ovat heitäkin 7...ja hyvin tullaan toimeen :)

        Ja kanssa jokseenkin ujo, mutta aivan ihana^^
        Hänkin sai oleskeluluvan äsköttäin, pysyvän sellaisen.
        Ei siis tarvitse minua siihen...monet aina tuota epäilevät...


      • Anonyymi
        vuosi -13 kirjoitti:

        Tää on taas näitä.. Nainen joka vie baarista miehen kotiin on säälittävä hutsu. Kun taas mies on MIES. Haloo, herätys elämme vuotta 2013. Eikö nainen saa nauttia seksistä, mutta mies saa??

        Ulkomaalaiset miehet nauravat suomalaisia naisia. No suomalaiset naiset tietävät, että ulkomaalaiset lähtevät mukaan, vaikka nainen olisi änkyräkännissä. Tähän voisi lisätä Suomalaiset naiset nauravat ulkomaalaisia miehiä joilta aina saa.

        Niin. Itse olen kokeillut,syyrialaiset huonoja sängyssä. Romanialainen hyvä. Turkkilainen mahtava. Kongolainen todella mahtava. Kyproksen mies oli kehno....


      • Anonyymi
        muslim-x kirjoitti:

        Erinomainen kirjoitus. Avioliitto muslimin kanssa voi periaatteessa toimiakin, mutta ei suomessa. Jokainen meistä vanhenee ja miehen vanhentuessa alkaa keskijalkaa kiinnostaa nuoremmat suomitytöt, jotka avuliaasti jakavat tavaraansa kaikille hiemankaan eksoottisille tapauksille. Tämä oli aikaisemmin arkipäivää muissa pohjoismaissa ja nyt siellä ollaan siirtymässä vahvasti takaisin alkuperäisiin suhteisiin.

        Suomi on täynnä helvetin tyhmiä akkoja.


    • Nainen 40

      Minulla on ollut pelkästään hyviä kokemuksia

      • Anonyymi

        Minulla on pelkästään huonoja kokemuksia.


    • vapaa vai varattu

      Seurusteleeko joku teistä Sami nimisen kurdin kanssa? Ei ole pääkaupunkiseudulta. Toki tämännimisiä kurdeja voi olla/on useitakin suomessa ja ulkomailla, kun on yleinen nimi heillä. Kysynpä kuitenkin, tyhmä kun olen.

      • ttmmss

        Tiedän yhden joka asuu päijät-hämeessä, vaimo Irakissa mutta etsii seuraa netistä.


    • jaajaaaaaa

      Mä oon tapaillut kurdi Samia, joka asuu Hkissä.

    • Anonyymi

      Kurdit ovat äärimmäisen mustasukkaisia ja omistushaluisia. He usein kokevat, että nainen on heidän omaisuutta ja kaikista asioista tehdään kunniaan liittyviä (paitsi miehen seikkailuista ja epärehellisyydestä).
      Parempi pysyä rossä näistä jo ihan oman turvallisuuden takia.

      • Anonyymi

        Jep mietein tässä juuri, että kun on niin vanha viesti, niin onkohan mahtoollisesti lähtenyt pää irti jo.


    • Anonyymi

      Minulla on kurdimies. Yhdessä saman verran kuin te. Yhtä lailla vastaisin, jos miehemme olisivat suomalaisia. Suhteen tulee tehdä sinut onnelliseksi ja iloiseksi.
      Omani pitää minua kuningattarena. Kunnioittaa, ei valehtele, on kiltti, avulias ja ei koskaan jätä pulaan. Ei kyttää menemisiä eikä aseta ehtoja . Jaksaa kehua joka päivä ja on todella kultainen. Naisseikkailuja ei ole, ei juo eikä käy yöelämässä. Hoitaa taloudelliset vastuunsa ja viettää aikaansa lasten kanssa. Riitoja ei ole ollut juurikaan . Eli. Kenekään ei tule sietää huonoa kohtelua ja alas painamista.
      Ei ole ollut suuria kulttuuri eroja/riitoja. Eikä myöskään uskontoon liittyviä riitoja. Minä olen meillä se, joka uskonnosta puhuu, jos joku puhuu. Itse olen ns. uskonnoton en ateisti. Uskon Jumalaan ja pyrin elämää tekemällä hyviä asioita ja kunnioittamaan lähimmäistä. En kuitenkaan harjoita mitään uskontoa varsinaisesti. Sikaa meillä ei syödä, hän viettää Ramadania, muut ei. Hän rukoilee kun rukoilee. Joulua ja pääsiäistä vietämme kuten kantasuomalaisetkin. Eli siis ihan tavallista ja rauhaisaa elämää ilman suurempia riitoja. Itse en juo.
      Maailman paras mies ja ihminen. Jokainen pitäköön mielipiteensä, ettei tämä voi olla totta. Näin se vaan meillä menee. Riitoja tulee ja menee kuten mieheni mielestä kaikissa perheissä ne ratkotaan kotona oman väen kesken . Eli en nyt koe eläväni mitenkään alisteista elämää muutoinkaan.

      • Anonyymi

        Minusta meni kyllä liian makeaksi,ellei jopa överiksi.


    • I Didnt see kuridsh the are loyal muslim..And if you look syria war ,Kurdish women with kurdish men they fought isisn ,,Kurdish culuture women they are high,,And if foreign men the are bad ,,Then why you love them,,If eye sore doctor teak off

    • Jos silmä on kipeä läkääri ottaa pois.Ja lopettakaa rakasta

    • Anonyymi

      Minun persoonaa yritti kurdimies muuttaa jo muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen....Nyt mietin eroamista. Emme onneksi asu yhdessä. Voisinkohan ehdottaa kaveruutta. Aina kun yritän erota,hän vannoo rakastavansa...

    • Anonyymi

      Aloittaja moittii sitä miestä, mutta unohtaa, että suomalaisnaiset ovat tarjoamassa itseään noille kurdeillekin joka käänteessä.

    • Anonyymi

      ota ero ja valitse kantasuomalainen duunari

      • Anonyymi

        Ei mutapatja kelpaa kelleen normijärkiselle suomiduunarille. Noilla akoilla on kaikki zoonoosit mitä vuohista ja lampaista voi saada.


    • Anonyymi

      No sait mitä tilasit, ei käy sääliksi yhtään teitä mutapatjoja, itse itsesi saastasit.
      Luetaan sitten loput teidän tapauksesta Murha-infon palstoilta.

    • Anonyymi

      Molemmille sama lääke .

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe