Jotka ovat olleet/ovat seksisuhteessa
1. Teitkö naiselle heti selväksi, että haluat vain seksisuhteen?
2. Kerrotko ystävillesi seksisuhteestasi vai pidätkö salassa
3. Onko se niin, että kun näette menette suoraan asiaan ja sen jälkeen sanotte heipat, vai teettekö muutakin yhdessä?
4. Kehutko tai pidätkö vakipanoa muutenkin hyvänä?
kysymyksiä miehille...
4
527
Vastaukset
- '-'-'-'-'-'
1. En
2. En kerro, eli salassa
3. Yleensä asiaan, pientä small talkia joskus
4. Kyllä - Kyllä- ===D (I)
1. Ei missään nimessä naiset ovat herkkiä ja tunteellisia. En usko että naiselle voi kertoa suoraan etten ole kiinnostunut sinusta mutta pimppa kelpaa kyllä.
2. Kyllä anonyymina ja jos kaverini ei varmasti tunne kyseistä daamia. Tietenkin täytyy olla jotain jännää ja erikoista kerrottavaa eikä pelkkä rutiini pano ketä se nyt jaksaa kiinnostaa. Kerran nuoruudessani kerroin hyvälle kaverilleni että polkasin yhtä yhteistä tuttua ja ei mennyt aikaakaan kun kaverini oli jurrissa ruinaamassa häneltä persettä kun kerran minäkin olin saanut arvatkaapa sainko minä enää toista kertaa.
3. Eipä ole minun kohdalleni osunut sellaista nymfomaani, seksipetoa joka olisi helohetivalmis kun nähdään kyllä siinä on joutunut yhtä sun toista esilämmittelyä tekemään. (HUOKAUS !)
4. Kyllä-Ehdottomasti vakiohoidokki on parempi kun on oppinut sekä kertonut mistä toinen pitää siten että, molemmat nauttii seksistä. Harvemmin se ensimmäinen kerta on mitenkään mairitteleva loistosuoritus enemmän tai vähemmän ne on mennyt penkin alle jännityksen tai alkoholin takia.
- hmmmmmm
Mielenkiintoinen aihe ! Olen pohtinut naisena samoja juttuja:)
1. Kerron
2.Pidän salassa
3.Melkopian riippuu tilanteesta. Jatketaan jos molemmille sopii.
4.Kehun ja pidän hyvänä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877