Jotka ovat olleet/ovat seksisuhteessa
1. Teitkö naiselle heti selväksi, että haluat vain seksisuhteen?
2. Kerrotko ystävillesi seksisuhteestasi vai pidätkö salassa
3. Onko se niin, että kun näette menette suoraan asiaan ja sen jälkeen sanotte heipat, vai teettekö muutakin yhdessä?
4. Kehutko tai pidätkö vakipanoa muutenkin hyvänä?
kysymyksiä miehille...
4
506
Vastaukset
- '-'-'-'-'-'
1. En
2. En kerro, eli salassa
3. Yleensä asiaan, pientä small talkia joskus
4. Kyllä - Kyllä- ===D (I)
1. Ei missään nimessä naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. En usko että naiselle voi kertoa suoraan etten ole kiinnostunut sinusta mutta pimppa kelpaa kyllä.
2. Kyllä anonyymina ja jos kaverini ei varmasti tunne kyseistä daamia. Tietenkin täytyy olla jotain jännää ja erikoista kerrottavaa eikä pelkkä rutiini pano ketä se nyt jaksaa kiinnostaa. Kerran nuoruudessani kerroin hyvälle kaverilleni että polkasin yhtä yhteistä tuttua ja ei mennyt aikaakaan kun kaverini oli jurrissa ruinaamassa häneltä persettä kun kerran minäkin olin saanut arvatkaapa sainko minä enää toista kertaa.
3. Eipä ole minun kohdalleni osunut sellaista nymfomaani, seksipetoa joka olisi helohetivalmis kun nähdään kyllä siinä on joutunut yhtä sun toista esilämmittelyä tekemään. (HUOKAUS !)
4. Kyllä-Ehdottomasti vakiohoidokki on parempi kun on oppinut sekä kertonut mistä toinen pitää siten että, molemmat nauttii seksistä. Harvemmin se ensimmäinen kerta on mitenkään mairitteleva loistosuoritus enemmän tai vähemmän ne on mennyt penkin alle jännityksen tai alkoholin takia.
- hmmmmmm
Mielenkiintoinen aihe ! Olen pohtinut naisena samoja juttuja:)
1. Kerron
2.Pidän salassa
3.Melkopian riippuu tilanteesta. Jatketaan jos molemmille sopii.
4.Kehun ja pidän hyvänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418