Jotka ovat olleet/ovat seksisuhteessa
1. Teitkö naiselle heti selväksi, että haluat vain seksisuhteen?
2. Kerrotko ystävillesi seksisuhteestasi vai pidätkö salassa
3. Onko se niin, että kun näette menette suoraan asiaan ja sen jälkeen sanotte heipat, vai teettekö muutakin yhdessä?
4. Kehutko tai pidätkö vakipanoa muutenkin hyvänä?
kysymyksiä miehille...
4
573
Vastaukset
- '-'-'-'-'-'
1. En
2. En kerro, eli salassa
3. Yleensä asiaan, pientä small talkia joskus
4. Kyllä - Kyllä- ===D (I)
1. Ei missään nimessä naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. En usko että naiselle voi kertoa suoraan etten ole kiinnostunut sinusta mutta pimppa kelpaa kyllä.
2. Kyllä anonyymina ja jos kaverini ei varmasti tunne kyseistä daamia. Tietenkin täytyy olla jotain jännää ja erikoista kerrottavaa eikä pelkkä rutiini pano ketä se nyt jaksaa kiinnostaa. Kerran nuoruudessani kerroin hyvälle kaverilleni että polkasin yhtä yhteistä tuttua ja ei mennyt aikaakaan kun kaverini oli jurrissa ruinaamassa häneltä persettä kun kerran minäkin olin saanut arvatkaapa sainko minä enää toista kertaa.
3. Eipä ole minun kohdalleni osunut sellaista nymfomaani, seksipetoa joka olisi helohetivalmis kun nähdään kyllä siinä on joutunut yhtä sun toista esilämmittelyä tekemään. (HUOKAUS !)
4. Kyllä-Ehdottomasti vakiohoidokki on parempi kun on oppinut sekä kertonut mistä toinen pitää siten että, molemmat nauttii seksistä. Harvemmin se ensimmäinen kerta on mitenkään mairitteleva loistosuoritus enemmän tai vähemmän ne on mennyt penkin alle jännityksen tai alkoholin takia.
- hmmmmmm
Mielenkiintoinen aihe ! Olen pohtinut naisena samoja juttuja:)
1. Kerron
2.Pidän salassa
3.Melkopian riippuu tilanteesta. Jatketaan jos molemmille sopii.
4.Kehun ja pidän hyvänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää432218Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652088Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211950HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363931697Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75945
- 27909